Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihmiset ymmärtää 16-vuotiaan ja 32-vuotiaan suhdetta?

Vierailija
20.08.2009 |

Olen rakastunut 16-vuotiaaseen nuoreen mieheen ja tunne on molemminpuolinen. Olemme sielunkumppanit, hän saa minut aivan sekaisin ja jalat menee alta. Suhteeseen alkaminen pelottaa, koska pelkään, ettei kukaan ymmärrä vaikka kuinka selittäisimme. Enää vähän yli vuosi ja hän täyttää 18. Jos odottaisimme sinne asti, olisiko ihmisten helpompi hyväksyä? Olen siis täysin vapaa, yhden lapsen yh.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että poika on edes 18 niin sitten et ehkä saa niin kovaa paheksuntaa. Kehdon ryöstäjä!

Vierailija
42/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nuori mies oli 18 v, ja nainen 42 v. suhteen alkaessa. Kyse oli hyvästä ystävästäni (mies), ja myös naisesta tuli suhteen myötä ystäväni, vaikka olimme niin eri ikäiset.Olin tse myös 18 tuolloin.

Heidän suhteensa oli myrskyisä ja he rakastivat toisiaan ihan aidosti. Nainen erosi miehestään ystäväni takia. Meidän kaveripiirimme hyväksyi heidän suhteensa, mutta pojan vanhemmat eivät koskaan. Eivät he tosin mitään asialle mahtaneet, kyse oli kuitenkin täysi-ikäisistä.

Heidän suhteensa kesti muutaman vuoden ja päättyi sitten, rakkaus ei kuitenkaan tainnut kuolla missään vaiheessa. Tämä nainen nimittäin sairastui syöpään vuosia myöhemmin ja ystäväni hoivasi häntä kuolemaan saakka. Se oli kovin surullista ja mietin heitä toisinaan vieläkin, vaikka heidän suhteensa alusta on aikaa 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli poika vaikkapa 20 ja sinä 36, 16-vuotias tuntuu vaan niin lapselta (teoriassa).

Itselläni oli 18-vuotiaana 34-vuotias miesystävä. Ei sitä kukaan niin paheksunut, olimme 6 vuotta yhdessä. Mutta kai se on niin päin, ettei nainen saa edelleenkään olla vanhempi. Sukulaisellani on 17 vuotta nuorempi poikaystävä, tosin heillä on ikää 50 ja 67 ;)

Vierailija
44/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella sairasta ! 16-vuotias on vielä poikanen, lapsi. En hyväksy, enkä ymmärrä.

Vierailija
45/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotias ja kolmekymppinen on niin henkisesti eri tasoilla (tai ainakin pitäisi olla).

16 on vielä aivan lapsi vailla mitään elämänkokemusta.

Vierailija
46/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla oo enää sellaisia ihastumisen fiiliksiä häneen. Olen kyllä nähnyt toisinaan, ja hän on aina tullut juttelemaan, tiedän elämästään jotain.

Hänellä on joku nätti ja mukavan oloinen ikäisensä tyttöystävä, eikä edes pistänyt kun näin heidät. Päinvastoin, olin iloinen kun oli niin onnellisen oloinen. Esitteli mut tytölle lempi-opettajanaan :-) jonka ansiosta hän opiskelee nyt samassa opiskelupaikassa samaa alaa, millä itsekin olen. Tyttö on sieltä samasta opiskelupaikasta. Sanoin että aikoinaan tapasin mieheni siellä, ja tiedän että siellä on syntynyt paljon muitakin pareja :-).

Varmaan poika on myös tajunnut, että oli ihastus, mutta siinä ei ollut mitään realismia.

Nythän tuo poika on 21 vuotias, oletko ajatellut tavata häntä?

Vierailija
47/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nuori mies oli 18 v, ja nainen 42 v. suhteen alkaessa. Kyse oli hyvästä ystävästäni (mies), ja myös naisesta tuli suhteen myötä ystäväni, vaikka olimme niin eri ikäiset.Olin tse myös 18 tuolloin.

Heidän suhteensa oli myrskyisä ja he rakastivat toisiaan ihan aidosti. Nainen erosi miehestään ystäväni takia. Meidän kaveripiirimme hyväksyi heidän suhteensa, mutta pojan vanhemmat eivät koskaan. Eivät he tosin mitään asialle mahtaneet, kyse oli kuitenkin täysi-ikäisistä.

Heidän suhteensa kesti muutaman vuoden ja päättyi sitten, rakkaus ei kuitenkaan tainnut kuolla missään vaiheessa. Tämä nainen nimittäin sairastui syöpään vuosia myöhemmin ja ystäväni hoivasi häntä kuolemaan saakka. Se oli kovin surullista ja mietin heitä toisinaan vieläkin, vaikka heidän suhteensa alusta on aikaa 20 vuotta.

Vierailija
48/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 13v nuorempi mies. Ja onnellisia ollaan oltu jo yli 10v!

Eihän teillä ole ikäeroa kun 16v eli ei juuri enempää kun meilläkään.

Ja ps. jos esim. 16v tyttö seurustelee 32v miehen kanssa, niin se on kaikista ok!

Miksi ihmeessä ikäero toisin päin on aina NIIIIIIN kamalaa???

Vierailija
49/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä tapauksessa, jos kyseessä on Elämää Suuremopi Rakkaus, niin kyllähän toki ap voitte odottaa kunnes poika on edes täysi-ikäinen. Reilu vuosi. Ei se rakkaus noin pienessä ajassa minnekään katoa.

Vierailija
50/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä viiden vuoden päästä tunnette samoin, niin go for it, mutta jätä 16-v. rauhassa kasvamaan.

Tottakai ikäero pistää miettimään ja tiedän kyllä, ettei hänellä ole elämänkokemusta 32 vuoden ajalta ;). Silti, tunne on järisyttävä ja aito. Puolin ja toisin. ap

Vierailija
51/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että miestä pidetään mieluumminkin perofiilia, tai ainakin melkein.

Ja ps. jos esim. 16v tyttö seurustelee 32v miehen kanssa, niin se on kaikista ok!

Vierailija
52/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplasti sen ikäinen nainen on niin paljon 16-vuotiaan jolpin tasolla henkisesti että he voivat olla sielunkumppaneita.

Vierailija
53/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotus on se että 32 vuotias mies olisi muilutettu saunantakana jo moneen kertaan kun 32 vuotiasta naista "vain" eristetään ja paheksutaan sosiaalisesti.

ps. jos esim. 16v tyttö seurustelee 32v miehen kanssa, niin se on kaikista ok! Miksi ihmeessä ikäero toisin päin on aina NIIIIIIN kamalaa???

Vierailija
54/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poika olisi täysi-ikäinen. itse olen alkanut seurustella mieheni kanssa viikkoa sen jälkeen kun täytin 18 ja mieheni oli silloin 31. asia ei ole mielestäni mitenkään tuomittavampi vaikka sukupuolet ovat toisinpäin. mutta tosiaan sinuna odottaisin että parisuhteen toinenkin osapuoli on aikuinen lain silmissä.

Vierailija
55/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi seurustelemaan juuri 18v täyttäneen kanssa. poika oli jo vuoden ajan piirittänyt mutta nainen ei antanut periksi ennen kuin poika täytti sen 18v.

ovat olleet yhdessä nyt 10v.

kaverini sanoi että kyllä välillä on ottanut koville mutta joka suhteessa on aina jotain ongelmia.

heillä on nykyään 1 yhteinen lapsi.

Vierailija
56/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että olen sitten lapsellinen tai kehittymätön tai whatever, mutta eikös suhteemme sitä suuremmalla syyllä pitäisi onnistua ;).

Emme luovu rakkaudestamme. Ehkä odotamme parikin vuotta, mutta emme luovu. Ehkeivät ihmiset koskaan hyväksy rakkauttamme, mutta emme voi antaa sen olla esteenä jollekin näin kauniille ja todelliselle. En usko, että edes suurin osa ihmisistä löytää tällaista sielunkumppanuutta. Sielunkumppanuus on ehkä klisee, samoin kuin "uskollinen, rehellinen ja huumorintajuinen kumppani". Ne kaikki ovat kuitenkin kliseisyydessäänkin tärkeimpiä asioita rakkaussuhteessa.

Vierailija
57/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä poika sitten kun sinä olet 40 kymppinen tv;n ääreen käpertyvä emo luuletko että kilpailet 20 tiukkapeppuisen villin, bailaavan misun kanssa?

Vierailija
58/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä poika sitten kun sinä olet 40 kymppinen tv;n ääreen käpertyvä emo luuletko että kilpailet 20 tiukkapeppuisen villin, bailaavan misun kanssa?

Vierailija
59/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä, että suurin osa normaaleista miehistä ei edes vilkaise niitä bailaavia misuja? Ne haluaa paljon mieluummin sen 40v emon!!

Vierailija
60/81 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI 16 vuotiaat pojat.

Etkö tiedä, että suurin osa normaaleista miehistä ei edes vilkaise niitä bailaavia misuja? Ne haluaa paljon mieluummin sen 40v emon!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän