Missä säilytät pyllypyyhettäsi?
Ja ei kai se ole sellaisessa paikassa että vieras voisi kuivata siihen kätensä? Tai sellaisella korkeudella että lapset kuivaavat siihen kätensä?
Kommentit (71)
Kyllä se pillu vaan haisee ilman sen kummempia tulehduksiakin, jos sitä ei pestä aamuin illoin!!
siis pyyhettä johon kuivaatte alapesun jälkeen?
Itse säilytän sitä allaskaapin oven sisäpuolella olevassa koukussa. Joillain olen nähnyt koukun pytyn takana jossa roikkuu pyyhe ja tietenkin oletan ettei se ole siellä ainakaan käsien kuivaamista varten.
ap
mä en sottaa itteäni niin pahasti että pitäis jatkuvasti peseytyä.
Tai ainakin voisi ihan vapaasti tulla, mammat saa peräpyyhe-aiheesta näinkin pitkän ketjun aikaiseksi!
Kyllä se pillu vaan haisee ilman sen kummempia tulehduksiakin, jos sitä ei pestä aamuin illoin!!
floora tuhoutuu
kylpypyyhkeeseen muuten, mutta ei ole kiva, jos tulee ihan vereen heti, eli varovaisesti menkkojen jälkeen.
järkyttävää jos veret valuu pitkin suihkun lattiaa... hyi, ja saunanlauteita...
i] järkyttävää jos veret valuu pitkin suihkun lattiaa... hyi, ja saunanlauteita...
[/quote]
"järkyttävää jos veret valuu pitkin suihkun lattiaa... hyi, ja saunanlauteita..."
taikka saunassa, saahan ne lauteet nyt pestyä! Siis omassa kodissani... Ja mulla tulee veret läpi tampooninkin kanssa.. =(
tai on siinä myös vauvan pyllypyyhe
en oo edes ajatellut tätä
Niin kuin siinä mainoksessa :)! Siitä paperista ei varmaankaan jää mitään paperihieriäisiä. Mutta neuvoisin kuitenkin joskus kurkkaamaan paperikuivauksen jälkeen alapäähän. Yleensä taputtelustakin jää paperinrämmäleitä jos käyttää tavallista vessapaperia.
Se on poppanaa ja kuvana nouseva aurinko.
Ja itse asiassa kurkin aika useinkin vielä, eikä ole jäänyt paperia
Niin kuin siinä mainoksessa :)! Siitä paperista ei varmaankaan jää mitään paperihieriäisiä. Mutta neuvoisin kuitenkin joskus kurkkaamaan paperikuivauksen jälkeen alapäähän. Yleensä taputtelustakin jää paperinrämmäleitä jos käyttää tavallista vessapaperia.
Kylpypyyhkeen keskiosa on alapäälle ja muulle kropalle, kulmat varpaiden väleille. En voi kuvitellakaan että kuivaisin naamani samaan kohtaan kuin alapään tai varpaidenvälit tai alapäätä siihen kohtaan, mihin olen kuivannut varpaiden väliä!
En tosiaan ole ajatellut tuotakaan...:D ITselleni riittää alapesun jälkeen ihan vain paperi. Niin ja kaksi kertaa päivässä tulee huuhdeltua alavärkki joko suihkussa tai sitten pytyllä. Menkkojen aikana aina kun tyhjään kupin. Ihan jo senkin takia etten vie pöpöjä sisääni.
Mutta että oikein pyllypyyhe :D päivän naurut!
Ja itse asiassa kurkin aika useinkin vielä, eikä ole jäänyt paperia
Ja itse asiassa kurkin aika useinkin vielä, eikä ole jäänyt paperia.
Mun pyllypyyhe on kylpypyyhkeeni alla samassa naulassa. Ei pitäis kenenkään erehtyä kaivelemaan, kun kylpypyyhkeet on eri seinällä kuin käsipyyhkeet ja lapset ei takuuvarmasti yletä.
eli vessan kaapissa läjä aivan pieniä pyyhkeitä, jotka kuivaamisen jälken heitän pesuun. hygieenistä.
Joskus kun jossain joutuu kuivaa kätensä vessapaperiin niin käsiinkin niitä jää.
vaikka alapääpesuja wc:ssä usein tehdäänkin. Taputtelemme vaan Lambilla kuivaksi. Ei jää paperihiukkasia väärään paikkaan.
yöpöydällä myös pesumalja ja kannu ;)