Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytät pyllypyyhettäsi?

Vierailija
08.09.2009 |

Ja ei kai se ole sellaisessa paikassa että vieras voisi kuivata siihen kätensä? Tai sellaisella korkeudella että lapset kuivaavat siihen kätensä?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden käyttö on kyllä lapsuudenkodista tuttua.

Mies taas kuuli vasta tänään, että sillä vessassa olevalla suihkulla jotkut pesee alapäätään!!!!

(Kuuli kun selitin kyselevälle 5-vuotiaalle ja ihmetteli että MITÄ sinä oikein selität). heh.

Mutta siis yleensä itse pärjään suihkulla (esim seksin jälkeen voin käväistä vain alapesulla suihkussa, on paljon helpompaa kuin pöntöllä ahtaassa wc:ssä pesu), ja muutenkin suihkuttelen vähintään kerran päivässä. Joskus harvoin kun pesaisen vessassa esim menkkojen takia, niin silloin otan joko kylpypyyhkeen mukaan tai sitten kuivaan paperiin.

Enkä pelkää sitä, että kuivaisin naamaani samaan kohtaan kuin alapääni. Puhdasta värkkiä kuitenkin kuivailen :) Karvoja en ole ikinä pyyhkeessä havainnut.

Vierailija
22/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpypyyhkeen keskiosa on alapäälle ja muulle kropalle, kulmat varpaiden väleille. En voi kuvitellakaan että kuivaisin naamani samaan kohtaan kuin alapään tai varpaidenvälit tai alapäätä siihen kohtaan, mihin olen kuivannut varpaiden väliä!

Mä ainakin pesen itseni suihkussa ihan puhtaaksi, joten eipä tulisi mieleenkään, että tarvitsisin jonkun tietyn kohdan pyyhkeessä, johon kuivaan tietyn osan.

Jätättekö te jotkut alapään tai ne varpaanvälit pesemättä, vai mistä sen ylipäätään voisi päätellä, että siihen kohtaan pyyhkeessä on aiemmin kuivattu esim. alapäätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten hyvää paperia jos ei jää hieriäisiä tai rämmäleitä

Joskus kun jossain joutuu kuivaa kätensä vessapaperiin niin käsiinkin niitä jää.

alapää tai pylly täynnä jotain paperinmuruja?

Vierailija
24/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä seksi on niin spontaania että ei siinä käydä paljon värkkejä hinkkaamassa ensin... ja kyllä kerran päivässä suihku piisaa, mitä se pillun pesu monta kertaa päivässä menkkojen aikaankaan auttaa, kun se on veressä heti kun pöksyt saa jalkaan? Kutisevat limakalvot kyllä saa jos monta kertaa päivässä pesee...

Ja seksin jälkeen isäntä kuivaa molon ikkunaverhoihin...

Vierailija
25/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka menevät suoraan ekan käytön jälkeen likapyykkiin. Meillä ei siis vieraiden tarviste pelätä :)

mulla ei ole ollut koskaan peppupyyhettä vessapaperiin pyyhin ja sitä paperia saakin sit kantaa himaan alvariinsa

mutta meillä on onita minpyyhkeitä vaikka kuinka, jostain ilatteeks saatuja ns vieraspyyyhkeitä

en ole niille mitään käyttöö koskaan keksinyt

mutta nehän oliskin hyviä pimppipyyhkeitä ja vois tosiaan heti heittä sit pyykkiin

Vierailija
26/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksin jälkeen isäntä kuivaa molon ikkunaverhoihin...

Joskus myös pöytäliinaan tai sohvatyynyihin. Siinä sitten vieraat on joskus luulleet sotkeneensa pöytäliinan, mut kommentoidaan vaan, että "anti olla vaan, se oli siinä jo ennenkuin tulitte"

Vierailija
27/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpypyyhkeeseen muuten, mutta ei ole kiva, jos tulee ihan vereen heti, eli varovaisesti menkkojen jälkeen.

Vierailija
28/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten hyvää paperia jos ei jää hieriäisiä tai rämmäleitä

Joskus kun jossain joutuu kuivaa kätensä vessapaperiin niin käsiinkin niitä jää.

alapää tai pylly täynnä jotain paperinmuruja?

Niih tai yläpää?

Vierailija
29/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilluakaan tarvii kokoajan olla pesemässä, kerran päivässä riittää. Turhaan vaan pesette normaaliflooran pois. Jos pillu haisee niin pahalta, että tarvii pestä monta kertaa päivässä, niin silloin on varmaan joku tulehdus, joka kannattaisi hoitaa muuten kuin toistuvalla vesipesulla.

Vierailija
30/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äiti ja isi yhtäkkiä kävisi kesken päivän suihkuttelemassa ja pesisi hampaansa (sähköhammasharja kuuluu vessan ulkopuolellekin) ja sitten häviäisi hetkeksi makuukammariin tai varastoon tai autotalliin :-D Siis suunnitteleeko joku noin hyvin seksihetkensä? Me saatetaan herätä keskellä yötäkin ja alkaa touhuamaan. Ei siinä singahdeta pesuille välillä.

Kyllä mulla on pyyhe,mihin alapääni kuivailen ei ole muiden käytössä, tai sitten vaihtelevasti omaan kylpypyyhkeeseen.. Pesen menkkojen aikana alapäätä joka kerta kun käyn pissalla ja myöskin isomman hädän tehtyäni tykkään pestä suihkulla... Ja ennen seksiä ehtottomasti alapääpesut ja hammaspesut molemmille...! =)

Siis jos yöllä sattuis haluttamaan,harvemmin... Ei se mitään suunnittelua ole, vaan se on alusta asti kuulunut meidän seksielämään, ihan normijuttu meille ja kuuluu meidän rutiiniin... Onhan noita kertoja esim.mökillä ettei pestä taikka jossain luonnenhelmoissa, mutta ne on vähän harvemmassa ja silloin se on pelkkaa hässiskelyä, ei suuseksiä... Ei tulisi mieleenkään antaa siipan nuolla mun pissasta alapäätä ja jos sitä ei päivän jälkeen pese niin kyllä se vaan pissanen on ja sama juttu siipalla, ällö ajatuskin tunkea päivän jälkeen kusinen mulkku mun suuhuni! Ja me ei päivisin valitettavasti päästä seksiä pahemmin harrastelemaan... =(

Vierailija
31/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kyllä meillä lapset saa nukuttua vaikka käydään alapäät huljauttamassa"

Ehkä toiset pesevät alapäätään kovaäänisemmin :D! En kyllä osaa kuvitella millaista meteliä se voisi olla.

Vierailija
32/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuuden varalta, jos tulisi tarve yöllä.

Vierailija
33/71 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa kurkin aika useinkin vielä, eikä ole jäänyt paperia

Niin kuin siinä mainoksessa :)! Siitä paperista ei varmaankaan jää mitään paperihieriäisiä. Mutta neuvoisin kuitenkin joskus kurkkaamaan paperikuivauksen jälkeen alapäähän. Yleensä taputtelustakin jää paperinrämmäleitä jos käyttää tavallista vessapaperia.

Kyllä meillä wc toimenpiteiden jälkeen käytetään bideetä ja useasti kuivataan frotee pyyhkeeseen. Perustelu jos on muutama päivä kulunut karvojen leikkauksesta niin sänki jättää paperista aina jonkin verran paperihieriäisiä pimpin iho alueelle. Kyllä ns. parturoinnin jälkeen pari päivää sujuu paperilla taputoiden, mutta se kasvava sänki on kuin raastinrauta ko. paperille. Nyt olen käynyt sokeroinnissa joten ei ole ollut tätä paperista jäävää ongelmaa.

Kenelle on ongelma paperihierre istunnun jälkeen, niin suosittelen alapää sokerointia tai vahausta, koska karva nousee hitaasti ihon päälle.

Karvattomuuden alku ongelma oli että pissa tuppas menemään minne sattu, kun ne eivät oleet ohjaamassa pissaa. On pitänyt opetella ohjaamaan häppäreillä pissaa, ettei mene aivan reisille. Onneksi on sisemmät häppärit aika kookkaat joten ne toimivat pissan ajureina.

Elikä paperi ei ole se olennain ongella.

Tytöt kertokaa myös toisetkin miten sujuu poslarina pissaaminen.

Vierailija
34/71 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä lukee äiteen pyllypyyhe

Vierailija
35/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin pyllyni vessapaperiin. Kun peseydyn, kuivaan kylpypyyhkeeseen.

Vierailija
36/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pyyhettä johon kuivaatte alapesun jälkeen?

Itse säilytän sitä allaskaapin oven sisäpuolella olevassa koukussa. Joillain olen nähnyt koukun pytyn takana jossa roikkuu pyyhe ja tietenkin oletan ettei se ole siellä ainakaan käsien kuivaamista varten.

ap

Vierailija
37/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut ajatelleeksi että voisi olla oma pyyhe tällaiseenkin :)) kyllä mulle kylpypyyhe riittää ja vessapaperi.

Vierailija
38/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana käydä suihkussa.

Vierailija
39/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut ajatelleeksi että voisi olla oma pyyhe tällaiseenkin :)) kyllä mulle kylpypyyhe riittää ja vessapaperi.

Vierailija
40/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan muilla ole tarvetta alapesuun? Edes kuukautisten aikaan vai käyttekö silloin useamman kerran päivässä suihkussa? Entä käyttekö sekä ennen että jälkeen seksin suihkussa? Toki kylpypyyhekin käy jos sellaista vessassa säilyttää. Vessapaperi taas menee helposti rikki pesun jälkeen ja siitä jää paperihieriäisiä pimppiin joten ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi