Miehen ex uhkailee itsemurhalla 5-vuotiaan kuullen
Mies muutti kanssani yhteen kun hänen henkisesti epävakaa avovaimonsa odotti heidän kolmatta lasta. Sen jälkeen tämä nainen tehnyt kaikkensa hankaloittaakseen mieheni elämää; nyt tilanne mennyt siihen että lapsetkin kärsivät - etenkin vanhin, 5v, jonka kuullen äitinsä toistuvasti uhkaillut miestäni että tappaa itsensä ellei palaa hänen luo. syntynyttä vauvaa mieheni ei ole saanut tavata ollenkaan ja 5- ja 2-vuotiaitakin vain kauhean kädenväännön jälkeen. Nyt lapset eivät enää haluakaan tulla, kun "isä ja hänen huoransa ovat pilanneet kaikkien elämän".
Etenkin 5-vuotias lapsi alkanut oireilla kuulemma painajaisilla ja yökastelulla ja syömättömyydellä, välillä on niin ahdistunut ettei kuulemma edes pysty leikkimään. Mitä voisi tehdä? ja tiedän, en kovin kiltisti tehnyt kun "vein" miehen ko. naikkoselta, mutta silti tuo touhu että kostaa lapsilleen samalla, menee niin yli..
Kommentit (308)
ja täällä haukutaan ap:ta?!?!?
Tilanne kuulostaa järkyttävältä, joten hakeaa apua välittömästi, ensin perheneuvolaan!! Mies voisi aivan hyvin hakea yksinhuoltajuuttakin, ainakin tapaamisoikeuden vahvistamista! Isälläkin on siis oikeuksia, ei voi tyydyttyä vain siihen, että äiti kieltää...
Jos ottaa yhteyttä ylläpitoon tms??? Tietääkö kukaan??!
taida miehesikään olla mikään järjen jättiläinen jos tekee kolme lasta "henkisesti epävakaan naisen" kanssa. Yhden vielä ymmärtäisi jos ei ole tiennyt vielä naisen todellista luontoa.
Hyh ja vielä menit raskautumaankin. Tekispä se sulle saman minkä tekisille vaimollekin niin sittenpähän tietäsit miltä tuntuu. Vai surettaa sua niiden lasten puolesta heh en usko. Taidat vaan nauttia tilanteesta ja luulet kai, että mies unohtaa entiset lapsensa, kun sä synnytät.
Mikä AP:n kivitys täällä on meneillään!?
ap on huolissaan noista lapsista? Lakatkaa jauhamasta tästä suhdekuviosta ja nähkää metsä puilta! Ap:n kannattaa varmaan ottaa yhteys lastensuojeluun ja kertoa huolensa sinne. Tuskin niitä siellä kiinnostaa muu kuin lasten etu.
Suosittelen lukemaan koko ketjun. Alkuun luulin ymmärtäväni häntä, mutta lopulta käy ilmi, ettei ap ole kuitenkaan niin huolissaan noista miehen lapsista, että he saisivat tulle heille (isälleen) asumaan kunnes äidillä pahin on ohi. Ja hei, kaikki ovat alusta asti sanoneet, että ottaakaa yhteys sinne lastensuojeluun. Sen sijaan ap jaksaa vaan jauhaa täällä tätä asiaa ja paljastelee luonteestaan uusia puolia, jopa ap:n miehen hyvänpäiväntutulle.
Lasten parhaaksi olisi, että AP:N MIEHEN TUTT kertoisi tästä ketjusta ap:n miehelle. Voisi auttaa asiaan sikäli mikäli jos ja kun lasten tarvitsee tulla isän huostaan joksikin aikaa ja ap itse (piilo)haraa vastaan.
Sunlaisille naisille on ihan oma nimikin,mutta jääköön nyt sanomatta. En voi toivoa sulle mitään hyvää.
Nämä "epävakaat vaimot" ovat yleensä herkkiä ihmisiä jotka väsyvät arjen raatamiseen. Sitten mies vielä häipyy jonkun naikkosen matkaan, ja vaimo yrittää selviytyä kaiken henkisen taakan lisäksi vielä arjen pyörityksestä. En ihmettele suoraan sanottuna yhtään, että toiset alkavat voidan noinkin huonosti kuin tässä tapauksessa.
Mies on tässä se paska, kun jätti vaimonsa selviämään yksin kaikesta. Etkä sinä kyllä paljon parempi ole.
Ei ap:n haukkuminen auta mitään, ja tuskin hän ihan väkisin on miestä entisestä kodistaan vienyt.
Nyt ap pyydät miestäsi menemään heti huomenna lastenvalvojan puheille. Tuollainen touhu kuullostaa jo sellaiselta että lasten mielenterveys ja perusturvallisuus on vaarassa. Ei todellakaan kannata odottaa että lasten äiti siitä järkiintyy.
sitä halunnut, mutta nainen ei suostunut aborttiin. Mies olisi halunnut erota jo aiemmin mutta onnistui akan kiristä lapsilla että sai hänet jäämään.
Ei kai epätyydyttävään suhteeseen velvollisuudesta tarvitse jäädä? me rakastamme toisiamme ja olemme parisieluja, en usko hetkeäkään että mieheni mua jättäisi, ikinä. Exänsä reppana joka takertui mieheen ja mies liian kiltti ollut aiemmin sanomaan ei.. Toiseen lapseenkin nainen painosti. Vasta nyt mies löytänyt itseään mun kanssa.
Mut siis, lastenvalvojaan yhteys? jos mies hakis yksinhuoltajuutta, lapset kai muuttais sit meille? Sitä en kyllä haluaisi välttämättä kun meille omakin vauva tulossa johon haluan keskittyä mutta miehen puolesta toivon että tapaamiset sujuisi. Ja se 5v reagoinut niin rankasti että kyllä mua surettaa ihan totta.
Mikä moraali??! Mulle kaikki heti nyt..
Nämä "epävakaat vaimot" ovat yleensä herkkiä ihmisiä jotka väsyvät arjen raatamiseen. Sitten mies vielä häipyy jonkun naikkosen matkaan, ja vaimo yrittää selviytyä kaiken henkisen taakan lisäksi vielä arjen pyörityksestä. En ihmettele suoraan sanottuna yhtään, että toiset alkavat voidan noinkin huonosti kuin tässä tapauksessa.
Mies on tässä se paska, kun jätti vaimonsa selviämään yksin kaikesta. Etkä sinä kyllä paljon parempi ole.
Perustelu "rakastuin häneen, en voinut tunteilleni mitään" tää on kuin jostain "kauniista ja rohkeista"
sitä halunnut, mutta nainen ei suostunut aborttiin. Mies olisi halunnut erota jo aiemmin mutta onnistui akan kiristä lapsilla että sai hänet jäämään.
Ei kai epätyydyttävään suhteeseen velvollisuudesta tarvitse jäädä? me rakastamme toisiamme ja olemme parisieluja, en usko hetkeäkään että mieheni mua jättäisi, ikinä. Exänsä reppana joka takertui mieheen ja mies liian kiltti ollut aiemmin sanomaan ei.. Toiseen lapseenkin nainen painosti. Vasta nyt mies löytänyt itseään mun kanssa.Mut siis, lastenvalvojaan yhteys? jos mies hakis yksinhuoltajuutta, lapset kai muuttais sit meille? Sitä en kyllä haluaisi välttämättä kun meille omakin vauva tulossa johon haluan keskittyä mutta miehen puolesta toivon että tapaamiset sujuisi. Ja se 5v reagoinut niin rankasti että kyllä mua surettaa ihan totta.
Lapsille toivot hyvää mut ei liian hyvää kuitenkaan :(
Minua ainakin kiinnostaa varatut miehet. Varatuissa miehissä on laatu taattu. Heidät on jo hyväksi havaittu joten hyvää riistaa.
Sinkut pitää taas testata. Sinkuista puuttuu jännitys. Enkä minä mikään huora ole saalistan vain laatua. Elkää pitäkö miehiänne itsestäänselvyytenä.
oot kyl kunnon vosu ja nyt syyllistät täällä ihmistä joka ilmiselvästi tarvitsee apua,kun sä oot jakanu persettäs varatulle miehelle.Ja vahinkoja ei ookkaan jos ei halua lapsia kantsii elää selibaatissa se on ainoa 100% varma ehkäisy.Otappas lusikka kauniiseen käteen sen ukkos kanssa.
Mies ja vaimo olivat todennäköisesti joskus rakastavaisia, kun kerran lapsiakin tekivät.
Sen jälkeen heidän parisuhteessaan meni jokin asia solmuun, kuten usein pikkulasten vanhemmille käy. Yhteys alkoi rakoilla puhumattomuuden tai muun vuoksi, ja se taas johti tyytymättömyyteen molemmin puolin. Ja tähän molemmat reagoivat omalla tavallaan.
Vaimo voi huonosti, mutta toivoi edelleen, että asiat korjaantuvat. Mies allkoi etsiä uutta naista, ja kun sopiva osui kohdalle, hän otti ja jätti vaimonsa.
Nämä "parisielu"-asiat hän on aivan varmasti sanonut aikanaan myös vaimolleen. Siis ennen kuin he yhdessä tyrivät suhteensa.
Että onnea ja menestystä. Se lasten pahoinvointi johtuu miehen vastuuttomuudesta ja sinun itsekkyydestäsi. Lasten äiti ei todennäköisesti muuhun pysty, koska on jo antanut kaikkensa.
sitä halunnut, mutta nainen ei suostunut aborttiin. Mies olisi halunnut erota jo aiemmin mutta onnistui akan kiristä lapsilla että sai hänet jäämään. Ei kai epätyydyttävään suhteeseen velvollisuudesta tarvitse jäädä? me rakastamme toisiamme ja olemme parisieluja, en usko hetkeäkään että mieheni mua jättäisi, ikinä. Exänsä reppana joka takertui mieheen ja mies liian kiltti ollut aiemmin sanomaan ei.. Toiseen lapseenkin nainen painosti. Vasta nyt mies löytänyt itseään mun kanssa. Mut siis, lastenvalvojaan yhteys? jos mies hakis yksinhuoltajuutta, lapset kai muuttais sit meille? Sitä en kyllä haluaisi välttämättä kun meille omakin vauva tulossa johon haluan keskittyä mutta miehen puolesta toivon että tapaamiset sujuisi. Ja se 5v reagoinut niin rankasti että kyllä mua surettaa ihan totta.
Lapsille toivot hyvää mut ei liian hyvää kuitenkaan :(
Kai se nyt on ihan ymmärrettävää.
oot kyl kunnon vosu ja nyt syyllistät täällä ihmistä joka ilmiselvästi tarvitsee apua,kun sä oot jakanu persettäs varatulle miehelle.Ja vahinkoja ei ookkaan jos ei halua lapsia kantsii elää selibaatissa se on ainoa 100% varma ehkäisy.Otappas lusikka kauniiseen käteen sen ukkos kanssa.
Eksänsä raskautuminen oli vahinko (tai sit akka junaili senkin, siitä ei tiedä)
paksuks.sä oot kyl uskomattoman itsekäs lehmä!mutta toivottavasti saat keskenmenon tai tiellesi osuu jotain muuta ikävää,se on karman laki se!
ei ole valmiuksia hoitaa ja kasvattaa häntä. Isänsä sen varmasti haluaisi tehdä MUTTA käytännössä on niin paljon töissä että mulle tulevana kotiäitinä se jäisi. Eikö sekin ole rakkautta lapsia kohtaan että tiedostaa omat rajansa?!!!