Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko arvon miehet saaneet valtavan kokoista pillua?

Vierailija
19.09.2009 |

Oletteko arvon miehet saaneet valtavan kokoista pillua?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan koolla ei ole väliä, kunhan osaa käyttää sitä- Tämä pätee pilluihinkin. Väljäkin pillu tuntuu hyvältä, jos lihasten käyttö ja asenne on kunnossa. Mielestäni ylitiukka pillu on huonoin vaihtoehto.

Itselläni on ihan keskiverto vehje enkä ole liian löysään törmännyt. Liian tiukka on tullut vastaan. Ja liian laiska, runnova ja hätäinen... Kyllä se antotyyli ratkaisee minustakin!

Vierailija
62/88 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljää kyllä mutta en valtavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spärdäriä tiskiin ja kunnon vittupano! ÄHÄKUTTI!

Vierailija
64/88 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla on kyllä hieman väljä, mutta meillä on mielikuvitusta - vaimo haluaa joskus tunteen olla täynnä, ja kun minä en siihen pysty, käytämme tekopenistä siihen löytyy aikas kookkaita välineitä. Ja toisaalta olen hulluna siihen fiilikseen jonka hän siitä saa - on oikeesti kaunista tyydyttää ihminen jota rakastaa  -  usein hoidan häntä samanaikasti kielellä. Orgasmi on taattu ja vittu on hetken tyylikkäästi avoin syvälle, pelkkä ajatus saa jäykkyyttä aikaan

Vierailija
65/88 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso kalu ja kohdalle ei ole vielä sattunut väljää naista. Väljää kyllä toivoisin kohdalleni, että voisi huoletta touhuta ja pidempiä vetoja. Olisi mukava kokeilla synnyttänyttä, mutta sellaiselta en ole vielä saanut.

Miehet usein haluavat tiukkaa ja kyllähän se tietysti tuntuu enemmän. Mulla tahtoo olla ongelmana ettei mahdu sisälle ja pitää olla todella varovainen ettei satuta. Ois kiva laittaa kokonaan sisälle, mutta se on onnistunut yhden ainoan naisen kanssa.

Vierailija
66/88 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun väljä vittusi on aivan mahtava. mulle maistuisi. haluaisitkos.. olen 40v.

Vierailija
67/88 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut,ajoin Wolkswagen passatilla sisään.Astuin ulos ja eksyin.

Vierailija
68/88 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole saanut mielestäni ei sellaista ole olemassakaan ne on juttuja että olis kauheankokoinen pillu satua se on

Vierailija
69/88 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on keskivertoa isompi väline ja kerran olen tutustunut jättipilluun. Kyseinen nainen ei ollut edes synnyttänyt. Oli kyllä mielenkiintoinen olo, kun kordari päällä tiesi suunnilleen ainoastaan lämpötilaerosta olevansa sisällä :D Eiköhän tuo ole yhtä harvinaista kuin miehellä 30senttinen molo. Tosin pillua pystyy treenaamaan tiukemmaksi, joten eiköhän tuo "ongelma" ole korjattavissa.

Vierailija
70/88 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta?

Tosin pillua pystyy treenaamaan tiukemmaksi, joten eiköhän tuo "ongelma" ole korjattavissa.

Vierailija
71/88 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättitoosa on kiva kun voi kävellä pimpsasta sisään ja ulos.

Vierailija
72/88 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtuu miehen 4 sormea sisään?

Vierailija
73/88 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi olen 50 vuotias 2 lapsen äiti,ja eronnut yli 10 vuotta sitten,eron jälkeen kokeilin mustaa miestä,ja nyt niitä on takana jo satoja,aivan ihania,ne nussivat Mua aina porukalla ja tussussa on aina 2 isoa kullia kerralla,ja ne naivat Mua aina aamuun saakka,kun tussu on kuin vastasynnytäneellä,ja häpyhuuleni roikkuvat varmasti yli 10 senttiä,suosittelen,ihania nuo mustat miehet,huh.

Vierailija
74/88 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Habazi (homo)

Vierailija
75/88 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI synnytys pilaa joidenkin paikat ja joidenkin ei.

[/quote]

Siksi, että ihmisillä on erilaiset "kudostyypit". Joillekin tulee raskausarpia, toisille ei ollenkaan. Joillakin raskaus vaikuttaa heikentävästi alapään lihaksistoon, joillakin ei. Jotkut taasen lihovat kun katsovatkin ruokaa, jotkut eivät liho vaikka söisivät mitä.

Perinnöllisiä juttuja nämä tälläiset.. eikä niihin silloin voi itse vaikuttaa (kudostyyppiin siis), se on mikä on. Aktiivinen urheilija pystyy ehkä palutumaan nopeammin mittoihinsa synnytyksen jälkeen, mutta ei sekään ihmeitätekevästi kudostyyppiin vaikuta.

Vierailija
76/88 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
77/88 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ei ole myöskään silloin, jos mahtuu naisen oman nyrkki. Kyse on vain joustavuudesta.

4 sormea? Mitä se on? Rystysiin asti vai peukalonhankaan asti? Puoleen väliin kämmentä?

Vierailija
78/88 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisimpa sunlaisesi naisen...haluaisin nähdä kuinka kätesi uppoaa ihanaan pimsaasi..uuhh.. haluaisitko vaihtaa aiheesta s-postia? os. kuumakuusysi2yahoo.com sun viestiäsi odottelee kuuma, kokeilunhaluinen 37v. 180/75 mies...

Vierailija
79/88 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kiva tietää, kuinka monta näistä naisista joille ot tarjonnut apuasi, ottaa suhun yhteyttä!

Tapaisimpa sunlaisesi naisen...haluaisin nähdä kuinka kätesi uppoaa ihanaan pimsaasi..uuhh.. haluaisitko vaihtaa aiheesta s-postia? os. kuumakuusysi2yahoo.com sun viestiäsi odottelee kuuma, kokeilunhaluinen 37v. 180/75 mies...

Vierailija
80/88 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja väljä olisi minunkin unelmani saada. mailaile os. mikko34@suomi24.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi