Runkopatja osto vaikeaa ilman askoa
Ikeassa kivan näköisiä mutta yksin ikävä koota.
Jyskissä kivan hintaisia mutta sekavat lisätiedot. Ei tiedä mitä on ostamassa. Maskussa ei kerrota kovuutta. Liian pehmeä vie selän.
Haluan valita leveyden, kovuuden, jalat ja tilata sen netistä kotiin. Kotona kiinnitän vain jalat. Sijauspatjan ostan erikseen. Miksi tehty niin vaikeaksi. En lähde liikkeeseen. Ostan netistä.
Kommentit (23)
Etipä Hilding Anders, niin voit tilata netistä.
Ei kannata ostaa paskaa. Ainoastaan HÄSTENS patjat ovat hyvinvointisi arvoiset. Osta, et kadu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ostaa paskaa. Ainoastaan HÄSTENS patjat ovat hyvinvointisi arvoiset. Osta, et kadu.
En osta noin kallista. Patja pitää vaihtaa vähintäön 7 vuoden välein eikä saa olla liian kallis.
Askoa on ikävä. Sieltä juuri ostanut sängyt.
Vierailija kirjoitti:
Allergisena astmaatikkona en ole uskaltanut kokeilla. Vaikka materiaalit puhdistettuja. Askossa oli just hyvä, kun sai allergia/astma tunnuksella merkittyjä sänkyjä.
Kun viimeksi uusin sänkyäni, löysin netistä Kuningaskuluttajan sänky- ja patjatestin. Siinä Ikean kallein sänky (120 senttinen maksoi vähän alle 1000€) pärjäsi hyvin monta kertaa kalliimmille verrokeille. Niinpä ostin sellaisen ja olen ollut oikein tyytyväinen jo vuosikymmenen. Etenkin, kun panostin vielä paksuun petariin, sekä hyväään tyynyyn ja peittoon.
Ottaen huomioon että vietät sängyssä noin 1/3 vuorokaudesta niin ostaminen ilman kokeilua on aika riskialtista. Itse en ostaisi sänkyä koskaan kokeilematta, koska kovuusasteet eivät ole mitään yleismaailmallisia mitattavia suureita, vaan jokaisella valmistajalla on omat asteikot, jotka vielä vaihtuvat mallista toiseen täysin mielivaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Etipä Hilding Anders, niin voit tilata netistä.
Tätä suosittelen minäkin. Meillä on kaikki 4 runkopatjaa Anders Hildingin tuotantoa. Ostin paikallisesta huonekaluliikkeestä, joka on jo lopettanut, mutta tosiaan noita voi tilata netistäkin. Keskihintaisia, valmistettu Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Aika maalaisjunttia, nukkua nyt hevosten jouhien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kai niillä on sentään muitakin kuin vain ne susirumat sinivalkoruudulliset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta noin kallista. Patja pitää vaihtaa vähintäön 7 vuoden välein eikä saa olla liian kallis.
Eli tuolta vaan kannattaa. Osta yksi, vaihda uuteen 7v kuluttua.
Palautusoikeus ilman aikarajaa - JYSK
Palautusoikeus ilman aikarajaa Verkkokaupasta tai JYSK-myymälästä ostetun tuotteen palauttaminen Voita 300 € arvoinen JYSK-lahjakortti.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat on Ikeassa
Meillä yksi lapselle ostettu Ikea sänky. Ihan ok. Jalat alkoi natisemaan ja niitä pitäny kiristellä. Nykyään pitää vissiin koko sänky itse koota sisusta myöten. Epäilyttävää ja maksaisin vaikka vähän enemmän valmiista paketista.
Missä muodossa sä kuvittelet, että ne Ikean runkopatjat tulee? Jos siis olet Askon sänkyihin ihan itse ne jalat saanut kiinni ja sängyn paikoilleen?
Mikäpä on Ap:lla tekosyy, jottei voi vaivautua kauppaan asti kokeilemaan patjoja? Oletko niin lihava, jottet ilkeä näyttää naamaasi kaupoilla? Jos ainoa syysi on laiskuus, sitten se ei auta muuta kuin tilata sika säkissä ja kärsiä valittamatta patjan liika kovuus tai pehmeys.
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä on Ap:lla tekosyy, jottei voi vaivautua kauppaan asti kokeilemaan patjoja? Oletko niin lihava, jottet ilkeä näyttää naamaasi kaupoilla? Jos ainoa syysi on laiskuus, sitten se ei auta muuta kuin tilata sika säkissä ja kärsiä valittamatta patjan liika kovuus tai pehmeys.
Onko sulla joku hätä?
Siihen tämä on mennyt, että mitään on vaikea enää ostaa paikan päältä. Itse yritän tässä ostaa kenkiä.
Topi hoitaa homman. Malta odottaa vähän aikaa, niin Sukari avaa Askon. Sotka luultavasti loppuu.
Mulla on Jyskistä, olivat ainakin silloin Suomessa tehtyjä.
Mökillä on Kallen Kalusteesta, kai sama sänky mutta kalliimpi, näyttää niilläkin olevan verkkokauppa.
Ostin Jyskin Gold sarjan runkopatjat yli 5 vuotta sitten, olen ollut todella tyytyväinen.