Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perus suomalainen kotiäiti näyttää tältä:

Vierailija
22.08.2009 |

reilusti ylipainoinen,haalistunut juurikasvuilla oleva puolipitkä tukka,rasvainen. verkkarit,croksit(jalat menee länttään), ja joku iso teepaita. ei meikkiä ja pöhöttynyt naama. ah,näitä vaan näkee niiiin paljon kaupalla

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan esiinnyn julkisesti seuraavannäköisenä: järkyttävän risat farkut, joiden lahkeet kääritty muka capreiksi, säärikarvoja en ajele ja ne karvat ovat tummat ja pitkät, Crocsit jalassa, päällä joku älytön pikkuveljen vanha jättisuuri skeittipaita, tukassa voi olla Hello Kitty-pinnejä ja naamassa ei taatusti meikkiä. Ja kaikenlisäksi olen nelikymppinen!



Ei kait tuosta puutu muuta kuin että olisin ylipainoinen, mutta valitettavasti olen kropaltani timmissä kunnossa.

Vierailija
22/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kotiäideillä ei ole useinkaan aikaa pyntätä itseämme esim. työpaikan vessassa puolen tunnin välein tarkistaaksemme hiusten asentoa, ei myöskään aamulla, kun täytyy nukkua yhtä pitkään kuin lapset että selviää hektisestä päivästä hengissä.



Toisaalta, ei ole teille tullut mieleen, että kotiäideillä ei ole rahaa panostaa omiin ihquihin vaatteisiin ja kampaamokäynteihin "ihan" niin paljoa, kuin palkkatyössä käyvällä.



Toisaalta kotiäidin kauppareissu on suhtkoht fyysistä, varsinkin jos siirrytään paikasta toiseen rattaita työntäen. Eipä siinä bleiserit ja siisti hepenet tykkää, kun hikeä pukkaa ja kurakin monesti lentää Suomen vaihtelevissa sääoloissa.



Eli joo-o, kauheeta on katsella ulkonäkökeskeisyydestä lipsunutta ihmistä, ja vielä raskaampaa kuin kotiäidin katseleminen on mahdollisesti kotiäidin työpäivä.

Että terkkuja vaan sinne hiljaiseen toimistoon ja manikyyriin siinä töiden lomassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nam! kantsisko karsia kaikki liianpienet kuteet pois kaapista ja hankkia sopivia tilalle?

Vierailija
24/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä ne rumimmat mummot tulee? Rumista kotiäideistäkö vai jostain ihan muusta? Millainen meinaat olla vanhana?

Vierailija
25/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

postilaatikolla aamuisin ilman meikkiä ja ilman rintsikoita ja ilman pikkareita, pelkkä yöpaituli päällä!!! Ajatelkaa!! Ja meillä on päiväkoti tien toisella puolella, jossa ramppaa aamusta alkaen väkeä lapsia tuomassa! Mitähän ovat mahtaneet minusta ajatella.. kun omassa pihassani kävelen tuollaisena ;)

Vierailija
26/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä ne rumimmat mummot tulee? Rumista kotiäideistäkö vai jostain ihan muusta? Millainen meinaat olla vanhana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta ja mä YRITÄN joka päivä panostaa myös hieman itseeni! :) Ja se ei ole lapsilta pois! On meikkiä, ei läskiä, asun maalla...Aina ei jaksais nyppiä karvojaan tms, mutta en LUOVUTA! Tsemppiä muille!

Vierailija
28/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kylillä näkee, samoin kuin noita rupsuja äippiäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka jossain vaiheessa tajuavat etteivät saa lapsiensa lapsuutta takaisin enää koskaan ja että sekin kallisarvoinen aika meni vouhottaessa turhanpäiväisistä asioista. vaikka olisi voinut istua hiekkalaatikolla katsomassa kakkujen tekoa tukka hapsottaen ja rumissa vaatteissa.

Vierailija
30/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

postilaatikolla aamuisin ilman meikkiä ja ilman rintsikoita ja ilman pikkareita, pelkkä yöpaituli päällä!!! Ajatelkaa!! Ja meillä on päiväkoti tien toisella puolella, jossa ramppaa aamusta alkaen väkeä lapsia tuomassa! Mitähän ovat mahtaneet minusta ajatella.. kun omassa pihassani kävelen tuollaisena ;)

pitäs ihan lailla kieltää tuollainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mummot on tyylikkäitä,

mutta kylillä näkee, samoin kuin noita rupsuja äippiäkin...

sisäiseen rumuuteen.

Onnea teille valitsemallanne kitkerällä tiellä!

Vierailija
32/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kotiäideillä ei ole useinkaan aikaa pyntätä itseämme esim. työpaikan vessassa puolen tunnin välein tarkistaaksemme hiusten asentoa, ei myöskään aamulla, kun täytyy nukkua yhtä pitkään kuin lapset että selviää hektisestä päivästä hengissä. Toisaalta, ei ole teille tullut mieleen, että kotiäideillä ei ole rahaa panostaa omiin ihquihin vaatteisiin ja kampaamokäynteihin "ihan" niin paljoa, kuin palkkatyössä käyvällä. Toisaalta kotiäidin kauppareissu on suhtkoht fyysistä, varsinkin jos siirrytään paikasta toiseen rattaita työntäen. Eipä siinä bleiserit ja siisti hepenet tykkää, kun hikeä pukkaa ja kurakin monesti lentää Suomen vaihtelevissa sääoloissa. Eli joo-o, kauheeta on katsella ulkonäkökeskeisyydestä lipsunutta ihmistä, ja vielä raskaampaa kuin kotiäidin katseleminen on mahdollisesti kotiäidin työpäivä. Että terkkuja vaan sinne hiljaiseen toimistoon ja manikyyriin siinä töiden lomassa!

olen ollut kotiäitinä viimeiset 2v ja niin, en ole koskaan ollut toimistotöissä vaan olen maatalousalalla, ja kyllä myös töissä viideltä aamulla meikki tiukasti naamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitejä työpäivänä kun olen kesälomalla katsellut mutta valitettavasti juuri tuolta useat näyttävät.



Siskon kanssa juuri juteltiin, että ihmiset eivät oikeasti katso peiliin lähtiessään kauppaan tai kapakkaan.



Itsekin olen kotona verskoissa ja useimmiten liian pienessä t-paidassa ja niissä jäljitelmä muovikengissä, mutta postilaatikkoa kauemmas en mene siten pukeutuneena. Postilaatikolta minua ei näe kuin naapurin sokea pappa ja hirvet ja ketut.

Vierailija
34/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupsut ja ihanat! Kumpia täällä enemmän? Jos esim takapuoli yli metrin (aly), niin heti kuuluu läskiperse ryhmään yms!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei siis voinut käyttää meikkejä lainkaan. Näitä on omassa tuttavapiirissänikin muutama. Pitääkö jäädä kotiin?

meillä kotiäideillä ei ole useinkaan aikaa pyntätä itseämme esim. työpaikan vessassa puolen tunnin välein tarkistaaksemme hiusten asentoa, ei myöskään aamulla, kun täytyy nukkua yhtä pitkään kuin lapset että selviää hektisestä päivästä hengissä. Toisaalta, ei ole teille tullut mieleen, että kotiäideillä ei ole rahaa panostaa omiin ihquihin vaatteisiin ja kampaamokäynteihin "ihan" niin paljoa, kuin palkkatyössä käyvällä. Toisaalta kotiäidin kauppareissu on suhtkoht fyysistä, varsinkin jos siirrytään paikasta toiseen rattaita työntäen. Eipä siinä bleiserit ja siisti hepenet tykkää, kun hikeä pukkaa ja kurakin monesti lentää Suomen vaihtelevissa sääoloissa. Eli joo-o, kauheeta on katsella ulkonäkökeskeisyydestä lipsunutta ihmistä, ja vielä raskaampaa kuin kotiäidin katseleminen on mahdollisesti kotiäidin työpäivä. Että terkkuja vaan sinne hiljaiseen toimistoon ja manikyyriin siinä töiden lomassa!

olen ollut kotiäitinä viimeiset 2v ja niin, en ole koskaan ollut toimistotöissä vaan olen maatalousalalla, ja kyllä myös töissä viideltä aamulla meikki tiukasti naamassa.

Vierailija
36/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitejä työpäivänä kun olen kesälomalla katsellut mutta valitettavasti juuri tuolta useat näyttävät.

Siskon kanssa juuri juteltiin, että ihmiset eivät oikeasti katso peiliin lähtiessään kauppaan tai kapakkaan.

Itsekin olen kotona verskoissa ja useimmiten liian pienessä t-paidassa ja niissä jäljitelmä muovikengissä, mutta postilaatikkoa kauemmas en mene siten pukeutuneena. Postilaatikolta minua ei näe kuin naapurin sokea pappa ja hirvet ja ketut.

Vaikea sitä on erottaa kuka on kotiäiti ja kuka uraäiti. Suomalaiset pukeutuvat varsinkin kesälomalla mainitulla tavalla urasta riippumatta.

Että turha tässä nyt on kaataa koko suomalaisen ylipainoisen väestön taakkaa kotiäitien niskaan! Nimimerkki olen muutaman kuvatun kaltaisen nähnyt ihan työpaikallakin - tosin siellä useilla hieman meikkiäkin. Mutta muut tuntomerkit täsmää.

Vierailija
37/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rajoita pukeutumista eikä kampausta! :)

Vierailija
38/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on kiva näyttää nätiltä, ja tuntuu et ei edes silmät aukea ja herää kunnolla, jos ei ripsarit ole silmissä

olen kotona ollut nyt 5vuotta ja koen olevani oma itseni juuri meikit naamassa

olen lisäksi ehta blondi, joten ripseni eivät edes näy yhtään jos ei meikkiä ole, sama kulmakarvat on siis ihan vaaleat värittömät

olen siis ihan kalponen ja väritön ilman meikkiä

lisäksi haluan sen tälläyshetken itselleni, on edes se 15min päivästä vaan itselleni

Vierailija
39/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitejä työpäivänä kun olen kesälomalla katsellut mutta valitettavasti juuri tuolta useat näyttävät. Siskon kanssa juuri juteltiin, että ihmiset eivät oikeasti katso peiliin lähtiessään kauppaan tai kapakkaan. Itsekin olen kotona verskoissa ja useimmiten liian pienessä t-paidassa ja niissä jäljitelmä muovikengissä, mutta postilaatikkoa kauemmas en mene siten pukeutuneena. Postilaatikolta minua ei näe kuin naapurin sokea pappa ja hirvet ja ketut.

Vaikea sitä on erottaa kuka on kotiäiti ja kuka uraäiti. Suomalaiset pukeutuvat varsinkin kesälomalla mainitulla tavalla urasta riippumatta. Että turha tässä nyt on kaataa koko suomalaisen ylipainoisen väestön taakkaa kotiäitien niskaan! Nimimerkki olen muutaman kuvatun kaltaisen nähnyt ihan työpaikallakin - tosin siellä useilla hieman meikkiäkin. Mutta muut tuntomerkit täsmää.

Vierailija
40/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kotiäideillä ei ole useinkaan aikaa pyntätä itseämme esim. työpaikan vessassa puolen tunnin välein tarkistaaksemme hiusten asentoa, ei myöskään aamulla, kun täytyy nukkua yhtä pitkään kuin lapset että selviää hektisestä päivästä hengissä. Toisaalta, ei ole teille tullut mieleen, että kotiäideillä ei ole rahaa panostaa omiin ihquihin vaatteisiin ja kampaamokäynteihin "ihan" niin paljoa, kuin palkkatyössä käyvällä. Toisaalta kotiäidin kauppareissu on suhtkoht fyysistä, varsinkin jos siirrytään paikasta toiseen rattaita työntäen. Eipä siinä bleiserit ja siisti hepenet tykkää, kun hikeä pukkaa ja kurakin monesti lentää Suomen vaihtelevissa sääoloissa. Eli joo-o, kauheeta on katsella ulkonäkökeskeisyydestä lipsunutta ihmistä, ja vielä raskaampaa kuin kotiäidin katseleminen on mahdollisesti kotiäidin työpäivä. Että terkkuja vaan sinne hiljaiseen toimistoon ja manikyyriin siinä töiden lomassa!


kummallista että toiset ehtii hoitaa työnsä (8-9h/päivä) ja lisäksi lapset (itsellä 3 ja 7 v) ja silti huolehtia omasta ulkonäöstään. Itse herään puoli tuntia aiemmin, meikkaan ja laitan hiukset sekä pukeudun ennen kuin herätän lapset, syödään aamupala ja lähdetään töihin ja lapset tarhaan/kouluun. Kuntosalilla käyn 3 krt viikossa (n. tunti/krt) jotta kroppa pysyy kunnossa. Muuten olen lasten ja miehen kanssa eli tuskin kovasti jäävät paitsioon sen takia että huolehdin ulkonäöstäni.

Kotimammoille usein tuntuu olevan ylitsepääsemättömän raskasta nostaa takapuoli sohvasta ja kammata hiukset. Niitä väsähtäneitä elämäänsä kyllästyneen näköisiä otuksia tosiaan laahustaa usein pesue perässään ruokakaupoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan