Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parkkikselta löytynyt kuollut nuori äiti

Vierailija
16.09.2009 |

Ketään hänen tuttuaan täällä? Oliko paikallisia nistejä vai niitä harvoja kunnon ihmisiä, joita alueella asuu?

Minkälainen epäiltynä kiinniotettu poikaystävä on? Onko vauvan isä?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaus tämä perhe on ollut.

En vaan voi käsittää miksi nämä 20-v baarikärpäset väenvängällä lisääntyy.

Ihankuin vauva olisi joku nukke tai että status jotenkin kohoaa kun on "äiti"

Kahden alkoholisoituneen nuoren tappelu ja tappo... ikävää vaan kun siinä mukana pieni elämä.

Toivottavasti poika saa hyvän kodin.

Paljonkohan sitä alkoa ja röökiä on kulunut raskausaikana?

En muutenkaan ymmärrä, mikä helvetin kiire sinne baareihin on kun pieni vauva kotona.

Miksi ainoa keino tuulettua tuntuu turhan monilla olevan se että pitää päästä kännämään.

en vain voi käsittää. Vauva on pieni vain hetken jos se hetki on liikaa vaadittu, että olisi läsnä niin eikö sen vauvan teon voi jättää sitten myöhemmälle tai vaikka kokonaan.

Vierailija
42/73 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi ollut 30 tai yli niin ei sitten mitään. Mutta auta armias kun olikin nuori tällä kertaa niin heti ollaan kyseenalaistamassa nuorten naisten "lisääntymistä".

Tuo on säälittävää. Ja samalla lietsot tätä ikuista nuori/vanha äiti taistelua mikä ei näytä loppuvan koskaan.

Miksei ajatella vain että olipa siinä huono äiti kun kävi baarissa lapsen ollesa pieni.

Mustakin ihan kauheata tommonen. Mutta heti pitää tuoda halveksuen SE ikä.

Mua ainakin loukkaa jollain tapaa tuollainen käytös jossa leimataan tavallaan myös minun äiteyteni. Olen ehkä herkkis juu, mutta tuskin vanhemmatkaan naiset lämmöllä kuuntelevat mummoäidittelyä tms yhtä pentumaista käytöstä.

T. 22vuotias äiti ja tippaakaan en ryypiskele tms. lapsi saatiin vaikeiden hoitojen kautta ja olen niin onnellinen että hänet meille suotiin. Se oli kuin ihme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani jos väsyneenä kirjoitetusta siestistä sai kuvan että tuomitsin KAIKKI nuoret vanhemmat.

En todellakaan, itseasiassa sain esikoiseni 24 vuotiaana joten en kovin vanha ollut itsekään.

ja tunnenkin paljon hyvin nuoria vanhempia.

Tarkoitin sellaisia nuoria tai miksei vanhempiakin naisia, joilla bilettäminen on ikään katsomassa elämän tärkein aktiviteetti ja baariin on päästävä vaikka vauva olisi 2 viikkoa vanha.

En yleisesti siis ymmärrä miksi lapsia pitää tehdä jos ei ole valmis luopumaan mistään. Mikä sinne baariin vetää.

Ja kyllä olen itsekin nuorena bilettänyt ja biletin sitten tarpeeksi, joten kun lapsi oli pieni minulla ei ollut tarvetta päästä sinne yöelämään.

Vierailija
44/73 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut kirjoitusvirheistä.

Mutta siis olen nyt viimeaikoina joutunut seuraamaan muutamaakin tapausta jossa nuoret noin 20 vuotiaat ovat väenvängällä halunneet vanhemmiksi ja sitten kuitenkaan eivät nyt lapsien synnyttyä jaksa olla kotona vaan baariin on päästävä joka viikonloppu.

Sitten tappelevat keskenään kumman PITÄÄ jäädä kotiin ja kumpi saa mennä baariin. Ja sitten viime kädessä soitellaan mummit ja kummit ja jopa kaverit että kuka vahtisi 3-4 viikkoista kun pitää päästä itse bilettämään.

Kyllä se vaan valitettavasti laittaa miettimään, että miksi se lapsi piti tehdä. Miksi ei nauttinut omasta nuoruudestaan, juossut tarpeekseen baareissa ja sitten perustanut perheen kun on siihen oikeasti valmis.

Mutta olet oikeassa on aivan sama onko äiti 20 vai 40 on se ihan yhtä säälittävää jos sinne baariin on pakko päästä. Itseasiassa siltä 40 vuotiaalta jopa hieman säälittävämpää.

Vierailija
45/73 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kyllästyny semmoseen yleistämiseen kaiken kohalla JA VÄSYNYT :D että ehkä itekkin otin vähän vauhkosti tuon..

No nyt ollaan samaa mieltä asiasta.

Vierailija
46/73 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on vähän näyttämisen puolelle menevää.. Eli pakko näyttää muille. Siihen syyllistyy ikävä kyllä useammin myös paljon vanhemmat naiset.

Ja jotkut kuvittelevat pitävän suhteen/avo/avioliiton koossa tällä ja se vasta onkin karmivaa. Lapsia ei aina haluta oikeista syistä.

Pitäisi vaan osata jokaisen lasta haluavan pysähtyä miettimään mikä se oikea syy on.

Ja hyväksyä myös se ettei lapsia ole pakko koskaan haluta. Jotkut pitkittävät sitä iäisyyden ja sitten tulee kello vastaan ja on ns. pakko nyt tai ei koskaan. Nyky-yhteiskunnassa kun perhe on joku ihmeen pakko. Ei hyväksytä "tahallista"lapsettomuutta. Vaan kysellään tai todetaan että KUN teille tulee lapsia jne,.

Ja ei...en tarkoittanut että kaikki vanhemmat äidit ovat vain pakosta äitejä jos nyt joku sen halusi niin ymmärtää:D

Vierailija
47/73 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekava nainen etsinyt Mikaa. Kysellyt myös aineita. Jos samasta naisesta kyse niin hänellä oli laajemminkin ongelmia kuin väkivaltainen mies.

Surullista kuitenkin :(

Vierailija
48/73 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Nikinmäessäkin arvostetulla asuinalueella asuu väkivaltainen mies. Kukaan naapuri edes ei tiedä. Ongelmat eivät aina kasaannu Koivis/Havis alueelle.

Vierailija
49/73 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että väkivaltaa ja päihteitä löytyy ns. paremmiltakin alueilta. Silti sosiaaliset ongelmat kasaantuvat Havukosken ja Mikkolan kaltaisiin paikkoihin. Väittäisin, että vaikka esim. rauhallisissa Päiväkummussa ja Nikinmäessäkin tapahtuu, on niissä huomattavasti vähemmän poliisikäyntejä ja sosiaaliset ongelmat ovat yleisesti ottaen vähäisiä.

Vierailija
50/73 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat,että pistää vihaksi kun ihmiset spekuloivat ja tekevät päätelmiä.Kuten nimitys kantis?Tunnen molemmat asianosaiset ja tiedän ettei äiti käyttänyt raskausaikana mitään päihteitä.Tuomitsen päihdeäidit,mutta mielestäni raitis raskaus ja satunnainen siideri/viinilasi lapsen synnyttyä ei tee ihmisestä päihdeongelmaista.Lisäksi voin todeta että minun 1.lapsi syntyi kun olin 20v.enkä ottanut alkoa kuin n.3 kertaa vuodessa.Nyt olen yli 30v ja usean lapsen äiti joka suo itselleen ja miehelleen illanviettoa vaikka kerran kuussa.Hyvä äiti huolehtii myös itsestään ja parisuhteestaan!Kukin tavallaan.Joku lähtee elokuviin,joku shoppailemaan toinen taas haluaa päästä tapaamaan ystäviä ja tanssimaan,muutaman drinkin ehkä ottaa.Lopuksi toteaisin,että älkää ottako kaikkea totena-portsari oli todennut nähneensä "samannäköisen" naisen.Eli ei siis 100% voida tietää oliko uhri edes ollut ravintolan ovella,rappukäytävistä puhumattakaan.

Annetaan uhrin omaisille rauha surra ilman ylimääräistä mustamaalausta.Jo pienen vauvankin vuoksi.R.I.P.

Vierailija
51/73 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikka tämä olisi niin humalassa ettei baariin pääse sisälle,

Poken tehtävä on turvata RAVINTOLASSA SISÄLLÄ OLEVIA.

Ja tästä turha väitellä, varma fakta on.

"Jos asiakas on vahvasti päihtynyt eikä kykene huolehtimaan itsestään, anniskelupaikan tulee varmistaa asiakkaalle kyyditys niin, että hän pääsee turvallisesti esim. asunnolleen.

Asiakasturvallisuudesta huolehtiminen voi joskus poistamistilanteessa edellytää poliisin puoleen kääntymistä. Heitteillepanosta on säädetty rangaistus rikoslaissa (RL 21:14§)

Vierailija
52/73 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut nistejä, satun kuulumaan kyseisen pariskunnan tuttaviin ja epäilty on vauvan isä. Ihan kunnon porukkaa täällä asuu töissä käyviä ihmisisä

Vierailija
53/73 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta alan minäkin kantikseksi.saatana,vituttaa... ku ei voi luottaa kehenkää nii pitää alkaa iteki pettää vissiin???+

Vierailija
54/73 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten useimmat eivät tuollaisia viestejä lue.

Sanomansa saa paremmin perille jos käyttää lukemista helpottavia rakenteita.

Mitä ihmeen väliä on kappalejaossa, luitko sisältöä ollenkaan?

Et taida olla ihan terve.

72 Ei siitä kappalejaon tärkeydestä turhaan äikäntunneillajauheta.

Vierailija
55/73 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen juttu toi on???

Vierailija
56/73 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin aluksi voin kertoa että avopuolisoa ei enää epäillä ja on päästetty vapaaksi.

Tunnen miehen jo melkein teini-vuosistani ja voin sanoa täydellä luottamuksella että olisin antanut oman henkeni hänen käsiinsä milloin vain.

Hän ei ole ikinä käyttänyt väkivaltaa, vaan aina kävellyt pois.

Oman sairaan EX-mieheni iskuilta hän on pelastanut useammin kuin kerran.

Hän on luonteeltaan ehkä suloisin keppostelija ketä omassa kaveripiirissäni tunnen.

Rehellinen, selvä, työtä pelkäämätön, iloinen ja todella huumorintajuinen. Tässä ovat ensimmäiset asiat jotka tulevat mieleeni kun ajattelen ystävääni joka on menettänyt ihmisen jota rakasti niin paljon että laittoi jopa minuun surutta suhteet poikki jotta en toisi heidän elämäänsä huumehörhöisia juttujani. Nyt näin vuoden raittiuden jälkeen voin sanoa että vain välittävä ystävä olisi pystynyt moiseen. Olemme aina ollut toistemme elämässä ja hän oli ihminen joka vuosi sitten kuitenkin pitkän näkemättömyyden jälkeen seisoi hoitokotini portilla saattamassa minut uuteen elämääni.

Ja nyt kun hän tarvitsee ystävää voin seistä hänen rinnalla ja tietää miten asiat oikeasti on.

Toivon pienen enkelin takia että syyllinen löydetään ja poika pääsee jälleen isänsä luokse.

-Halina-

Vierailija
57/73 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa nuorissa äiteissä on enemmän holtittomia kuin vanhempana äitiytyneissä? Tottakai. Tietyiltä nuorilta puuttuu vastuuntunto elämässä ja se ulottuu siihen ehkäisyynkin. Lisäksi ei osata ajatella asioita oikeasti nokkaa pidemmälle ja kantaa kunnolla vastuuta edes lapsestaan. Ei kaikki nuoret äidit tietystikään ole tuollaisia ja vahinkoja tulee kaiken ikäisille, mutta oman kokemuksen mukaan (ja ihan virallisten tilastojenkin) nuorilla vanhemmilla on enemmän ongelmia kuin vanhemmilla. Jos itse mietin omia luokkakavereita, niin ekana niitä lapsia pykäsi juuri nämä, joiden olisi sitä pitänyt eniten harkita.

Vierailija
58/73 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pistää napalmia sinnekin, niin päästäisi monesta ongelmasta.

Nimim. EI kiitos kuntaliitokselle! (miksiköhän Vantaa sitä niin kovasti ajaa...)

aivan hirvittävä. Kansanmurhaako ehdotat??!!

Vierailija
59/73 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossakin kyseisessä tapauksessa joku tiennyt, ettei kyseinen nuori äiti/perhe olleet mikään ongelmaperhe vaan ainakin äiti ihan oikeasti ja tosiaaan huolehti ja rakasti vauvaansa. Lapsen isähän tässä sen rikoksen teki. Miten ihmeessä siitä voidaan vetää johtopäätöksiä nuoren äidin huonoudesta? Tekikö tästä äidistä huonon, holtittoman ja suunnittelemattoman se, että elämänkumppani oli murhaaja/tappaja? Olisiko tämä äiti jostakin voinut sen ennalta tietää? Kuinka moni yleensä rikoksen uhriksi joutunut on tietänyt jo pidemmän aikaa, että tämä läheinen tulee minut jossakin vaiheessa tappamaan?

Olet sitten minkä ikäinen tahansa, mutta todistit juuri, ettei ikä takaa sydämen sivistystä eikä välttämättä suurta järkeä. Ihan turhaan pidät itseäsi yhtään parempana kuin muut sillä sitä et ole.

Toisekseen minä en ainakaan voi yhtyä tuohon, että ne, jotka saivat lapset nuorena olivat juuri niitä joiden olisi pitänyt harkita eniten. Harkitsitko yhtään miten tyhmältä tuo kuulostaa?

Itse olen saanut ensimmäisen lapsen 22v ja sen jälkeen lukenut itselleni parikin hyvää ammattia ja kuukausitulot ovat reilu 4000 euroa kuussa. En koe mitenkään epäonnistuneeni en äitinä enkä harkintakykyni puolesta.

Tuollainen yleistys kyllä kertoo jotakin sinusta ja yleensä niistä, jotka tuollaisia ääneen sanovat.

noissa nuorissa äiteissä on enemmän holtittomia kuin vanhempana äitiytyneissä? Tottakai. Tietyiltä nuorilta puuttuu vastuuntunto elämässä ja se ulottuu siihen ehkäisyynkin. Lisäksi ei osata ajatella asioita oikeasti nokkaa pidemmälle ja kantaa kunnolla vastuuta edes lapsestaan. Ei kaikki nuoret äidit tietystikään ole tuollaisia ja vahinkoja tulee kaiken ikäisille, mutta oman kokemuksen mukaan (ja ihan virallisten tilastojenkin) nuorilla vanhemmilla on enemmän ongelmia kuin vanhemmilla. Jos itse mietin omia luokkakavereita, niin ekana niitä lapsia pykäsi juuri nämä, joiden olisi sitä pitänyt eniten harkita.

Vierailija
60/73 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistys syntyy ihan niistä tilastoista, joiden mukaan sosiaalisia ongelmia on enemmän nuorilla vanhemmilla. Samanlainen yleistys on sanoa, että venäläiset on keskinmäärin köyhempiä kuin suomalaiset. Onko tuo väärin sanottu?

Mä en käsitä, miksi sinä et kestä faktoja? Ensinnäkin 22-vuotias ei ole kauhean nuori äidiksi ja toiseksi, tulojesi mainostaminen ei taas kyllä käännä asiaa suuntaan tai toiseen. Jos sanon jollekin venäläiselle uusrikkaalle, että venäläiset on keskinmäärin köyhempiä, niin eihän se venäläinen uusrikas voi siitä hermostua. Hän tietää olevansa rikkaampi kuin minä tai ainakin tietää, ettei asia koske häntä.

Sinänsä sinun naiviutesi on hämmentävää: kanta-asiakas lähi-pubissa, kaatokänni, 3kk:n vauva kotona ja ikää 20v. Mitäpä tuosta oikeasti voi päätellä? Onhan se mahdollista, että ko. nainen oli ihan ok elintavoiltaan, mutta ei ihme, että useimmille tulee jotain muuta mieleen heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän