Väärinsukupuolittaminen on väkivaltaa
Älä koskaan tee oletuksia kenenkään sukupuolesta. Väärinsukupuolittamisessa kajotaan toisen syvimpään olemukseen tavalla, joka tuntuu paljon pahemmalta kuin nyrkki vasten kasvoja.
Kommentit (18)
Miksi ihmiset eivät tatuoi they/them-pronominejaan otsaansa? Säästyttäisiin paljolta pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset eivät tatuoi they/them-pronominejaan otsaansa? Säästyttäisiin paljolta pahalta.
Koska joku voi olla tänään he, huomenna she ja ylihuomenna they. Eihän siinä pysy tatuoinnitkaan perässä.
Ihan niin. Kuka mies haluaa että häntä luullaan naiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki ei tykkää tatuoinneista. Ei ainakaan otsassa. Vai oletko tatuoinnut oman pronomisi otsaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki ei tykkää tatuoinneista. Ei ainakaan otsassa. Vai oletko tatuoinnut oman pronomisi otsaan?
Minulle pronominit eivät ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä on.
Sinua ei siis haittaa että joku vaikka antaa sinulle uuden nimen toisesta sukupuolesta?
Väkivalta on sitä että lyödään tai potkitaan yms. Sanat eivät ole väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle pronominit eivät ole ongelma.
Tuo tatuointi oli tarkoitettu muiden avuksi
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto
Normifasismi
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta on sitä että lyödään tai potkitaan yms. Sanat eivät ole väkivaltaa.
Kyllä muuten on. Nimittely ja mustamaalaus vaikka on väkivaltaa. Kunnianloukkaus on kielletty lailla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin. Kuka mies haluaa että häntä luullaan naiseksi?
Äläpä siirtele maalitolppia, tolvana. Kuka mies sanoo, että kyseessä on väkivalta?
Jos mies loukkaantuu siitä että häntä pidetään naisena se loukkaa minua naisena.
Jo vastasyntynyt vauva tunnistaa sukupuolen. Jos ihmistä kielletään tekemästä oletuksia sukupuolesta, se on vähän niin kuin kiellettäisiin haistamasta jotain hajua tai tuntemasta lämpötilavaihtelua.
Sonta ilmiannettu.