Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehesi matkustaa yksin Thaimaahan lomalle?

Vierailija
29.08.2009 |

Meillä on ongelmana se, että miehellä on enemmän lomaa kuin minulla. Nyt hän ehdotti, että voisi lähteä syksyllä Thaimaahan yksikseen kiertelemään ja katselemaan kulttuuria. Mitä mieltä olette?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siitä että kuinka monta lasta teillä on ja kuinka rankaksi sinä koet teidän arjen pyörittämisen yksin. Toiselta ei saa kieltää matkustamista tai muitakaan juttuja vain periaatesyistä, mutta jos kiellät ihan faktojen pohjalta, on se oikeutettua. Miehet ei oo ajatuksenlukijoita, oma mieheni on monesti sanonut että 'kiellä suoraan jos et halua että menen jonnekin, siksi kysyn aina sulta, en minä voi olla ajatustenlukija!'.

Vierailija
42/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin pettää myös muulloin kuin minilomilla.

Mikään pakko ei ole yksin reissata jos ei halua, mutta eikö ap:n mies halunnut lähteä?

Oma mieheni ei ollut reissuun lähdössä, koska minä en reissuun päässyt ja luuli minun pahoittavan mieleni.

Toki pariskuntana pitää tehdä yhteisiä juttuja mutta myös yksilönä.

Monille se vain ei ole luontaista, ja toisaalta monet käy sitten risteilyillä tai vastaavilla minilomilla nimenomaan pettämässä puolisoa. Sekin on ikävä tosiasia, jota on tullut todistettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moinen mieleenkään vaikka olisikin lomaa ja rahaa! Hän olisi kotona lapsen kanssa, lähtisi ehkä lapsen kanssa käymään kotonaan, kun siellä käydään melko harvoin kun on niin kaukana.

Mutta ei, en edes päästäisi, ja se on sama mikä on kohdemaa, tuohan olisi ihan epäreilua. Ja kuten jo sanoin, ei miehelle tulisi sellainen mieleenkään, en edes olisi sellaisen miehen kanssa jolle tulisi.

Vierailija
44/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en ole missään nimessä kieltämässä ap:n mieheltä matkaa, vastasin alunperin, että omalla kohdallani tuolainen herättäisi todella suurta ihmetystä. Meillä kun ei ole tapana matkailla yksin, varsinkin se, että mies haluaisi välttämättä lähteä yksin Thaimaaseen ja jättää minut hoitamaan lapsia ja kotia työn ohessa, herättäisi suurta ihmetystä.

Joillekin se on arkipäivää, mutta ei ainakaan meille, ja jos tällaiset reissut ei ole arkipäivää, on mielestäni syytä ihmetellä.

Vierailija
45/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on iso perhe ja tulisin varmaan aika katkeraksi siitä että mies lähtisi pitkäksi aikaa lomailemaan ja jättäisi minut yksin hoitamaan arkea ja jälkikasvuaan. Eri asia jos ottaisi lapset mukaansa tai edes muutaman niistä! Mieheni uskollisuutta en kyseenalaista enkä mitenkään valvo hänen tekemisiään. Jos hän haluaa pettää niin sille löytynee aika ja paikka ihan Suomestakin. Thaimaa on ihana maa ja minäkin mielelläni lähtisin sinne tutustumaan kulttuuriin ja luontoon.

Vierailija
46/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskaltanut ottaa puheeksi ennen kuin nyt?

Miettikääpä asiaa toiselta kantilta, mitäpä jos se oliskin äiti joka haluaisi lähteä tyttöjen kanssa Haniaan köllöttelemään aurinkoon?

Mitäs sanoisitte?

Siellä on myös niitä rantaleijonia, viattomia suomalaisnaisia viekottelemassa.

Minä itse en ole missään nimessä kieltämässä ap:n mieheltä matkaa, vastasin alunperin, että omalla kohdallani tuolainen herättäisi todella suurta ihmetystä. Meillä kun ei ole tapana matkailla yksin, varsinkin se, että mies haluaisi välttämättä lähteä yksin Thaimaaseen ja jättää minut hoitamaan lapsia ja kotia työn ohessa, herättäisi suurta ihmetystä. Joillekin se on arkipäivää, mutta ei ainakaan meille, ja jos tällaiset reissut ei ole arkipäivää, on mielestäni syytä ihmetellä.

Vierailija
47/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkääkään että se lähtee sinne vain katselemaan kulttuuria. Ainakin paikanpäällä sen mieli tod.näk. muuttuu. On se kuitenkin hieman eri asia pettää jossain kaukana ulkomailla, missä kiinnijäämisen vaaraa ei ole.

Vierailija
48/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunne yhtään Aasian maiden historiaa ja kulttuureita ja Thaimaata... Ja ap, tottakai päästäisin. Ihan peruskysymys luottamuksesta. Tuntuu, että av:lla on aika heikot parisuhteet joillakin, kun tällaisia joutuu miettimään. Se on sitten jokaisen perheen oma asia miten loma-ajat yleensä vieteään, siis yhdessä, yksin/kavereiden kanssa jne.

Ei tietenkään. Kuten sanottua, olen inhorealisti tässä asiassa. Perus suomalaismies tietää thaimaan erikoisen laajan tarjonnan juuri seksipalveluiden osalta. Onhan niitä toki muuallakin, mutta Thaimaa lienee niistä varsin tunnettu. Jos mies haluaisi johonkin kulttuurimatkalle, varmaan kiinnostaisi joku muukin, koskemattomampi kulttuuri.

Onko sun pikku-Masa käynyt huorissa vaikka Tallinnassa? Hih, inhorealisti tosiaan....

Vierailija
49/52 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta valitettavasti mieleen tulee thaitytöt, eli toisin sanoen villi yöelämä, jossa on tarjolla yhtä sun toista. Juuri Thaimaahan meneminen aiheuttaa pienoisen epäilyksen. Jos on kovasti kiinnostunut kulttuureista, herää kysymys miksi juuri Thaimaa. Olen ehkä sitten inhorealisti.

Ilotyttöjä on joka kaupungissa, mutta vain parissa kaupungissä niitä on todella selvästi katukuvassa.

Ja on niitä huoria kuule Suomessakin. Ei tarvi Hesaria pidemmälle katsoa.

Vierailija
50/52 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin syksyllä kun Suomessa alkaa räntäsateet.

Edullinen maa, parin vkon loma voi tulla hyvinkin edulliseksi sesongin ulkopuolella.

Olen käynyt Thaimaassa monta, monta kertaa, ekan kerran yksin, no, olin pakettimatkalla, mutta ilman matkakumppania ja todellakin siellä voi hyvin mennä ja tutustua maahan yksin.

Ja ei niitä thaityttöjä joka kulmassa ole. Pettää voi vaikka oman auton takapenkillä. Mua on pari kertaa mies lähennellyt ja lopettanut hyvin nopeasti kun olen sanonut ei kiitos, siinä kaikki.

Vierailija
51/52 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotyttöjä on joka kaupungissa, mutta vain parissa kaupungissä niitä on todella selvästi katukuvassa.

Ja on niitä huoria kuule Suomessakin. Ei tarvi Hesaria pidemmälle katsoa.

Yksin Thaimaahan matkustavan suomalaismiehen näkökulma ja todennäköisyys mihin suuntaa.

Minusta vaan tästä asiasta on ihan turha vääntää onko asia normaali vai omituinen. Ap tietää sen itse: ap:n miehen aiemmat elämäntavat kertovat, onko poikkeuksellista tai epäilyttävää suunnitella yksinlomailua thaimaaseen vai ei.

Vierailija
52/52 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saa Krabilla, Khao Lakissa ja muissa perhekohteissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi