Parkkikselta löytynyt kuollut nuori äiti
Ketään hänen tuttuaan täällä? Oliko paikallisia nistejä vai niitä harvoja kunnon ihmisiä, joita alueella asuu?
Minkälainen epäiltynä kiinniotettu poikaystävä on? Onko vauvan isä?
Kommentit (73)
oikeus tavata lastaan, ei onneksi kutenkaan sitten halunnut...
loppupeleissä vauvan onni. Toivottavasti pääsee nyt hyvään kotiin.
Jos äiti käy silloin tällöin kapakassa ei se hänestä huomoa äitiä tee tai sitten niitä on suomi pullollaan! Olisitko samaa mieltä jos kyseessä olisi vaikka+30-vuotias akateeminen äiti, joka olisi tapettu baari-illan päätteeksi, eikä tälläinen tyhmä nuori äiti?
Jos äiti käy silloin tällöin kapakassa ei se hänestä huomoa äitiä tee tai sitten niitä on suomi pullollaan! Olisitko samaa mieltä jos kyseessä olisi vaikka+30-vuotias akateeminen äiti, joka olisi tapettu baari-illan päätteeksi, eikä tälläinen tyhmä nuori äiti?
Jos on vaikkapa ollut selvinpäin? Ollut kaverin synttärit ja siellä piipahtanut? Kyllä mä vaan olen täällä lukenut kuinka on ymmärrettävää, jos haluaa hetken itselleen vauvan synnyttyä? Äitihän voi olla ollut vaikka masentunut ja pahastikin, mutta suomessa kun ei siihen nykyään apua saa...
18
Jos on vaikkapa ollut selvinpäin? Ollut kaverin synttärit ja siellä piipahtanut? Kyllä mä vaan olen täällä lukenut kuinka on ymmärrettävää, jos haluaa hetken itselleen vauvan synnyttyä? Äitihän voi olla ollut vaikka masentunut ja pahastikin, mutta suomessa kun ei siihen nykyään apua saa... 18
kun kerran portsari ei ollut päästänyt paikalliseen baariin sisään kun oli liian humalassa. Luki uutisissa ja myös noissa yllä olevissa viesteissä. Sisälukutaito kunniaan!
Minulle tuli mieleen ne pari viestiketjua täällä, jossa joku bimbo haukkui lastensa isää (jonka kanssa ei asu) ja odotti vaan viikonloppua että pääsee vetämään lärvit, kun lapsi on isällään.. Toivottavasti ei ollut sama tapaus.
Jos on vaikkapa ollut selvinpäin? Ollut kaverin synttärit ja siellä piipahtanut? Kyllä mä vaan olen täällä lukenut kuinka on ymmärrettävää, jos haluaa hetken itselleen vauvan synnyttyä? Äitihän voi olla ollut vaikka masentunut ja pahastikin, mutta suomessa kun ei siihen nykyään apua saa... 18
kun kerran portsari ei ollut päästänyt paikalliseen baariin sisään kun oli liian humalassa. Luki uutisissa ja myös noissa yllä olevissa viesteissä. Sisälukutaito kunniaan! Minulle tuli mieleen ne pari viestiketjua täällä, jossa joku bimbo haukkui lastensa isää (jonka kanssa ei asu) ja odotti vaan viikonloppua että pääsee vetämään lärvit, kun lapsi on isällään.. Toivottavasti ei ollut sama tapaus.
miksi nuori tyttö olisi tohon räkälään halajanut.. Ja miksei portsari soittanut poliiseja? Tuohan on heitteillejättö, sanokaa mitä sanotte. Ei bussikuskikaan saa heittää kännistä ulos bussista, ellei soita poliiseja perään... Kuulostan varmaan puolustelevalta, mutta luulen,että jos kyseessä olisi ollut tosiaan vanhempi ja koulutettu äiti niin täällä nyt niin voivoteltaisiin... En ole lukenut uusimpia uutisia, kun ei ole tuore tapaus, enkä aina usko kaikkea mitä luen muutenkaan... Kännilläkin on niin kovin monta näkökulmaa...
18
nainen kun oli kanta-asiakas, ei vaan sinä tiettynä iltana päässyt sisään koska oli liian kännissä. 3 kk:n ikäisen vauvan äiti, joka on räkälän kanta-asiakas, ei oikein vastaa mielikuvaa kunnollisesta äidistä, mutta mielikuvistahan me keskustelemme kun emme tunne henkilöä.
niin on päivänselvä asia, että kyseessä on ongelmaäiti. Uskomattoman naiivia lässytystä väittää jotain muuta.
kirjoittelee 5 lapsen äiti joka viimeeksi ottanut kännin 7vuotta sitten.
toivottavasti vauva pääsee hyvään kotiin jossa häntä rakastetaan ja kunnioitetaan.
kijoittelee äiti 28v:)
niin on päivänselvä asia, että kyseessä on ongelmaäiti. Uskomattoman naiivia lässytystä väittää jotain muuta.
suomalaisilla on kumma tarve puolustella aina alkoholinkäyttöä parhain päin. Mun mielestä lasten läsnäollessa ei tosiaankaan oteta alkoholia yhtä saunakaljaa enempää, mieluummin ei sitäkään. Ja meidän lapset ei todellakaan sen takia joudu ikinä hoitoon, että isi ja äiti lähtee kännäämään... no way. Elämässä on tärkeempääkin.
Mutta yks vauvajuttu lehdestä jääny painamaan mieltä, muistatteko kun oli että joku nainen oli kävelly alasti pieni lapsi sylissään tiellä ja huutanu ku eläin, ja myöhemmin oli löytyny sen naisen kotoa pieni vauva yksin alasti?? Jotenkin jääny tuo tarina vaivaamaan, että mistähän oli kyse, ja kääntyköhän siinä kaikki parhain päin lopulta...
Pitäisi pistää napalmia sinnekin, niin päästäisi monesta ongelmasta.
Nimim. EI kiitos kuntaliitokselle! (miksiköhän Vantaa sitä niin kovasti ajaa...)
kaupunkiliitosta EI Vantaa.
Samat napalmit sitten varmaan voisi laittaa helsinkiläisiin lähiöihin. Vantaa on kokonaisuudessaan ihan ok kaupunki, eikä Itä-Vantaa ole kokonaisuudessaa huonoa aluetta.
Mutta yks vauvajuttu lehdestä jääny painamaan mieltä, muistatteko kun oli että joku nainen oli kävelly alasti pieni lapsi sylissään tiellä ja huutanu ku eläin, ja myöhemmin oli löytyny sen naisen kotoa pieni vauva yksin alasti?? Jotenkin jääny tuo tarina vaivaamaan, että mistähän oli kyse, ja kääntyköhän siinä kaikki parhain päin lopulta...
poikavauva on otettu huostaan.onneksi.käy vauvaa niin sääliksi mutta onneksi ottivat.
Itä-Vantaalla on paljonkin oikein kivoja ja rauhallisia asuinalueita, kumma että "täällä muutaman vuoden asuneet" tietävät aina paremmin..
Toki myös rauhattomampia alueita, mutta niin on varmasti aika monessa paikassa.
t. Paljasjalkainen itä-vantaalainen tyytyväinen asukas :) (37v täällä asunut ja asun edelleen..)
ei vaikka tämä olisi niin humalassa ettei baariin pääse sisälle,
Poken tehtävä on turvata RAVINTOLASSA SISÄLLÄ OLEVIA.
Ja tästä turha väitellä, varma fakta on.
ääliö. Tämä sääntö on laki! vastuu on myös baarimikoilla. Heidän tulisi kieltäytyä humaltuneelle myymisestä. Mutaa etenkin portsarin.
Poke on vastuussa BAARISSA SISÄLLÄ OLEVISTGA, EI SIITÄ MITÄ TAPAHTUU PARKKIPAIKOILLA, TALOJEN EDUSTALLA, YM, VAAN VASTAA BAARIN TURVALLISUUDESTA!!
JA SIIHEN MUUTEN NIMENOMAAN KUULUU TOI, ETTEI OTA YLIJUOPUNEITA SISÄLLE RIEKKUMAAN!
isällä enää mitään oikeuksia vauvaan tekonsa jälkeen.