Ystäväni 9-vuotias luuli, että Afrikka on maa:((
Voi itku! Ei olla kyseisessä perheessä vissiin paljoa puhuttu...
Kommentit (21)
Entä sitten...? Puhutteko te sitten kotona paljonkin maista ja maanosista?
ja ne 10 % jotka tietää oikein, ei tiedä jotain muuta meille aikuisille päivänselvää asiaa.
Mä olen niin pahoillani sun puolesta.
Kuinka nyt selviät noin traumaattisesta asiasta? Oletko hakenut ammattiapua? Eikö ne yhtään ajattele millaista tuhoa aiheuttavat ympärilleen kun eivät opeta lastaan?
ihan sama mihin maahan ovat menossa, sanovat menevänsä eurooppaan
ei mielestäni mikään ihmeellinen virhe 9-vuotiaalle. 3. luokan maantiedossa käydään läpi maanosat.
voiko noin tyhmä olla? Toisaalta pitäähän niitä tyhmiäkin tietysti olla, että ap:n veroiset älypatit tulisivat paremmin esille.
olen 24 ja luulin et new york on valtio enkä muistanut grönlannin olemassaoloa. entä sitte.
olen 24 ja luulin et new york on valtio enkä muistanut grönlannin olemassaoloa. entä sitte.
NYC sijaitsee.
tai itseasiassa en ole ikinä edes ajatellu asiaa, mut IHAN SAMA!
eivätkä todellakaan ajattele Etelä-Afrikkaa...
tai itseasiassa en ole ikinä edes ajatellu asiaa, mut IHAN SAMA!
Mistä siellä perheissä sitten ollaan kiinnostuneita, jollei maapallosta, maailmasta ja ihmisiin liittyvistä ilmiöistä.
Automerkeistä? Urheilusta?
kuin suomalaiset sanovat menevansa Jenkkilaan vaikka sellaista maata ei olle olemassakaan, Eurooppa sentaan on.
kuin suomalaiset sanovat menevansa Jenkkilaan vaikka sellaista maata ei olle olemassakaan, Eurooppa sentaan on.
Mistä siellä perheissä sitten ollaan kiinnostuneita, jollei maapallosta, maailmasta ja ihmisiin liittyvistä ilmiöistä. Automerkeistä? Urheilusta?
menee "Etelään" tai "Pohjoiseen", mikä on ihan järkyttävän ärsyttävää.
Ei tosiaan ole valtio :D Se on pelkästään osavaltio. Onneks en ainakaan päde asialla mikä on ihan puutaheinää :D -grönlannin kadottaja.