Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko joku ihan oikeasti ja tosissaan BB:tä?

Vierailija
27.08.2009 |

Kai sitä jotkut läpällä vilkuilee, sehän on oivaa camp-viihdettä, mutta ei kai kukaan sitä seuraamalla seuraa, ei kai??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätimme eilen miehen kanssa sivistää itseämme ja katsoimme sitä 10 minuuttia. Se oli täyttä skeidaa. Tyypit örvelsi kännissä niin, ettei ovenkarmit meinanneet riittää.

Toisekseen en jaksa uskoa, että jokin täysin tuntemattoman ja turhan ihmisen höpötykset kiinnostaisivat... Vai ovatko nämä katsojat yksinäisiä ihmisiä, joilla ei ole oikeita ystäviä eikä löydä muuta keskustelumallia kuin telkkarista?

Vierailija
2/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitonta viihdettä, enemmän ja vähemmän =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minun tekemiseni täällä av:lla on interaktiivista: MINÄ keskustelen. Toiseksi saan itse päättää, mistä keskustelen.

Miksi ihmeessä minä haluan kuulla, mitä jotkut muut keskustelevat? Etenkin, kun se keskustelu ei liene mitenkään syvällistä.

Harmitonta viihdettä, enemmän ja vähemmän =)

Vierailija
4/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaverin entinen työkaveri jolla on 24/7 elää niiden rytmin mukaan! Se nukkuu olkkarissa tv päällä ympäri vuorokauden. Menee nukkumaan kun nekin ja herää kun bb herättää..on siis sinkku ja työtön. Sit ku niillä on bileitä, se juo ja mässää kotona ja joraa niiden kans, että seki vähän niinku bilettää bb talossa :-P

Tää menee niinku jo niiiiiiiiiiiiii yli ymmärryksen!

Vierailija
5/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joka vuosi se kumminkin tulee. Tuskin sitä tehtäisiin jos tiedettäisiin ettei kukaan katso. Vai mitä luulette?

Vähän samanlainen kysymys kuin joku täällä kerran kysyi: " ei kai kukaan osta nauta-sikajauhelihaa?" No ei varmasti, se on vaan hyllyjen täytteenä kaupassa.

Vierailija
6/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sen puoleen ketään jotka ostai he-ma-paa... mut tunnen monia jotka vilkuilee bb:tä. Sairasta touhua.

Vierailija
7/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla ainakin BB:n katselu on varsin pakollista jos aikoo pysyä keskusteluissa mukana.

Vierailija
8/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraa ohjelmaa mielenkiinnosta. Ja pari muutakin akateemisesti koulutettua 'fania'.

Vierailija
9/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB on jonkun mielestä viihdettä, ihan niin kuin suklaa jollekin nautinto jne.

Vierailija
10/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB on jonkun mielestä viihdettä, ihan niin kuin suklaa jollekin nautinto jne.

Vierailija
11/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota bb ta en ehkä jaksa kattoa

Vierailija
12/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla miehen kanssa katottu ikinä. Tai ehkä joskus jollain ekalla tai tokalla kaudella yks vajaa jakso, että saatto todeta sen ihan vääränlaiseksi ohjelmaksi meille... En tajua mitä kattomista siinä oikeen on. Ja ihan sama ketkä töissä kattoo, kattokoon. Muustakin voi jutella.

Vierailija
13/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoo moni siksi, että siellä on tuttuja. ja en tarkoita YSTÄVIÄ/SUKULAISIA, vaan joku puolituttu jolla sama kantabaari tai joka käy samalla salilla tmv.

Ja BB:hen ei pääse sisään jos sitä vain hetken kerran/silloin tällöin vilaisee, silloin ei tajua koko palettia. Vert. katsoisi puolet yhdestä jaksosta Salkkareita tai jotakin muuta sarjaa, vaikkapa C.S.I:tä. Jotain näkisi, mutta KOKONAISUUTTA ei ymmärtäisi alkuunkaan.

Meillä kävi niin, että minä en koko BB juttua ymmärtänyt, vasta 3. tuotannonkaudella katsoin. Mieheni haukkui minua mitä skeidaa katson ja ihan älytöntä ja sairasta ja yök jne;)

Vaan 4. tuotantokaudella katsoi pari ensimmäistä jaksoa ja jäi koukkuun. Minä tein tuolloin iltatöitä ---> en BB juuri koskaan nähnyt enkä todellakaan sitä nauhoittamaan alkanut!;) Ja huomasin että EVVK koko ohjelma koska se "koukutus" jäi pois. Pääsinkin kuittailemaan miehelle hänen edellisvuotisia kommenttejaan tyhmästä ja älyttömästä ohjelmasta...;)

Mutta tosiaan, sinänsä turha juttu koko BB, mutta sellainen joka ei ole sitä esim. viikon ajan katsellut ei voi mielestäni ohjelmaa "haukkua" koska ei edes tiedä mistä on kyse:) Käsitystä ei todellakaan saa sillä että vilkaisee ko. ohjelmaa vartin verran yhtenä iltana.

Vierailija
14/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ihmissuhteiden kehitykset siinä eniten kiinnostaa ja siihen menee aikaa, ennenkun alkaa kuppikuntia tulemaan ym hässäkkää..tässä vaiheessa ei kukaan voi olla vielä perillä ohjelmasta..

Enää VARTTI!!! :D

Vierailija
15/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielenkiintoista. Nehän ovat sellaisia eläintarhan apinoita, joita katsotaan, ja hauskasti huomaa, miten ihmislaumassa toimivat aina samat lainalaisuudet. Opettaahan se sitten ymmärtämään oikeaakin elämää.

Vierailija
16/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on sellanen näkökohta tuohon että se on vähän kuin seuraisi jotain rottia häkissään:D Niinkuin eläinten tarkkailua. Sitähän se on, välillä häkki aukeaa ja joku otetaan pois tai tulee uusi rotta, ruokakomeron ovi aukeaa ja elukat ryntää hakemaan ruokaa:D

Vierailija
17/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdessäni väitöskirjaa tutkijaryhmässä yliopistolla, melkein jokainen katsoi BB:tä. Idioottien katseleminen on hyvää nollausta. Kaveripiiriini kuuluu tällä hetkellä jostain syystä vain akateemisia ihmisiä, ja noin 80 % katsoo BB:tä silloin kun ei ole illalla parempaa tekemistä. Mitään 24/7:aa kenelläkään ei tietenkään ole, työssäkäyvillä ihmisillä. Perheeseemme kuuluu tällä hetkellä kaksi aikuista lisensiaatti- ja tohtoritasoista ihmistä, ja nytkin räpsähti BB päälle. Ei meidän fiksuutemme ole siitä kiinni, katsommeko joskus telkkarista paskaa.

Vierailija
18/18 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan (no tietenkin poikkeuksia on aina!!!;) tosisaan BB:tä katso, se on viihdettä. Samaan tapaan kun joku kuuntelee klassista, lukee kirjaa, katsoo Pieni talo preerialla sarjaa tmv. BB on VIIHDETTÄ!

Sitä ei ole tarkoitus ottaa tosissaan ja katsoa oikeasti, vaan sitä voi seurata siinä missä Salattuja elämiä tai Sydämen asialla sarjojakin.

Kukaan tuskin kuolee jos jakso jää näkemättä tai muutenkaan ottaa ohjelmaa vakavasti, mutta se viihdyttää.

On ihan sama tuijottaako BB:tä illan ratoksi vai takkatulta, ei siitä kukaan mitään suurta hae, vaan ihan viihdettä vaan :)