Antaisitko miehesi matkustaa yksin Thaimaahan lomalle?
Meillä on ongelmana se, että miehellä on enemmän lomaa kuin minulla. Nyt hän ehdotti, että voisi lähteä syksyllä Thaimaahan yksikseen kiertelemään ja katselemaan kulttuuria. Mitä mieltä olette?
Kommentit (52)
Niin se vaan on. . .
Miehet hakee Thaimaasta "pikku viihdettä" kun sen saaminen siellä on kaikest helpointa.
MUTTA miehet ei rakastu niihin pikku simpukoihin. .
Suomalaisia naisia taas pyörittävät Juan Carlosit, ja onnettomat suomaliset naiste jopa "rakastuu" niihin ja luulevat elämänsä miehen löytäneesä . .ON HIUKAN ERI JUTTUA
paikallista naista Sharm el Sheikh:issä. Ja Israelissahan naiset ovat armeijassa. Eli siinä mielessä "turvallisia" maita yksin matkaavalle miehelle... ;)
paikallista naista Sharm el Sheikh:issä. Ja Israelissahan naiset ovat armeijassa. Eli siinä mielessä "turvallisia" maita yksin matkaavalle miehelle... ;)
Toki voisi mennä. Matkan jälkeen sukupuolitautitestit ja vasta sen jälkeeen, kun on osoittautunut ettei tuonut tappavia tuliaisia voisi (ehkä) arki jatkua ennallaan.
Viron neljänneksi suurin ilotyttöjen käyttäjäryhmä ovat suomalaiset. Eiköhän Thaimaassa ole vielä helpompi löytää seuraa tai sortua hetken humalassa ilotyttöön. Ja jotkut tytöistä ovat todella nuoria.
Jos miehesi haluaisi pettää sinua, hän voisi hyvin tehdä sen kotimaassakin. Ei sitä varten ulkomaille tarvitse lähteä.
Kyllä se pettäminen on kuule huomattavasti helmpompaa ulkomailla kun kotosuomessa, ei jää niin helposti kiinni.
ja lähes kolmannes ei edes koskaan mene sinne, koska mm. avioliitto riittää syyksi ettei tarvitse mennä sekä jos on kovin uskonnollinen esim. hasidi. Ja lomalla tietenkin ovat ja liftaamalla moni liikkuu, siinä voi vaikka mies ottaa kyytiin.
eikä mieheni koskaan edes ajattelisi moista.
Miesten yksinmatkusteluun thaimaaseen on vain yksi syy; maksullinen seksi, joko naisten tai niiden pikkupoikien kanssa, joita siellä on halvalla tarjolla joka nurkassa. Hieronta "happy endillä" maksaa 5€ (tuttu, thaimaassa toistuvasti matkustava mies kertoi itse), joten pettäminen on ERITTÄIN helppoa. Ja takuulla ei jää kiinni.
Onneksi mieheni ällöää sitä maata ja niitä juttuja joita sieltä kuulee, niin ei todellakaan koskaan matkustaisi sinne. Ei edes koko perheen kanssa.
mieheni haluaisi lähteä yksin lomalle... Joskin hän ulkomaalaisen on käynyt usein yksin kotimaassaan, mutta ei se minusta ole sama asia. Periaatteessa aikuinen ihminen ei lähtölupaa tarvise, mutta kysymys kuuluu, että miksi haluaisi lähteä? Riippuu ihan miehestä minusta - minun kaverin mies harrastaa patikointia ja voin hyvin kuvitella hänet jonnekin erämaavaellukselle yksin viikoiksi. Mutta taas sitten oma mies - hittoako hän missään ilman meitä mitään tekisi? ;)
En todellakaan olisi mielissäni, en tiedä voisiko tuota nyt varsinaisesti estää, mutta aika voimakkaasti panisin hanttiin.
Meillä ei ole kyse luottamuksesta, ei mua söisi ollenkaan jos olisi viikon sukeltamassa jossain koralliriutalla, ei todellakaan.
Meillä vaan on yhteistalous ja ollaan yhdessä sovittu, että me panostamme tällä hetkellä asuntolainaan ja YT-neuvotteluiden Suomessa riittävän vararahaston kerryttämiseen. Olisi jotenkin vähän märkä rätti vasten kasvoja jos mies sitten sooloilisi tästä itse lanseeraamastaan ajatuksesta ja käyttäisi tonneja omaan lomaansa kun lomalle olisi ihan kiva päästä koko porukalla.
Käymme molemmat pienemmillä mökki- ja kaupunkilomareissuilla kavereiden kanssa, eli ei olla toisissamme niin kiinni, mutta tuossa puhutaan sellaisista summista rahaa, että pitäisi tosiaan neuvotella.
Tyylistähän se on kiinni.
Jos mies on yksin viihtyvää sorttia, eri maiden kulttuureista aidosti kiinnostunut ym. en ihmettelisi yhtään miksi haluaisi lähteä.
Jos taas ei ole MITÄÄN tuollaiseen viittaavaa ennen ollut ja ihan puskan takaa mies yhtäkkiä sanoo, että viikko Thaimaassa tekisi terää, niin tottakai sitä ihmettelisi.
Täällä taas huomaa tämän ilmiön, kuinka naiset haluavat niputtaa miehet yhteen ja samaan muottiin; tottakai Thaimaahan lähdetään vain huoriin...
Meillä en siis yhtään ihmettelisi, jos mies haluaisi yksinään reissuun - ja sen verran häneen luotan ja häntä kunnioitan, etten lieassa pitäisi.
Minua kiinnostaa esim. reissu Ateenaan (miestä ei) ja mies tietää sen kyllä. Niinpä minullakin olisi sitten vastaavasti mahis lähteä Ateenaan :)
kun luin tämän aloituksen ääneen. "Kiertelemään ja katselemaan kultuuria!".
No, hän tietää, ettei kyllä pääsisi. Olen joskus todennut, ettei siellä mukavissa känneissä oleva mies yksinkertaisesti selviä ilman suihinottoa! Huorat hyppivät niskaan. Minä kuulemma saisin lähteä...Ehkä mieheni nauttisi lomaleskeydestään myös kotimaassa...
Koska en mielestäni ole mitenkään oikeutettu päättämään aikuisen ihmisen menemisistä. Jos hän todella haluaa nähdä maailmaa ja sinä olet esteenä, hänestä voi tulla katkera myöhemmin. Jos epäilet, että hän hinkuaa sinne muista syistä, teillä on suurempi ongelma, kuin tämä matka.
kysyä tällaista????
Kun olin 15- vuotias vanhempani eivät päästäneet minua inter-railreissulle, ja sen ymmärrän nyt vaikka silloin kapinoinkin.
Mutta että aikuinen ihminen tarvitsee toiselta lähtöluvan?
Ehkä minulle sitten joskus vastaava tilaisuus :)
missä on Juan Carloksia, kun siellä Thaimaassahan on niitä thaityttöjä...
missä on Juan Carloksia, kun siellä Thaimaassahan on niitä thaityttöjä...
Meillä molemmat tekevät kaveriporukassaan yhden lomamatkan vuodessa. Mies syksyisin ja minä keväisin. Nämä kaverilomat kestävät pidennetyistä viikonlopuista kahteen viikkoon, riippuen vähän miten lomapäiviä on käytetty muihin juttuihin.
Kesällä metkaamme lasten kanssa koko perheenä yleensä jonnekin turistirysään ja joulun aikaan matkaamme mieheni kanssa kahdestaan jonnekin lämpimään.
Miehellä on seitsemän viikkoa lomaa vuodessa (plus palkattomia päivä, joita juuri matkojen vuoksi käytetään silloin tällöin) ja mulla 12-14 viikkoa. Vastaavasti mies tienaa enemmän.
Jos miehesi haluaisi pettää sinua, hän voisi hyvin tehdä sen kotimaassakin. Ei sitä varten ulkomaille tarvitse lähteä. Matkustamisen motiivi on luultavasti kuitenkin joku muu. Yksin matkaamisessa on se kiva puoli, kun saa luoda juuri itselleen mieluisan matkakokemuksen.
Olis kotona ja tekis pihahommia ja remonttia, puita talveksi. Samoilisi koiran (tai kameran) kanssa metsässä ja viettäisi aikaa tokaluokkalaisen kanssa.
Nauttisi hiljaisuudesta yksin kotona, tai tekisi firaabelihommia.
Mä kanssa vähän ihmettelisin jos haluaisi yksin lähteä. Jos hänellä olisi tuollainen tilanne, niin voisin kuvitella, että ottaisi lapset mukaan. Mutta kahden viikon reissu ilman perhettä on aika pitkä.
seksiturismista. Jos sukellus kiinnostaa, niin suosittelen Egyptiä (Sharm es-Shaykh) ja Israelia (Eilat), lentomatkakin on lyhyempi.