Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesävauvat 2010

01.09.2009 |

Avasin uuden pinon kesäkuulle omaa nyyttiä toivoville. Toivottavasti saataisiin oikein paljon plussia tähän pinoon. :)

Mansikkainen kp 1 ja yk 6

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se pitää sitten tähän pinoon ilmoittautua...*huokaus* (Ei siis huokaus minkään muun vuoksi kuin siksi, ettei se tärppi vieläkään ole osunut kohdalle.)

Raportoitavaa ei ole, koska on kp7 ja yk6.

T: nyt jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon sitä plussaa tästä kierrosta toivova ja tikuttava AIE :D

Vierailija
2/203 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis kamalissa kivuissa pyöritty ja verta tulee enemmän kuin laki sallii. Mies ihan kauhuissaan, mutta rauhottelin, että koska kestän noi kivut ( yöllä tosin meinattiin lähteä päivystykseen, kun kivut yltyi ihan kamaliksi ), niin antaa vaan vuotaa. Alkoi siis mustalla mössöllä ja eilen illalla alkoi tulla verihyytymiä ja verta ihan kunnolla.

Tänne uskaltauduin, ja koitan koota itseni..

Eli kp 2/28 ja oiskohan yrityskierto 16???

Ja huokaus täälläkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se teille pitänyt jo pikkuinen tulla kun on kuitenkin noinkin pitkään jo yritystä takana. Olen kuullut et monilla alkaa raskaus heti keskenmenon jälkeen seuraavassa kierrossa. Toivoisin kovasti että teille kävisi nyt niin.

AIE: Tervetuloa ja huokaus täältäkin, tiedän niin ton tunteen.

Jännä huomata että tädin tulon ottaa näköjään helpommin yrityksen edetessä eikä toiveetkaan ole enää niin korkealla kuin ihan ensimmäisillä kierroilla tai siis on tietysti korkealla mutta ajattelen siltikin että tuskin nytkään onnistuu että ei kannata toivoa liikoja. Viime kuussa tuntuu että tein kaiken mahdollisen tärpin eteen, join greippimehua, en noussut peittojen heiluttelun jälkeen sängystä kun vasta aamulla, jätin kofeiinin pois, mahdollisen kiinnittymisen aikaan join punaviiniä iltaisin tilkan muka kiinnittymistä helpottamaan ja eipä näistä näyttänyt paljon apua olla. Nyt äsken tilasin sellaisen ovulaatio sylkitestin ja lisäksi vielä ovulaatiotikkuja ja ajattelin ensimmäistä kertaa elämässäni lähteä ovulaatiota metsästelemään. En tosin tiedä mitähän hyötyä tästäkin on kun lämmöt kuitenkin nousee selvästi ja meillä peittoja heilutellaan kuitenkin läpi kuukauden melkeinpä päivittäin. Ja todistettavasti olen ainakin kolme kertaa ovuloinutkin. Ompahan nyt sitten näille tylsille alkukierron päiville jotain tekemistä jos ei muuta apua tästä ole. :)

hirmukovasti pikkuista nelosta toivova mansikkainen

Vierailija
4/203 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käväisin jo toukokuisten pinossa fiilistelemässä mutta täti saapui odotetusti ja nyt sitten pitäis varsinainen yrittäminen alkaa. Elin jo kovasti toivossa yllätyksestä kun täti tuli päivän myöhässä, mutta tuli sitten kuitenkin.

nyt olis potentiaalinen la sama kuin tuolla meidän kakkosella. :)

Nirppa kp 3/24-25

Vierailija
5/203 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle puolelle...

Taustalla olen pyöriny kun raportoitavaa ei ole ollut :/ kierukan poiston jälkeen edelleen niitä menkkoja odotan,että tietäsin edes millanen kiertoni mahtaa olla.Tsemppiä teille pimut :)

Vierailija
6/203 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elis suoraan huhtikuisista pomppaan tänne kun edellisen kierron pituus oli niin hurja että nyt sit jos nappaa niin la ois kesäkuun alussa.

kävin sitten elämäni ekaa kertaa ostaa ovistikkuja että ois tarkkaa tietoa h-hetkestä ja et osais tähdätä yksisilmäisen viettelyn sopivasti mahdollisimman lähelle ovulaatiota, mutta ei ihan siihen päälle. Helpottais kyl kummasti jos vaan vois sen vällykäärmeen kans joka ilta oikeaan aikaan touhuta, mutta kun ei uskalla niin ei... täytyy vaan siis kerätä kärsivällisyyttä ja toivoa että päästään hyviin tuloksiin noinkin.

Muuta en sit alakaan tän homman eteen tekeen, viime kierros meni niin hermot kun ei muuta osannu thedäkään ku miettiä tätä vauva-asiaa niin nyt oon päättäny että koetan nyt miettiä asiaa mahdollisimman vähän ja touhuta kaikkea muuta. ja yhtään testiä en tee ennen ku täti on selkeästi myöhäs niin ei tuu turhaa stressaamista.

mutta plussatuulia ihan hulluna kehiin meille kaikille, because we're worth it!!!!;=)

bleeder yk2 kp9/30-31

Vierailija
7/203 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bleeder: täälläkin on ensimmäiset ovistikut hommattu ja ensimmäistä kiertoa sylkiovistestikin käytössä, ajattelin että pääsee sitten tuloksia vertailemaan. :)Aloittelen tikutuksen kunhan tohon sylkitestiin jotain kuviota alkaa muodostua nyt siinä ei näy yhtään mitään, pelkkä valo.

Lääkärillekin on aika varattuna jo tämän kierron aikana. Tilasin alunperin yksityiselle puolelle aikaa munajohdinten aukiolo tutkimukseen ja sainkin ajan mutta lääkäri sieltä soitteli perään ettei heillä tehdä kyseistä tutkimusta ollenkaan, sovittiin kuitenkin että menen sinne kuitenkin jos sieltä jotain apuja saisi tai jotain muita tutkimuksia tehtäisiin, ainakin miehelle lupasivat näytekupin antaa mukaan.

mansikkainen kp 8/35?

Vierailija
8/203 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansikkainen: lueskelin äsken ajatuksissani sun edellistä viestä (viesti #4) ja luulin lukevani omaa tekstiä. Oliko siis jotenkin samanlaisia ajatuksia kuin itselläni ;-)

Hitaasti lähtee taas tämäkin uusi ketju käyntiin, kun kaikki on tuolla toukokuisissa. Onnea vaan heille, ikävää mulle :( No joo, eipäs nyt synkistellä, kun ei vielä ole edes aihetta.

Kp13 ja oviksen tikutus alkoi tänään. Ovista odotetaan torstaille tai sunnuntaille, sitä ei toivota perjantaille tai lauantaille, koska olen reissussa :D. Mies kyllä joutuu hommiin torstainakin, vaikkei ovista oliskaan, ihan varmuuden vuoksi. Jos ne simpat eläis sen päivän tai kaks, jos se pahuksen ovis tuleekin väärään aikaan. Ja ainahan on se seuraava kierto...

Nauttikaamme nyt kuitenkin vielä, kun ei piinapäivät paina, vaan mieli vielä suht positiivinen ja odottava! :-D

Vierailija
9/203 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt sit on elämän ekat ovistestit tehty ja haaleaa plussaa tuli. ovislimaa tulee jo toista päivää, mutta itse h-hetkeä odotan ke-pe välille, todennäköisimmin to ainakin kierron mukaan. eli kuvittelisin et huomenna tai ke viimeistään pitäis olla jo kunnon viiva tikussa. Vällykäärmeen viettely on aloitettu jo eilen ja tiukka suunnitelma jatkaa tänään samaan malliin:)

on muuten vaan tosi outoa kattella sitä postiivista tikkua ja koettaa ymmärtää et se ei oo raskaustesti ku ei oo ikinä muita samanlaisia tehny;)

joo ja positiivisin mielin mennään, ihan oot aie siinä oikees ku vielä ei oo muuta ku kaikki ovet avoinna.eli nyt vaan ihan älyttömästi lykkyä pyttyyn et päästään kaikki kasvattaa oikein komeaa vatsakumpua ens kesälle!!!

bleeder kp13 yk2

Vierailija
10/203 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut ongelmia ihan näiden nettisivujen kanssa. Välillä eivät aukea ollenkaan, tai siis mitään tekstiä ei näy vaikka selain vakuuttaa että lataus on valmis. Eilen pääsin kirjottelemaan mutta tekstiä ei sitten vaan näkynyt missään.

Mulla ovis on loppuviikosta tai viikonloppuna. Onneksi vasta sitten kun mies on ke-to reissussa. Jospa sitä sitten näkemisen jälleen näkemisen riemusta sais miehen houkuteltua hommiin. :)

Kirjoittelin tässä yhden työhakemuksenkin. Onhan tämä melkoista miettimistä että mitä tekee. Nyt oon hoitovapaalla, mun piti alunperin palata nyt syyskuun alusta töihin mutta siirsin sitä maaliskuuhun. tod.näk. mut olis lomautettu saman tien. Nyt sitten aktiivisesti haaveilen kolmosesta, jos plussa tulis pian niin ei tarvis välissä käyä töissä. Toisaalta toi homma mitä hain olis vaan vuoden määräaikainen niin sitä olis harmittavaa keskeyttää puolessa välin. mutta kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu niin yritetään.

nyt pitää mennä pelastamaan kahvipuu kuopuksen käsittelyltä. tänään on jo jumpattu kasvimaalla :)

nirppa kp 7/24-25

Vierailija
11/203 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taia kellään olla paljoo sanottavaa ku piinaviikot on vielä kaukana ja kaikki vaan keskittyy postiivisiin aatoksiin ja vällykäärmeen viettelyyn;)

no onnea kaikille touhuihin, eipä tässä ittelläkään oo suuremmin sanottavaa, ajattelin vaan jotain höpistä ettei mennä ihan unholaan koko pinossa...

bleeder kp 15/30-31 yk2

Vierailija
12/203 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausi kun palsta hiljenee.Itsellä ei edelleenkään ole mikään muuttunu,menkkoja odotellessa :/ Olisi ihan suotavaa,että ne alkaisi ja pääsisi jonkinlaiseen rytmiin.Olen kuitenkin päivittäin käyny lukemassa mitä muille kuuluu.Jatketaan harjotuksia :D

Vierailija
13/203 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin mies lähti aamusta reissuun. tuli pikkasen kiire taksiin kun ei kello herättänytkään oikeeseen aikaan. No nyt kuitenkin odotellaan huomista, kun tulee takaisin. sain onneksi jo muksut nukkumaan niin on hetki mullakin omaa aikaa.

Viikonloppuna toivottavasti olis se ovis. sitten taas ootellaan :)

nirppa kp 10/24-25

Vierailija
14/203 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan piinaviikot kaukana, kun keskustelu käy niin hitaasti täällä kesäkuisissa, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa.

Tänään kp16 ja ovistikkuun piirty taas haamu, ihan odotetusti. Laskurin mukaan ois muka pitänyt tänään tulla plussa, mutta viimeksikin ovis tuli vasta kp19, joten eiköhän se veny vielä parilla päivällä tässäkin kierrossa. Mun tuurilla se tulee tosin just perjantaina, kun lähden huomenna reissuun... Noh, ihan sama. Otetaan sitten ens kuussa uusiksi :-)

Vierailija
15/203 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään monilla alkaa olemaan jo ovisajat käsillä. Hyödyntäkäähän tarkkaan ovikset että niitä plussia alkais ropisemaan. :)

Nirppa samoja ongelmia on tosiaan näitten sivujen kans ollu. Toimivat millon lystäävät näköjään.

AIE itte oon kanssa huomannu samaa että samanlaisia ajatuksia on näköjään muillakin, välillä tuntuu just tommoselta että kun omaa tekstiä lukis, ja hyvähän se on niin, ainakaan ei ole yksin ajatustensa kanssa ja muut sitten ymmärtää kun muillakin on samanlaisia fiiliksiä. :) Nytkin sama fiilis, otetaan sitten ensi kuussa uusiks ja sitä seuraavassa ja sitä seuraavassa jne. Voikun edes voisi olla varma että se plussa sieltä joskus vielä tulee.

Omaan napaan ei kummempaa raportoitavaa, mikäli tämä kierto venyy ja vanuu yhtä pitkäksi kuin edellinenkin niin mahdollista ovista pääsen tikuttelemaan vasta reilun viikon päästä. Odottavan aika pitkä.

mansikkainen kp 11/35?

Vierailija
16/203 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juilii selkää ihan niin kuin menkkojen alkaessa. mikähän tässä on? viime kierrossa sama juttu. Oliskohan viitteitä ovikseen jo nyt?

mies on ollut yllättävän odottavissa tunnelmissa tämän kolmosen kanssa. ollaan aikasemmin oltu myymässä jo vauvakamppeita, vaunuja, vaatteita ym.. nyt sillä olis ostaja töissä, mutta ei ookaan enää valmis myymään kuin ne mitkä on oikeasti ylimääräsiä, eikä olis jatkossa käytössä. mä olen ihan yllättynyt sen asenteesta.

olen miettinyt mitenköhän jaksan odotusajan väsymyksen sitten kun sellasta tod.näk.on. aikasemmin oon ollut odotusaikana töissä, siellä pärjänny ok, mutta iltasin oon sammunut kuin saunalyhty. nyt olis valvottavana kuitenkin kaksi vilkasta lasta.

nirppa kp 11/24-25

Vierailija
17/203 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen liittyä joukkoon? :) Kävin jo aamulla lueskelemassa tätä ketjua ja kovasti toivoin, että jännäilyt olisi jännäilty, mutta tästä päivästä tulikin kp1/28-30 ja päätin rekisteröityä... Voipahan vaikka jännätä muiden puolesta ja päästä tästä turhautumisesta.

Alkamassa on kolmas yrityskierto pillereiden lopettamisen jälkeen ja on onneksi ollut säännöllinen kierto. Tällä kertaa kaivan ne ovistikut tuolta kaapista, koska ovisoireita oli useana päivänä. Onnea muille bongaukseen, kun näyttää olevan ajankohtaista!

Vierailija
18/203 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryn kans tähän pinoon ku tuli täti kylään tänä aamuna. :(

Nyt siis taas pitkä tylsä aika edessä kun ensin kärsitään hilloviikko ja sitten odotellaan ovista ja sitten piinaillaan että tärppäsikö! Onneks mulla on aika lyhyt kierto, en edes halua kuvitella miten tuskaa niillä on odotella joilla on kierto jotain yli 35 päivää...

Puuhailuintoa kaikille oviksen vaiheilla oleville!

-Helja yk2, kp1/25

Vierailija
19/203 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen aamulla huomasin vessassa että tätihän se kylään tuli :) Se tuli aika tarkalleen niinkun sen olin netistä laskenutkin alkavan joten jos kierto ois nyt tuo 30 päivää niin tästä olis hyvä jatkaa.Kieltämättä olihan se pettymys huomata että täti tulla tupsahti mutta niitähän minä odotin kierukan poiston jälkeen :) Liian hyvin olis mennyt jos heti raskautuisi.Mutta silti sitä mielesä sopukoissa salaa toivoo.Paras ystävä kertoi että plussasi niin olisi ollut hienoa plussata samalla viikolla :) mutta nyt häädän tämän tätin kylästä ja katsotaan tuleeko se ilonpilaaja takasin.

Kolmeen vuoteen kun ei ole täti ole ollut kylässä niin huomasin vaan että voi juutas miten se saa tämän emännän pahalle päälle :D En muistanu että menkkojen aikaan kaikki elämässä mättää ja pahasti :D Plussa tuulia puhaltelen teille muille ja aurinkoisia syyspäiviä siskot :)

Vierailija
20/203 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Ilmottaudun tähän pinoon. Mulla on ollut kuume jo kauan, mutta halusin suorittaa eka opiskelut alta pois. Valmistuin kesällä ja tässä kierrossa alotettiin vihdoin yritys.

Esikoista kuumeillaan ja nyt odotellaan ovista ja yritellään vauvaa. Mulla on pitkä kierto, semmosta noin 35-37 päivää. Oviksen pitäisi tulla joskus ensi viikolla, mutta kierron epäsäännöllisyyden takia en tiedä tarkkaan, mikä päivä tulee. Mutta tikuttelen ja seuraan limoja.

Viime kierrossa tikuttelin ja löysin oviksen. Oli suuri helpotus huomata ovuloivansa, kun oon pelännyt että ovuloinko ollenkaan.

Ihanaa yrittää vihdoin vauvaa, kun oon odottanut kauan yrittämisen aloitusta.

T: Merihelmi kp 16, yk 1