Mies haluaa pitää kekkereitä ja tilaisuuksia meillä kotona
Mutta ei osallistu millään tavoin tarjottavien miettimiseen tai suunnitteluun, ei ohjelmaan, eikä mihinkään vaan kutsua vain pitäisi ja loput olisi minun ongelmana. Miksi sellainen ihminen haluaa juhlia, joka ei osaa juhlia järjestää vähäisemmässäkään määrin. Olen se, jonka kontolle juhlien suunnittelu on aina kuulunut ja hän sitten vain kilistelee ja seurustelee vieraiden kanssa. Ei enää kiinnosta pätkän pätkää !
Kommentit (21)
Miksi sinä lapanen suostut siihen? Lähdet bileiden ajaksi pois ja annat miehen järjestää kaiken + siivota jäljet.
Mikset lyö hanskoja tiskiin ja lähde?
Ole onnellinen. Minun mieheni ei halua kutsua ketään, eikä ole edes ketään, jonka voisi kutsua.
Olet siis edustusvaimo ja keittiöpiika. Onnea vaan parisuhteeseen.
Kuinka isoja kekkereitä? Ruokatarjoilulla?
Eikö nykypäivää ole, että tavataan ravintolassa, mennään yhdessä syömään? Eikä kenenkään kotona. Hirvee stressi.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen. Minun mieheni ei halua kutsua ketään, eikä ole edes ketään, jonka voisi kutsua.
No ei ainoa vaihtoehto ole se, että mies vaan nauttii, kun nainen hoitaa kaiken. Olisitko onnellinen ap:n tilanteessa ja siivoaisit vaikka oksennuksia teidän uudelta sohvalta? Aina noissa kemuissa jotain ikävää sattuu tai menee rikki. Ihmissuhteitakin pysyvästi, kun kännissä aletaan laukomaan. Ei tarvita kuin se yksi joka ottaa yhden liikaa.
Kivaahan tuo on, jos on hyvä ja luotettava porukka, joka tapaa aina kunkin kotona vuorollaan, grillaillaan tai jopa tehdään yhdessä matkoja. Mutta yhdessä pitää homma hoitaa. Ensit työt, sitten huvit.
Leivonta- ja kokkaustaitoinen tekee sapuskat ja toinen voi siivota ja tarjoilla.
Teeppäs nyt lokki niinkuin sanotaan niin saat vähän viikkorahaa. Miehen rahoillahan elät.
Onko se jotenkin yksinkertainen ja hitaalla käyvä. Älä tee mitään ja katso älyääkö mitään.
Aika oudon parisuhteen olet itsellesi valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isoja kekkereitä? Ruokatarjoilulla?
Eikö nykypäivää ole, että tavataan ravintolassa, mennään yhdessä syömään? Eikä kenenkään kotona. Hirvee stressi.
Minä tykkään kutsua ihmisiä meille. Ruokaa laitan lyhyen tai pitkän kaavan mukaan riippuen siitä, paljonko minulla on valmisteluihin aikaa. Suunnittelen ruuat niin, että minulle jää aikaa vieraiden kanssa seurusteluun.
Ap kirjoitti: "Miksi sellainen ihminen haluaa juhlia, joka ei osaa juhlia järjestää vähäisemmässäkään määrin."
Kyllä hän varmaan osaisi itsekin, mutta on helpompi laittaa toinen tekemään se. Ohjeita juhlien järjestämiseen löytyy nykyään netistäkin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä lapanen suostut siihen? Lähdet bileiden ajaksi pois ja annat miehen järjestää kaiken + siivota jäljet.
Miksi sinä lapanen neuvot, ei minun kuulu lähteä kotoani yhtään mihinkään vaan miehen kuuluu opetella juhlien suunnitteluun osallistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi vetäytyvä ressukka ?
Vierailija kirjoitti:
Teeppäs nyt lokki niinkuin sanotaan niin saat vähän viikkorahaa. Miehen rahoillahan elät.
Kvaak kvaak, oletko kateellinen ?
Juu. Ei tuo toimi kenellekään. Miksi sun pitäisi ottaa kotiisi vieraita ihmisiä ja sohvallesi. Montako takamusta sohvaa on jo hiertänyt, liannut. Se vaatisi jo vieraille omia tiloja ja lisärakennuksia. Miehelle oma asunto jossa pitää juhlia ja hän järjestää ne itse, pitää myös huolen ettei sinne tule riskityyppi kylään? Kotioloissa omat sohvat asukkaille ja eri sohvat vieraille. Eri tuolitkin.
Se joka kutsuu vastaa suunnittelusta, hankinnoista ja valmisteluista. Toinen voi toki toimia auttelijana taustalla (halutessaan) kunhan kutsuja on kertonut mitä on suunnitellut - ja osallistuu itse.
Tää tietty edellyttää,että molemmat tykkää tuon kaltaisesta elämästä. Itse varmaan äänestäisin jaloillani.
Miksi noitien Kekri ja kekkeri kuulostaa vähän samantyyppiseltä sanalta?
Mahtaa ukolla olla iso kiguli ?