Kesävauvat 2010
Avasin uuden pinon kesäkuulle omaa nyyttiä toivoville. Toivottavasti saataisiin oikein paljon plussia tähän pinoon. :)
Mansikkainen kp 1 ja yk 6
Kommentit (203)
Oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja tervemenoa O-puolelle :D
AIE testas ja sekoili pe ja la, mutta nega se oli silti. Täti ei ole vielä tullut kylään, eli periaatteessa toivo elää vielä. Olen kuitenkin enemmän vakuuttunut siitä, että mulla on oikeanpuolen munasarjoissa jotain häikkää. Tänään aion soittaa yksityiselle ja kysellä, että milloin kannattas mennä käymään. Haluan nyt tutkia tämän asian, kun oma epäilys on niin vahva, että sais vähintään rauhan omalle sielulleen.
Raastavaahan tämä on vääntää ja vääntää ilman tulosta. Mutta joskos kohta saatais varmuus, että onko kaikki ok, ja jos ei ole, niin lääkitys kohilleen. Taidan kuitenkin jättää tämän kuukausipinoilun hetkeksi, tai ainakin häivyn taka-alalle.
Palaillaan ja plussatuulia jokaiselle!!!
Nyt kyl harmittaa kovasti sun puolesta AIE! toivotaan kuitenkin ihanaa yllätystä jos sitä tätiä ei vaan ala kuulumaan?!? hyvä kuitenkin etttä et anna periksi ja toivottavasti lääkärillä on jotain iloista kerrottavaa josta olisi sitten kovasti apua!
täälllä teitä vielä seurailen ja hengessä kannustan mukana, vielä on monilla kierron jännittävimmät paikat edessä.
onnea matkaan kaikille ja iloista viikonalkua!!
bleeder rv4+4
Noniin! Kone sanoi sitten sopimuksen irti, enkä näinollen ole päässyt palstailemaankaan. Konekin vissiin ylikuumui minun kuumeilusta...
Ihanaa, täällä on plussailtu jo!! :) PALJON ONNEA!!! :)
Nanna kyseli pitkä aika sitten km:sta... Selkeän plussan jälkeen meni kesken... En ehtiny kuudennelle viikolle.
Täällä on onneksi kiirettä pitänyt, ei ole kaikki 24h päivästä kulunut kuumeiluun :) Tuli käytyä muutaman päivän reissussa, mikä teki tosi hyvää. Nyt taas iloisin mielin odottamaan piinaviikkoa :) Veikkailen oviksen olevan näillä main, jos kroppaan on yhtään luottaminen.
Aurinkoista päivää kanssakuumeilijoille ja -piinailijoille!
~Inferno, pikkukakkosen yk2, kp14/26-28
eli nyt kierto sitten lyheni muutamalla päivällä taasen ja jo kp 2 meneillään... Bläääh...
Onnea jo plussanneille ja toivottavasti tulee vielä iso joukko lisää..
Hellurei ja hellät tunteet kaikille,
Onhan meitä jännittäjiä täällä vielä muitakin.
Ihmeen iisisti oon tähän mennessä ottanu, nyt alkaa kutkuttamaan mitä tuleman pitää.
Huonon olon aaltoja tulee ja menee, tosi nopeita ja lyhyitä. Rinnat oli ovulaation jälkeen kipeemmät kun nyt, nyt vain vähän sivuilta. Tasanen väsymys, mutta niinhän se on aina :O. Ei mitään mahakipuja eikä tuntemuksia sinne päinkään että menkat ois alkamassa. Päätin et ootan ainaki perjantaihin asti, silloin ois 40/40.
Vielä kyselisin teiltä, miten pitkään teillä kestää ovulaatiovuoto? Kun mulla kesti 1,5 vkoa???
Kyllä sitä pitää olla ihmisen pöhkö! tänään kp 26/28. Niitä oireita on mukamas ollut viime viikosta lähtien, etomista ja nippailua, (tänään ei mitään!) ja toiveet jo nousivat, vaikka ovis olikin hukassa.
Eilen ei testaaminen vielä tullut mieleenkään, mutta tänään vain huomasin käveleväni apteekkiin, kun "siitä vierestä kerran menin". Ja loppu onkin sitten liian tuttu tarina:( No, vielä en ihan täysillä luovu toiveesta, en ennen kuin täti toisin pakottaa!
Bleeder: Onnittelut plussasta! saanko udella että teitkö tässä kierrossa sen nega- tuloksen ja sitten myöhemmin plussa-tuloksen samanmerkkisellä testillä vai erilaisilla testeillä? Itse tein siis tänään apteekin testillä selvän negan, tosin vähän ajoissa olen taas näissä puuhissa itseäni kiduttamassa, maltti kun on jälleen hukassa:)
Kiitos jos jaksat vastata & tarrasukkia ja kaikkea hyvää!
Tsempit kaikille muillekin!
Ma-rikki, yhä pakosalla tätiä
moi ma-rikki!
kyselit siitä miten plussaamiset meni. no kuviohan oli tämä. tiistaina testasin sillä erityisen herkällä testillä (10ui/ml), jonka olin netistä tilannu. siinä oli ihan selkeä nega, ehkä joku ihan haamujen haamu jos oikein tihrusti, mutta ei todellakaan mitään minkä varaan oisin mitään laskenu.
sit ke olin päättäny olla testaamatta, mutta oli niin hirmusti kohdun kohdalla elämää et aattelin kokeilla ja samalla ku kävin citymarketis ostoksilla niin nappasin sieltä useamman testin mukaani. sen sit tein ku kotiin päästiin ja se näyttikin ihan selkeätä plussaa heti ihan oikeissa aikarajoissa. ei ollu mikään haamu vaan ihan oikea selkeä plussa. en sit tiedä kuinka herkkä toi testi oli (pregcheck) mut varmaan aika herkkä koska kun tänään vielä tein varmuudeksi yhden s-marketin testin niin se näytti hyvin heikkoa plussaa vaikka ekasta plussasta oli menny siis jo yli 5 päivää. tosin olin sillon jo juonu yli litran nesteitä ja ja käyny pissallakin kolme kertaa joten ei varmaan ollu kovin vahvat pitoisuudet edes pissassa. ja siis mulla oli kp 29 ku eka näytti plussaa ja dpo 10-11.
eli sellaista. ja älä sure, et sä ainua ole ittees kiduttamas, mullakin siis kierto normisti sen 30-31 vuorokautta ja tänkin raskauden olen siis useampaan kertaan testanu ihan vain mielenrauhani takia. enää en kyl testaa, aion nauttia tästä niin kauan kunnes/jos tulee joku syy alkaa huolehtimaan. viikon päästä on eka neuvola ja 22.10 sit eka ultra, sen jälkeen ollaan viisampia taas.
sit piti vielä sellanen juttu sanoa, et älä vielä heitä kirvestä kaivoon, mulla nimittäin esikoinen näytti kp 30 ihan selkeää negaa, mut sit kp36 olikin ihan vahva plussa hyvä kun olin ehtiny tikkuun pissiä;) eli saattaa vaan ens alkuun erittyä hormonia vähän heikommin.
toivotaan sullekin parasta ja odotan täällä uutisia teiltä kaikilta;)
bleeder rv4+5 (mun la pomppas päivällä taaksepäin ku korjasin edellisen tädin tulon oikeaksi;) )
Taidan tosiaan minäkin siirtyä jo vähintään sinne heinäkuisiin, riippuen vähän siitä milloin se täti suvaitsee tulla kylään. Vielä ei ole näkynyt ja nyt menossa kp35/28-42.
Kävin eilen lekurissa ja kaikki pitäs olla hyvin. Ei huolta, hän sanoi. Joten nyt yritän rauhoittua ja keskittyä muuhun elämään hetkeksi aikaa (todellakin helpommin sanottu kuin tehty). Mutta toivottelen teille lopuille oikein positiivista syksyä ;-)
Kiitos kannustuksesta Bleeder! Koitan nyt ottaa ihan iisisti tämän asian suhteen, ja unohtaa testailut ainakin pariksi päiväksi.
Mietin sitten testailua jos menkat selvästi myöhässä.
Voihan olla että tämä kierto on pari päivää pidempi, aina joskus on, ja nyt tuosta km:stä on vielä aika vähän aikaa, joten kierto voi todella olla vähän sekaisin.
Olen onneksi sen verran kiireinen tässä pari päivää, etten (toivottavasti) edes ehdi kauheasti miettimään joka vihlaisua. Palailen sitten kertomaan miten on käynyt, kun olen viisaampi.
Plussailkaamme!
Ma-rikki 27/28?
Moi! Täällä yks tekniikan käsi (vastaan edelliseen viestiin kun en muulla tavalla osaa pistää vistiä!! :/)
24-v kuumeilija :) kesäkuusta 2008 asti yritystä! E-pillerit jäi tuolloin pois. Nyt ekaa kertaa jännittää niin ettei veri kierrä!! Kp 33/29-30. Oireita on vaikka muille jakaa... Ekan testin tein kp30, negaa näytti. Ajattelin huomiselta kauppareissulta ottaa taas testin matkaan ja tehdä sen sitte torstain aamupissasta. Ilmaa on mahassa ihan hulluna :O pierettää koko ajan ja maha on kun olis viimesillään. Väsyttää ja paleltaa... Aamulämmöt on 37 (norm.36.4), iltasin poskia kuumottaa. Alavatsa juilii ja välillä repäise vietävästi.... Pahaa oloa ei ole (tosin käytössä nexium refluksivaivaan, kunnes plussaan, sitte lopetan ne) eikä rinnoissakaan mitään..... Jännittää :)
ja tervetuloa tosiaan kaikille uusille :) tänne.
antaa kummasti voimia kun aina joku/jotkin plussailee, kyllä sitä me muutkin sitten joku päivä!
itsellä menossa kp 38/30-40, eli jännät on paikat juu. vatsaan on koskenu eri tavalla kun norm. ennen menkkoja, silleen jännästi tuonne "vatsan sisään"keskelle, ei munasarjoihin. rinnat ei juurikaan kipeät. iltaisin tulee vilukohtaus ennen nukkumaanmenoa.väsymystä kuten aina ;). testaan joko pe tai la, jos ei menkat ala. välillä on fiilis että nyt on tärppi käyny, sen verran erilainen olo, mut hetkittäin ihan varma etä menkat alkaa. on tää kyllä jännää aikaa!!!!!
Helinäkeiju: Suurta plussapuhuria uuteen kiertoon!! ++++
AIE: Tsemppiä ja suurta plussapuhuria sinulle! :) Kyllä se pikkuplussa sieltä napsahtaa :)
Bleeder: Ihana kun oot vielä porukassa meitä tsemppaamassa!! :) Mikä vointi?
Ma-rikki: Hih, kuulostaa tutulta touhulta tuo testailu ;) Minäkin hätäisenä aina testailemassa... Edellisessä kierrossa tulikin niin pirun selvät oireet jo viikon kuluttua oletetusta hedelmöittymisestä, sama juttu oli esikoisen kanssa. TIESI olevansa raskaana :) Esikoisen kanssa plussasin kuitenkin selkeästi vasta kun oli täti jo monta päivää myöhässä. Nyt edellisessä kierrossa tuli haalea mutta selkeä plussa kun oli pari päivää myöhässä. Mutta tuli tosiaan se varhainen km...pikku enkelivauvanalku.
Tikunen: Hyvältä kuulostaa!!! :) Jännät paikat on. Pidähän meidät ajan tasalla ;)
eemariina: Tervetuloa joukkoon!! :) Voi että, ihanalta kuulostaa - ja erittäin lupaavalta. Minulla kans nuo käsittämättömät ilmavaivat kuuluu selviin ensimerkkeihin. Otan osaa! ;)
Oma napa viettää mukavaa aikaa peittoja ahkerasti heilutellen ;) En siis ole ovista testaillut, mutta kropan merkit on aika varmat. Tosin nyt km:n jälkeen en tiedä mihin luottaminen... Mutta tjot-meiningillä mennään, päivä kerrallaan.
Mukavaa päivää! :)
~Inferno, pikkukakkosen yk2, kp17/26-28
Niin omanaparintamalla kuin tässä pinossakin.
Eipä mullakaan oo paljo kuulumisia: kp 19/25 päättymässä ja fiilikset on aika normaalit. Rinnat ehkä vähän herkemmät kun normaalisti, mutta se voi toki olla kuvittelua vaan.
Jotenkin oon kyllä tosi kärsimätön vaikka meillä on vasta toinen yrityskierto menossa. Toivottavasti nyt tärppäis! No ens viikolla toivottavasti pääsen jo testailemaan. :)
Mitäs teille muille kuuluu?
elikkäs eilinen kp 38 muuttui kp 1:ksi illalla.
aivan järkyttävien kipujen kanssa, meinasin soittaa päivystykseen, etten pysty enää olemaan. buranaa 800 meni useampi, ja kiemurtelin lattialla ja sängyllä 4 tuntia :(( tuntu että suoli siellä puhkee tai jotain :(( ihan kun kohtu olisi kovettunut useaksi tunniksi kramppiin ja aivan järkyttävät supistuksen tyyliset aaltoilevat tuskat tuli ja meni, tuli ja meni, tuli ja meni...pidätin hengitystä sikiöasennossa ja yritin olla rauhallinen. pikkuhiljaa siitä rauhottu ja nukahdin. nyt sitten oottelen naisten polilta puhelua, pääsenkö kontrolliin, eli mulla ollu endo n. 10 v aika rauhallinen, haluisin tarkistuttaa asian, että onko siellä joku möykky nyt jossain munasarjassa tms :/. eli yk 5 alkoi. pläääääääääääääääääääääääääääh.
Tikuselle paljon halauksia! Toivotaan, että polilta tulee hyviä uutisia. Jaksamista!
Helja: Sama juttu täällä :) Malttamattomuus valloillaan... :) Kunpa tärppäis siellä ja täällä!
Oma napa viettää mukavaa päivää pikkuprinsessan kanssa. Täytynee alkaa kaivelemaan talvivaatteita kätköistä, sen verran alkaa kelit viilistyä. Eilen illalla paineen tunnetta alamasussa, nippailua ja kiristystä. Taas näitä mukaoireita :) Ilmavaivat ei ole alkaneet, näköjään poikkeuksetta alkavat pian hedelmöittymisestä - piereskellen plussaa kohti. Jes :P
Missä kaikki oikein on??? Mitä teille kuuluu?? :) Muita mukaoireilijoita??
~Inferno, pikkukakkosen yk2, kp18/26-28
Ei täältä vaan voi pysyä poissa... Kyllä tässä ihmetyttää kun muilla on "hyviä syitä" miksi paksuuntuminen viivästyy mutta itsellä pitäis kaiketi olla röörit ihan kondiksessa ja silti vaan antaa odottaa itseään. Meidän suvussa kun on tavattu tulla raskaaksi jo käytettyjä kalsareita pestessäkin. Nooooh... pahoittelut jälleen kerran koko poppoolle jotka ovat jo lähteneet seuraavaan kuukauteen ennen minua... Nähdään pian... Ja ne muutamat harvat plussanneet.... Tervemenoa pelikentälle ja pysykääkin siellä ;) Takas ei ole tulemista ennen kun on vuos tai yli menny ja seuraavaa taaperoa yrityksessä :D
Mulla tässä menossa viimeinen tai toiseksiviimeinen päivä tätä kiertoa. Mahassa on kaasugeneraattori joten sieltä ne monsuunit iskee taas ihan kohta. Nokka on tukossa ja monenmoisia "oireita" on mutta kaikki ovat selitettävissä muilla keinoin. Tissit oli kipeenä pari viikkoa mutta sekin juna meni jo.
Ostin eilen herkän testin ja nyt se pirulainen polttelee näpeissä. Mulla ei vaan kertakaikkiaan voi olla tollasia kaapissa. Yhteensä koko tän yrittämisen aikana olen tehnyt n. 6 testiä ja renkaat on jätetty pois 4/09 mutta yritys aloitettu ns. 1.5.09 Eka testi meni yk1 kun oli mensut yli 2 viikkoa myöhässä... Toiset pari meni ihan silleen perinteisesti kp 28 aikana kun seuraavana yönä alko mensut... Pari testiä on tullut tehtyä ennen isompia juhlia ihan oman mielenrauhan takia kun on nuo mensut pienentyneet niin paljon että en itsekään usko enää... ja nyt pari viimeistä tuli tehtyä tässä viime kierrossa kun loppui menkat kesken ja piti kolmen päivän tauon vaan alkaakseen uudestaan...
Kyllä sitä pöhkö tarvii olla, mutta mä kyllä tiedän että olen tehnyt melko vähän testejä moniin verrattuna :) Kehtaako joku muu heittää lukemia paljonko on tullut testailtua??
Helppo on aina sanoa ja moralisoida ja osoitella sormella että "tee testi vasta kun mensut on viikon myöhässä" HAAAHAAA!!! Onhan täällä näitä kylmähermojakin monta, mutta minä vaan en kuulu niihin. Varmaan pystyisin moisen lauseen heittämään jollekulle muulle myöhemmin, mutta minuun sillä ei ole vaikutusta... Nyt meinaan YRITTÄÄ olla pissimättä tohon testiin ennen ensiviikon keskiviikkoa... Mutta tiedän että viimeistään maanantaina on kiusaus ihan liian suuri...
- Yrittäjä... pahimmasta päästä
Onnea kaikille jotka ovat jo päässeet siirtymään plussanneisiin! Ihanaa!!!!
).( Tosiaan toista yrityskiertoa mennään pikkukakkosen yrityksessä. Ensimmäinen kierto venyi pitkäksi, mutta gyne sanoi että kaikki on kunnossa, ja vauvan saanti mahdollista. Nyt aloitin eilen oviksen tikuttamisen, mutta testiviiva on viellä hentoinen. Valkovuodon lisääntymisestä päättelen, että ovis on tuloillaan, ja jos kiertoni nyt on tasoittunut, niin epäilen ovista maanantaille. Huomenna olisi tarkoitus viettää kahdenkeskistä aikaa miehen aikaa, kun esikoinen lähtee yökylään.;)
Valentina yk 2 Kp: 12/ ?
juu elikkäs soitin eilen uudestaan naisten polille, kun mulla ei oo nyt normivuotoa ollenkaan..anteeks, mutta siis tulee niin järkyttävän paljon kirkkaan punasta vuotoa ja seassa plupsahtelee 2-3 cm klönttejä..osa limaa ja osa ihan kun sellaista riekaleista :/ aivan kaameeta. eilen suihkussa katoin kauhuissani lattiaa :/ yäk ja apua. yöside koko ajan, vaihdan tunnin välein. selässä oli sellaset tulenlieska-tuntemukset vatsakivun ja kramppien lisäksi, ettei kyllä normaalista kyse. sairaanhoitajat kehotti tekemään r-testin, tein, negaa näyttää.
sanoi, että voi olla että on ollut kiinnittyneenä ehkä, mutta nyt tulee ulos. sanoi että jos nega, ei syytä huoleen, ja vuoto toki hyväksi, että tulee ulos. odotan puhelua milloin saisin ajan sinne tarkastukseen, ei kuulemma akuuttia kuitenkaan, kun kivut nyt normalisoitunu ja vähenemään päin. mutta huhhuh, onneks en kerenny plussata.. pahoittelut suorista sanoista. tsemppiä meille ja teille. vetäydyn varmaan alkukierron ajaksi, ja siirryn tuonne seuraavan kuun pinoon. -tikunen yk5, kp 3
olen tätä palstaa lueskellut jo jonkin aikaa, mutta nyt ajattelin sitten ihan kirjoitella.. Eli meillä on jo jonkin aikaa yritystä takana, pillerit jätetty pois maalis-huhtikuun vaihteessa ja ihan oikeeta yritystä kesä-heinäkuusta. Eli nyt sitten ois yk 4-5.. Mulla on 03 syntynyt poika eli todistetusti olen ollut raskaana. Kovasti on alkanut mietityttämään etä miksi ei tärppää!!? Miehellä myös jo aikuinen poika eli joskus on silläkin vehkeet pelanneet.. ;)
Mutta mukaan siis ilmoittaudun ja toivomuksena kesävauva tänne ja heti :) ovis oli luultavimmin maanantaina ja eilen ja tänään tissit kihelmöineet koko ajan! mietin vaan, että voisiko oireita olla jo oikeesti 2-3 päivää oviksesta?? En muista, että aikaisemmissa kierroissa olisi ihan tällaista kihelmöintiä ollut vaikka kaikenlaisia mukaoireita on tietty ollut mullakin (lienee kuuluvan taudin kuvaan.. ;)
Mutta tsemppiä kaikille ja toivottavasti mahdollisimman monella tärppäisi!
Mulla oli KM siis 15.-16.pv (15.pv alkoi vuotamaan ja 16. pv ultrassa lääkäri totesi kohdun olevan täysin tyhjä)
Ekaa kertaa elämässäni menin ja ostin ovistikkuja.
Täti ei ole tullut vielä kylään, mutta kert lääkäri ei sanonu että pitää odottaa yhdet menkat ennen yritystä niin kumia ei ole käytetty ollenkaan ;)
Nyt olen kolmena aamuna tikuttanut, kaksi ekaa oli haalea viiva ja käyttöohjeen mukaan se on negatiivinen ovis, no tänä aamuna tikussa oli kontrolliviivaa tummempi viiva :))
Toivotaan parasta että tärppäis...
Onnea plussanneille ja onnea yritykseen muille!