Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytät pyllypyyhettäsi?

Vierailija
08.09.2009 |

Ja ei kai se ole sellaisessa paikassa että vieras voisi kuivata siihen kätensä? Tai sellaisella korkeudella että lapset kuivaavat siihen kätensä?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöpöydällä myös pesumalja ja kannu ;)

Vierailija
2/71 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pillu vaan haisee ilman sen kummempia tulehduksiakin, jos sitä ei pestä aamuin illoin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pyyhettä johon kuivaatte alapesun jälkeen?

Itse säilytän sitä allaskaapin oven sisäpuolella olevassa koukussa. Joillain olen nähnyt koukun pytyn takana jossa roikkuu pyyhe ja tietenkin oletan ettei se ole siellä ainakaan käsien kuivaamista varten.

ap

mä en sottaa itteäni niin pahasti että pitäis jatkuvasti peseytyä.

Vierailija
4/71 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin voisi ihan vapaasti tulla, mammat saa peräpyyhe-aiheesta näinkin pitkän ketjun aikaiseksi!

Vierailija
5/71 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pillu vaan haisee ilman sen kummempia tulehduksiakin, jos sitä ei pestä aamuin illoin!!

floora tuhoutuu

Vierailija
6/71 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpypyyhkeeseen muuten, mutta ei ole kiva, jos tulee ihan vereen heti, eli varovaisesti menkkojen jälkeen.

järkyttävää jos veret valuu pitkin suihkun lattiaa... hyi, ja saunanlauteita...

Vierailija
7/71 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] järkyttävää jos veret valuu pitkin suihkun lattiaa... hyi, ja saunanlauteita...

[/quote]

Vierailija
8/71 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"järkyttävää jos veret valuu pitkin suihkun lattiaa... hyi, ja saunanlauteita..."

taikka saunassa, saahan ne lauteet nyt pestyä! Siis omassa kodissani... Ja mulla tulee veret läpi tampooninkin kanssa.. =(

Vierailija
9/71 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on siinä myös vauvan pyllypyyhe

en oo edes ajatellut tätä

Vierailija
10/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin siinä mainoksessa :)! Siitä paperista ei varmaankaan jää mitään paperihieriäisiä. Mutta neuvoisin kuitenkin joskus kurkkaamaan paperikuivauksen jälkeen alapäähän. Yleensä taputtelustakin jää paperinrämmäleitä jos käyttää tavallista vessapaperia.

Vierailija
11/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on poppanaa ja kuvana nouseva aurinko.

Vierailija
12/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa kurkin aika useinkin vielä, eikä ole jäänyt paperia

Niin kuin siinä mainoksessa :)! Siitä paperista ei varmaankaan jää mitään paperihieriäisiä. Mutta neuvoisin kuitenkin joskus kurkkaamaan paperikuivauksen jälkeen alapäähän. Yleensä taputtelustakin jää paperinrämmäleitä jos käyttää tavallista vessapaperia.

Vierailija
13/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpypyyhkeen keskiosa on alapäälle ja muulle kropalle, kulmat varpaiden väleille. En voi kuvitellakaan että kuivaisin naamani samaan kohtaan kuin alapään tai varpaidenvälit tai alapäätä siihen kohtaan, mihin olen kuivannut varpaiden väliä!

Vierailija
14/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole ajatellut tuotakaan...:D ITselleni riittää alapesun jälkeen ihan vain paperi. Niin ja kaksi kertaa päivässä tulee huuhdeltua alavärkki joko suihkussa tai sitten pytyllä. Menkkojen aikana aina kun tyhjään kupin. Ihan jo senkin takia etten vie pöpöjä sisääni.

Mutta että oikein pyllypyyhe :D päivän naurut!

Vierailija
15/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa kurkin aika useinkin vielä, eikä ole jäänyt paperia

Vierailija
16/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa kurkin aika useinkin vielä, eikä ole jäänyt paperia.

Vierailija
17/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pyllypyyhe on kylpypyyhkeeni alla samassa naulassa. Ei pitäis kenenkään erehtyä kaivelemaan, kun kylpypyyhkeet on eri seinällä kuin käsipyyhkeet ja lapset ei takuuvarmasti yletä.

Vierailija
18/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vessan kaapissa läjä aivan pieniä pyyhkeitä, jotka kuivaamisen jälken heitän pesuun. hygieenistä.

Vierailija
19/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun jossain joutuu kuivaa kätensä vessapaperiin niin käsiinkin niitä jää.

Vierailija
20/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka alapääpesuja wc:ssä usein tehdäänkin. Taputtelemme vaan Lambilla kuivaksi. Ei jää paperihiukkasia väärään paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme