Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytät pyllypyyhettäsi?

Vierailija
08.09.2009 |

Ja ei kai se ole sellaisessa paikassa että vieras voisi kuivata siihen kätensä? Tai sellaisella korkeudella että lapset kuivaavat siihen kätensä?

Kommentit (71)

41/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lavuaarin vieressä/alapuolella seinäkaapin alla.

Normaali käsipyyhe on lavuaarin yläpuolella peilin vieressä.

Mielestäni riittävän vihjailevasti sijoitettu.

Vierailija
42/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lavuaarikaapin kyljessä kiinni lasten pyyhe. Apua, täytyykin sanoa lapsille että kyläpaikoissa se ei ehkä olekaan lasten pyyhe vaikka todennäköisesti niin olettavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä tarvitaan?

Lapsen pyllypyyhe roikkuu lavuaarin vieressä.

Vierailija
44/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kuukuppia niin ei menkkojenkaan takia tarvitse erityisemmin pestä.

Todella harvoin pesen ennen seksiä tai seksin jälkeen. Kun käyn muutenkin n. kerran päivässä suihkussa niin alapää on ihan tarpeeksi puhdas seksiä varten ilman erillistä pesua, ja pesut veisivät ilon spontaanista seksistä täysin.

Seksin jälkeenkään en tunne tarvetta yleensä pestä alapäätä. Jos mies laukeaa sisälle niin paperiin turistan liiat pois, usein mies laukeaa myös suuhuni tai käsiini niin eipä ole alapäässä pestävää. Joskus sitten laukeaa pitkin ja poikin, tai muuten vaan on liukkaria joka puolella, niin silloin menen suihkuun seisomaan mutta pesen vaan navasta alaspäin ja kuivaan itseni kylpypyyhkeeseen

Eikö tosiaan muilla ole tarvetta alapesuun? Edes kuukautisten aikaan vai käyttekö silloin useamman kerran päivässä suihkussa? Entä käyttekö sekä ennen että jälkeen seksin suihkussa? Toki kylpypyyhekin käy jos sellaista vessassa säilyttää. Vessapaperi taas menee helposti rikki pesun jälkeen ja siitä jää paperihieriäisiä pimppiin joten ei kiitos.

Vierailija
45/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun ap ei vähemmällä tajunnut, että hänen toimintatapansa ei ole ainoa mahdollinen. On myös naisia, joilla ei ole kuukautisia ollenkaan tai juuri ollenkaan. Ja vessoja, joissa ei ole alapesusuihkua.

Vierailija
46/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan muilla ole tarvetta alapesuun? Edes kuukautisten aikaan vai käyttekö silloin useamman kerran päivässä suihkussa? Entä käyttekö sekä ennen että jälkeen seksin suihkussa? Toki kylpypyyhekin käy jos sellaista vessassa säilyttää. Vessapaperi taas menee helposti rikki pesun jälkeen ja siitä jää paperihieriäisiä pimppiin joten ei kiitos.

Käyn kerran päivässä (en aina sitäkään) suihkussa. Seksin jälkeen käyn suihkussa.

En ymmärrä miksi pitäisi olla oma pillupyyhe onko sun äijällä oma munapyyhe ?

Vierailija
47/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn aamuisin suihkussa ja iltaisin pesen alapään vessassa, kuuluu iltatoimiin mulla.

Vierailija
48/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiaa siksi että olin eilen kylässä tuttavalla ja kun vessasta tultuani istahdin kahvipöytään, huomasin kämmenselässäni vaalean häpykarvan joka ei tosiaan ollut minun (se sopi kyllä tutun väreihin). Aloin sitten miettimään että en kai kuivannut käsiäni hänen pyllypyyhkeeseensä. Heillä oli vessassa kolme eriväristä käsipyyhettä ja joissa ei lukenut kädet, vieras tms. joten kuivasin kädet sattumanvaraisesti reunimmaiseen pyyhkeeseen. Ajattelin vain onkohan olemassa joku käytäntö vieras/käsi/pyllypyyhkeiden kanssa mitä en tiedä?

ap

Vierailija
49/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesualtaan vieressä seinässä ei ollut minkäänlaista pyyhettä ja siinä lähellä naulakossa oli pitkä rivi pyyhkeitä. Kuivasin niistä reunimmaiseen ja kerroin kaverilleni, että meillä on mummolassa samanlaiset pyyhkeet (oli ihanan retrot).

Kaverini sanoi, että et kai vaan kuivannut siihen, se on Pertin munapyyhe!

Vierailija
50/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsen vastaavaan ehkä. Tosiaan omani on riittävän hyvin erillään. Ja kyllä sellaista käytän.

Vierailija
51/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä vähintään kerran suihkussa, silloin kuivaan kylpypyyhkeeseen. Mulla ei ole menkkoja (hormonikierukka), joten en tee erikseen alapesuja kuin seksin jälkeen. Seksin jälkeen siis aina menen pissalle ja alapesulle, mutta kuivaan kyllä ihan vessapaperiin, mulla ei ole sen kanssa mitään ongelmaa.

Meillä on lavuaarin vieressä 2 käsipyyhettä, niissä ei pitäsi olla karvoja :)

Vierailija
52/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina (=niin kauan kuin olen itse huolehtinut omasta hygieniastani, eli suunnilleen kouluikäisestä lähtien) ollut oma pyllypyyhe. Ja sellainen oli myös äidilläni ja hänen äidillään. (Toki jokaisella ihan omansa ;-) Tällä hetkellä vessassa on oman pyllypyyhkeeni lisäksi lasten pyllypyyhe.

Oma pyllypyyhkeeni roikkuu häveliäästi pytyn vieressä hieman vessapaperirullasta taaksepäin. Vaatiii aikamoista akrobatiaa käyttää sitä käsipyyhkeenä. Lasten pyylypyyhe roikkuu ihan omassa koukussaan seinällä ja sen päällä lukee vielä että "peppu". Käsipyyhkeen päällä meillä lukee tietenkin "kädet".

Oman pyllypyyhkeenin päällä ei tällä hetkellä lue yhtään mitään. Joskus sinkkuaikoina, kun vessassani luki kaikkea muutakin hauskaa, pyyhkeen kyltissä luki "isovarpaiden väli".

Vierailija
53/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi taas menee helposti rikki pesun jälkeen ja siitä jää paperihieriäisiä pimppiin joten ei kiitos.

Jos paperilla nätisti taputtelee paikat kuiviksi, niin ei silloin irtoa mitään paperihieriäisiä (aika hauska sana kyllä).

Vierailija
54/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpypyyhe on toiminut ihan hyvin. Pitääkin alkaa varomaan vieraillessa pitkiä pyyherivejä, jos vaikka joku niistä onkin pyllypyyhe..

Vierailija
55/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän käydä aina ennen seksiä alapesulla ettei miehen tarvitse syljeskellä PAPERIHIERIÄISIÄ :D! Ja kuivaan peppupyyhkeeseen samasta syystä. Pyyhe on imukuppikoukussa pesukoneen kyljessä.

Vierailija
56/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muiden käytössä, tai sitten vaihtelevasti omaan kylpypyyhkeeseen.. Pesen menkkojen aikana alapäätä joka kerta kun käyn pissalla ja myöskin isomman hädän tehtyäni tykkään pestä suihkulla... Ja ennen seksiä ehtottomasti alapääpesut ja hammaspesut molemmille...! =)

Vierailija
57/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös silloin kuin pesen alapään vessasssa.

Vierailija
58/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani roikkuu pöntön takana. Lapsen pyyhe saattaa löytyä mistä vaan mihin sen jättää.

Vierailija
59/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ole ikinä tiennyt tuommosta asiaa että ne lavuaarin alla, ym. vessanpöntön vieressä olevat pyyhkeet on talonväen alapääpyyhkeitä. Olen olettanut olevan jotain lattiankuivausrättejä. Olen saattanut sellaiseen joskus kuivatakin lattian jos jostain syystä kastunut.

Vierailija
60/71 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisella pyyhkeellä joka roikkuin pöntön vieressä. Toivottavasti se ei ollut kenenkään peppupyyhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi