Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteinen huone vai omat huoneet?

Vierailija
01.07.2026 |

Olen lähdössä ystäväni, olemme naisia 40+  molemmat, viikoksi Pärnun kylpylään. Otimme oman huoneen kumpikin vaikka lapsina tuli monet leirit ja reissut nukuttua "kylki kyljessä."

Miten muut matkailette ystävien kanssa, käykö kahden hengen huone?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nukuttu joskus jopa parisängyssä kaverin kanssa, kun ei ole ollut muuta tarjolla. Yö tai kaks menee samassa huoneessa, mutta viikko olisi kyllä aika pitkä tuohon. 

Vierailija
2/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari yötä menis nykyään, olen tosi huono nukkumaan. Nuorena ollaan interrailattu ja muutenkin oltu viikkokausia kimpassa jonkun about parhaan kaverin kanssa, nykyään ottaisin omat huoneet yli parin yön reissuun. Puolisonkin kanssa tekee tiukkaa olla yli viikon reissuilla samassa hotellihuoneessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ottaisin omat huoneet melkein puolisonkin kanssa, tosin hän matkailee jo pilvien päällä. Kuorsauksensa oli aivan kammottavaa ja kun ei saanut reissussa unta hotellihuoneen televisiota katsoi ja saattoi tissutella 

Vierailija
4/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat huoneet jos jommallakummalla tai molemmilla seuraa yöllä 😉 

Vierailija
5/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaverista. Jos on ihan eri vuorokausirytmit (esim. kaveri menee jo klo 21.00 nukkumaan ja herää klo 5.00) tai on kova kuorsaamaan, niin ehdottomasti omat huoneet. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä useammin haluan oman huoneen. Nuorempana oli ihan sama, missä nukkui, ja kenen kanssa.

Vierailija
6/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun samassa huoneessa vain oman perheen kanssa enkä silloinkaan lasten kanssa ellei ole aivan pakko, puolison kanssa toki. En koskaan muiden sukulaisten, työkaverien enkä kaverien. Lapsena ja armeijassa nukuttiin samoissa huoneissa muiden kanssa, aikuisen ei onneksi tarvitse.

Vierailija
7/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset eivät nuku samassa huoneessa oman perheen ulkopuolisten kanssa. Poikkeuksena ehkä jotkut alkoholistien yömajoissa nukkuvat syrjäytyneet.

Vierailija
8/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat huoneet tietenkin. 

Vierailija
9/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat huoneet. Pari yötä menisi, mutta sitten tarvitsen omaa aikaa olla hetken yksinkin. Ja kai sitä viikon aikana on jokaisella tarpeita jotka haluaa hoitaa yksin ilman kaveria..

Vierailija
10/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat huoneet jos jommallakummalla tai molemmilla seuraa yöllä 😉 

Miksi? Kimppakiva on monipuolisempaa.

Vierailija
11/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset eivät nuku samassa huoneessa oman perheen ulkopuolisten kanssa. Poikkeuksena ehkä jotkut alkoholistien yömajoissa nukkuvat syrjäytyneet.

Aijaa! Just pari viikonloppua sitten nukuttiin parivuoteessa ystävän kanssa yhden yön reissulla. Hän kuuluu ison firman johtoryhmään, itse olen vain akateeminen konttorirotta. Meillä on niin paljon kuulumisia vaihdettavana, että höpistään yöhön asti.

En tosin tiedä, miten tehtäisiin viikon reissulla. Ei meillä koskaan ole niin pitkää aikaa vapaata yhdessä.

Vierailija
12/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kullimuumi alapeukutti tätä ja miksi?

Vierailija
13/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kullimuumi alapeukutti tätä ja miksi?

Varmaan joku sinua liberaalimpi.

Vierailija
14/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa! Just pari viikonloppua sitten nukuttiin parivuoteessa ystävän kanssa yhden yön reissulla. Hän kuuluu ison firman johtoryhmään, itse olen vain akateeminen konttorirotta. Meillä on niin paljon kuulumisia vaihdettavana, että höpistään yöhön asti.

En tosin tiedä, miten tehtäisiin viikon reissulla. Ei meillä koskaan ole niin pitkää aikaa vapaata yhdessä.

Mitä ihmettä teidän ammateillanne on tekemistä nukkumisjärjestelyjenne kanssa? Vaikutat oudolta tyypiltä.

Vierailija
15/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesboilla on lesbojutut

Vierailija
16/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä teidän ammateillanne on tekemistä nukkumisjärjestelyjenne kanssa? Vaikutat oudolta tyypiltä.

Lähinnä oli tarkoitus kertoa, että ei olla täysin syrjäytyneitä vaikka samassa sängyssä juuri nukuttiin. Anteeksi, unohdin että täällä täytyy vääntää rautalangasta.

Vierailija
17/17 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesboilla on lesbojutut

In your dreams.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi