Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perus suomalainen kotiäiti näyttää tältä:

Vierailija
22.08.2009 |

reilusti ylipainoinen,haalistunut juurikasvuilla oleva puolipitkä tukka,rasvainen. verkkarit,croksit(jalat menee länttään), ja joku iso teepaita. ei meikkiä ja pöhöttynyt naama. ah,näitä vaan näkee niiiin paljon kaupalla

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikös kotiäiti ole nainen joka saa lapsen ja on sen kanssa kotona?



Eli 100% naisista jokka saa lapsen!



Myös sinä kuulut siihen porukkaan, siinä missä minä ja naapurin Marketta.

Vierailija
62/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisina, jotka eivät voi mennä postilaatikolle ilman meikkiä? Säälittävää!!!

Kauniit, kun eivät välttämättä meikkiä kaipaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin oli kotiäitinä sata kertaa enemmän aikaa itselleni, ihan yhden, kahden ja vielä kolmen lapsen kanssa (ja kaksi koliikkivauvaa).

Olin siis kotosalla yhteensä 7 vuotta.

Silloinhan juuri oli sitä aikaa myös itselleen! En kyllä millään käsitä, ettei olisi aikaa/mahdollisuutta. Jos ei halua, niin ok!

kotiäitiaika oli niin ihanaa aikaa myös itsensä huolehtimiseen, täysin järjestelykysymys (ja halu-...).

Nyt työelämässä ja se aika on revittävä aamusta aikaisemmin heräämällä. Ja minä meikkaan ja pidän ITSESTÄNI huolta esim. urheilemalla ITSEÄNI varten. Mutta siitä hyötyvät toki lapset ja mies, miksei ei ympäristökin, jos mulla hyvä olo, terveys ja mieli!

ja en kaipaa aaltoja, mutta kyllä musta on aika puppua väittää, ettei ehdi. Kotiäitiaika oli lomaa verrattuna uraäitiaikaan.

Vierailija
64/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi vaativaa ilman kaiken maailman ulkonäköpaineitakin... Voihan joku 20v. äippä tietysti ajatella paniikissa, että heti synnäriltä tultua täytyy mahtua niihin pillifarkkuihin ja kulmakarvat on nypittävä, vaikka vauva huutaa tissiä. Lisää vaan paineita ja stressiä meille äideille, eihän meistä vielä kovin moni sairastukaan masennukseen synnytyksen jälkeen!

Vierailija
65/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä varten että huolehditaan siitä uudesta tulokkaasta eikä omasta naamasta peilin kautta.

Olenkohan ymmärtänyt jotain väärin..?!

Vierailija
66/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä varten että huolehditaan siitä uudesta tulokkaasta eikä omasta naamasta peilin kautta. Olenkohan ymmärtänyt jotain väärin..?!

Ilmeisesti joidenkin lapset eivät esim. nuku ollenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisiin hyvän äidin vaatimuksiin kuuluu, että olet aina simpsakkaasti pukeutunut, harrastat liikuntaa päivittäin, jotta kroppa pysyy timmissä kuosissa, ei siis oman mielihyvän vuoksi, Hiusten laitto, kaikenmaailman kemikaaleilla, jotta vauva saa niistä jo vauvana allergisia reaktioita, Meikkaus, jotta lapsen haroessa äidin kasvoja saa vähän lisäravinteita, ne kädet kun menevät heti suuhun. Karvojen ajelu, jotta lapsi saa kokea sileä ihon, ja vauvan pylly pitää pyyhkiä kosteuspyyhkeillä, etteivät äidin kauniit kätöset kuivu ja irtokynnet tuhoudu.

Todellakin luulin, että äitiyden tärkeimpiin vaatimuksiin kuului lapsen tarpeista huolehtiminen. Mutta me ollaankin miehen kanssa jo perustettu säästötili lapsen terapiakustannuksiin, koska traumoja ovat lapsiparat saaneet äidin ajoittaisesta laittautumattomuudesta.

on sitä varten että huolehditaan siitä uudesta tulokkaasta eikä omasta naamasta peilin kautta.

Olenkohan ymmärtänyt jotain väärin..?!

Vierailija
68/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisiin hyvän äidin vaatimuksiin kuuluu, että olet aina simpsakkaasti pukeutunut, harrastat liikuntaa päivittäin, jotta kroppa pysyy timmissä kuosissa, ei siis oman mielihyvän vuoksi, Hiusten laitto, kaikenmaailman kemikaaleilla, jotta vauva saa niistä jo vauvana allergisia reaktioita, Meikkaus, jotta lapsen haroessa äidin kasvoja saa vähän lisäravinteita, ne kädet kun menevät heti suuhun. Karvojen ajelu, jotta lapsi saa kokea sileä ihon, ja vauvan pylly pitää pyyhkiä kosteuspyyhkeillä, etteivät äidin kauniit kätöset kuivu ja irtokynnet tuhoudu. Todellakin luulin, että äitiyden tärkeimpiin vaatimuksiin kuului lapsen tarpeista huolehtiminen. Mutta me ollaankin miehen kanssa jo perustettu säästötili lapsen terapiakustannuksiin, koska traumoja ovat lapsiparat saaneet äidin ajoittaisesta laittautumattomuudesta.

on sitä varten että huolehditaan siitä uudesta tulokkaasta eikä omasta naamasta peilin kautta. Olenkohan ymmärtänyt jotain väärin..?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä nyt kulahtaneet verkkarit jalkaan ja lättänäcrocksit ja lähde sauvakävelee, se helpottaa! Ja pyydä vaikka miestäsi laittaa femma kuussa enemmän sinne säästötilille, josko sinäkin kohta terapiaa tarvitset, relaa :)

Vierailija
70/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut mieleenkään tehdä muuta kuin nukkua. Sen jälkeen alkoivat allergiat, ja jälleen ei tullut mieleen muuta kuin nukkua, jotta jaksaisi sitä huutoa ja valitusta ja vaikerrusta. Se sattuu niin sydänjuuria myöten, kun vanhemmat eivät voi pienokaistaan auttaa.

Mutta täytyy täälläkin ruveta säästämään psykoterapiaa varten, toivottavasti lapsi ei joudu ihan suljetulle äidin välinpitämättömyyden takia!

on sitä varten että huolehditaan siitä uudesta tulokkaasta eikä omasta naamasta peilin kautta. Olenkohan ymmärtänyt jotain väärin..?!

Ilmeisesti joidenkin lapset eivät esim. nuku ollenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaan netissä pörrään, lapset ihan hunningolla.

Vierailija
72/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan tuo lapsonen tuolla nukkuu mut senkin ajan voi tottakai käyttää tässä av:llä kuin esim kulmia nyppien. Kaikenlisäksi se sattuu joten kasvatan kunnon puskat ensin niin on sitten kosmetologilla töitä mitä tehdä!



Ja onneks meilläkin on jo tili lapsukaiselle niin voi sitten hakeutua terapiaan katseltuaan äitinsä ei timmiä kroppaa, karvoja rehottavaa naamaa, juurikasvullista tukkaa, feikki-Crockseja yms.



OMG.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin oli kotiäitinä sata kertaa enemmän aikaa itselleni, ihan yhden, kahden ja vielä kolmen lapsen kanssa (ja kaksi koliikkivauvaa). Olin siis kotosalla yhteensä 7 vuotta. Silloinhan juuri oli sitä aikaa myös itselleen! En kyllä millään käsitä, ettei olisi aikaa/mahdollisuutta. Jos ei halua, niin ok! kotiäitiaika oli niin ihanaa aikaa myös itsensä huolehtimiseen, täysin järjestelykysymys (ja halu-...). Nyt työelämässä ja se aika on revittävä aamusta aikaisemmin heräämällä. Ja minä meikkaan ja pidän ITSESTÄNI huolta esim. urheilemalla ITSEÄNI varten. Mutta siitä hyötyvät toki lapset ja mies, miksei ei ympäristökin, jos mulla hyvä olo, terveys ja mieli! ja en kaipaa aaltoja, mutta kyllä musta on aika puppua väittää, ettei ehdi. Kotiäitiaika oli lomaa verrattuna uraäitiaikaan.


Kotimammat näyttävät kuvittelevan että työssäkäyvät äidit jotenkin lomailevat sen 8 tuntia mitä ovat töissä kun lapset on hoidossa? Itselläni ainakin on sellainen työ että siellä ei todellakaan lorvita ja lasten kanssa kotona olo on siihen verrattuna lomaa.

Ja vetailukohtaa on minullakin, olin esikoisen kanssa kotona 3 vuotiaaksi asti ja kuopus oli hiukan vajaat pari vuotias (nyt 3v) kun menin takaisin töihin. Ja hyvin ehdin pitää huolta itsestäni ja ulkonäöstäni myös kotiäitinä. Eli se on täysin omasta tahdosta kiinni. Tosin kuten on huomattu, ei kaikkia huvita näyttää siisteiltä ja huolitelluilta joten suodaan se heille, kukin tavallaan.

t. se 2 lapsen uraäiti

Vierailija
74/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin aikaa roikkua täällä av:llä mutta ei aikaa katsoa peiliin ja kammata tukkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, juu minä olen just tuommoinen äiti rumine vaatteineni ja juurikasvuineni, mutta vaatteet ovat kivat kesällä ja voi vaikka lähtä teepaitoineen ja crocseineen hiekkikselle lapsen kanssa ex tempore, olen sen verran sievä ilman meikkiä etten tarvitse meikkiä sen takia että joku muu haluaisi.

Vierailija
76/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvon ap.

Jos mä satun viihtymään verkkareissa, crokseissa, isossa t-paidassa niin mitä sitten?

Onko se jotenkin sun ongelmas, jos olen ylipainoinen ja hiukseni ovat rasvaiset? Kärsiikö sun elämäsi jotenkin siitä.



Kysyn vain, että kuka sinä olet määrittämään sen, millaisissa vaatteissa ja miten meikattuna mä saan liikkua ulkona. Tai onko se sulta jotenkin pois, etten mä meikkaa?

Mä olen äiti, joten mikä pirun seksisymboli mun täytyy sulle olla?

Miksen saisi näyttää siltä ja olla sellainen kuin musta tuntuu?

Onko kulissit sun mielestä tärkeimpiä?



Minulla on kyllä itsetuntoa liikkua ulkona kuule niissä verkkareissa ja vaikka likaisissa hiuksissa jos niikseen tulee. Ei mun elämä lopu siihen. Kysymys on kuitenkin vain ruokakaupassa käymisestä. Ei mun tarvitse tälläytyä sen takia.



Täysin eri asia on sitten se, jos ollaan menossa miehen kanssa vaikka syömään ulos, tai ihan mitä vain, osaan mäkin meikata. Mun mies ei kuitenkaan rakasta mua vain mun naaman takia, vaan pystyy sulattamaan myös raskauskilot ja rehottavat kulmakarvat, sillä eihän ne kerro siitä, millainen mä olen vaimona ja rakastajana.

Vierailija
77/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hauska nähdä teidän mammojen kuvat, kuka mitäkin oikeasti on. Mun mielestä on hyvä jos ei aina ota itseään niin vakavasti. Jos on hyvä tyyppi, älykäs ja ns. ajassa kiinni ja ennen kaikkea ITSEVARMA, voi mielestäni ihan hyvin lähteä postilaatikkoa kauemmas sen kummempia ulkonäköasioita stressaamatta.



Mutta siinä yhdyn kyllä näihin itsensä puunaajiin, että pitäisi aina muistaa pukeutua tilanteen mukaan. Jos on menossa sienimetsälle niin kumpparit jalkaan ja huivi päähän. Mutta kyllä sen verran voi huomioida tilannetta, että jos on lähdössä kaupungille, voisi eri vaatekerta ja toinenkin vilkaisu peiliin olla tarpeen. Tämä on mielestäni jo sivistyneitä tapoja eikä mitenkään liikaa vaadittu.



Meikkiä ei ole pakko käyttää, voi näyttää huolitellulta ja harkitulta vaikka ei tämän palstan ulkonäkökriteereitä täytäkään.



Eli relatkaa nyt jo mamsellit, ei se lihava crocksimuijakaan ihan aina siltä näytä kuin sinä päivänä kaupassa! :)

Vierailija
78/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallahan BMI 23 on jo tosi lihava, ja reilusti ylipainoinen on ihminen, joka käyttää tyyliin 44-numeron vaatteita.

mutta kukaan heistä ei täytä noita tuntomerkkejä. Yksikään ei ole merkittävästi ylipainoinen mm.

Vierailija
79/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotta, 4 lasta, samat farkut menee kuin teininä, eli hoikka ja pitkä ja liikunnallinen. Pitkät vaaleat hiukset ja on voittanut jonkun oman kylän missikilpailunkin. Enimmäkseen farkut ja trikoopaita -linjalla, juhlissa huimat korot ja nätti mekko. Eli että melko kaukana ap:n kuvauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan