Oletteko arvon miehet saaneet valtavan kokoista pillua?
Oletteko arvon miehet saaneet valtavan kokoista pillua?
Kommentit (88)
On niitä ollut useamman kerran niitä on tosiaan olemassa eivät ole myytäjä.
Entisellä rakastajattarellani oli uskomattoman turpea pillu. Vako oli valtava, niin syvä että enneku reijälle pääsi oli jo puoli sormea kadoksissa vaossa. Huulet ei ollut ollenkaan lerpatavat vaan pillu näytti enemmänkin sämpylältä. Niin ja siis aivan julmetun tiukkakin oli.
Mun mielestä on todella kiihottavaa jos naisella on turpeet pillunhuulet. Monesti olin aivan laukeamispisteessa kun työpaikalla näin tämän rakastajattareni ja huulien vako näkyi farkkujenkin läpi... oi niitä aikoja..
M28
kuin että nöpöttävät nännit näkyy topattujen rintsikoiden, ja kahden paidan läpi.
Monesti olin aivan laukeamispisteessa kun työpaikalla näin tämän rakastajattareni ja huulien vako näkyi farkkujenkin läpi... oi niitä aikoja.. M28
No kun en lukeudu mihinkään ISOkyrpäsiin, niin sen verran kanssa on aiheesta kokemusta, että on niitä vaan moneen lähtöön, siis pimpsoja. Paras ehdottomasti ja tiukin mitä on osunut kohdalle, niin 41v ja kaks lasta synnyttänyt.. Aivan sairaan mahtava tapaus ja tietää vielä, mitä sillä tekee... Eli yhdyn myös tuohon, että ei se oo ihan niinkään, että synnyttäminen muka pilais paikat...
kuin että nöpöttävät nännit näkyy topattujen rintsikoiden, ja kahden paidan läpi.
Monesti olin aivan laukeamispisteessa kun työpaikalla näin tämän rakastajattareni ja huulien vako näkyi farkkujenkin läpi... oi niitä aikoja.. M28
silloin valtava kun persreikäkin on saaressa?
putosin sinne kauluksia myöten.
syytä väittää, että se pilaisi kaikkien paikat.
Oman muijan paikat pilasi. Siinä ei auta muiden väittämät, että ei se synnytys paikkoja pilaa.
Miksi täällä on niin perssilmäistä porukkaa, että jos itsellä ei ole ongelmia, niin ei ole kellään muullakaan?
Eli yhdyn myös tuohon, että ei se oo ihan niinkään, että synnyttäminen muka pilais paikat...
että jos yhdellä on ongelma, niin on sitten kaikilla muillakin. Tämä koskee minusta aivan erityisesti tätä väljyyskeskustelua.
että suurimmalla osalla väljyys ei ole ongelma, mutta muutamilla kirjoittajista on selvästi ongelmia, jopa naisilla. Poikkeus vahvistaa säännön.
Enemmän se täällä minusta on niin päin että jos yhdellä on ongelma, niin on sitten kaikilla muillakin. Tämä koskee minusta aivan erityisesti tätä väljyyskeskustelua.
tiukka vs väljä
Niin ottaisin VÄLJÄN
perustelut:
- Rakastelu olisi helppoa
- Voisi tyydyttää naisen usealla sormella
- Onnistuisi monet asennot kun sisään pääsy helppoa
tiukka vs väljä
Niin ottaisin VÄLJÄN
perustelut:
- Rakastelu olisi helppoa
- Voisi tyydyttää naisen usealla sormella
- Onnistuisi monet asennot kun sisään pääsy helppoa
Oma 16/4 kokoinen mieheni sanoo että olen "yllättävän tiukka" mutta paljon useammin tahtoo runkata pakaroille kuin tulla sisään ja tiedän olevani väljä. Voisiko keskikokoinen mies todella pitää väljää hyvänä? Tämän typerän seksi-palstan takia alan olla kipsissä koko seksin suhteen.. Onneksi synnytyksestä on vasta kaksi kuukautta eli tilannetta saa varmasti parannettua vielä jumppaamisella.
Tämän typerän seksi-palstan takia alan olla kipsissä koko seksin suhteen.. Onneksi synnytyksestä on vasta kaksi kuukautta eli tilannetta saa varmasti parannettua vielä jumppaamisella.
Itsellä tosin ei onneksi (hah) miestä ole edes joten ei tarvi miettiä kuinka löysä olen. Paitsi että mietin kuitenkin. Mutta ennen tätä stnan palstaa ei käynyt edes mielessä potea tällaisia, vaikka jumpannut olenkin. Lähinnä tilannetta parantaakseni, mutta en ajatellut että olen erityisen väljä (koko sanakin saa jo kylmät väreet aikaiseksi!). Nyt ajattelen, ja kynnys seksin harrastamiseen on aika korkealla. No, se nyt ei tietysti ole mikään erityisen huono asia... :D
Tsemppiä sinulle, miehesi kuulostaa ihan reilulta ja varmaan ymmärtää että koska synnytyksestä on niin vähän aikaa, niin ei kannata luopua toivosta, vaikka tilapäisesti olisitkin "väljä". Eikä se varmaan sinun synnytyksen jälkeisessä euforiassa ole kovin korkealla tärkeysjärjetyksessäkään vielä, eikä pidäkään! :)
kyllä pillu voi olla liian iso. ulkoisesti iso voi olla kiihottava mutta löysä pillu ei mitenkään!! pari todella löysää on kohdalleni sattunut. vaikka itselläni on keskivertoa isompi niin silti sai välillä tarkistaa olenko edes sisällä. Seksi näiden naisten kanssa oli turhaa ja puuduttavaa koska se ei vaan tuntunut missään. Molemmat löysät olivat vielä kaiken lisäksi erittäin märkiä.
Mutta eihän oikeasti ole isoja pilluja!
On vaan pieniä kulleja!
Ilmeisesti naisten on vaikea myöntää että se vika ei aina olekaan miehissä.
.
Mutta älä tee sitä virhettä minkä vaimoni teki. Hän lopetti treenaamisen heti, kun sanoin huomaavani positiivisia vaikutuksia. Eli ylläpito on tärkeää. Näiden lihasten kuntoon saattaa vaikuttaa yleinen lihaskunto ja liikunnallisuus. Vaimoni on ns. "laiha läski". Lihakset ovat mitättömät ja heikot, löysää ja hyllyvää on lantiolla ja vatsassa vaikka painoindeksi on 20.
Ei jaksa ratsastaa, on kankea ja kömpelö seksissä.
Siihen kun lisätään väljyys, niin voitte arvata tunnelmat. Vaimo on muuten ensimmäinen seksikumppanini. Joten minulla on kokemusta vain yhden naisen tiukasta ja väljästä. Vieraat naiset saavat ajatukseni harhailemaan yhä useammin.
Kullini koko on muuten 16/4. Terska hieman paksumpi. Silloin kun saan sen kunnolla jäykäksi. Nykyisin se onnistuu lähinnä masturbaatiolla, toisin kuin ennen emättimen löystymistä.
Onneksi synnytyksestä on vasta kaksi kuukautta eli tilannetta saa varmasti parannettua vielä jumppaamisella.
syytä väittää, että se pilaisi kaikkien paikat. Oman muijan paikat pilasi. Siinä ei auta muiden väittämät, että ei se synnytys paikkoja pilaa. Miksi täällä on niin perssilmäistä porukkaa, että jos itsellä ei ole ongelmia, niin ei ole kellään muullakaan?
Eli yhdyn myös tuohon, että ei se oo ihan niinkään, että synnyttäminen muka pilais paikat...
MIKSI synnytys pilaa joidenkin paikat ja joidenkin ei. Itse olen yhden synnyttänyt alateitse, ilman episiotomiaa, yksi tikki. Miesysätäväni ei ollut ennen ollut synnyttäneen kanssa, eikä kuulemma huomaa mitään eroa. Rinnatkin säilyivät hyvin vaikka isohkot ovatkin, eivät juurikaan riipu. Raskausarpia tuli reilusti mutta ne vaalenivat kahdessa vuodessa. KÄyn kuntosalilla ja lenkkeilen, joten olen palautunut hoikaksi ja kiinteäksi ja ikää on nyt 4ov. Joten ehkäpä olen onnekas.Ja uusi mieheni myös. En tiedä, millaisen paketin exäni sai uudesta vaimostaan, joka on synnyttänyt kaksi;D en ole kysynyt..."onko tiukka"
muutama löysä, pari tiukkaa ja loput siitä välistä.
Sama kuin kyrvissäkin! Kokoja ja muotoja on erilaisa mutta ulkoisesti arviointi pilluista on mahdotonta.
Tuntuu olevan yleisesti hyväksyttävää kyrpien arvostelu
Mutta pilluista ei saa sanoa mitään pahaa.
Totuus on että pillut haisevat ja maistuvat pahalle siinä missä kyrvätkin! Löysiä ja keskiverto pilluja on suurin osa.
Kahdeksan kymmenestä naisista on surkeita sängyssä. Odottavat että mies on suuri rakastaja joka taitaa temput ja osaa ottaa juuri sinun tarpeet huomioon. Makaavat ottavana lahnana tekemättä itse mitään.
Onneksi kaikki eivät ole näitä hehtopilluja vaan on niitäkin joiden kanssa kaikki menee yksiin.
olet oikeassa,kaiken kokoista löytyy,mutta mitä väliä,jos toista rakastaa?itse olen nauttinut yli sadasta eri naisesta,ja olen tullut siihen tulekseen et,koko ei ratkaise mitään,vaan tunne puoli hoitanee kaikki jutut.p.s.olen kolmen lapsen isä,ja nuorin on kolme viikkoinen.itse tykkään väljemmästä,ja märemmästä pimpasta,koska se tuntuu luonnolliselta.t.kepu
pillusta koska se imee spermat niin ihanasti viimeistä tippaa myöten. Tuntuu todella luonnolliselta. Väljä taas tuntuu luonnottomalta.
itse tykkään väljemmästä,ja märemmästä pimpasta,koska se tuntuu luonnolliselta.t.kepu
Kiinnostuin aiheesta valtavaa pillua itselläni on jo monen vuoden kokemusta useista naisista ja omaan itse 17 cm keskiverto kalun ymp 14.7.Ja kyllä se vaan on niin että puolet naisista on omannut löysän tavaran puristtusvoimaa ei löydy oma arvioni on että noin 30 proswntilla on puristusvoimaa alapäässä loput 20 prossaa on niin ja näin ei löysä ei kireä.SEKSI valtavan pillun omaavan naisen kansa on sinäänsä haastavaa koska tuntopuoli on aika heikkoa kalun ympärillä.Kun mietin kyseistä nais joukakoa jonka kanssa olen ollut naisia on yli 200 aikaa 30 vuotta eli jos on pienikaluisia niin vastaavasti on myös valtavan pillun omaavia naisia kysymys kumpaa löysää vaiko tiukkaa niin kyllä se tiukka voit