Söin juuri lounaan! Olinko eka?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mä syön myös eilistä pizzaa juuri :)
Heräsin kyllä jo kuudelta kun piti herättää lapsi lähtemään risteilylle ja itse kävin jo 7 jälkeen pyörällä Lidlissä kaupassakin.
Minäkin heräsin kuudelta, ja kävin illalla Lidlissä! Ap
Keitän vasta aamukahvia. En käy ikinä Lidlissä.
Minäkin heräsin kuudelta, mutta vasta nyt juon aamukahvia. Tosin oon sitä juonut jo tunnin verran
Heräsin neljältä ja kävin jo hiihtämässä. Söin kaurapuuroa marjoilla ja meinasin vielä käydä 50 km: n juoksulenkillä.
Söin jo makaroonilaatikkoa. En herännyt kuudelta, eikä täällä ole Lidliä
Minäkin lounaalla jo vaikka heräsin vasta pari tuntia sitten. Voin syödä milloin vain, mitä vain, pari lisäkiloa ei olis pahitteeksi..
Lounas tähän aikaan??? Voi sua laiskimusta. Mä syön jo iltapalaa.
Tekeillä on. Aamupuuro on syöty, heräsin 5.27. Loma alkoi juuri. Olen tehnyt siitä asti töitä - teen omaan laskuun joten sama koska teen. Puuroa syödessä en tehnyt töitä, kahvia join jo työtä tehden.
Vierailija kirjoitti:
Tekeillä on. Aamupuuro on syöty, heräsin 5.27. Loma alkoi juuri. Olen tehnyt siitä asti töitä - teen omaan laskuun joten sama koska teen. Puuroa syödessä en tehnyt töitä, kahvia join jo työtä tehden.
Siis taisi tulla outo viesti. Teen kahta työtä, loma palkkatyöstä alkoi ja lomani käytän oman firman töihin. Työnantaja tietää firmastani, ei kilpaile palkkatyön kanssa mutta ei tuota tarpeeksi vielä kokopäiväisesti tehdäkseni. Ei tää vauvalla olo kyllä edistä, takaisin sorvin ääreen siis.
Mä syön myös eilistä pizzaa juuri :)
Heräsin kyllä jo kuudelta kun piti herättää lapsi lähtemään risteilylle ja itse kävin jo 7 jälkeen pyörällä Lidlissä kaupassakin.