Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa ns "työpaikkakiusaamis" -tapauksista on vain "uhrin" kuvittelua,

Vierailija
11.09.2009 |

Joka saa valtavat mittasuhteet. Olen ollut lukuisissa työpaikoissa, ja minun mielestäni jokaisessa on ollut mukavaa, ja mukavat työkaverit. Silti osa työkavereistani on kokenut nämä samat työpaikat ahdistaviksi, ja hengen huonoksi.

Pyrin aina olemaan ystävällinen ja avulias työkavereita kohtaan. Negatiiviset asiat kuittaan huumorilla. Hyvin menee.

Kaikkea pikku sanomista ei aina tarvitse ottaa itseensä. Eikä jokainen kaksimielinen vitsi ole seksuaalista ahdistelua.

Relatkaa ihmiset, ja olkaa huumorintajuisia! : )

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodossa jos toisessa.

Vierailija
82/82 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja oli 40+ ämmä (anteeksi kielenkäyttöni). Meidän esimies oli töissä toisessa kaupungissa ja tieto kulki tämän tyypin kautta. Ja järjestelmällisesti tää unohti kertoa minulle, koska esimies oli tulossa käymään. Esimies tuli aina iltapäivällä kolmen jälkeen, jolloin minä olin jo kipikipi lähdössä hakemaan lapsia. jos olisin tiennyt "osastopalaverista" etukäteen, olisin voinut järjestää jonkun muun hakemaan lapsia. Mutta koska en tiennyt, näytin ihan nuijalta, kun totesin, että mun täytyy nyt lähteä.

Kiusaaja oli myös kokeneempi työssä kuin minä, ja jos kävin pyytämässä apua, vastattiin juuri vain siihen kysymykseen minkä osasin esittää, ei mihinkään muuhun.

Yhdessä käytiin syömässä/kaljalla töiden jälkeen AINA perjantaisin, kun olin hoitovapaalla. Huomautettiin myös esim. mm. vessapaperin kulutuksesta.

Kiusaaja piti koko toimistoa "otteessaan" ja esimies oli mukana tässä touhussa. Onneksi sain toisen työpaikan ja pääsin pois sieltä. Läksiäislahjani oli heitetty keittiön pöydälle, vaikka olin itse toimistolla paikalla. Sittemmin firmassa on ollut yt-neuvottelut, ja ainakin kiusaajan "hovineiti" on saanut kenkää ja sydämestäni toivon, että tämä kiusaajakin. Ja jälkikäteen selvisi, että en ole tosiaankaan tyypin ensimmäinen "uhri".

Terveisiä Eevalle, jos itsesi tunnistat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä