Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parkkikselta löytynyt kuollut nuori äiti

Vierailija
16.09.2009 |

Ketään hänen tuttuaan täällä? Oliko paikallisia nistejä vai niitä harvoja kunnon ihmisiä, joita alueella asuu?

Minkälainen epäiltynä kiinniotettu poikaystävä on? Onko vauvan isä?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä viesteissä nimeomaan henkilöt tuntevat kertovat ihan muuta kuin ihmisten oletukset tai sinun tilastosi. Eli tämän prusteella uskon, ettei nainen ollut lähipubin kantis tai mitään muutakaan vaan ihan vauvaansa rakastava nuori äiti.

Toki jos tilastojen valossa tiedät enemmän tästä jutusta, niin kerro toki.

Itse tosin en ollut huomannut tuota viestiä, jonka isän tuntenut oli kirjoittanut, eli itse olin siinä väärässä ja tein vääriä olettamuksia isästä.

TÄSSÄ KOPIO SINUN VIESTISTÄSI:

Sinänsä sinun naiviutesi on hämmentävää: kanta-asiakas lähi-pubissa, kaatokänni, 3kk:n vauva kotona ja ikää 20v. Mitäpä tuosta oikeasti voi päätellä? Onhan se mahdollista, että ko. nainen oli ihan ok elintavoiltaan, mutta ei ihme, että useimmille tulee jotain muuta mieleen heti.

Tuosta voisi ainakin päätellä, että et lukenut ketjua loppuun asti.

Samat sanat,että pistää vihaksi kun ihmiset spekuloivat ja tekevät päätelmiä.Kuten nimitys kantis?Tunnen molemmat asianosaiset ja tiedän ettei äiti käyttänyt raskausaikana mitään päihteitä.

Lopuksi toteaisin,että älkää ottako kaikkea totena-portsari oli todennut nähneensä "samannäköisen" naisen.Eli ei siis 100% voida tietää oliko uhri edes ollut ravintolan ovella,rappukäytävistä puhumattakaan. Annetaan uhrin omaisille rauha surra ilman ylimääräistä mustamaalausta.Jo pienen vauvankin vuoksi.R.I.P.

Vierailija
62/73 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai selvisikö tuo juttu?

Vierailija
64/73 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kaverin vilkuilla olkansa yli...Vahinkoja sattuu

Vierailija
65/73 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mitään tolkkua. Jaa tekstisi kappaleisiin ja lähetä uudestaan.

Vierailija
66/73 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö tuossa uhkailee vaimovainajansa kaveria?

Vierailija
67/73 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mitään tolkkua. Jaa tekstisi kappaleisiin ja lähetä uudestaan.

Vierailija
68/73 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauheta.

Vierailija
69/73 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä on kappalejaossa, luitko sisältöä ollenkaan?

Et taida olla ihan terve.

72 Ei siitä kappalejaon tärkeydestä turhaan äikäntunneillajauheta.

Vierailija
70/73 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää vihaksi, että tuntemattomat ihmiset arvostelevat ihmistä ilman mitään syytä! Tunnen kyseisen uhrin ja hänelle vauva oli kaikki kaikessa. Tiedän, että hän ei koskaan olisi lähtenyt juomaan ja jättänyt vauvaa yksin.

Vierailija
71/73 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha keskustelu mutta pakko oli tulla tänne avautumaan koska sen verran julmaa spekulointia täällä oli! Nainen oli juuri täyttänyt 20 eli oli 89 syntynyt. Tunsin hänet ala-asteelta asti ja hän oli ehkä eniten perhe keskeinen ihminen mitä tiedän. Kaiken vapaa ajan hän melkeinpä vietti pikkusiskon kanssa ja myös puhui hänestä koko ajan. Vähän aikaa uhrasi myös mulle millo tehtiin kaikkea sopivasti viatonta^^. hän oli aina ilonen ja nauro niin paljon et kaikkia ympärilläki rupes naurattaa. Kun hän täytti 18 raahasin sen ehkä kaks kertaa mun mukaa baarii ku olin täyttäny 18 alku vuodesta. Sit yhel kertaa ku oltii meijän paikallises mikä ei siis ollut sillo missää koivikses tapasi hän tulevan miehensä. Asuin hetken pois paikkakunnalta ja seuraavaksi kun juteltii(n 2 viikkoa myöh.) oli hän muuttanut miehen luo asumaan. Tämä mies oli hänen ensimmäinen poikaystävä ja kaverini oli rakastunut häneen. Kaverini äiti ei ollut hyväksynyt miestä koska tiesi tämän olevan huonoa seuraa niinkin kiltille ja ihanalle tytölle mitä kaverini oli, niimpä hän oli pistänyt kaverini valitsemaan perheen ja miehen väliltä ja koska kaverini oli niin rakastunut kyseiseen mieheen hän oli kapinoidakseen valinnut miehen. Olimme heidän suhteen alkamisen jälkeen harvoin tekemisissä ja sillon kun olimme soitteli mies mustasukkaisena ystäväni perään. ystäväni pelkäsi menettävänsä miehen ja oli aina tosi hermostunut kun tuli käymään. Niimpä vihdoin mies käski ystäväni valita ystävien ja hänen väliltään. Ystäväni sanoi ettei valitse mutta ei enään sen jälkeen uskaltanut tulla edes vierailemaan ettei menettäisi miestä. Eli olimme enää yhteyksissä puhelimitse. Mitä enemmän aikaa kului sitä enemmän ystäväni vaikutti onnettomalta. Hänkin oli jo huomannut ettei kyseinen mies ollutkaan niin ihana miltä vaikutti, mutta koki myös ettei hänellä ollut enää ketään muuta koska oli hylännyt perheensä ja ystävänsä miehen vuoksi, niinpä hän jäi. Heidän yhteinen elämä oli mennyt siihen asti aika baareissa juoksemisessa mikä ei siis ollut yhtään ystäväni tyylistö) ja miehen kavereiden kanssa. Sitten alkoi tulla soittoja "auta mua" ja puheluja missä kaverini itki ja oli ihan paskana ja hän kertoi miehen olleen häntä kohtaan väkivaltanen, mutta ei kuitenkaan voinut jättää häntä koska rakasti häntä niin paljon ja siinä vaiheessa ystäväni asuin miehen nimissä olevassa kämpässä teki töitä miehen kaverin firmassa ja olit täysin sidottu mieheen. sitten meni n. vuosi ja ystävä ei vastannut puhelimeen eikä ollut kehenkää vanhaan tuttuun yhteyksissä ja seuraavaksi kuulen että ystävälläni on vauva. Juttelin ystäväni kanssa vähän aikaa sen jälkeen kun olin kuullut uutisen ja olin loukkaantunut ettei hän ollut kertonut noin suurta uutista meidän pitkän ystävyyden jälkeen joten olin erittäin välinpitämätön häntä kohtaan (ajattelin että antaa hänen vähän aikaa miettiä ja sitten ensi kerralla kun jutellaan pyydän että tuo vaavin näytille). Hän sanoi että häntä hävetti kertoa että oli raskaana eikä sen takia kukaan tiennyt ennen kun poika oli syntynyt. Pari viikkoa myöhemmin kaverini tuli hakemaan minut töistä näytti kaikki lehtiartikkelit ja kertoi että tämä juttu kertoo meijän ystävästä...Miestä vastaan kasataan juttua ja mies pääsi toistaiseksi ulos vankilasta juttua käsitellään keväällä...

Vierailija
72/73 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun on toimistokuteet päällä, niin kertoo et on kunnollinen!?

Vuokrataloissakin asuvat ovat kunnollisia ihmisiä, niitäkään ei nykysin kuka vaan saa,itse maksavat asumisensa.

Toki niihin sijoitetaan kunnollisten kiusaks tuettuja, joille maksetaan asuminen, eli maahnmuuttajat tai nistit,holistit.Maahanmuuttajat näistä kyllä kivoimpia

Vierailija
73/73 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekee mieli kännätä.

poikavauva on otettu huostaan.onneksi.käy vauvaa niin sääliksi mutta onneksi ottivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi