Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koira olla 12 tuntia YÖLLÄ yksin? ov

Vierailija
22.09.2009 |

Koira on mietinnän alla, ollut jo viimeiset kolme vuotta. Ja nyt koiran hankinta voisi olla ajankohtainen, kun kuopuskin on jo 3v.

Ongelma on tämä:

Mies on palomies, itse teen vuorotyötä ja lapset ovat miehen työvuoron ajan vuoropäiväkodissa, vapailla ovat kotona minun tai miehen kanssa.

Jos olen yövuorossa, koira tulisi olemaan yksin kotona n. 11 tuntia, päivällä aika on n. 9 tuntia. Mutta koska miehellä on niin paljon vapaita, koira ei joutuisi olemaan kuin muutaman kerran viikossa yksin kotona.

Tarkoitus olisi ottaa jo vähän vanhempi koira, joka on jo sisäsiisti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa olla jos ei ole mitään vaivaa... tosin säälittäis pitää niin pitkää aikaa yksin. Joskus joutuu omakin olemaan ja ihan hyvin on pärjänny, eihän sillä koiralla taida olla ajantajua samanlailla kun ihmisellä on.

Vierailija
2/2 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla saa jopa herätellä että onko pissalle lähtijöitä.

Toki koirat ovat aktiivisia päivisin pääsevät tunnin remmilenkille ja sen lisäksi runsaasti vapaana juoksemista (todellakin juoksevat eivätkä vain kuljeskele puskissa).

Ruokinnat pitää suunnitella siten ettei yöllä yllätä hätä.

Aikuinen koira ei välttämättä ole yhtään helpompi kuin pentu. Onhan sillä vuosien tottuminen johonkin rutiiniin tai sen puuttumiseen. Koiria jotka ovat tottuneet olemaan aina tai usein ulkona ja tekevät hätänsä muutaman tunnin välein. Sitten on taas koiria jotka pidättävät kauankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän