Nainen pyysi eka treffeille kirkkoon
Kommentit (29)
Varo vaan, siellä on yleinen ilmainen hääyö.
Voitit juuri lotossa. Miksi heitit voittavan kupongin roskiin?
Sillä olis vissiin ollut häämekko päällä.
Jätit väliin kun nainen pyysi eka?
Hän olisi työntänyt sinut rippituoliin ja sitten kuunnellut salaa ripittäytymisesi.
Vierailija kirjoitti:
Hän olisi työntänyt sinut rippituoliin ja sitten kuunnellut salaa ripittäytymisesi.
Olet varmaan, että Ap on katolilainen?
Uskovainen kilttinainen ei kelpaa, miehet haluaa jännänaisen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais uskovainen kilttinainen mutta tällainen pakana ei kelpaa uskovaiselle naiselle.
Joo, kaikki luuli mua uskovaiseksi kun exä pyysi mua aikoinaan kirkkoon treffeille.
Minä olisin mennyt. Romanttista ja kaunista. Itse asiassa oikeasti todella hyvä idea... 😇
Itse taas haluan uskovan, kristityn naisen joka ehdottaa osallistumista jumalanpalvelukseen. Kirkossa tai naisen seurakunnan rukoushuoneella. Toki haluan pitää treffit erillään Herran palevelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jätit väliin kun nainen pyysi eka?
Olisi paljastunut t ransuksi. Ei oikea nainen pyydä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Uskis on aika lahna sängyssä, ei koskaan seksiä eikä edes ainuttakaan suudelmaa, valehteleekin vielä ja tekee ohareita. Ei semmosen kanssa kannata mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais uskovainen kilttinainen mutta tällainen pakana ei kelpaa uskovaiselle naiselle.
Et olisi eka ihminen joka tulee uskoon tulevan puolisonsa rohkaisemana <3
Kaksi isoa asiaa kuntoon: hyvä puoliso sekä iäisyys taivaassa, ei hullumpaa :)
Mitä ihmettä.Just oli lehtijuttu,miten kaikki miehet liittyvät (takaisin) kirkkoon,kun ovat niin konservatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin mennyt. Romanttista ja kaunista. Itse asiassa oikeasti todella hyvä idea... 😇
Ei tod. Ei uskikset ole sen parempia, yleensä vaan huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä.Just oli lehtijuttu,miten kaikki miehet liittyvät (takaisin) kirkkoon,kun ovat niin konservatiivisia.
Ja kaikki naiset halveksivat miehiä kun ovat konservatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskis on aika lahna sängyssä, ei koskaan seksiä eikä edes ainuttakaan suudelmaa, valehteleekin vielä ja tekee ohareita. Ei semmosen kanssa kannata mennä naimisiin.
Voi olla näinkin, mutta yleensä toisinpäin ;) Toki poikkeuksia löytyy kaikista ryhmistä, ei ateistitkaan mikään heterogeeninen joukko ole libidonsa suhteen.
seksiä rakastava uskovainen rouva
Uskovainen ja hauska hottismies. Sain haaviin. Muut naiset ihmettelee, mitä minulla, taviksella on, mitä heillä ei ole. Rietasta ja hauskaa.
Hölmö. Kirkossa käyminen on ilmaista eli siinä menetit miesten suosikkitreffit.