Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikit ja vauva

Vierailija
24.09.2009 |

Kuinkas monella täällä on lemmikkejä JA vauva? Mä olen itse viikolla 15 ja tällaisia eläimiä löytyy mun kotoa: kani, 2 gerbiiliä ja viljakäärme. Ensikuussa on tulossa kissanpentu. (edellinen kissa piti lopettaa jokin aika sitten... :'( )

Mites kun jotkut ihmiset myy lemmikkinsä kun heille tulee vauva? Mä en kyllä voisi tehdä moista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 5 lasta ja kaksi kissaa.

olleet myös vauva-aikana-hyvin on pärjätty.ite en tykkää käärmeistä.mut jokainen tyylillään.

Vierailija
2/5 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla on ollut se käärme jo 12 vuotta että se kyllä pysyy meillä kuolemaansa asti. :p Äärimmäisen helppohoitoinen ja kiehtova eläin!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä pysyy muutkin lemmikit. Oli vähän hölmösti sanottu tuo mun äskeinen kommentti...

AP

Vierailija
4/5 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taapero, 2 kissaa ja kani löytyy. Poika oli hyvin vaativa ja huono nukkuja vauvana, kissoille ei riittänyt kunnolla aikaa ja kerjäsivät usein huomiota tekemällä tuhoja. Nyt taas kaikki hyvin kun saavat enemmän huomiota :) Poika (1v2kk) on hiljattain oppinut silittämään kissoja nätisti ja tykkää noista muutenkin kovasti. Kissa oli muuten ensimmäisiä sanoja.

Olisi kamalaa noista eläimistä luopua, pitää toivoa ettei kukaan meistä tule allergiseksi.

Vierailija
5/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapsista tulee allergisia, luovun mielummin perheestä kuin eläimistä. en ole sairas/hullu/psyko ym., olen vain "riippuvainen" siitä että luonani on aina eläimiä. Ihmisiä on muutenkin ihan liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi