Kesävauvat 2010
Avasin uuden pinon kesäkuulle omaa nyyttiä toivoville. Toivottavasti saataisiin oikein paljon plussia tähän pinoon. :)
Mansikkainen kp 1 ja yk 6
Kommentit (203)
tuntui nimittäin olevan jonkin verran apäuskoa onnistumiseen olevan liikenteessä ja sillehän me ei kyllä sijaa anneta. Mäkin oon ihan sairaan kärsimätön ja kovasti pelottaa että tuleeko tästä mitään, mutta ei silti anneta masennuksen ja epätoivon iskeä.
just ton kärsimättömyyden takia oonkin ottanu urheilu ja aktiivisuus projektin tähän rinnalle tteä on jotain muutakin mitä miettiä;) ens viikonloppuna eli sit vasta loppukuusta kannattaa ees alkaa meikäläisen kokeileen tikuilla tulosta, kovasti koetan päästä sunnuntaihin asti ennen kuin testaan, ettei tuu sellasta älytöntä testirumbaa jos ei mitään siinä sit näykään.
mut nyt ruan laittoon.jaksuja kaikille ja onnea yritykseen!
bleeder
Mansikkainen79:
Kyllä onneksi näyttää siltä että terot kiertoa tasasivat, viime kierto (1. terokierto) tosiaan sen 31 päivää, menkat tulivat tasan 2vko ovulaatiosta. Tosin en testannut ovulaatiota, mutta mulla on aika kipeänä maha silloin, joten siitä tunnistan.
Kerran olen saanut ovisplussan mammaksi:n testeillä (ei silloinkaan ihan tasavahva kontrolliviivan kanssa), enkä ole kuin varmaan pari kolme kiertoa testaillut. Voi olla, että mulla oli ovuloimattomiakin kiertoja tossa keväällä. Nyt kahdessa vikassa kierrossa on ainakin varmasti ollut ovulaatio, toisen totesi gyne ultralla, toisen tunnistin itse.
Sitä mäkin vähän pelkään, että kun tero-kuuri loppuu (mulle määrättiin 3 kierroksi), niin menkat taas pitenee. Ellei nyt sitten tärppää ennen sitä, niinkuin tietenkin kaikki uskomme :)
Nää menkat ja ovikset ja hedelmöittymiset ja muut tuntuu kyllä niin rakettitieteeltä, että ihmettelen todella niitä vahinkovauvoja, mitä tää maailma tuntuu olevan pullollaan!
Toivottavasti sulla mansikkainen kierrot tasaantuisi, ja ovis tulisi pitkästä kierrosta huolimatta! Mulla oli siinä 49 päivän superkierrossa kyllä ovis, just toi minkä gyne totesi. Ja voithan pyytää lekurilta lisää teroja. Onko sulla ollut selvästi tunnistettavia ovulaatioita aiemmin?
Nyt vaan asenne kohdilleen ja plussia pinoon!
pienimyy kp 10/30-49
Tsemppiä kaivataan kyllä, ettei ihan masikseen tämä ketju vaivu :-)
Itsellä on vähän taipumusta nyt ei-niin-positiiviseen ajatteluun, vaikka tänään dpo5 ja kp24, ihan vaan henkilökohtaisesta myllerryksestä johtuen. Mutta eiköhän tämä taas viimeistään viikon päästä jännäilyksi muutu! Testauksen vois ehkä aloittaa jo ens torstaina, mutta taidan kuitenki odottaa sinne lauantaiaamuun saakka. Silloin ois kp32, joka noihin mun kiertoihin (28-42) ois ihan passeli. Ens lauantaina ois myös taloyhtiön talkoot, että senkin puolesta pitää testata saako ottaa juomaa vai ei. Toivottavasti myös tämä henkinen myllerrys vähän lakkaa siihen mennessä... *huokaus*
Joten, ei muuta kuin aurinkoisia ajatuksia kaikille, syksystä huolimatta! Ja niitä plussatuulia!!! :D
peesaillen edellisiä, nyt tsemppiä ja positiivisuutta kehiin, kyllä tähän ketjuun vielä plussia ropisee.?
mä oon vähän skeptinen,
ei meillä varmaan ihan ekasta kierrosta kuitenkaan tärppää, saa nähdä..
tänään oli ruotsin yo-kirjoitukset, menipäs oikeestaan aikasta hyvin.
Heippa!
Kiitos Pienimyy kommenteista. Ymmärrän että meinaa usko loppua! Varmastikin! Itse olen ainakin hyvin matlttamaton ihminen ja kun ei jotain saa heti niin vaikee kestää! Eli kärsivällisyyttä vaatii. Mun sisko yrittänyt jo 5 vuotta! Se vaatii KÄRSIVÄLLISYYTTÄ! Mulla ei sitä ole ainakaan vauvaprojektissa. Ja jännää on se että säkin olet nuori ja hedelmällisessä iässä eikä silti kuulu! Mulla on vähän niin että Jos ei vauvaa kuulu niin lähetän adoptiopaperit:-)
Ja inferno, Kiva että oot back;-) Tosi harmi tuo sinun keskenmeno. Mitäs siinä oikein tapahtu? Kuink a pitkällä olit? Tsemppiä kuitenkin! ja toivottavasti sun menkat jo loppuivat:-)
Mansikkainen 79: Ai sinullakin ensimmäisillä kierroilla tuntui malttamattomana, hyvä kuulla! Ja varmasti alkaa epätoivo vallata nyt sulla. Mä olen tässä alusta saakka tihruttanut kotona kyyneliä miekkoselle kun vauvaa ei tuu! Mies toki lohduttelee. Hyvä että varasit ajan sinne lääkärille. Kerrohan sitten mitä siellä sanottiin?
Mä muuten kokeilin niitä ovistikkuja tokalla kierrolla eli viimeksi. Ostin viisi ja kerkesin jo käyttää ne ennen ovista. Ja sitten en ostanut lisää sillä ne stressasivat mua. Negatiivinen ovistikku oli kuin negatiivinen raskaustesti ja piipittelin miehelle kun ei ovista näy. Hän kehotti jättämään pois etten stressaa. En siis tiedä tarkalleen missä kohtaa ovis oli mutta laskin silleen että sinä päivänä kun laskin olevan,niin sängyssä oltiin ja lähipäivinäkin.. Ei vaan siis muuten onnannut. Mulla kierto 27 päivää eli aika nopeesti pääsee yrittämään uutta kertaa! Joillakin täällä hurjan pitkiä kiertoa,hui!
Jospa kuitenkin vielä yksi: sama täällä: mun vauva kuume on ihan JUMALATON! hajoo pää! Mies nauraa sillä yksi ilta mulla oli nalle kainalossa sohvalla sekä halailen miestä ja silittelen enemmän kuin yleensä. Hän siitä silittelystä tykkää kovasti ;-). Se nalle oli tosiaan osaksi läppäkin mut oli ihana saada joku pikkunen kainaloon. Kun on kova vauvakuume,niin kaikki kelpaa;-) Sekä siskon luona on käytyä ahkerasti ja vietettyä aikaa hänen lapsien kanssa paljon, jotta sais jotain pientä lievennystä kuumeeseen.
Bleeder: Joo mäkin olen alkanut nyt kävelee ja koitan töissä kasata töitä joka suunnasta jotta olis kiireistä töis eikä vauva pyöris kokoajan päässä! ja hei, ei tosiaan anneta masennuksen ja epätoivon iskeä. Kyllä se sieltä tulee vielä! Jee!
Kyllä tää touhu hermoja vaatii. Mä olen alussa mutta silti pää hajoilee! Suuret on odotukset ja kovasti sitä toivoo että tärppää! Mitä keinoja käytätte,tai siis onko niksejä ym?
Minä syön raskausvitamiineja ja vielä sen lisäksi erikseen foolihappoa (kuulemma ennen raskautta pitää tankata jo paljon foolihappoa sekä syödä raskauden aikana, about 400-800 g) + maitohappobakteereja (niitä kandee syödä niin infektiot ei iske)+ seksin jälkeen ei heti pesulle + jalat ylhäällä väh 15 min + seksiä ovulaation aikaa joka toinen päivä! Sekä Miehen pakotin lopettaa tupakoinnin 22 vuoden jälkeen ja haettiin hänelle ihan lääkäriltä lääke jotta se onnistuu. Vielä ei tupakointi ole kokonaan loppunut mutta lähes kokonaan. Hyvä niin!
Greippimehua en kyllä ole kokeillut;-)
Mahtavaa viikonloppua! Ja kirjoitelkaa fiiliksiä!
Nanna
Kesäkuisen keskenmenon jälkeen ollaan taas toiveikkailla mielin, josko sittenkin vielä onnea meille suotais:)
Nyt kp 17/28 eli se jännittävämpi puolisko lähestyy.. plussarikkaita syystuulia kaikille!
Tsau kaikki uudet ja vanhat tutut! Tsemppiä kaikille pimuille että raskauduttais oikein joukolla. Oltais se kyllä ansaittu.. Ja onnea jo niille kenelle onni suotu :) Hienoa!
Meillä siis myös negat elokuussa ja nyt olen antanut kalenterien ja ovisten olla. Ja täälläkin nyt ekaa kertaa aikoihin pällistelemässä. Ollaan ajateltu et keskitytään elämään :) Josko se tulisi rentoustekniikalla tuo kikkelimyrkytys kehiin. Tänään vasta aloin miettiä että joko menkkatuntemuksia ilmassa.. Ei vielä. Mutta yritän olla ajattelematta asiaa.. Kuitenkin heräsi tänään paistaessani rakastamaani sipuli suuhun sellanen emäksinen maku ja tuntemus, että mitä helvettiä tapahtuu?? Ja pari päivää sitten ikenet vuosi verta.. No.. Ensi viikolla tulee menkat ja niitä odottaessani yritän keskittää ajatukset muuhun.. On se vaan vaikea.. Jos ei näin tärppää niin tammikuun alusta alkaa rankka testailu ja tikuttelu..
Lauantaita
Tina
Moiks!
Kirjoittelin viikko sitten ja odottelin ovista. Ovistestiin tuli kuitenkin jo samana päivänä kuin kirjoitin kaksi vahvaa viivaa. Testiviiva oli ihan tosi vähän vaaleempi kuin kontrolliviiva, mutta ilmeisesti ovis oli kuitenkin silloin tulossa.
Mulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto, tän vuoden kierrot ovat olleet 36-41 päivää. Lisäksi oli yks superkierto, 52 päivää... Viime kierrosta tikutin ovisplussan kp 24, mutta nyt testi näytti ovisplussaa jo kp 16, eli tosi aikaisin, joten nyt olisi ilmeisesti tulossa lyhyempi kierto. Toivottavasti tätiä ei tuu ollenkaan!
Yleensä mulla tulee jossain vaiheessa kiertoa paljon limoja, mutta niitäkään ei nyt tullut paljon tuolloin oviksen aikoihin. Eiköhän se ovis kuitenkin ollut, kun testi näytti vahvaa viivaa.
Oon odotellut raskausoireita ja perjantaina (kp 21) tuli metallin makua suuhun. Innostuin siitä, mutta eipä se tainnut mikään raskausoire olla! Eihän raskausoireita voi olla ennen kuin kiinnittyminen on tapahtunut, koska vasta silloin alkaa erittyä raskaushormonia. Kiinnittyminen tapahtuu kai n. kuus päivää hedelmöittymisestä. Jos hedelmöittyminen olis tapahtunut, niin kiinnittyminen olis ehkä nyt viikonloppuna. Voi, kunpa kiinnittyminen onnistuis!!! :)
Nyt odotellaan testaamaan pääsemistä. Testataan ehkä ensviikon loppupuolella. Sinne on vielä niin pitkä aika... Tulis jo jotain oireita (mielellään ei kuitenkaan kauheeta pahoinvointia...)!
Merihelmi kp 22/35-41, yk 1
Eli kuten sanoin, tämä kuukausi taisi mennä harakoille. Mutta olen seurannut kroppaani ja ei voi kuin ihmetellä..
Eli olin laskenut kaiken oviksen varaan, eli viime ma oli kp 15. Mutta koska viikonloppuna mut napattiin omiin polttareihin ja sitten mies kuumeessa, lakanoita ei heiluteltu kuin kp 13. No nippailuja tosiaan oli viime viikolla oviksen aikoihin, limakin vaihtui erilaiseksi. Mutta nyt tuleekin se jännin osa. Kerrotaan, että lima vähenee ym, oviksen jälkeen. Mutta ähäkutti, eipäs häviikään, koostumus muuttuu, mutta sitähän tulee ja paljon. No en tiiä, oonko ymmärtänyt jotain väärin vai mitä, mutta joku kai vois selventää mulle tätä. ;)
Eli en kamalasti tässä kuussa odottele testausta, koska tosiaan mahikset aikas heikonlaiset. Mutta kyllä mua vähän ketuttaa. Yrityskiertoja tulee lisää, ja ei aina jaksais olla niin, ettei tää jo tympis.
En muista yrityskiertojen määrää, mutta menenee lähellä 20 jo. Meille kun saa tulla, jos on tullakseen. En ala tikuttelee tms, koska se vaan lisää täällä kireyttä. Kuhan oppis tuntemaan oman kehonsa merkkejä.
kp10.
ei oikeestaan mitään muuta,
tulin vaan lueskelemaan.. :)
Onpa jäänyt kirjoittelut vähän vähemmälle kun ei ole ollut mitään kirjoiteltavaa... Viimekierrossa vähän kroppa koetteli mieltä ja heitti oikeen kunnon oireet ja mäjäytti vielä menkatkin keskeltä poikki ja kolmen päivän vuodottomuuden jälkeen palasi puolukat oikeen kunnolla...
Kiertopäivistä ei siis ole hajuakaan... laskisko siitä kun ne mensut ensin alko vai siitä kun ne uudestaan alko? Vaikee on... kovin vaikee...
Ovistikuilla en oo plussaa saanu enkä niitä viitti nyt ainakaan taas käytellä. Pyritään kuksimaan niin paljon kuin mahdollista tässä oikean viikon kohdilla ja kattotaan mihin se riittää :)
Malttamattomaksi mieli tulee, mutta toisaalta ei oo enää mitään sellasta stressiä kun en itse ainakaan haluaisi olla maha pystyssä kesällä... ehkä vielä tää kierto on ok, mut seuraavasta jos tärppää niin on aika tukala olo tarjolla ensi kesään...
Tsemppiä teille muille vääntöön tää ämmä yrittää nyt pitää "taukoa" tästä projektista ja pöllähdän varmaan taas piinaviikkona tänne päivittäin :D niiku aina tuppaa käymään... En mä mitään laskeskele... enpä!!!
Mulla menossa nyt kp9/25 ja tänä aamuna tuntu noin 5 sekuntia kova pistos vähän vasemman nivustaipeen yläpuolella. Oiskohan se voinut nyt jo olla ovulaatio? Miltä teillä ovulaatiot tuntuu jotka tunnette ne?
On mulla joskus ennenkin pistänyt saman tyylisesti, mutta ku en oo yrittänyt raskautua silloin ni en oo seurannu mihin aikaan kiertoa se tulee. Ovulaatiota odotin vasta ensi viikon alkupuolelle, mutta ei se ehkä mahdotonta olis että se ois nyt jo tullut...
Peittoja on heiluteltu jo parina viime päivänä ja todennäköisesti jatketaan samaan malliin vielä monta päivää, jospa se tästä nyt tärppäis. :)
Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!
eli kp 26/31(normisti ainakin, mut tikkujen mukaan ovis oli vasta kp19-20 joten tiiäs itten mikö se oikea kierto olis) ja oireita on alkanu ilmestyy, toivon vaan ettei oo pelkkää kuvittelua;)
eilen aamuna tuli taas tuttu huono-olo ihan yllättäen ja sama toistui tänä aamuna. lievää on niin kuin aina mulla, joten en sen varaan laske mitään. repsahdin kuitenkin netistä tilaamaan niitä uber-herkkiä testejä ja sehän nyt on ihan varma et kun ne postiluukkuun rapsahtaa niin enhän mä malta olla ainakin yhtä kokeilematta... eli jonkinlaisia uutisia tulee sit tod näk jo tiistaina tältä tantalta, katotaan sit et onko se turhautunutta ulinaa vai onnen kiljuntaa, sen näkee sitten;)
bleeder
Minäkin sitten päätin liittyä, ensin tarpeeksi lueskeltuani näitä. Meillä siis yritystä takana jo 26 kuukautta, eli olisko kiertojakin sitte about saman verran. Yksi keskenmeno ollut 2008 ja mitään ei ole sen koommin tapahtunut.
Nyt toista kiertoa käytössä clomit ja terolutit, en ole normaalisti kuulemma järin ovuloinut. Ja aukiolotutkimukseen heti kun seuraavat menkat loppuu...Toivottavasti ne ei tuliskaan;)
Nyt toivotaan että tärppi jo vihdoin kävisi, tulee hulluksi kun näitä oireita aina joka kierto kuvittelee:/ Tässä kierrossa ollut kuitenkin jotenkin rauhaisa mieli, en ole oireita kehitellyt (eka näin rento loppukierto varmaan vuoteen!). Ehkä suurimpana syynä kuitenkin se, että sattui olla gyneaika juuri oviksen aikaan täs kierrossa, joten rauhoitti paljon tieto siitä että napsimani pillerit ainakin tehoo:)
Mutta toivoa on ja nyt vaan ainoana tämän hetken tähtäimenä että tärppi tapahtuisi edes tämän vuoden puolella :)
Tsemppiä kaikille kanssasisarille ja koitetaan nyt saada ens kesäksi oikein paljon vauvoja! Täytyy laittaa paremmaksi, tänä loppuvuonna kun täällä meillä päin kuulemma on ennätysmäärät vauvoja tullut ja tulossa.
Terkkuloin riksutes
kp 28/28-29
..ovis on kyllä pahasti hakusessa:( km:n jälkeen (yli 3kk sitten) en ole bongannut yhtään ovista, tai eihän mulla ole ollut kuin yhdet menkatkaan sen jälkeen. Muulloin olen aina tiennyt ovis-ajankohdan selvien oireiden perusteella. Nyt sitten kp 14-15 ovismaista kipua, mutta limat hukassa. Limat tulossa ehkä vasta nyt kp 19. Höh, ehkä sitten on vielä kierto vähän hakusessa. Toivottavasti normalisoituisi pian!
Sitä vain koittaa olla miettimättä o-oireita ja muita, mutta aina sitä huomaa miettivänsä taas jotain vihlaisua tms. Täytyy varmaan harkita tikuttelua ensi kierrossa, jos vähän selkiytyisi tuo oviksenkin ajankohta. Paras toki olisi jos plussa yllättäisi, mutta jotenkin tuntuu että tämä kierto menee ihan vain harjoitellessa..
Joka tapauksessa tsemppiä kaikille ja jaksamista pitkäkiertolaisille ja niille joilla kierto sekava ja muutenkin toivon meille kaikille plussapuhureita!!
Ma-rikki
pienimyy: Ovista oon nyt siis tikutellut ja kahtena päivänä tuli hailakka viiva, selvästi erottuva, mutta kuitenkin negaksi tulkittava, tänään jo paljon haaleampi viiva kuin eilen, tänään aamulla mittasin lämmönkin se oli 36.9, eli siis ilmeisesti ovuloin vaikka testit ei sitä näyttäneetkään kun ainakin lämpö oli noussut. Sylkitestissä ei ole näkynyt yhtään mitään. Taitaa taas noin 35 päivän kierto siis tulla. Mulla kolme lasta ja en o oviksia ehtinyt sillon ees miettimään kun olen tullut helposti raskaaksi aiemmin. Nyt siis ekaa kiertoa tikuttelin.
AIE: Parisuhteesta johtuvaa myllerrystäkö sulla on? Toivottavasti asiat ja ajatukset siitä selkiytyy.
Nanna77: Sulla kans vaikka mitä konsteja käytössä, samanlaisia on täälläkin kokeiltu ja lisäks vielä greippimehua ja punaviiniä, muka kiinnittymistä helpottamaan ja kofeiini on jätetty pois. Toivon mukaan näistä jotain apua on vaikka luulen et se apu on enempi henkisellä puolella mutta tuntuupa edes että on jotain oikeen konkreettistakin tehty. :)
Helinäkeiju: Eikös sitä sanota, että keskenmenon jälkeen monilla uus raskaus alkaa nopeestikin, jospa sun oireet kertoiskin nyt siitä. :)
riksutes: Teillä onkin jo pitkään yritystä takana, ensimmäistäkö yritätte? Jännät päivät sulla nyt menossa, koska ajattelit testailla?
ON: Ovis ilmesesti siis oli eilen, vaikka ovistesteihin ei tasavahvaa viivaa ilmestynytkään. Ainoastaan kahtena päivänä haaleat viivat, lämmöt kuitenkin nousi. Ovis tuli hyödynnettyä ja nyt sitten pari viikkoa taas odotellaan, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Monilla muillakin ovisajat näköjään käsillä päästään sitten yhdessä piinailemaan parin viikon päästä. Ja osa pääsee piinailemaan jo aiemminkin. :)
mansikkainen kp 21/35
muokkaus: Tuskinpa oli ovista kun tänään taas (maanantaina) lämmöt alhaalla, ei muuta kun tikuttelu jatkuu.
Tervehdys!
Ilmottaudun tänne myös.:) Mahdollinen laskettuaika tästä kierrosta ajoittuisi kesä-heinäkuun vaihteeseen, joten kaippa tänne kuulun. Taidatte kaikki olla koopeissa kyllä hurjasti edellä, täällä vasta kp 1.
Eli meillä tosiaan pillerit jätettiin elokuussa, ja ensimmäinen yrityskerta takana. Eka luomukierto venyi niinkin pitkäksi,kuin 48/28 päivää. Monta testiä tuli tehtyä, ja gynellä kävin viime tiistaina. Ultrattiin kohtu ja munasarjat,ja kaikki kulma hyvin.:) En saanut mitään lääkkeitä, sillä "tilanne näytti niin hyvältä" ultrassa. Gyne sanoi että menkat alkaisivat pian. Ja tänään alkoivat. Olen niin iloinen!Sillä nyt pääsemme vihdoin aloittamaan yk 2:n!!WUHUU!:)
Ja ovulaatiotestejä jouduin minäkin hankkimaan, sillä pillereiden lopetuksen takia ei ovulaation ajankohdasta mitään hajua.
Onnea kaikille yrityksiin!!!
Helinäkeiju: mulla tuntui, että oikein tulvii limat oviksen jälkeen. On kyllä aiemminkin ollut moista havaittavissa, mutta ei missään vaiheessa niin paljon kuin viime viikolla. Ihan ihmetytti itseäkin.
Mansikkainen: juu, parisuhdettapah hyvinkin. Kyllä tämä tästä, elämä jo vähän tasaantunut kun asioita saatu selvitettyä :)
ON: tosiaan piti olla niin pää sekaisin parisuhteesta, ettei olis aikaa tähän oireiden tarkkailuun. Nyt kun sillä osastolla alkaa selvenemään, on jälleen oireiden tarkkailu saanut pään sekaisin. Ja tämä foorumilla roikkuminen ei todella auta asiaa :D Olin jo ihan varautunut siihen, että en testaa ennen lauantaiaaamua (to / pe pitäs alkaa menkat) mutta nyt yksi kaveria alko kyseleen, että joko oon testannut. Ja tietty rupesin ajatteleen, että kun niitä testejäkin on se 4 siellä kaapissa, että miksipä ei.. EN halua testata!!! :)
Oireita ei juuri ole, ainoastaan viime viikon lopulta nippaillut mahassa, joka saattaisi liittyä keltarauhashormoniin. Onko se sitten hyvä vai huono merkki, en tiedä. Tänäänkin sitä on jatkunut, mutta oletan sen olevan ihan psykosomaattista. Miksei nainen voi vaan unohtaa näiti asioita??? Miksi pitää kiusata itseään kuukaudesta toiseen oireita miettimällä. Isohuokaus!
Nyt yritän epätoivoisesti keskittyä töihin, enkä ollenkaan mihinkään nippailuihin ja vihlaisuihin. Ja yritän pysyä päätöksessäni testata vasta lauantaina... Plussatuulia kaikille kuitenkin!!!!
Mansikkainen79: en usko, että tässä kuussa on tärpännyt, koska tosiaan ovisviikko ja päivät meni harakoille.. Ainoa mahdollisuus siis olisi, jos siittiöt oisi eläneet sitten melkein viikon. Tai no kp 13 oli lakanan heiluttelua ja ovis taisi ajottua kp 15-17, tai jopa myöhemmäksi. Mutta kyllähän se miulle kävisi, että siellä oisivat odotelleet.
Mutta valkovuoto tosiaan jatkunut, vaikka tuolta tietopaketista luin, että oviksen jälkeen pitäisi olla aika kuivaa. No kai me siinäkin ollaan yksilöitä ja eroja on. :)
Toinen juttu on, että eilen se sama munasarjojen kipu alkoi, mikä viime kuussa. Tosin nyt vain oikealla puolella. Ei mitään vihlasuja sinällänsä, mutta ylösnoustessa kestävää kipuilua. Rupesin miettii, joskos se oisi endoa???? Kävin viime kuun km´n jälkeen papassakin ja tulokset pitäisi saapua kai tän viikon loppupuolella. Sisätutkimus oli ok, ja kai siinäkin pitäisi jotain näkyä, niin ainakin luin taas jostain.
Tällä viikolla taitaa olla ekat testailut tiedossa. :) Jännää. Ite hieman lamaantunut, kun tosiaan ovispäivät meni miten meni, mutta niin sitä vaan jännää, vaikka kamalasti siihen ei ole syytäkään. Mutta esikoisen kanssa kävi juuri noin, siittiöt elivät melkein viikon. Tosin olinhan sitä silloin 10 vee nuorempikin, ylikin. :) En tiiä, vaikuttaako tommonenkin siihen niiden selviytymistarinaan. PH-arvo taitanee, mutta entäs tollanen. :D
Onpas pohdintaa. :D
Plussatuulia nyt oikein kunnolla. :)
Kp 5 ja vuoto ihan hurjaa,ei loppua näy=/Yleensä kyllä alkaa vuoto hiipumaan viim neljännen päivän kohdalla...
Kai tämä karsea flunssa ja yskä sitten jotenkin pitkittää myös tätä vuotoa...
Mun vauvakuume on ihan kamala,en osaa ajatella mitään muuta kuin toivottua raskautta,kaiken päivää ajatukset pyörii sitä samaa rataa...Tulee pitkät piinaviikot kun en saa ajatusta pois mielestä hetkeksikään...tietty näin sairastaessa ja neljän seinän sisällä,ajatukset tosiaan kiertää kehää...
Jospa tämä tästä taas iloksi muuttuu=)
++++++++puhureita kaikille+++++++
Aika pian varmaan saadaan ensimmäiset kesäkuiset plussat plakkariin=)