Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No luetelkaapa hyvien, sivistyneiden, ns. parempien perheiden lasten nimiä!

Vierailija
08.09.2009 |

Kun kerran nämä Jessicat ja Jennicat, Nicot on luuseri-lähiönimi, niin vastapainoksi: Mitkä on hyvien perheiden lasten nimiä?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyyliin tarvita mielettömästi rahaa. Artekin ja Sotkan väliltä löytyy paljon tyylitavaraa. Jos on tyylitajua, niin löytöjä voi tehdä mummon ullakolta tai roskalavalta.

Vierailija
102/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yleisimmät nimet tytöillä ovat Julia ja Sofia ja pojilla Elias ja Otto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. erästä kulttuurialalla toimivien vanhempien perhettä pitäisi ehdottomasti sivistyneenä, vaikka ovat varmasti suhteellisen pienituloisia. Asuvat kerrostalossa pyöräilymatkan päässä keskustasta, eivät omista autoa, ostelevat paljon kirppareilta, lukevat paljon, kayvät paljon lastenkulttuuritapahtumissa ja liikkuvat luonnossa.

Ja niitä nimiä: Iiris, Aino, Eeva, Elsa, Tuomas, Niilo, Leo, Otto.

Vierailija
104/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuko

Hyi kaamea mikä nimi, olkoon vaikka kuinka akateeminen kersa hyvänsä.

Vierailija
105/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuh, en minä väittänytkään että halvalla ei saisi mitään tyylikästä. Materiaalit vaan tuskin on sieltä laadukkaimmasta päästä ja mm tästä huomautit... Toisaalta pitää nyt muistaa että tuskin sinäkään pitäisit kovin sivistyneenä ihmistä joka tonkii roskalavoja? Minulle se mistä ja millä hinnalla ihmiset huonekalunsa ym hankkivat ei tosin toimi minkäänlaisena sivistyksen mittarina:)

Vierailija
106/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimi, johon ei törmää kuin paremmissa ja sivistyneissä perheissä.

Vierailija
107/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet suorastaan ylpeilevät roskislöydöillään.

juuh, en minä väittänytkään että halvalla ei saisi mitään tyylikästä. Materiaalit vaan tuskin on sieltä laadukkaimmasta päästä ja mm tästä huomautit... Toisaalta pitää nyt muistaa että tuskin sinäkään pitäisit kovin sivistyneenä ihmistä joka tonkii roskalavoja? Minulle se mistä ja millä hinnalla ihmiset huonekalunsa ym hankkivat ei tosin toimi minkäänlaisena sivistyksen mittarina:)

Vierailija
108/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimi, johon ei törmää kuin paremmissa ja sivistyneissä perheissä.

Vierailija
109/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nimiä jotka usein tulevat kernaasti tulevat suvusta. Uusia nimiä, joko itse keksittyjä tai muutoin uusia ei ns. paremmissa piireissä juuri ole käytössä.

Tässä jokunen klassikkonimi joita ns. paremmissa piireissä on käytössä:

Anna

Maria

Lotta

Elina

Sofia

Laura

Ella

Matti

Johannes

Juho

Mikko

Eero

Aapo

Vierailija
110/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytä on esine, jolle on helppo laskea vaikka kirja tai lautanen, ei muuta.

Kirjahylly saa olla vaikka lastulevyä kunhan se vaan pysyy koossa ja siihen mahtuu mahdollisimman paljon kirjoja.

Vierailija
111/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskislöydöllä koko kotia sisusteta, eikä esim niitä tyylikkäitä sohvia roskalavoilta ihan kaikille taida löytyä? 56 kuitenkin teilasi sivistymättömiksi kaikki joilta löytyy jotain osastolta Sotka,Tiimari jne. Ja ei, ei löydy minulta, tietääkseni, sillä olen köyhänä opiskelijana joka käyttää hyväkseen Kontin tarjontaa ym ne hankkinut, enkä koe tarpeelliseksi kuormittaa ympäristöä hankkimalla jatkuvasti uutta:)

Vierailija
112/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistyneen perheen koiran nimi.

Vierailija
113/113 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte...??!! Huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi