Hyväksytkö sen, että McDonaldsin kanahampurilaiset on siunattu Allahin nimeen?
Kommentit (76)
muslimit ja kristityt ja bahait ja buddhalaiset ja ketkä tahansa saavat rukoilla halutessaan ennen kuin aloittavat työt.
Muutamilta tässä ketjussa taisi jäädä huomaamatta tuossa jutussa se että teurastustapa on aivan tavallinen, ei perinteinen halal vaikka rukous sanotaankin.
En. Muslimit eivät hyväksy Jeesusta Jumalan poikana ja syntien sovitusta ristinkuolemalla. Miksi meidän pitäisi hyväksyä tuo ruokajuttu kun muslimit eivät hyväksy esim. päiväkotien ja koulujen kristillisiä joulujuhlia tms.?
kuka ihme tuosta hampparin siunauksesta muka tietää Mäkkärissä?
Eli siinä ei yritetä aivopestä tai käännyttää ketään toisin kuin koulujen ja päiväkotien kristillisessä opetuksessa.
Kunhan vaan muslimit ilmaisevat toisilleen, että tätä tuotetta voi islaminuskoinenkin syödä.
Mutta mäkkärin McFeastissahan on naudan lihaa joten sitä ei ole pyhitetty.
Joka burgerissa on vain nautaa.
jatkuu edelleen. Hese on kristillinen, käyn mieluummin siellä.
kiroan ruokani aina ennen syömistä -maistuukin heti paremmalta kun uskontohöpötykset on siivottu pois!
Kiroan myös muittenkin ruuat koko maapallolla koko viikoksi etukäteen.
Ruokia siunaillaan ties minkä nimeen ja aikuiset ihmiset ottavat tosissaan... : O Ihan kuin pikkutaaperot maagisine uskomuksineen. Kyllä on surullista, kun on edelleen maailmassa uskonnot vallassa ja järki ja moraali hukassa.
Ne "toiset" kun on aina väärässä joka uskovaiselle ja mitä siitä syntykään... : P
En tiedä yhtään ihmistä, joka olisi tullut muslim-uskoon syötyään kanahampurilaisen. Joten siinä mielessä siunatkoon vaikka koko maailman ruuat, niissä siunauksissa ei ole todellista voimaa. Minä uskoon Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen. Vasta näiden rukoileminen tuottaa tulosta, sori muslimit.
Minä uskoon Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen. Vasta näiden rukoileminen tuottaa tulosta, sori muslimit.
Nyt kaikki muslimit ovat aivan hajalla kun lukivat tuon...
Millaista tulosta on muuten tullut?
polttelee pitkään vatsanpohjalla kristittyjen hampurilaiset.
minusta olisi pitänyt tulla kristitty, kun olen syönyt öylätin alttarilla rippijuhlassani. Mutta eipäs olekaan tullut, erosin kirkosta enkä usko minkäänlaisiin juttuihin. Onneksi.
möi hampurilaisia kun niillä oli Dubaissa ja Saudi-Arabiassa hampurilaispaikat? Ei sielläkään varmaan mahdollista ollut saada kauppaa, ilman että pyhitettyä olisi liha. Mutta mäkkärin McFeastissahan on naudan lihaa joten sitä ei ole pyhitetty.
ihan samalla lailla "pyhitetaan" naudan-, lampaan- ja vuohenlihat.
Sekoitit kai tahan sianlihan? Juutalaiset ja muslimit eivat syo sianlihaa, hindut eivat syo naudanlihaa.
jos pyhitetty kanapurilas ei maistu niin ottaa naudanlihaisen macfeastin.
Ylipäänsä mun mielestä voisi monissa asioissa noudattaa sellaista käytäntöä, että tehdään ruokaa joka sopii mahd. monille. Esim. kaikki laktoosittomana, vaikka tämä nyt onkin ihan eri asia kuin siunaaminen, kun on kyse allergiasta. Kuitenkin, minusta kanapihvin maku ei muutu miksikään jos joku poppaaruno lausutaan elukkaa tapettaessa. Toki sitten eri asia, jos eläimelle tämän nojalla tuotetaan tarpeetonta ja ylimääräistä kärsimystä! Jos kukaan ei ylimääräistä kärsi, niin minusta on ihan sama vaikka siunattaisiin kaikkien maailman uskontojen mukaana. ;)
on yksi huvittavimmista ja naurettavimmista ketjuista, mitä olen tällä palstalla lukenut! Oletteko te jotkut vauhokot "mäkkärinboikotoijat" ihan tosissanne?!? xD
(t. muslimi)
epäterveellisten mäkkihamppareiden sijaan.
möi hampurilaisia kun niillä oli Dubaissa ja Saudi-Arabiassa hampurilaispaikat? Ei sielläkään varmaan mahdollista ollut saada kauppaa, ilman että pyhitettyä olisi liha.
Mutta mäkkärin McFeastissahan on naudan lihaa joten sitä ei ole pyhitetty.