No luetelkaapa hyvien, sivistyneiden, ns. parempien perheiden lasten nimiä!
Kun kerran nämä Jessicat ja Jennicat, Nicot on luuseri-lähiönimi, niin vastapainoksi: Mitkä on hyvien perheiden lasten nimiä?
Kommentit (113)
täällä yleisimmät nimet tytöillä ovat Julia ja Sofia ja pojilla Elias ja Otto.
Esim. erästä kulttuurialalla toimivien vanhempien perhettä pitäisi ehdottomasti sivistyneenä, vaikka ovat varmasti suhteellisen pienituloisia. Asuvat kerrostalossa pyöräilymatkan päässä keskustasta, eivät omista autoa, ostelevat paljon kirppareilta, lukevat paljon, kayvät paljon lastenkulttuuritapahtumissa ja liikkuvat luonnossa.
Ja niitä nimiä: Iiris, Aino, Eeva, Elsa, Tuomas, Niilo, Leo, Otto.
Huuko
Hyi kaamea mikä nimi, olkoon vaikka kuinka akateeminen kersa hyvänsä.
juuh, en minä väittänytkään että halvalla ei saisi mitään tyylikästä. Materiaalit vaan tuskin on sieltä laadukkaimmasta päästä ja mm tästä huomautit... Toisaalta pitää nyt muistaa että tuskin sinäkään pitäisit kovin sivistyneenä ihmistä joka tonkii roskalavoja? Minulle se mistä ja millä hinnalla ihmiset huonekalunsa ym hankkivat ei tosin toimi minkäänlaisena sivistyksen mittarina:)
on nimi, johon ei törmää kuin paremmissa ja sivistyneissä perheissä.
monet suorastaan ylpeilevät roskislöydöillään.
juuh, en minä väittänytkään että halvalla ei saisi mitään tyylikästä. Materiaalit vaan tuskin on sieltä laadukkaimmasta päästä ja mm tästä huomautit... Toisaalta pitää nyt muistaa että tuskin sinäkään pitäisit kovin sivistyneenä ihmistä joka tonkii roskalavoja? Minulle se mistä ja millä hinnalla ihmiset huonekalunsa ym hankkivat ei tosin toimi minkäänlaisena sivistyksen mittarina:)
on nimi, johon ei törmää kuin paremmissa ja sivistyneissä perheissä.
eli nimiä jotka usein tulevat kernaasti tulevat suvusta. Uusia nimiä, joko itse keksittyjä tai muutoin uusia ei ns. paremmissa piireissä juuri ole käytössä.
Tässä jokunen klassikkonimi joita ns. paremmissa piireissä on käytössä:
Anna
Maria
Lotta
Elina
Sofia
Laura
Ella
Matti
Johannes
Juho
Mikko
Eero
Aapo
Pöytä on esine, jolle on helppo laskea vaikka kirja tai lautanen, ei muuta.
Kirjahylly saa olla vaikka lastulevyä kunhan se vaan pysyy koossa ja siihen mahtuu mahdollisimman paljon kirjoja.
roskislöydöllä koko kotia sisusteta, eikä esim niitä tyylikkäitä sohvia roskalavoilta ihan kaikille taida löytyä? 56 kuitenkin teilasi sivistymättömiksi kaikki joilta löytyy jotain osastolta Sotka,Tiimari jne. Ja ei, ei löydy minulta, tietääkseni, sillä olen köyhänä opiskelijana joka käyttää hyväkseen Kontin tarjontaa ym ne hankkinut, enkä koe tarpeelliseksi kuormittaa ympäristöä hankkimalla jatkuvasti uutta:)
sivistyneen perheen koiran nimi.
Miten te jaksatte...??!! Huoh...
Ei tyyliin tarvita mielettömästi rahaa. Artekin ja Sotkan väliltä löytyy paljon tyylitavaraa. Jos on tyylitajua, niin löytöjä voi tehdä mummon ullakolta tai roskalavalta.