Nykyään ei tarvii välittää koronasta
Jos on korona niin voi mennä ulos ihmisia tapaamaan ja kauppaankin. Yksin kun asuu niin ei ole ketään joka käy kaupasta puolestasi ja silloin sitä koronaa levii kun yskii kaupassa. Ei kunta auta kaupassa käynnillä. Kelassakin pitää asioida ja kaupungintalolla. Äkkiä siinä parikymmentä ihmistä tartuttaa kun asioita hoitaa.
Kommentit (19)
Itse olen tällä hetkellä koronassa ja tuntuu siltä, että sydänkohtauksen tässä vielä saa. Kaikki voimat poissa, puhelinta ei meinaa jaksaa nostaa ja täysi työ yrittää saada vaimon kuume pysymään alle 39. Vaimo käynyt paljon toimistolla, mutta tähän loppuu. Se on joko etätyöt tai uusi työpaikka. Ei ole tämän kärsimyksen arvoista.
Hallitus ei välitä. Ei ole rajoituksia. Baarit on auki. Rokote ei toimi. Koronaa on yhtä paljon kuin vuosi sitten. Korona kuolemia on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tällä hetkellä koronassa ja tuntuu siltä, että sydänkohtauksen tässä vielä saa. Kaikki voimat poissa, puhelinta ei meinaa jaksaa nostaa ja täysi työ yrittää saada vaimon kuume pysymään alle 39. Vaimo käynyt paljon toimistolla, mutta tähän loppuu. Se on joko etätyöt tai uusi työpaikka. Ei ole tämän kärsimyksen arvoista.
Toinen kerta jos saa koronan nostaa kuoleman riskiä. Reuters. Hesari ja THL vaikenee....
Kelapummi kirjoitti:
Hallitus ei välitä. Ei ole rajoituksia. Baarit on auki. Rokote ei toimi. Koronaa on yhtä paljon kuin vuosi sitten. Korona kuolemia on paljon.
Pitäisikö baarit sulkea ja laittaa rajoituksia loppuelämäksi jos/kun korona ei koskaan häviä?
Miksi sun pitää asioida kelassa tai kaupungintalolla? Kun näköjään kuitenkin omistat jonkinlaisen laitteen jolla nettiin pääsee. Mä en ole ikinä käynyt kelassa paikan päällä vaikka saan tukia. Ruuat voi myös tilata kotiin, jos vaikka kerran kuussa tilaa niin ei toimitusmaksukaan paljoa tunnu.
Kelapummi kirjoitti:
Väärin:
Koronaa on enemmän kuin vuosi sitten
Kuolemia on enemmän.
Rokote toimii, mutta buustereita ei jaeta, kaikki tarvitsevat neljännen piikin!
Ja Suomi johtaa kuolemissa Euroopassa!
Vaikka Hesari vaikenee.
Nyt THL manipuloi "korona ohi".
Infektiolääkärit ja muutkin lääkärit tyynnyttelevät ihmisiä, ettei edes tarvi tehdä koronatestiä jos on perusterve ja on koronaan viittaavia oireita. Voi tehdä testin jos haluaa.
Pitää vain oireisena ymmärtää, että pysyy viiden päivän ajan sivussa muista. Ja pitää maskia. Testikään ei ole varma, ei edes positiivinen testi sanovat.
Jos on lähellä vakavasti riskialttiita ihmisiä tai itse on sitten jotta saa lääkityksen. Lääke on olemassa jota saavat vain harvat.
Lääkkeen nimi on Paxlovid ja se estää koronavirustaudin etenemisen vakavaksi taudiksi.
Kelapummi kirjoitti:
Kyllä nyt on saatu rokotesuoja aikaiseksi. Koronaoireet ovat vain lievää flunssaa neljästi rokotetuilla.
Tappo politiikkaa.
Suomi ei ole enää sivistys valtio!
vastailija kirjoitti:
Kelapummi kirjoitti:
Kyllä nyt on saatu rokotesuoja aikaiseksi. Koronaoireet ovat vain lievää flunssaa neljästi rokotetuilla.
Joo. Mutta ei sitä neljättä rokotusta saa perusterve mistään ! Kolmas rokotus, melkein vuosi sitten otettu, ei enää suojaa perustervettä edes vakavalta tautimuodolta. Tapetaan pois, poliittinen linjaus.
Neljännet piikit julkiseen jakoon, kiitos. Ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Kelapummi kirjoitti:
Pitäisikö baarit sulkea ja laittaa rajoituksia loppuelämäksi jos/kun korona ei koskaan häviä?
Pitäisi tietenin.
Vierailija kirjoitti:
Kelapummi kirjoitti:
Ei sulkuja. Vaan uusi rokotus kierros koko kansalle !!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tappo politiikkaa.
Suomi ei ole enää sivistys valtio!
Neljännen saa ruotsista.
IS ssä oli juttu, joku suomalainen työikäisen oli hakenut buusterin Tukholmasta.
Ei kaikkia asioita netissä voi hoitaa. Jos kerran hallitus ei välitä niin ei tarvii muidenkaan välittää.
Missä näin on todettu? Linkkiä tutkimukseen. Tässä on kysymys ensimmäisestä tartunnasta. Molemmilla 3 rokotusta taustalla.
Minä aloin syömään maitohappobakteeri pillereitä niin ne tuntuvat auttavan vastustuskykyyn. Kalliita ne kyllä ovat. Jos on jatkuva sairauskierre niin kannattaa kokeilla. Ja Beroccaa otan joka päivä sillä en syö niin monipuolisesti eikä tehotuotannon ruuasta nykyään saa välttämättä ihan tarpeeksi ravintoaineita.
Koronaa kun ei enää testattu niin kyllä tuli oli yksi niin pahin ja kamalin mitä oli ikinä ollut flunssa ottaen keuhkoihin ja siitä toipumiseen meni puoli vuotta kun voimat me ihan nolliin ja kauan kestävä yskä jollain sisulla siitä selviten eikä arvauskeskuksesta saanut yhtään mitään apua ja lääkäri sanoi sen johtuvan ylipainosta.
Hoikka ystäväni sai saman taudin ja sai heti antibiootti kuurin kun oireet eivät johtuneet ylipainosta. Taudin jälkeen aloin syömään maitohappo pillereitä eikä ole pitkään aikaan tullut mitään tautia.
vastailija kirjoitti:
Kelapummi kirjoitti:
Minulla oli ihan lievää flunssaa ilman rokotettakin🙄
Miten edes saada korona jollei ota piikkejä eikä nenäkeppejä?
On se kumma, jos sinne kelaan pitää juuri sairaana mennä. Kaiken saa nykyään netissäkin hoidettua... aika monessa paikassa saa ruuankin tilattua kaupasta kotiin, toki eri asia jossain maalla. On se elämä hankalaa, kun siitä itse sellaista tekee.