Oletteko arvon miehet saaneet valtavan kokoista pillua?
Oletteko arvon miehet saaneet valtavan kokoista pillua?
Kommentit (88)
Valtavaa pillua mielenkiintoinen käsite koska niitä valtavia pilluja on tosiaan liikkeellä.Naiset lulevat omaavansa tiukan mutta kyllä se on luuloa kyllä se on välillä niin lerpaa että tekis panon jlkeen mieli antaa kyygelit handuun.Itse omaan noin 17 centtisen ja paksuttakin on nnormaalisti.
Valtavan kokoista niitä on liikkeellä paljon varokaa nauratta tosi hyviä luokittelu.
m36
Jepulis löysää ja isoa slerpaa ja löysää niin ku suohon lykköis oj voi oon saannut joooooo.
En ole koskaan törmännyt on kyllä jätkiltä kuullut isoista pilluista
..olen saanut. Ensin sinne työnnettiin muovinen tekokulli ja sitten vasta työnsin omani sinne perään, ja melko helposti ne sinne yhtaikaa mahtuivat. Sitten kun tekokulli vielä pistettiin surisemaan, niin se värinä teki ihan mahtavan hyvää myös omalle kullille. Ei kai tarvitse mainita, että nainen siinä alla voihki ja nyyhki...Ensi kerralla pistetään lisäksi toinen sauva surisemaan anukseen... Saas nähdä, miltä se sitten tuntuu...
combi-malli, jossa toisessa päässä on super tight Fleshlight ja toisessa päässä 6-7 cm paksu jelly-dildo. Voisi olla kysyntää tällaiselle. Harmi kun sektio ei ole rutíinin omainen toimenpide ta turvallisempi kuin synnytys. Säästyisi parisuhde turhilta kiemuroilta.
silloin valtava kun persreikäkin on saaressa?
On tullut tuollaistakin pantua.. kaksi muistuu mieleeni matkan varrelta. Kumpikaan näistä jättipillun kannattelijoista ei muuten ollut synnyttänyt - en ole muutenkaan huomannut että synnytys vaikuttaisi sen kokoon. Eivät nämä monsteripillut kyllä mitään kiihottavia kohtaamisia olleet - kertaan jäi.
hyvät miehet,
Nuorempana häpesin alapääni väljyyttä eikä itsentuntoa kohottanut " kun mies laittoi ensin yhden, sitten kaksi, sitten samoin tein neljä sormensa " sisääni kommentoiden, että - on sulla on todella iso vittu.
Niin on. Nyt vanhempana olen löytänyt miehiä, jotka pitävät siitä. He jopa pyytävät/haluavat nähdä että masturboin niin, että koko oma käteni on vaginassa. Olen kehittänyt myös alapään lihaksia niin, että itse aktissa saan puristusta aikaiseksi. vaikkei kumppanillani mikään jättikalu olisikaan. Tosin myönnän, että eronneena rakastajallani on kyllä iso.
Se on myös totta että vaikka olen synnytänyt niin minun pipsani oli jo luonnstaan ennen synnnytyksiä poikkeuksellisen väljä.
VEhkeissä on koko eroja - miehillä ja naisilla. Nautitaan silti seksistä.
-p-
niinhän on meitä on monenmoisia ja erikokoisia, täytyy olla tyytyväinen ettei ilman tarvi olla!!! ;D
Itse ratkaisin ongelman vaihtamalla tiukkapilluisempaan ja muutenkin mukavampaan. Nautitaan siis seksistä. Jos ei nykyisen väljän kanssa nautintoa synny niin seuraavaa tilalle.
VEhkeissä on koko eroja - miehillä ja naisilla. Nautitaan silti seksistä. -p-
Minulla otan kokemusta niistä kun pyydät valtavan pillun omaavaa puristaa se ei onnisu ja niitä on ollut.Itse omaan varmaan keskiverto kokoisen,os mittoihin täällä on luottamista ymp mitta 13.4 pituus 16-4.On siellä tosin tiukkaakin ollut mutta ykkättävän paljon valtavan kokoista pilluakin.
kyllähän sen niin että isot ja väljät toosat on pienimunasten miesten ongelma
Kyllä se vain niin on, että joillain naisilla nyt sattuu olemaan iso toosa. Ei siinä kullin koolla ole merkitystä - jos ei nyt ihan pieni ole. Kohdalle on osunut vain pari "ämpäriä", pari supertiukkaa, ja loput (noin 50) normaalikokoista. Kulleissa ja pilluissa on eroa, ihan turha muuta väittää (kuten että isoja vittuja ei ole - on niitä).
Minulla oli ammoin suhde perheenäidin kanssa. Hänellä oli tosiaan löysä pillu. Muutoin hän oli mahtava petikaveri. Kerrankin joku oli yhtä innokas kuin minä, ja hänen kanssaan oli luontevaa osoittaa huomiota puolin ja toisin.
Vaan meinasi kerran käydä nolosti, ehkä juuri tuon välittömän tunnelman takia. Olin jo päästämässä suustani, että ohoh, olenkin jo sisällä...
Tätähän kyselevät vain pieni munaset miehet!!!
Se on se synnytyksen maaginen voima, joka kutistaa keskikokoisenkin peniksen prinssinnakiksi.
T: 16/4
Tätähän kyselevät vain pieni munaset miehet!!!
Mitäpä aihetta ei voisi kääntää muiden solvaamiseksi. Pienimunaisuudesta voi netissä syyttää toisia ihan kuka vain, vaikka pili ei olisi kohtalaista klitorista suurempi :D Synnytksen voima tosiaan vaikuttaa, mutta eipähän tuo tiukkuus koko asia ole. Mielummin avoin ja halukas nainen, jonka pillu on löysä, tiukkapillinen mutta sellainen, jonka kanssa ei synkkaa.
nainen ja tiukka pillu kuin hieman tätä avoimempi ja halukkaampi nainen, jonka pillussa terska ei kosketa seinämiä.
Mielummin avoin ja halukas nainen, jonka pillu on löysä, tiukkapillinen mutta sellainen, jonka kanssa ei synkkaa.
Joo on niitä ollut itselläni on kai normi kaLU 16 CM