Miehen ex uhkailee itsemurhalla 5-vuotiaan kuullen
Mies muutti kanssani yhteen kun hänen henkisesti epävakaa avovaimonsa odotti heidän kolmatta lasta. Sen jälkeen tämä nainen tehnyt kaikkensa hankaloittaakseen mieheni elämää; nyt tilanne mennyt siihen että lapsetkin kärsivät - etenkin vanhin, 5v, jonka kuullen äitinsä toistuvasti uhkaillut miestäni että tappaa itsensä ellei palaa hänen luo. syntynyttä vauvaa mieheni ei ole saanut tavata ollenkaan ja 5- ja 2-vuotiaitakin vain kauhean kädenväännön jälkeen. Nyt lapset eivät enää haluakaan tulla, kun "isä ja hänen huoransa ovat pilanneet kaikkien elämän".
Etenkin 5-vuotias lapsi alkanut oireilla kuulemma painajaisilla ja yökastelulla ja syömättömyydellä, välillä on niin ahdistunut ettei kuulemma edes pysty leikkimään. Mitä voisi tehdä? ja tiedän, en kovin kiltisti tehnyt kun "vein" miehen ko. naikkoselta, mutta silti tuo touhu että kostaa lapsilleen samalla, menee niin yli..
Kommentit (308)
siitä ei pääse mihinkään. Etkö sä sanut ketään vapaata miestä vaan piti ottaa toisen mies ja saada se mies jättämään raskaana oleva vaimonsakin. Olet sä aika haaska ja huora.
Jos oot tosissas ap, niin pyydäpä miehes lukemaan tämä ketju. Mieheltä kommenttia tänne! esim. miten suhtautuu sinun näkemyksiisi lasten asemasta? Olet ristiriitainen. Muka ette tienneet että ex on seko akka ja kuitenkin oli jo ollut vuosia tiedossa että se on seko akka. Taitaa kuviossa olla nyt 2 seko akkaa ja 1 seko ukko sekä 4 viatonta lasta, joita käy sääliksi.
joita ei "voi" IRL sanoa ääneen. Eikä teidän tarvitse tätä enää kommentoida, sain jo tarvitsemani neuvon eli sen että lastensuojeluun yhteys eksän käytöksestä.Kiitos siitä.
Tuossa tilanteessa vastuullinen isä, joka miehesi ilmeisesti onkin, koska on huolestunut, marssii lastenvalvojan puheille ja tekee lastensuojeluilmoituksen.
nyt näet,mitä toimintasi sai aikaan.
lapset eivät jaksa enää,äidistä viis.
siitä ei pääse mihinkään. Etkö sä sanut ketään vapaata miestä vaan piti ottaa toisen mies ja saada se mies jättämään raskaana oleva vaimonsakin. Olet sä aika haaska ja huora.
Ikävää tietenkin lapsille ja eksälle, mutta itse mies valintansa teki.. Mutta kysymys nyt oli näiden lasten kärsimyksistä, itselläni ei rehellisyyden nimissä ole heihin juuri tunnesidettä mutta miehen puolesta surettaa kun suree lasten pahoinvointia, ja sitä että joutuu menemään oikeuteen tmv että saa edes tavata kuopustaan. tai ehkä sekin suru lievittää kunhan meidän yhteinen lapsi syntyy, odotan esikoistamme (mun eka bio :) rv16.
tehän olette sielun kumppaneita...
Ei oo kukaan pitkään aikaan saanut KYMMENIÄ av-mammoja tuollain hiiltymään, onnittelut siitä, ap!
voisit vinkata tästä ketjusta ap:n miehelle, voisi avata silmiä sielunkumppanin todellisesta luonteesta!
Tuossa tilanteessa vastuullinen isä, joka miehesi ilmeisesti onkin, koska on huolestunut, marssii lastenvalvojan puheille ja tekee lastensuojeluilmoituksen.
sopimuksiin tai ainakaan ei niitä pidä, mieheni antanut periksi paljon ja odottaa että nainen saisi itsenä jotenkin kasaan ja toipuisi erosta ettei tarvitsisi mennä oikeuteen tappelemaan. Ymmärrän että eksällä rankkaa, vauva 3kk ja kuulemma vaativa (koliikki tmv itkuinen ollut), olen sanonut että minun puolesta vauva voi tulla välillä meille hoitoon mut akka ei anna vauvaa isälle vaikka on väsynyt ja masentunut ja itsetuhoinen ja räyhää lapsille.
Jos ottaa yhteyttä ylläpitoon tms??? Tietääkö kukaan??!
Jos ottaa yhteyttä ylläpitoon tms??? Tietääkö kukaan??!
olennaisia kysymyksia, vastaa niihin! Voin luetella tähän muutamia, eli:
- Miksi et voi näyttää tätä miehellesi, kun olette "sielun pari" ja "Ne Oikeat toisillenne"?
- Oletko varma, että olet niin sielunpari enää miehellesi, kun paljastuu mitä ajattelet hänen omista, rakkaista (?) lapsistaan?
- Kuka HELVETTI kuvittelet olevasi, kun luulet, että miehesi ei koskaan tekisi sinulle noin?! Ai hänkö on ihan sanonut niin, vautsi! Hän vaikuttaa todella korkeamoraaliselta mieheltä ja ilman muuta kannattaakin uskoa ihan kaikki, mitä hän sanoo!
- Tuntuuko sinusta yhtään pahalta tuon entisen puolesta? Kirjoituksestasi huokuu (kuten joku sanoikin) voiton riemu ja lähes teinimäinen uhma, "siitäs sait"-asenne ym. Minulla nimittäin tuli melkein ihan oikeasti itku, kun mietin sen naisen tilannetta, vaikken häntä tunnekaan. Käy todella paljon sääliksi..
- Niin myötä kuin vastoinkäymisissä, mitäs sille tapahtui? Heti, kun vastoinkäyminen tuli, niin mies olikin jo panemassa muita. Pelottaako sinua yhtään, että mitäs sitten, kun teillekin tulee arki? Arki se on nimittäin joka suhteessa, usko tai älä! Eikö yhtään pelota, että mies löytää taas "sielun kumppanin", joka "saa hänet elämään", siis vieläkin paremmin kuin sinä?
- Olit varautunut, että lapset on teillä "joka viikonloppu ja joskus lomilla", oletko varma, että miehesi ei halua viikko/viikko-systeemiä? Miksi ei haluaisi? Miltä SINUSTA tuntuisi, KUN/jos eroatte, ja mies haluaa nähdä teidän rakkauden hedelmää vain "joka toinen viikonloppu ja joskus lomilla"? Miltä sinusta tuntuisi, jos rakkaushedelmänne isän uusi naikkonen vihaisi lasta? Tai sijoittaisi hänet hädän hetkellä mielummin laitokseen kuin antaisi kodin?
Oikeastaan päästään lyhyemmällä, mieti kaikki se paska, mitä olet tuolle naiselle aiheuttanut omalle kohdallesi ja pohdi hetki, että miltä sinusta tuntuisi! Et ole tainnut yhtäkään kertaa pysähtyä miettimään muita, kun on kauhea kiire saada kaikki, heti, mulle, NYT!
Olet kuvottava! Onneksi uskon kuitenkin siihen, että metsä vastaa juurikin niin kuin sinne huudetaan, sitä saa mitä tilaa yms. Eli odota vaan, minä odotan ainakin! :)
Huh, olen puhunut.
..P.S. Sanoit, että ei haittaa, jos paljastut, koska "et ole tehnyt mitään väärää". Kerro siis nimesi, ole hyvä? Etkö? Ai oletko KUITENKIN tehnyt jotain? ;)
En vain ole valmis kasvattamaan niin montaa joista yksi oireilee niin pahasti!! Kyllä mieheni tämän ymmärtää.
Itse provosoitte mua käyttämään tylympää kieltä kuin yleensä käytän kun haukuitte ja haukuitte mua vaan. EN VIHAA NIITÄ LAPSIA, SÄÄLIN HEITÄ.
jos se joku tunnisti oikeesti :D :D
Tää on parasta viihdettä aikoihin, peittoaa Täydelliset naiset ;)) joka just alkais....
Toki ei unohdeta lasten kärsimystä :(
yhteyttä ja kertoa lasten pahoinvoinnista ja kysyä miten ko. tilanteessa kannattaisi edetä. vähän ihmetyttää että kanssasi uusi vauva alulle kun ei ole edellistäkään vielä nähnyt? hmm
En vain ole valmis kasvattamaan niin montaa joista yksi oireilee niin pahasti!! Kyllä mieheni tämän ymmärtää.
Itse provosoitte mua käyttämään tylympää kieltä kuin yleensä käytän kun haukuitte ja haukuitte mua vaan. EN VIHAA NIITÄ LAPSIA, SÄÄLIN HEITÄ.
että laittaisit laitokseen...
ap on huolissaan noista lapsista?
Lakatkaa jauhamasta tästä suhdekuviosta ja nähkää metsä puilta!
Ap:n kannattaa varmaan ottaa yhteys lastensuojeluun ja kertoa huolensa sinne. Tuskin niitä siellä kiinnostaa muu kuin lasten etu.
Ehkä saat itse kokea saman epävakauden, kun miehesi tekee sulle saman tempun.
Mitä odotat äidiltä, jolla pieniä lapsia ja vauva mahassa. Taatusti on katkera ja ei osaa käyttäytyä järkevästi.
Minkälainen mies sulla, kun jätää raskaana olevan vaimon?
Sympatiaa et multa saa. On tosissaan miehesi huolissaan lapsista, olisipa ollut sitä aikaisemmin.
Ja tehdä lastensuojeluun ilmoitus. Heti.
Miten siellä Porvoossa hoidetaankin noin hyvin asiat????? :D