Tekiköhän kukaan lopulta Munsalan kansallispuvun sille tyypille?
Välillä mietin miten hänellä menee ja onko saanut Munsalan kansallispuvun itselleen.
Kommentit (17)
en ole saanut
voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun? olisi hyvä jos tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä
Vierailija kirjoitti:
en ole saanut
voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun? olisi hyvä jos tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä
koko 58-60.
Ei varmaan niillä hinnoilla mitä tarjosi.. Muistaakseni 100 € tekopalkkaa koko puvusta kankaineen :/
Kyllä on. Hänellä on yllään se Miss Universum-kisassa myöhemmin syksyllä.
On joku tainnu tehdä. Ja hyvä niin.
Mulla olis juuri myynnissä vanha Munsalan kansallispuku.. Osuispa tää tyyppi nyt tähän keskusteluun!
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis juuri myynnissä vanha Munsalan kansallispuku.. Osuispa tää tyyppi nyt tähän keskusteluun!
Paljonko maksaa? Onko hyväkuntoinen?
Mikä tämä juttu on? Olen silloin tällöin palstaileva ja muutaman kerran törmännyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu on? Olen silloin tällöin palstaileva ja muutaman kerran törmännyt tähän.
https://www.vauva.fi/keskustelu/1390185/voisiko-joku-tehda-munsalan-kan…
Palstan kaikkien aikojen paras ketju
Maksoiko puvun vai soutiko pakoon Ruotsiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1390185/voisiko-joku-tehda-munsalan-kan…
Palstan kaikkien aikojen paras ketju
No ei oo paras mutta klassikko. Kuuluu av yleissivistykseen. Nuo miehen syömät vanukkaat on myös klassikko.
Kyllä mä veikkaan että tyyppi luovutti tanhujen suhteen ja alkoi suosiolla twerkkaamaan kun twerk-pöksyjä saa helpommin.
tarvitsisin munsalan kansallispuvun, maksan tekopalkkaa
tekijä länsivantaalta tai helsingstä
tekisikö joku munsalan kansallispuvun?
Eräässä facen kirppistyhmässä on juuri nyt myynnissä Munsalan kansallispuku. Vai onko oikeasti, kun myyjä ilmoittaa sen sijaitsevan Porvoossa?!
Tuskin