Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen tilannut kerrostalon ylimpään kerrokseen yli 10kg kotiinkuljetuspaketin, Postin toimitusvaihtoehdot ovat "ulosjättö"

Vierailija
22.10.2024 |

Kuittauksella tai ilman.

Tuoko nuo tämän siis vain kerrostalon ulko-ovelle vai omalle kerrostaloasunnon ulko-ovelle?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jälkimmäinen siihen mikä menee asunnostani rappuun.

Vierailija
2/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pitää asunnon ovelle tuoda, ei ne sitä kadulle voi jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa älyttömältä jättää paketti ulos. 

Vierailija
4/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit ajan, milloin olet vastaanottamassa sitä tai muutat tilauksen niin, että haet sen lähimmästä noutopisteestä. Mistä teitä uusavuttomia oikein sikiää?

5/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuollainen oli tuotu asunnon oven taa. Oli kyllä paljon pienempi, mutta tuskin koko vaikuttaa 

Vierailija
6/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmiina varastamaan pakettisi.

Vierailija
7/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että rapun ulkopuolelle. Eihän rapun sisällä ole tavallaan enää ulkona. Mutta Postilla on toimiva chat-palvelu, jos kirjaudut omapostiin sisään. Sieltä voi kysyä ja saada vastauksen.

Vierailija
8/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylin kerros vaikuttaa asiaan?

Vierailija
9/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tuotu kerrostalon rappuun oman asunnon oven eteen. Nykyään kun asun erillistalossa, niin jätetään ihan oikeasti ulos kotioven eteen. 

Vierailija
10/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posteljooni ei viitsi kantaa.

Meillä oli vst. Hissi rikki. 3 krs. Tuli viesti ketään ei ollut kotona. Ilmoitin heti kaikki oli kotona, mutta posteljooni ei viitsinyt kiivetä. Sain paketin postimerkkejä mielipahaa vastaan

Vierailija
11/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit Postin kanssa ajan koska tuovat ja sitten huomaat kyseisenä ajankohtana päivittyneessä seurannassa ilmoituksen "Toimitusta yritetty, asiakas ei ollut paikalla" ja haet pakettisi jostain random toimipaikasta seuraavana päivänä.

Vierailija
12/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kiloa on kevyt taakka. Entäpä muoto? Sillä on nyt pointti, ei painolla.

Vierailija
13/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jättivät alaovelle, tosin en usko että tämä oli oikea protokolla. Asunnon ulko-ovi on rappukäytävässä. Ei ollut kuitenkaan ongelma, joten en alkanut kinastelemaan

Vierailija
14/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HISSI ?

Vierailija
15/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jättävät kerrostalon ulko-ovelle, niin mulla on tässä kotiinkuljetuksessa eniten kantamista... Jos taas rappuun kotiovelleni, niin sitten ei ongelmaa.

Miksi kaiken pitää olla näin epäselvää, jättääkö suomen kieli mukamas mahdollisuuden olla näin vaikeaa?

Vierailija
16/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posteljooni ei viitsi kantaa.

Meillä oli vst. Hissi rikki. 3 krs. Tuli viesti ketään ei ollut kotona. Ilmoitin heti kaikki oli kotona, mutta posteljooni ei viitsinyt kiivetä. Sain paketin postimerkkejä mielipahaa vastaan

Mistä olet keksinyt tällaiset lauserakenteet? Oikea tapa olisi sanoa Tuli viesti, ETTÄ ketään ei ollut kotona ja ilmoitin heti, ETTÄ kaikki oli kotona.

Vierailija
17/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapun ulkopuolelle

Vierailija
18/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pitää asunnon ovelle tuoda, ei ne sitä kadulle voi jättää.

Meillä jättivät aikoinaan paketit ulos postilaatikon alle. Että se siitä Postista

Vierailija
19/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jättävät kerrostalon ulko-ovelle, niin mulla on tässä kotiinkuljetuksessa eniten kantamista... Jos taas rappuun kotiovelleni, niin sitten ei ongelmaa.

Miksi kaiken pitää olla näin epäselvää, jättääkö suomen kieli mukamas mahdollisuuden olla näin vaikeaa?

Kuljetuspalveluiden konsepti on kopioitu Yhydsvalloista ja oletus on, että siellä pullantuoksuinen korirouva on vastaanottamassa pakettia. Jos ei ole, niin todennäköisesti käyvät kääntymässä ovella ja vievät paketin lähimpään noutopisteeseen. Näin ainakin DHL:n ja TNT:n kanssa. Posti tuskin toimii yhtään fiksummin.

Vierailija
20/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvi näkkerille niin kantaa makkariin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan