Oletteko arvon miehet saaneet valtavan kokoista pillua?
Oletteko arvon miehet saaneet valtavan kokoista pillua?
Kommentit (88)
Jos kerta panemassa olette miehet käyneet ja väitätte joillakin olevan aika väljää niin hyvinhän tuota ootte ainakin tunteneet jotain jos laukeamaan asti pääsette
Tässä muutama päivä sitten viimeksi panin vaimoani, yleensä kyllä laukean, mutta ejakulointi ei tunnu yhtä hyvältä löysässä kuin puristavassa pillussa. Ejakulointi ei siis ole tae hyvästä orgasmista. Laukeamiseen asti kiihottumisessa on muitakin osatekijöitä kuin pillun tiukkuus. Mm. visuaalinen kiihottuminen ja muut tekijät. Kaikki nämä yhdessä onkin jo sellaista, mitä ei sitten kauaa kestä laukeamatta.
Tästä hyvänä esimerkkinä se, että joskus kauan sitten, kun pillu oli vielä tiukka, piti ajatella kaikkea epäolennaista kuten auton öljynvaihtoa yms. ettei laukeaisi liian nopeasti.
Jos kerta panemassa olette miehet käyneet ja väitätte joillakin olevan aika väljää niin hyvinhän tuota ootte ainakin tunteneet jotain jos laukeamaan asti pääsette
iso pillu on ihana.Tuntuu hyvältä kun voi nuolla pillua samalla kun koura on sisällä
...siis isoa pillua. Niitä on tosiaan isoaja ja pieniä. Kerran sänkyyn osui sellainen isompi. Kyllähän siinä pidempään sai touhuta, eikä tosiaankaan tarvinut miettiä autonöljyn vaihtoa, eikä salaatin tekoa. Nainen ei ollut edes synnyttänyt, joten senkään piikkiin ei voi laittaa. Vastaavasti onpa joskus ollut tosi tiukkakin. Yksi sormi sopi justiinsa sisään. Vähän pelkäsin satuttavani ja taisin niin vähän tehdäkkin. No...onneksi pilluja ja kaluja on monen kokoisia. Sopiviakin pareja syntyy. En kyllä todella tiedä, mikä olisi tapa sanoa naiselle, että aika iso toi. Tai kaipa itsellä vaan oli liian pieni :)
No, mun pillu puristaa miehen kalun mustelmille, vaikka olen kolme lasta synnyttänyt. Tuntuu kuulemma kipeän ihanalta. ;) Ja olen vaihtanut miestä noiden kolmen mukulan jälkeen, joten ei ainakaan olla yhdessä "tavan vuoksi".
Kyllä ja useasti kun harrastan vanhempia naisia.
Esko 33
Saatko fistingistä enemmän kuin panosta?