Onko täällä joku porukka minulle?!
Täällä kuumeillaan pikkukakkosta, esikoinen on syntynyt 9/04. Ehkäisy jätettiin pois jo keväällä, mutta olen imettänyt esikoista vielä syys- lokakuulle asti. Esikoistakin aikanaan " tehtiin" melkein vuosi, joten saatan viihtyä pidempäänkin täällä kuumeilijoissa.
Tämä kierto oli nyt ensimmäinen varsinainen " yrityskierto" , ovista tikuttelin ja toiveita raskautumisesta pitäisi olla... Kp 31/30 ja kovasti yritän vielä toppuutella itseäni testaamasta, esikoisen jälkeenkin on muutama testi (nega) jo turhaan hätäillen tehty ja se on aina yhtä masentavaa. Joka kerta päätän että " en varmasti tee enää testiä ennen kun menkat on vähintään viikon myöhässä" ...
Mutta siis, kuuluisinko johonkin porukkaan em. tietojen perusteella?
Kommentit (3)
Noita Heinäsirkkkoja sun muita just ihmettelin, että minkä perusteella porukat on nimetty. Taas olen vähän viisaampi. :)
Jos täältä löytyy joku pikkukakkosta kuumeilevien porukka, niin vihjaiskaa joku tänne että löydän oikeaan pinoon!
Itse pyörin noissa syyssäteissä ja se porukka on tässä kesän ja syksyn aikana yrityksen aloittaneille. Siellä on mukava porukka ja vieläkin siellä käyn, vaikka raskaana olenkin!
Yritän katsoa ja nostaa pinon, jossa on palstaslangia uusille kuumeilijoille! Tervetuloa joukkoon!
Ja sit jos haluaa jutella niiden kuumeilijoiden kanssa joilla mahdollinen LA on samassa kuussa niin se on myös toinen paikka. Sulla on tuon kierron perusteella LA heinä-elokuun vaihteessa? Heinäsirkat on ne joilla (toivottu)LA heinäkuussa ja elolintuset ovat niitä jotka plussatessaan odottavat lasta elokuuksi syntyväksi :)
On täällä varmaan joku pino pikkukakkosta kuumeilevillekin. Pinoja on joka lähtöön joten varmasti löytyy useampikin vaihtoehto =D
Peeveli ja neljäs mielessä ;)