Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehesi matkustaa yksin Thaimaahan lomalle?

Vierailija
29.08.2009 |

Meillä on ongelmana se, että miehellä on enemmän lomaa kuin minulla. Nyt hän ehdotti, että voisi lähteä syksyllä Thaimaahan yksikseen kiertelemään ja katselemaan kulttuuria. Mitä mieltä olette?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kyllä muakin vituttaisi, jos äijä lähtisi vähän lomailemaan, ja mä jäisin useammaksi viikoksi yksin pyörittämään arkirumbaa.

Koska en mielestäni ole mitenkään oikeutettu päättämään aikuisen ihmisen menemisistä. Jos hän todella haluaa nähdä maailmaa ja sinä olet esteenä, hänestä voi tulla katkera myöhemmin. Jos epäilet, että hän hinkuaa sinne muista syistä, teillä on suurempi ongelma, kuin tämä matka.

Vierailija
22/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisi sitten vaikka lapset tai osan niistä mukaan, sitten ymmärtäisin paremmin. Toisaalta ei ole mun asia kieltää aikuisen ihmisen menemisiä, mutta en usko että mun miehelle tulisi moinen edes mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) tuntuisi kurjalta, että mies lomailisi itsekseen, ilman lapsia, jotka siis eivät saisi vapaata päiväkodista, vaikka miehellä olisi lomaa - eli meidän perheessä molemmat vanhemmat käyttävät loma-aikansa lasten kanssa

b) meidän rahatilanteemme on sellainen, että kellään ei ole varaa ulkomaanmatkoihin; ensisijaisesti rahat käytettäisiin koko perheen lomamatkaan, jos niitä olisi

Vierailija
24/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menisi arki lähes mahdottomaksi jos herra päättäisi hävitä viikoksi pariksi kuvioista. Itse kun teen vuorotyötä ja isovanhemmat eivät ole käytettävissä niin aika mahdotonta olisi yhdistää lasten hoitokuviot minun työvuoroihini. Toisekseen mieheni haluaisi matkustaa minun tai koko perheen kanssa.

Vierailija
25/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on lomaa, kun isälläkin on lomaa..

Vierailija
26/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta valitettavasti mieleen tulee thaitytöt, eli toisin sanoen villi yöelämä, jossa on tarjolla yhtä sun toista.

Juuri Thaimaahan meneminen aiheuttaa pienoisen epäilyksen.

Jos on kovasti kiinnostunut kulttuureista, herää kysymys miksi juuri Thaimaa.

Olen ehkä sitten inhorealisti.

Vierailija
27/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla, ettei lähtisi yksin lomamatkalle, ja jättäisi minua loman takia yksin huolehtimaan lapsista. Lähtisi luultavasti lasten kanssa mökille.

Mutta päästämisestä, mieheni voisin huoletta päästää Thaimaahan, ei siinä mitään, mutta toki minusta olisi kohtuutonta pienten lasten isän häipyä pariksi viikoksi lastenhoidosta, kun muutenkin on enemmän poissa kuin minä.

Vierailija
28/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan niin persaukisia, että kymmenen vuoden aikana olemme käyneet vain yhdellä ulkomaanmatkalla (häämatka) jonka mies pilasi töllöttämällä kiusallisen avoimesti helvetin nuoria naisia ja loppuajan herra mökötti siitä, että teimme jotain muutakin kuin lojuimme rannalla ryyppäämässä.

Jos joku lähtee niin minä (ja menen ihan varmasti huoriin myös ;))!

Vierailija
29/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta valitettavasti mieleen tulee thaitytöt, eli toisin sanoen villi yöelämä, jossa on tarjolla yhtä sun toista. Juuri Thaimaahan meneminen aiheuttaa pienoisen epäilyksen. Jos on kovasti kiinnostunut kulttuureista, herää kysymys miksi juuri Thaimaa. Olen ehkä sitten inhorealisti.

Etkö tunne yhtään Aasian maiden historiaa ja kulttuureita ja Thaimaata...

Ja ap, tottakai päästäisin. Ihan peruskysymys luottamuksesta.

Tuntuu, että av:lla on aika heikot parisuhteet joillakin, kun tällaisia joutuu miettimään.

Se on sitten jokaisen perheen oma asia miten loma-ajat yleensä vieteään, siis yhdessä, yksin/kavereiden kanssa jne.

Vierailija
30/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on siellä joka nurkan takana kaupittelemassa itseään, niillä siisteimmilläkin alueilla. Varmasti monikin mies saattaisi ihan uteliaisuuttaan kokeilla, kun hintakaan ei ole kova.

Vierailija
31/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä yksin Thaimaahan tai mihinkään muualle sen puoleen. Jos olisi kaksi viikkoa ylimääräistä lomaa kävisi luultavasti vaikka yksin 5 päivää Lapissa, pari kolme päivää lasten kanssa jossakin ja lopun aikaa hoitaisi kodin jo pitenpään rästissä olevia asioita tai sitten vain löhöilisimlasten kanssa.

Vierailija
32/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunne yhtään Aasian maiden historiaa ja kulttuureita ja Thaimaata...

Ja ap, tottakai päästäisin. Ihan peruskysymys luottamuksesta.

Tuntuu, että av:lla on aika heikot parisuhteet joillakin, kun tällaisia joutuu miettimään.

Se on sitten jokaisen perheen oma asia miten loma-ajat yleensä vieteään, siis yhdessä, yksin/kavereiden kanssa jne.

Ei tietenkään.

Kuten sanottua, olen inhorealisti tässä asiassa. Perus suomalaismies tietää thaimaan erikoisen laajan tarjonnan juuri seksipalveluiden osalta. Onhan niitä toki muuallakin, mutta Thaimaa lienee niistä varsin tunnettu.

Jos mies haluaisi johonkin kulttuurimatkalle, varmaan kiinnostaisi joku muukin, koskemattomampi kulttuuri.

Vierailija
33/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus suomalaismies tietää thaimaan erikoisen laajan tarjonnan juuri seksipalveluiden osalta.

No mun mies ei olekaan mikään geneerinen "perus suomalaismies". Thaimaassa on esimerksiksi erittäin hyvät sukellus- ja kiipeilymahdollisuudet. Ruokakaan ei ole hassumpaa ja pohjoisessa on paljon myös sitä "koskematonta" kulttuuria. Ei kenenkään ole pakko mennä sinne Phuketiin minne kaikki Juhanit ja Heikit haluaa.

(ei ap)

Vierailija
34/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo parisuhde ei oiekin vahvoilla kantimilla ole jos pitää miettiä voiko miestä päästää reissuun!

Itse olen pakottanut miestäni lähtemään reissuun!

Nytkin kävi miesporukalla viikon (ryyppy)reissun Hollannissa, oli korruptiomatka. Piti pakottaa lähtemään, tykkäsi reissusta.

Nyt ilmoitin hänet Ruotsin risteilylle, on taas korruptiomatka.

Meillä on vain yksi elämä, eläkää sitä ja antakaa toistenkin elää. Ei tarvitse sitten vanhana miettiä ettei tullut mitään tehtyä.

Toki pariskuntana pitää tehdä yhteisiä juttuja mutta myös yksilönä.

Vierailija
35/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies ei olekaan mikään geneerinen "perus suomalaismies". Thaimaassa on esimerksiksi erittäin hyvät sukellus- ja kiipeilymahdollisuudet. Ruokakaan ei ole hassumpaa ja pohjoisessa on paljon myös sitä "koskematonta" kulttuuria. Ei kenenkään ole pakko mennä sinne Phuketiin minne kaikki Juhanit ja Heikit haluaa.

(ei ap)

Mutta näin keskustelupalstalta luettuna, ap:n miestä tuntematta, ja se lähtökohta oli kai jotain "tutustumaan maaseutuun", eli ko mies ei ole mahdollisesti ennen Thaimaassa lomaillut.

Ihan mahdollista, että hän ei ole menossa Pattayan lihamarkkinoille, mutta aika moni muu yksinmatkustava länsimainen mies on.

Vierailija
36/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on siellä joka nurkan takana kaupittelemassa itseään, niillä siisteimmilläkin alueilla. Varmasti monikin mies saattaisi ihan uteliaisuuttaan kokeilla, kun hintakaan ei ole kova.

Vierailija
38/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pariskuntana pitää tehdä yhteisiä juttuja mutta myös yksilönä.

Monille se vain ei ole luontaista, ja toisaalta monet käy sitten risteilyillä tai vastaavilla minilomilla nimenomaan pettämässä puolisoa. Sekin on ikävä tosiasia, jota on tullut todistettua.

Vierailija
39/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja firman pikkujouluissa ei Marketan kaa tai ruokiksella? Huoh!

Vierailija
40/52 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lähteä viikoiksi muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi