Lue keskustelun säännöt.
Voiko ihmiset ymmärtää 16-vuotiaan ja 32-vuotiaan suhdetta?
20.08.2009 |
Olen rakastunut 16-vuotiaaseen nuoreen mieheen ja tunne on molemminpuolinen. Olemme sielunkumppanit, hän saa minut aivan sekaisin ja jalat menee alta. Suhteeseen alkaminen pelottaa, koska pelkään, ettei kukaan ymmärrä vaikka kuinka selittäisimme. Enää vähän yli vuosi ja hän täyttää 18. Jos odottaisimme sinne asti, olisiko ihmisten helpompi hyväksyä? Olen siis täysin vapaa, yhden lapsen yh.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En hyväksy. Mulla on lähipiirissä kaksi vastaavaa tapausta; 40-vuotias nainen pokasi parikymppisen kaverini, ja toinen kaverini löysi itseään 25-vuotta vanhemman miehen ollessaan 19. Ja vaikka molemmat oli siis jo laillisesti aikuisia, niin aivan vailla elämänkokemusta ja helposti näiden aikuistne ohjailtavissa. Miehelle kävi suht hyvin,nainen päätyi pikapikaa raskaaksi kun vielä pystyi ja nyt elävät riitaisassa suhteessa, mut elämä muuten ok. Naiselle kävi vähän heikommin; nopeasti pari lasta, sit henkisesti ja taloudellisesti alisteisessa asemassa, kunnes eron myötä hän elää köyhyysrajalla ihan romuna.
Mun mielestä on täysin moraalitonta ja vastuutonta käyttää aikuisen valtaansa kokemattomaan lapseen. Sähän ymmärrät tän järjellä itsekin, ap! Ja tiedät että se on väärin, ei sua muuten huolettais ympäristön reaktiot!!