Kesävauvat 2010
Avasin uuden pinon kesäkuulle omaa nyyttiä toivoville. Toivottavasti saataisiin oikein paljon plussia tähän pinoon. :)
Mansikkainen kp 1 ja yk 6
Kommentit (203)
täälläkin. Kemiallinen raskaus sitten tuli, menkat alkoivat 5 päivää myöhässä (ehdin jo plussailla ja sitten negaa). Nyt koko kierto sitten ihan sekaisin. Nyt toiveissa kuitenkin kesävauva=)
Plussan jälkeen kesken. Tänään alkaa pikkukakkosen yk2, kp1/26-28. Esikoisen kanssa kaksi kesken ennen onnistumista, joka tulikin sitten suoraan seuraavasta kierrosta :) Valtava harmi on nyt, vaikka arvatenkin ei vielä yk1 riitä täällä onnistumiseen...
Vähän mietityttää tuo kesällä vauvan saaminen; toisaalta ihanaa aikaa, kun voi ulkoilla heti ihan toisella tapaa kuin kylminä vuodenaikoina (toivotaan ensi kesäksi yhtä aurinkoisia kelejä kuin tänä vuonna!), toisaalta taas iso maha ja helteet...huh :) Esikoinen syntyi syyskuussa ja masu oli kesän ajan kohtuullinen, mutta viime vuoden kesä olikin KYLMÄ.
Vauvakuume vienee silti voiton... ;)
JKVY:n kanssa samoilla linjoilla: eikun häntä pystyyn ja kohti uutta seikkailua!! :)
Aurinkoista päivää kaikille!
~Inferno, pikkukakkosen yk2, kp 1/26-28
eli oppia ikä kaikki;)
on: kierron mukaan oviksen ois piäny olla torstaina, mutta ovistikut paljastivatkin sen olevan vasta tänään viim huomenna?!? no eilen kyllä heiluteltiin peittoja siihen malliin et nyt on hyvät fiilikset, ehkä meitä tällä kertaa onnistaa:)
nyt on sit vaan seuraavat kaksi viikkoa yhtä odottelua, tosin onneksi tälle viikkoa on tekemistä vaikka kuinka paljon niin ei tuu itteesä kytättyä ihan koko aikaa.
sepä siitä. pahoittelut niille toukokuisille jotka täti on potkinut meidän joukkoon, tervetuloa tähän joukkoon ja onnea uuteen yritykseen!!! plussia plussia toivomme plussia kaikille runsain mitoin!!!!!
bleeder kp 20/34 yk 2
mulla alkoikin sitten se piinaviikko. ovis oli toivonmukaan viikonloppuna ja peittojakin heiluteltiin niin että jotain toivoa vois olla. En ole tikutellut tai mitään joten 100% varma en voi olla tosta oviksen ajankohdasta.
kesävauvan odottamisesta. tää kesäkuu olis kyllä ihan ok. meidän kuopus on syntynyt 10.päivä ja silloin ei tarvinnut hellekelejä jaksaa ison mahan kanssa, mitä nyt toukokuun lämpimiä vähän. talvella vaan oli välillä vaikea löytää tarpeeksi tilavaa toppatakkia :) Esikoinen syntyi lokakuussa, joten silloinkin maha oli ihan sopivan kokoinen kesän helteillä.
Heljakö se oli joka oli tyytyväinen lyhyeen kiertoonsa. Minä olen ihan samoilla linjoilla. Lyhyt kierto on tässä kuumeilu vaiheessa kiva, muulloin se sitten harmittaakin. Mä varmaan pysyn vielä kesäkuisissa vaikka ei nyt tärppäiskään. siirtyis la vain loppukuuhun.
nirppa kp 15/24-25
Meillä alkaa myös yritys nyt todenteolla. Mulla itselläni on edellisestä liitosta kaksi lasta ja nyt sitten miehen kanssa toivotaan ensimmäistä yhteistä.
Pillerit on jätetty pois emmekä ole ehkäisyä käyttäneet. Mulla aina ollut lyhyt kierto (24-27) ja jopa pillereiden aikana elimistö pisti hanttiin yrittäen silloin tällöin aloitella menkkoja vielä pilleriliuskan ollessa kesken. Hetken aikaa luulin, että olisin jo ollut raskaana, kun ei menkkoja pillereiden poisjättämisen jälkeen kuulunut. Loppujen lopuksi runsas vuoto kuitenkin alkoi noin 1,5 viikkoa oletettua myöhemmin. Hiukka elimistö sekaisin ;) Toivottavasti tästä tasaantuu ja kesävauvan saisimme.
Wilmuska kp 2/?
tääkin vois tulla tänne,
YK1 alkaa ?
tjotilla meinataan mennä, pillerit jätin justiin pois,
että katellaan nyt miten lähtee kierto tasottumaan..
suippa kp5/?, yk1
Olen 30-vuotias ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on 4-vuotias tyttö ja nyt toivomme kovasti "pikkukakkosta". Kesäkuussa (2009) jätimme ehkäisyn pois, joten nyt siis yk 4 menossa ja kp 14/27-30. Kovasti toivoisin että tässä kierrossa tärppäisi!!!
Käydäänpäs sitä täälläkin taas ilmoittautumassa. Alkaa tännekin pikkuhiljaa kertymään porukkaa, alkaisko kohta sitten ropiseen niitä plussiakin....
Ei mitään uutta auringon alla. Tänään kp22 ja dpo3, eli oireita odotellessa. Mahaa nippaa ja kiristää koko ajan, mutta se johtuu ihan vaan henkisestä stressistä. Joka toivottavasti kaikkoaa piakkoin.
Mutta, ei tällä kertaa mitään erikoista, plussatuulia vaan kaikille!
täällä myös jo kahden lapsen äiti ja kovasti kolmatta toivotaan. Pillerit jätetty pois toissaviikolla.....jänskää=)
...eli mennään samoissa ku AIE kp 22 ja dpo 2-3, mutta oireita en aio enkä halua kytätä koska tulen hulluksi oottaessa su 27.9 asti... ja sit tippuu korkealta ja kovaa jos on taas kerinny kuvittelee vaikka mitä:(
nyt syömään!!
Bleeder
piinaa totisesti. mietin koko ajan olisko mitään mahkuja plussaan vai ei, vaikka testailuun on aikaa ihan riittävästi.
Kattelin just ikkunasta kun naapurin uusi pikkutyttö, syntyi toissapäivänä, tuli ensimmäistä kertaa kotiin. Olihan se lutuista katseltavaa. olispa itekkin pian samassa tilanteessa.
t. nirppa kp 17/24
Tietääkö kukaan millaiset menkat tällaisen kemiallisen raskauden jälkeen ovat? Ovatko ihan tavalliset vai kestääkö pidempään? Ja voiko ihan oikeasti raskautua heti uudelleen. Kiertohan tietysti on mitä on.....
Ennen en edes tiennyt mitään mistään kemiallisista raskauksista ja kyllä se vaan niin menee että tieto lisää tuskaa.... En aio ikinä enää tehdä testiä liian aikaisin.
Ei pitäisi stressata, mutta on niin vaikea miettiä mitään muuta kuin raskautumista. Tyhmää...
Toinen lapsi olisi kyseessä. Kuopus ilmoitti silloin aikoinaan tulostaan heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Olin silloin superonnekas, tiedän sen. Silloin ei edes mietitty koko asiaa vaan annettiin mennä omalla painollaan. Miksi nyt ei voi tehdä samoin?????
T. Tyhmä Rosa
Siirryin toukokuisista tänne puolelle kun tänä aamuna kävimme miehen kanssa naistenpolilla kuulemassa lääkäriltä tuomion minkä jo tiesin eli täydellinen KM.
NYT sitten vaan odotellaan että jälkivuoto loppuu ja täti tulisi vierailulle jotta voitais yrittää uutta.
Mulle ei kerennyt pillereiden lopetuksen ainoitakaan menkkoja joten nyt jännityksellä odotellaan että kuinka hiivatin kauan niihin menee...
Hiukan vielä pää pyörällä tästä kaikesta, kyseessä mun eka kerta kun tarvii surra KM:a.
Ennestään on neljä poikaa jotka on tärpännyt heti.
-coil
Elikkä tässä on ollut jos jonkinmoista ohjelmaa, viikonloppuna miut ryöstettiin polttareihin ja sitten mies kipeenä ja tietysti ne on just ne tärkeet päivät. Eli eipä tartte jännäillä tässä kuussa, jos ei siittiöt sitten elä melkein viikkoa. Arrgh..
Kp ovis meni jo/28 yk paljon
p.s. tosi positiivisella mielellä siis
Hei
Mä liityn kanssa joukkoon. Renkaan jätin pois heinäkuussa. Kahella ekalla kierrolla ei tärpännyt ja pää meinaa hajota sillä on kamala vauva kuume!!
Kuukautiset alkoi tänään eli aikamoinen pettymys. Mietinkin juuri että miten teillä muilla kestää hermot joilla tosi monta yritys kertaa takana!?
Seuraava ovis loppukuusta ja todella toivon että osuu!
Mahtavaa viikkoa ja pävittäkää miten menee ja mitkä fiiliset! Omat fiilikset ollut melko maassa kun ne kuukautiset alkoi!
T:Nanna
Heippa!
Kirjoittelen tuonne esikoishaaveilijoiden pinoon, ja tulenpa nyt tännekin, sillä tästä kierrosta tärpätessä la olis kesäkuulla.
Itse olen vm 84, ja mies 82, yritystä on ollut päällä jo jonkin aikaa. Äsken kun laskeskelin, niin kahdeksas yrityskerta taitaa olla menossa. Pillerit jätin pois siis viime vuoden marraskuussa. Tosin mulla on ollut vaikeuksia pitkien kiertojen kanssa, ja pari kiertoa jäi miehen lääketieteellisistä syistä käyttämättä.
Nyt syön toista kiertoa teroluteja, viime kierto oli 31 päivää, joten parannusta edelliseen 49 päivään huomattavasti :)
Nanna77 kyseli hermojen kestämisestä. Ennen yrityksen aloittamista luulin, että vauva tulisi ilman suurempia odottelemisia. Totuus on kuitenkin toinen, ja välillä kyllä meinaa usko loppua. Vaikka tiedän, että vuodenkin verran voi huoletta odotella raskautta, on tässä vaiheessa syksyä jo väkisinkin vähän huolissaan. Gynen mukaan minun tilanteeni näytti "päällisin puolin" ookoolta, ja ovuloin myös.
Toisaalta yrityskertojen kasvaminen ainakin omalta osaltani on hillinnyt malttamattomuutta alkuaikojen tasolta. Pettymys on joka kerta kuitenkin suuri, ja myös rankkaa parisuhteelle. Sitä kun ihminen syyttää aina ensin itseään, ja kuvittelee samalla, että toinen syyttää sinua, vaikka kumpikaan ei syytä ketään, toivo on vaan niin suuri! :)
Totta puhuen, jos olisin tiennyt mikä rumba menkkojen tasautumisessa pillereiden lopettamisen jälkeen on, en olisi ikinä aloittanut. Mutta eipä sitä 14-vuotiaana juuri tule mietittyä tällaisia asioita.
Nyt tuli kyllä aikamoinen romaani. Toivon kaikille hurjasti onnea tähän kiertoon, uskotaan ja toivotaan että meillä kaikilla on pieni nyytti kesäkuussa!
pienimyy kp 10/30-49
Muutama päivä tässä mennyt ajatuksia kasaillessa... Luulin jo, että olin riittävän valmistautunut henkisesti keskenmenoon, mutta näköjään tilanne "takapotkaisee". Flunssankin sitten nappas, kun mieli oli maassa. Nyt kun fyysinen olemus (lue: täti) ei enää niin paljon muistuta tilanteesta, alkaa elämä hymyillä :)
Mahtavaa plussapuhuria ja aurinkoista päivää kaikille! :)
~Taas palstailemaan palannut Inferno, pikkukakkosen yk2, kp4/26-28
täällä kp7 ja vieläkin menkat -.-
yleensä loppuu siinä kp4-5, mutta nyt joku ihme maraton menossa. menkkajomotkin vielä masussa, vaikka yleensä on vaan pari ensimmäistä päivää. ihan ihmeellistä toimintaa.
plussatuulia kaikille! ?
Nanna ensimmäisillä kierroilla tuntui mustakin tollaiselta että malttamattomana odotti,nytkun tuli puoli vuotta yritystä täyteen niin alkoi jotenkin epätoivo vallata ja nyt on ihan sellainen tunne että tuskin tässä enää luomusti raskautuukaan. Edelliset raskaudet on alkaneet todella helposti. Onneksi on jo lääkäriaika varattuna, sitä odotellessa.
Pienimyy toivottavasti terolutit auttaisivat sulla lyhentämään kiertoja. Itse söin samasta syystä kanssa kaksi kiertoa teroluteja. Nyt kun terot loppu niin kierrot taas piteni. Nyt menossa kp 18 ja oviksesta ei tietoakaan. Tämä on ensimmäinen kierto kun ovista yritän metsästää, sylkitestissä ei näy yhtään mitään ja eilen tikuttelinkin ensimmäistä kertaa ja ei edes minkäännäköstä himmeääkään haamua, eli pitkä kierto tästäkin taas tulossa. :(
Miten muilla jotka on ovista tikutelleet tai sylkitestiä käyttäneet, montako päivää ennen kunnon vahvaa ovisviivaa näkyy tikussa jotain tai sylkitestissä jotain kuviota?
Mulla ei näy sylkitestissä yhtään mitään, keltanen valo vaan. Eipä auta kun odotella ja toivoa että ovis jossainvaiheessa ees tulisi. Joku jo kommentoi että onneks on lyhyt kierto,se tässä yritysvaiheessa kyllä olis todella mukava.
mansikkainen kp 18/35? yk 6
Ja kovaa potkaistiinkin...=/
Ei auta kun nostaa häntä pystyyn ja jatkaa harjoituksia!!
Eli kesäkuun ihanuuksiin mukaan toivoen kovasti
JKVY kp 2/27 yk 2