Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesävauvat 2010

01.09.2009 |

Avasin uuden pinon kesäkuulle omaa nyyttiä toivoville. Toivottavasti saataisiin oikein paljon plussia tähän pinoon. :)

Mansikkainen kp 1 ja yk 6

Kommentit (203)

Vierailija
61/203 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonoinniin ihan taas kysymystä tähän väliin... Eli mites te jotka näiden ongelmien kanssa olette jo painineet, niin miten voidaan todeta että ei ovuloi? ultralla lepotilassa olevat munasarjat vai jatkuvalla ovistestaamisella??

Minä en ole saanut tikuilla ovulaatiota napattua kiinni enkä saa limoja itsestäni irti kun limakalvot sauhuavat kuivuuttaan jo kävellessäkin. Ovistestillä olen viimekierrosta saanut todella myöhään tummahkon viivan joka oli kontrollista ihan hitusen verran vaaleampi eli periaatteessa nega.... mensut kyllä ns. alkoi ajallaan... Nyt taas odottelen josko tulis tuntemuksia ja olenpa mittaillut aamulämpöjäkin josko se antais osviittaa minä päivänä pitäis olettaa sen tapahtuvan...

Nyt monta kiertoa on jostain kp 16 lähtien maha turvonnut ja tissit turvonneet ja ihan julmetunmoinen vihlonta mahassa käynyt. Endoa epäilivät aiemmin mutta kävin ultrassa siitä joku reilu puolivuotta sitten ja kaik oli ok. Taas tänään huomasin että mun aa-kupit ei enää rintsuisa pussittanu tyhjyyttään joten kohta alkaa taas maha vihlomaan ja etominen... jee.... nyt kyllä on vasta ilmeisesti 13 tai 15 kp...

Vierailija
62/203 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Tulinpas taas lueskelemaan, kun ovis alkaa toivottavasti olla käsillä (kp11/27-30) ja aloiton tikuttamisen tänään. Täällä on ihmetelty ovulaatiota ja limoja ja viime kierrossa mulla ainakin lisääntyi lima oviksen jälkeen ja pysyi runsaana menkkoihin asti eli ei kyllä ollut mitään kuivaa kautta. Oviksen aikaan oli pelkkää nipistelyä ja pientä polttelua alavatsassa.

Helinäkeiju ja yrittäjä: Mulla on kanssa epäilty endoa ja juuri viikko sitten kävin sisäultrassa sen takia. Mitään ei kuitenkaan näkynyt, mutta ei välttämättä näykään ultralla. Nyt on oireet helpottanu (toistaiseksi?) pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta jos pahenevat, niin mulle tehdään laparoskopia eli tähystetään vatsaontelo, koska endoa voi olla muuallakin kuin kohdussa ym. Kaikilta sukulaisnaisilta on endoa löytynyt, joten olen vaatinut tutkimuksia ja niin kannattaa teidänkin vaatia, jos endoa kerran epäillään. Toivotaan vaan, ettei sellaista kellään ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/203 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena ilmoittaudun mukaan kesävauvaa toivomaan! Jos nyt tästä kierrosta tärppäisi, niin laskettu aika osuisi aikaslailla juhannukseen. Yksi kierto vasta yritystä takana tällä erää, toista lasta kovasti toivotaan. Esikoinen on nyt 1v5kk.

Täällä jo monet jännäilee loppukiertoa näköjään! Ja mulla vasta alko nää menkat, blääh. Nyt siis juhannusnyyttiä kuumeilemaan =) .

-vanilja yk 2, kp 2

Vierailija
64/203 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, se on AIE sama juttu täällä... eli ärsyttää tää ittensä kyttääminen mut minkäs teet, aivoja kun ei voi sulkea vaikka vaan ees osittain:)- viime kierros menin pönttö etuajas testaan ja pahaa mieltä vain sain kun menkat oli sit vaikka kuinka paljon myöhäs, mut oikeesti ei mitään testiin tullu, korkeintaan viivan paikka kun oikein tihrusti ja tietenkin tyhmä taas elätteli heti kaiken maailman toiveita. mullekin tulee huomenna postis niitä pirun herkkiä testejä onhan se melkein fakta että en pysty oleen testaamatta, vaikka tietää että näillä kp:llä ei välttämättä mitään näy vaikka onkin herkkä testi:(

sit tiedän et alkaa mietityttää et onko mussa jotain vikaa ku aiemmin lastentekoon on menny maks kaks kiertoo ja tiedän tikuttelun perusteella että onnistuimme kyllä aika hyvin siinä ovulaation aikaan touhuamaan, joten jos ei oo napannu niin missä vika... kaikenmaailman hurjat mielikuvat tulee heti mieleen yms.

no täytyy vaan oottaa sinne ens sunnuntaihin, jos ei siellä testeissä näy mitään niin sit on toivo kyl menny.

taas tuli omaanapaa niin että tyrät rytkyy. pahoittelen.

uusille kovasti ja lämpimästi tervetuloa joukkoon ja kaikille onnea plussien metsästykseen, on kyllä saakelin ovelaa sakkia jos ei tällä vällykäärmeen viettelyllä ja tikutteluilla niitä raskaustesteistä saada...

bleeder kp27/31-34? ovulaation mukaan

Vierailija
65/203 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, se on AIE sama juttu täällä... eli ärsyttää tää ittensä kyttääminen mut minkäs teet, aivoja kun ei voi sulkea vaikka vaan ees osittain

Niin samaa kaliperia.....Mä kierrän ajatuksineni kehää,ees taas mietin ja vatvon ja odottavan aika on näin perinteistä pidempi.....

Olispa kivaa pystyä keskittyyn johonkin muuhun kuin tähän vauvaprojektiin...=/

Joo komiat kp:t on jo eli 9/27,pitkä pitkä pitkä aika odottaa ja vahdata kropan tuntemuksia=)

Vierailija
66/203 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhästi päätin pysyä täältä poissa edellisen tädin ryppyilyn jälkeen, mutta täältä tullaan taas. Tikutin oviksen viime kierrossa 3 päivää aikaisempaan kuin yleensä ja niin se tätikin tulla tösähti saman verran ajoissa punaista naamaansa näyttämään.Normaalisti kierto 28, viimeksi 25 ja taas tikuttelin eilen aamulla ovisplussaa 3 päivää ajoissa (siitä mun normaalista)kp 14/25-28. Lieneekö kierto lyhenemässä pysyvästi. Hippaa on harrastettu ja tänään olisi vielä tarkoitus jatkaa.

Yrittäjä: ainakin ultralla osaavat katsoa sen kierron mahdollisen ovuloinnin ja ovistesteistä omana kokemuksena vaikka viiva olisi ollut haaleampi kuin kontrolliviiva, ovulaatio on silti tapahtunut. Olen myös koittanut 3 eri merkkiä ja mielestäni ClearBluen digimittari on ollut selkein. Siinä ei tarvitse vertailla viivojen vahvuuksia vaan palkki tulee kokonaan mustaksi, jos hormoonitaso on noussut.

bleeder: tuota samaa vainoharhaisuuden vikaa löydän itsestäkin. Pakkohan se vika on itsestä löytyä, kun kuitenkin kavereita on luovotettu useammassa erässä ja vaikka kuinka renkuisi niskaseisonnassa session päätteeksi ja koittaisi kaikkia mahdollisia kikkakolmosia ei vaan näytä nappaavan. Itsellänikin alkaa olla jo ne viimeiset vuodet käsillä, joten mietityttää... Greippimehu tosin saa riittää;) Yhden kierron sitäkin lipittäneenä ja mahlat pöksyissä kulkeneena... Ainakin allekirjoittaneen kroppa reagoi juuri niin kuin pitikin. Ehkä sammakot hukku matkalla syylariin :)

Toivotan kaikille positiivisia tuulia ja tädin voi edelleen lähettää kuukupin kanssa sinne maata kiertävälle radalle.

Jaana kp15/(25-)28 yk5

Vierailija
67/203 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi, alkaispa ne menkat nyt sitten jos ovat tullakseen. Eilen jo hätäpäissäni testasin negan, jollain marketin halvalla pregcheckillä. Onkohan kuinka luotettava?

No, eipä ole tänäänkään vielä alkaneet. luulisi kuitenkin että aika säännöllisesti täti tulisi kun nuo Terot kerran ruokalistalla ovat. Mutta odotellaan. Varmaan parin päivän sisällä uutta testiä jos mitään ei tapahdu, eipä sitten turhaan elättele toivoa.

No, sainpa luettua teidän kuulumiset ja vuodatettua omiani, kyselemättä mitään tässä kiireessä. Nyt vauhdilla muihin iltapuuhiin :)

Hyvää alkanutta viikkoa!

riksutes kp 29/28-29

Vierailija
68/203 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään sit taas jännitetään ja negahan sieltä ihan varmana pukkaa, mutta pakkohan se on testata ku kerran saa testin ihan kotiin asti... kyllä sitä ihminen on hölööömö!!!

no joo, siita pegcheckistä kyseli riksutes. mun mielestä se on ihan sama testi ku aoteekin raskaustesti, ovat vaan muuttaneet nimen ja myyvät marketeissa halvemmalla. Tein itse nimittäin yhden testin viime kierros ja käyttöohjeeseen oli vielä jääny pieni moka missä siitä testistä puhuttiin apteekin raskaustestinä. eli olettaisin sen olevan herkkyydeltään n.25ml eli ei ihan herkin mutta ei se vaativinkaan.

no joo, pitäis taas siivota postimiestä odotellessa. tuun sit varmaan taas kamalaa kohtaloani valittaa ku oon sen negan pukannu testiin;)

mukavaa tiistaita kaikille!!

bleeder kp 28

muokkausta aamusta.eli tyhmyys todistettu ja nega bongattu. nyt joudun varmaan jättää tän palstailun hetkeksi et pystyn unohtaa noi testailut ja vauvajutut kokonaan. tuun sit viimeistään maanantaina taas linjoille ilmoittelee kuulumisia, ovulaation mukaanhan vasta sillon ois täti kunnolla myöhäs, kierron mukaan jo lauantaina.

eli lykkyä pyttyyn kaikille, mä meen viilenteleen päätäni sohvan nurkkaan;)

Vierailija
69/203 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riksutes: Mä söin teroja kaks kiertoa ja eka terokierto oli 29 päivää ja toinen 31, siinä jo ehdin kuvittelemaan et olis tärpännyt, mutta ei. Siis että ei se täti ainakaan mun luokse terojenkaan aikana säännöllisesti saapunut. Mä kans oon hakeutumassa munajohdinten aukiolo tutkimukseen tässä lähiaikoina. Kerro sit minkälainen kokemus oli siis mikäli sinne oot menossa. Parempi tietty olis et olis nyt clomien kans tärpännyt, eikä tarvis sinne tutkimukseen edes mennä. :)

Bleederillä jännät ajat. Tsemppiä piinailuun.

Mulla on toiveet kesävauvasta menetetty, kun eipä tainnut ovista tulla tässä kierrossa. Lämmöt ei ole nousseet ja ovistikkuihin tullut ainoastaan haaleita viivoja ja tänään enää haaleaakin haaleampi. Onneksi on torstaina lääkäri.

mansikkainen kp 23 yk 6

Vierailija
70/203 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisimmässäni tiesin, että kierto meni harakoille ja ei tartte testailla, mutta niin vaan kun kierto lähenee loppuaa, rupee oireitakin ilmenee: palelua, vessassa juoksua, öllöä makua suussa ja nakkihimoa (?????? ) sienisalaatilla tai levitettävällä homejuustolla. Joo-o.. Kysykää pois vaan, minkä kokkikoulun oon käynnyt. :D Mä en oo voinnut poikien raskauksissa ees sietää nakkeja, ja nyt kuvittelen nakkeja himoamalla olevani raskaana. :DDD Multa on varmaan kohta pakko sulkea nämä sivut, sen verran mahottomaksi menee..

Munasarjat kipeinä oikealta puolelta.Tänään sentään soittelin papani tuloksia, jotka eivät vielä olleet tulleet. Mutta virtsanäyte oli puhdas ja siis tulehduksesta nämä ei siis ainakaan johdu. 1.10 vasta menossa lääkäriin lisätutkimuksiin. Ultralla jos kattelisivat, ja sanoisivat jonkun syyn tähän lapsettomuuteen ja ihme vuotoihin/kipuihin ja alkuraskauden keskenmenoihin. :D

Joka ilta olen taas ysin aikaan nukahtanut sohvalle. Kai se tämä syksykin väsyttää?

Mulla on ens viikolla synttärit ja tosiaan häät piakkoin, niin oisi maailman paras lahja tälläinen tarrasukilla varustettu salamatkustaja. :)

Innolla jo täällä oottelen ekoja testauksia. Toivottavasti saadaan paljon plussia. :)

Niin ja omaa napaa vielä hiukan enemmän ( :D ), että joka raskaudessa mua närästänyt, muuten ei koskaan. Nyt närästää. Mies väittää sen johtuvan rasvasesta ruosta.. Hmm, miksei se sit aikasemmin oo närästänyt?? :)

Olikohan vielä jotain muuta?? Hmm, jotain oli, mutta eipä nyt tuu mieleen. :)

kp taitaapi olla 23/28-30

Joo, nyt tämä omaan napaan tuijottelija muistaa- mun ainoa toivo on siis, se että siittiöt eläneet ainakin 4 pvää lepposissa tunnelmissa, muuten ei meille oo plussatuulille ole mahiksia. :) Kp 13 ainoa otollinen kerta, sen jälkeen vasta paaaaljon myöhemmin. :D

Mukavaa iltaa kaikille!! :)

Ai joo, retkahdin minäkin sitten tilaamaan herkkiä testejä netistä eilen. :D Tämä sivusto ei oo miulle hyväksi. ;)

Vierailija
71/203 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Nanna: Mä kans syön raskausvitamiineja. Mun vitamiineista saa foolihappoa sen 400 mikrogrammaa päivässä. Mulle sanottiin että jo raskautta suunniteltaessa kannattaa syödä foolihappoa ja että mulle sopiva annos on tuo 400 mikrogrammaa. Sulla oli muuten lipsahtanut yksikkövirhe, kun puhuit grammoista etkä mikrogrammoista. ;)

Bleeder ja AIE: Mites teillä testailut ja testauksen odottelut? AIE onkin tänään testannut. Mä oon kans ajatellut testailla lauantaina, joten samoihin aikoihin jännäillään. Te taidatte kuitenkin olla kierrossa vähän edellä, mä ajattelin kokeilla silloin, näkyykö mitään, vaikka voi olla liian aikaista testaukselle.

ON: Nyt menossa kp 25/36-41. Oviksen tikutin kuitenkin jo kp 16, ovis on ehkä ollut kp 17. Oviksen perusteella nyt olisi tulossa tavallista lyhempi kierto. Yksi kaverini oli sitä mieltä, että aikaisintaan 10 päivää ovulaatiosta kannattaa testailla. Sekin voi tietenkin olla liian aikaisin.

Mulla 10 päivää oviksesta tulee täyteen torstaina. Silloin ois kuitenkin vasta kp 27. Lauantaina olis siis kp 29. Osaako joku sanoa, onko silloin aivan liian aikaista testata, kun mulla on noin pitkä kierto? Oviksen perusteella nyt olis kai tulossa lyhyempi kierto ja silloin oviksesta olis kuitenkin 12 päivää. Oon niin innokas testaileen, että taidan testata jo silloin, vaikkei silloin välttämättä vielä mitään näykään.

Oon odotellut loppuviikkoa, että pääsis testaileen ja on tuntunut että sinne on niiiiiin pitkä aika. Tää on meillä eka yrityskerta, niin nää vauvajutut pyörii mielessä paljon. Jos tällä kierrolla ei tärppää, niin ehkä enskierrossa vois yrittää, ettei ihan koko aikaa mieti vauvajuttuja, vaikka toki vauvaa innokkaasti yritettäisiin.

Eilinen ja tää päivä menivät onneksi nopeasti, koska töissä oli niin kiireistä, enkä oo ennen tätä iltaa ehtinyt miettiä paljon vauvajuttuja tällä viikolla.

Oon odotellut raskausoireita, mutta olo on ollut aika normaali. Tänään kuitenkin on ollut tosi paha maku ja haju suussa. Ihmettelin, mistä se on tullut, että onko suuhuni mennyt jotain ainetta. Töistä tultuani katsoin netistä, voisiko se olla raskausoire ja nettipalstoilla luki, että sellainen voi olla raskausoire. Se piristi paljon ja antoi toivoa raskaudesta, vaikka voihan se maku johtua jostain muustakin. Olispa meille tulossa vauva!!!

Olin kahden kiireisen työpäivän jälkeen väsynyt ja halusin piristää itseäni. Mahdollinen raskausoire sai mut innostuun niin paljon, että tein raskaustestin, vaikka arvasin, ettei siellä vielä mitään näy. Testi oli negatiivinen. Mua itseänikin nauratti, kun laitoin pöytälampun päälle ja testin melkein lamppuun kiinni ja tihrustin, eikö oikeesti näy toista viivaa (ei näkynyt). Se oli koomista, mutta niinhän tää kuumeilu välillä on!!! :D Toivottavasti viikonloppuna tulis kaks viivaa!!!

Hyvää viikonjatkoa! :)

Vierailija
72/203 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merihelmi: ei oo AIE vielä testannut :D Tänään viimeinen päivä, ja huomisesta alkaen odotetaan tätiä saapuvaksi. Testaukset kehiin vasta lauantaina. Sillonkin saa ihan rauhassa testata, kun ukko on yön töissä. Vielä ei ole täti tullut, vaikka menkka/raskaustuntemuksia mahassa onkin. Sitä vaan ei vielä tiedä, että kumpia ne on.

ON vielä sen verran, että eilen oli nännit tosi kipeenä. Yleensä ei sitä tapahdu ja sitä on muistaakseni viime aikoina sattunut vain kerran, eikä silloinkaan ne olleet noin kipeenä. Mutta tänä aamuna ei mitään havaittavissa. Mahan nippailut on vähentyneet, jotain pientä edelleen havaittavissa. Tosin voi liittyä ihan mihin tahansa ne nippailut, ei pelkästään raskauteen.

Taas mää oon tehnyt tämän itselleni, eli antanut pään mennä sekaisin kaiken maailman oireista. Sitten kun se nega tulee, niin tipahdan taas niin korkealta ja kovaa, että ei mitään rajaa. Piti olla pessimisti mutta siltihän tässä on toiveet heränneet. Mutta kun en millään jaksa uskoa, että sitä onnea vieläkään olis meille suotu. Voih, ihan ketuttaa tämä oma pää ja se, ettei osaa olla ajattelematta näitä asioita.

Nyt menen jatkamaan töitä ja toivotan plussatuulia ihan joka ikiselle kanssasisarelle!!! :)

Vierailija
73/203 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

).( Hui miten runsaat ovat nämä ensimmäiset "luomu" mekkani...Vuodan kuin seula..Olihan ne kuukautiset 3 viikkoa myöhässäkin, että siinä on limakalvo ehtinytkin kivasti paksuuntumaan. Nyt toivon että tämä kierto olis lyhkäsempi. Ovulaatiota alan ensimmäistä kertaa elämässäni testailemaan varmaan kp 11 paikkeilla.

-Valentina Yk 2 ja kp 3/??

Vierailija
74/203 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis enhän mä taas mitään malttanu, hullu ihminen ku oon. piti maanantaihin asti pysytellä pois ja testata vasta sillon uudestaa, mutta eilen koko iltapäivän oli sellaiset nippailut ihan kohdun yläreunan tuntumilla että tänään sit aikani himoa vastaan taisteltuani kävin ostaa testejä jopa neljä kappaletta ja arvatkaa mitä!!!! eka oli heti ihan selkeän postiivinen!!!!!!!!! jiihaa!!!

oon aivan tohkeissani täällä, nyt vaan toivon kovasti tarrasukkia kaverille mukaan ja että tulisi nyt terve lapsi kesäkuussa!!!

kierron mukaan la ois 4.6.2010 ja viikot 3+5 eli tosi aikaises se taas näkyi. mut ihan on selkeä viiva, ei oo yhtään ees haamu;)))

en voi uskoa tätä. ja nyt sit naiset pidetään tätä hyvänä enteenä koko porukalle, täti menee mäkeen ja kaikilla vaan testit pukkaa hirveesti plussaa!!!

t:onnesta soikea bleeder

Vierailija
75/203 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bleeder; onneksi olkooooon! Aivan mahtavaa! Ei sitä varmaan meinaa juuri todeksi uskoa! Joo ja ei edes kannata miettiä mitään negatiivista vaan uskoa että kaikki menee hyvin:-) Meinaakko selvittää tuleeko poika vai tyttö? ;-)

Merihelmi: Joo tuli pikkasen kirjoitusvirhe;-) Ja mulla menee foolihappoa päivittäin 800 mg. Mulla oli viime keväänä foolihapon puutos joten nyt pidän huoli että sitä saa paljon.

Mä tässä vaan odottelen ensi viikon ovulaatiota:-)

Vinkkinä niille joilla ei ole tärpännyt että voitte kokeille myös vyöhyketerapiaa,siitä on ollut useille apua. Myös kahvin jättäminen pois voi vaikuttaa positiivisesti.

Ja myös akupunktiosta voi olla apua.

Itse käyn akupunktiossa migreeniä varten ja vyöhyketerapiassa 2 kertaa kuussa raskautta varten. Onko muilla kokemusta?

Palataan.

T:Nanna

Vierailija
76/203 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se eka plussa siis napsahti. Ihanaa. :) Onnea kamalasti ja tarrasukkia matkaan.

Itsellä ei mitään uutta, kp 24. Tänään saapui mammaksin testit, kai semmosen joutuu tekemään tässä piakkoin. Tosin en usko, että sen tekemiseen on liiemmilti syytä.

Tää vauvakuume on ärsyttävää. Ois niin helppoa, jos sitä ei olisi tai olisi, muttei näin kovana.

Plussaonnea kaikille!! :)

Vierailija
77/203 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja bleeder-onnea sata kiloa! Taidettiin toukokuisissa viesteillä samanlaisista fiilareista?

Jaahas, mulla menossa kp 31/30-40, en oo testannu. Mun ovisvuoto kesti ainaki 10 pvää, olin aika ymmyrkäisenä sen kanssa? Onko teillä kellään noin pitkä?

Nyt on armotonta väsyä, kiukkuisuutta ja ehkä alakuloakin, rinnat sivuista kipeät ja alaselkää vähä pakottelee, silloin tällöin menkkamaista pientä jomotusta vatsalla. Saas nähä kauan malta oottaa testaamatta, ovisvuoto loppu vasta viime lauantaina, mut voiko se jatkuu oviksen mentyäki? Nyt vaan vähästä valkovuotoa.

Bleeder, jos täällä vielä pyörit, laita oirelistaa tulemaan :)

tsemppiä meille kaikille!

Vierailija
78/203 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin jännä päivä. Tänään/huomanna pitäs menkkojen kierron mukaan alkaa mutta vielä ei ole täti tullut kylään. Eikä selkää säre yhtään kuten viime kierrosta jo tädin tuloa edeltävänä päivänä. Nyt on kyllä niin normi olo kuin vain voi olla. Kävin ostaan tänään testinkin apteekista. Yhden vaan :) että testailen kunhan elämä talossa rauhottuu.

Eilisen jälkeen on ihan kaksitahonen olo mahdollisen vauvan suhteen. Eilen oli taas sellanen päivä että seinät tuntu kaatuvan päälle, rahat loppuu ja talokriisi on pahimmillaan. ei oikein tienny miten olis miehelle kertonut jos olis plussan saanut että olis tulossa yksi ruokittava lisää. No tänäänhän tuo on taas ilosemmalla päällä joten, josko tänä iltana tai huomenna testais.

Nirppa kp 24/24-25

Vierailija
79/203 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koetan muistaa vastata kaikille jotka multa jotain kysyi eli ens alkuun, joo meillä sukupuoli seulotaan 100% kun kannan sellaista sairautta joka periytyy vaan pojille ja vaikuttaa sit synnytystapasuunnitteluun. eli nyt kaikki varpaat ja sormet ristiin että tulis tyttö;)

tikunen, joo oli yhteiset meiningit, mutta sillon olis ollu la jo huhtikuussa, mulla meni toi toukokuu ihan sivu suun mun pitkän kierron takia.

sit oireita ei todellakaan oo paljoa, mutta eipä niitä mulla ikinä aiemminkaan oo ollu. vähän on äklötystä, mutta muuten esim ruoka kyllä maistuu;)

lenkillä huomasin sen verran, että heti on kohtu alkanu reagoimaan salamatkustajaan kun on jotenkin tosi herkkä ja varsinkin kun painot jalas painelin menemään ja koira ja rattaat vielä messis niin en pystyny kävelee yhtä pitkää lenkkiä ku normisti, alkoi ottaa alavatsaan aika kovasti.

niin ja sit en tiedä voiko sitä lukea oireeksi, mutta mun suolikaasuilla vois varmaan lämmittää jonkin pienen kylän nepalissa, mutta en tiedä johtuuko raskaudesta vai jostain muusta;)

lämmin kiitos kaikille onnittelijoille, ja jos sopii niin pyörin tässä joukossa mukana kunnes saadaan kaikille plussat ja päästään tekee pinoo odotuspuolelle?!?

ja joo, tarkistin sen mun la eli olis sittenkin 3.6.2010 oulun yliopiston raskauskiekon mukaan ja rv3+6jee

huomenna soitan neuvolaan ja alan sit miettiä et meenkö varhaisultraan vai ei, on kuulemma muuttuneet nää systeemit taas sit siitä ku oon viimeksi ollu neuvolan asiakkaana;)

ihanaa, taidanpa heti huomenna nykäistä mun uudet mammahousut jalkaan juhlan kunniaks, oli nimittäin sen verran piukat että niitä on pidettävä sit ihan heti et tulee ees jotain käyttöä niille;)

sori kauheesti tää oma napa, mut on taas ollu aika huima päivä mun elämässä;)

bleeder rv3+6

Vierailija
80/203 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut bleederille ja toivotaan muillekin testaajille blussia!

Minä se vaan ihmettelen tätä mahakipua joka nyt on vakiintunut muutaman kk aikana niin että osasin jo odottaa sen alkua tässä kierrossa. Jotain tekemistä on ovulaation kanssa mutta mitä hittoa... kp 16 kohdalla se alkaa ja kestää viikon jotta voi olla taas pari päivää kivuttomana ennen monsuunikautta. Kipu on ihan täysin menkkakipuihin verrattava viiltävä mutta ei ihan yhtä kramppaava. Viiltää eteenkin autossa ja iltaisin... Koko päivän tuntuu...

Samaan syssyyn bongaan limakalvojeni olevan kosteammat, mutta voihan se johtua periaatteessa tuosta kivustakin. Jos jollain on arvailuja niin heittäkää... jos vieläkään ei tärppää ja seuraava kierto menee samaan malliin niin painun lekurille ihmettelemään...