Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö sen, että McDonaldsin kanahampurilaiset on siunattu Allahin nimeen?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama, onko siunattu vai ei. Vain juntit syö McDonaldsissa.

Vierailija
42/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä taikoja niille on tehty. En usko jumalaan, allahiin enkä woodoo-nukkeihin.

(Toisaalta, en kyllä yleenäs syö hampurilaista vaan kanasalaatin, koska se on terveellisempää...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähdään se miten suomalaiset tyytyvät aina muiden tapoihin. Miettikää mitä tapahtuisi jos muslimimaihin vietäisiin jotain kristillisesti siunattua ruokaa... hyväksyisivätkö he sen?

yhtä fundamentalisti-hihhuli-sanonkomikä kuin muslimit näissä asioissa. Hyvä vaan, että suomalaisilla on sentään vähän järkeä ja suhteellisuudentajua. Se siunaus ei kyllä vaikuta lihaan sitten niin millään tavalla. Jos vaikuttaa, niin eikös muslimit sitten ole oikeassa? Allah ja koraani on totta jne. Jos liha on siunattu hammaskeijun nimeen, onko se sitten pilalla? Joulupukin nimeen?

Vierailija
44/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö kristitytkään saa esim. rukoilla "Hyvä Jumala, siunaa koko maailmaa"? - Pitääkö rukoilla, että siunaa kaikkia kristittyjä läheisiäni?

Ihme jeesustelua (sanan varsinaisessa merkityksessä) vetää herne nenään siitä, mitä jotkut muut uskovat ja siunailevat. Poistetaanko hei virsikirjoistakin esim. se suosittu lastenvirsi, jossa lauletaan: "Siunaa koko maailmaa, Isä siunaa koko maailmaa"? Muslimit, hindut ja ateistithan voivat loukkaantua, kun kristinuskoiset itsekkäästi siunaavat KOKO maailman oman herransa nimeen. Siinä ei paljon yhdet kanahampurilaissiunaukset paina rinnalla...

Vierailija
45/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa kertaa kuulin tuosta uutisesta.

Vierailija
46/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos heseen tulis vastaavaa niin ihan hyvin voisin syödä. Vaan mitenkähän olis saatanalle pyhitetty liha, hmm... No ehkä sekin menis :)

Vierailija
47/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on se, että koska muslimit ei syö possua, Mäkkäri haluaa jonkun tuotteen olevan myös muslimeille sopivaa. Joku kirjoitti, että mitä tapahtuisi, jos muslimeille syötettäisiin tietämättään "kristittyjen" lihaa. Nousis varmaan äläkkä. Tuntuu, että muslimien mielihalut ohjaa tätä maailmaa ihan liikaa. En siis syö enää ikinä mäkkärissä, ennemmin olen nälässä.

Vierailija
48/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt selvisi sekin.

Vierailija
49/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tämän tietää? Ei pitäis ees fanaattisimmalla kristityllä olla asian suhteen ongelmaa. Samalle jumalalle ne rukouksen menee jos on mennäkseen...

Vierailija
50/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiroan ruokani joten se kumoaa tuon siunauksen. Suosittelen teillekin -maistuukin paremmalta kun jumalahöpötykset on siivottu ruuasta pois.

Vierailija
51/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristittyjen ja muslimien jumalahan on sama, kaikki tämän tietää? Ei pitäis ees fanaattisimmalla kristityllä olla asian suhteen ongelmaa. Samalle jumalalle ne rukouksen menee jos on mennäkseen...

kristityillä ja muslimeilla on sama Jumala. Muslimit eivät tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi ja Vapahtajaksi, kuten kristityt tekevät. Kristityille Jeesus on Jumala, muslimeille ei.

Vierailija
52/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko mihinkään jumaliin joten ei paljon hetkauta, naurettavaa tuo ehkä enemmänkin on siunata ruokaa ylipäänsä kenenkään nimeen. Samaa tavaraa se on oli sitten sanottu mitä hyvänsä ennen teurastusta ;)

Vierailija
53/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö lihaa... Ja vaikka söisin, niin en söisi sitä mäkissä. ja vaikka söisin, niin ei haittaisi. Ei kai siitä nyt mitään haittaa ole, jos ruoka on siunattu.

Vierailija
54/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiroan ruokani joten se kumoaa tuon siunauksen. Suosittelen teillekin -maistuukin paremmalta kun jumalahöpötykset on siivottu ruuasta pois.

Suosittelen tätä menetelmää kaikille. Itse asiassa myyjäthän vois heittää kirouksen heti siinä kassalla ihan hyvänä palveluna.

Vierailija
55/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa mua pätkän vertaa. Ja olen uskovainen kristitty. Sanotaan Raamatussakin, että ei ihmistä vahingoita se, mikä tulee ulkoapäin, vaan se, mikä tulee sisältä.

Vierailija
56/76 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäisi välittää uskonnoista. Sama se, mikä jeesus tai allah pyhittää mitäkin.

Ikävää, että uskonnoilla on noin suuri osa maailmassa.

Naiivisti sanottu, tiedän. Mutta näin ajattelen.

Vierailija
57/76 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on aina niin täynnä somaleita.

Vierailija
58/76 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy Happy mealin leluja ruuan kanssa samaan pöytään.

Vierailija
59/76 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tilanne olisi toisinpäin, eli että suomalaisia ( tai kuka hyvänsä kristitty ) muuttaisi muslimimaahan, niin olisi turha kuvitella että kristityn ihmisen vakaumusta mitenkään huomioitaisiin muslimimaassa! Se on asian ydin."

Muslimimaissa on rangaistava teko pitää esim. kaulassaan ristikorua. Siis he eivät hyväksy mitään ulkoisia merkkejä uskostamme vaan pitävät sitä pilkkana ja uhkana islamia kohtaan.Matkustakaapa islamistiseen maahan ja kokeilkaa, niin tiedätte miten "huomioivat" pukeutumisenne ja ristinkorunne.

Vierailija
60/76 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siunaamisesta pilalle menee :)

Minä en ainakaan siunatun lihan syömisestä kärsi vaikka ateisti olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi