Mies vie rahat!
Saan rahaa perjantaina ja mies oli näköjään laittanut summan siirtymään automaattisesti hänen omalle tilille! Mitä pystyn tekemään kun ei suostu antamaan minun verkkopankkitunnuksia takaisin?
Kommentit (280)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:58"]Joko soitit? Vai odotatko että rakastamasi ja ah niin ihana miehesi palaa kotiin kännissä ja hakkaa sinut taas?
Kiva elämä. AV:lla voidaan sitten spekuloida kun tappo pääsee uutisiin asti.
[/quote]
Mies tuli juuri kotiin, ei ole humalassa. Lähtee kohta taas johonkin ilmeisesti. En kerro että suunnittelen lähtöä, muuten rupeaa estelemään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:57"]
Tietääkö kukaan sitä tunnetta kun oksettaa, kurkkua ahdistaa ja itkettää koko tilanne? Odotan vaan että milloin mies tulee takaisin ja millä mielialalla. Naureskeli vaan enemmänkin minun surulleni tänä aamuna. Eikai näe mitään väärää tekemisissään.. Ansaitsen ne. Olen kuulemma pettäjä ja valehtelija vaikka koskaan en ole edes miestä pettänyt. Tämä on niin pitkä ja raskas juttu ettei kaikkea pysty tännekkään purkamaan. Tämä raha-asia on vain jäävuoren huippu. Ap
[/quote]Tietää tunteen.
Tietää myös sen tunteen, kun ahdistus tuntuu suorastaan valuvan siihen kotipihalle ja jäävän siihen, kun lähtee pois. Minä lähdin vain tilapäisesti. Tilanne kuitenkin korjaantui monella tavalla ja miehenkin käytös muuttui, kun hän näki miten voi käydä.
Se on ihan sinun oma valintasi, jos jäät mieluummin sen ihanan miehen kanssa tuttuun helv'ettiin kuin lähdet etsimään uutta onnea muualta. Oikeasti sinä saisit apua vaikka joltakin meistä, jos vaan haluat ottaa sitä vastaan.
Sinä taidat olla yksi niistä, jonka ystävät ja sukulaiset ovat jo useamman kerran pelastaneet tuon miehen kynsistä. Nyt eivät enää jaksa vaan katselevat muistovärssyä, kun kohtalosi alkaa olla selvä. Aika hankala itsemurha, eikö voisi ihan vaihteeksi kokeilla elämistä?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:57"]
Tietääkö kukaan sitä tunnetta kun oksettaa, kurkkua ahdistaa ja itkettää koko tilanne? Odotan vaan että milloin mies tulee takaisin ja millä mielialalla. Naureskeli vaan enemmänkin minun surulleni tänä aamuna. Eikai näe mitään väärää tekemisissään.. Ansaitsen ne. Olen kuulemma pettäjä ja valehtelija vaikka koskaan en ole edes miestä pettänyt. Tämä on niin pitkä ja raskas juttu ettei kaikkea pysty tännekkään purkamaan. Tämä raha-asia on vain jäävuoren huippu. Ap
[/quote]Tietää tunteen.
Tietää myös sen tunteen, kun ahdistus tuntuu suorastaan valuvan siihen kotipihalle ja jäävän siihen, kun lähtee pois. Minä lähdin vain tilapäisesti. Tilanne kuitenkin korjaantui monella tavalla ja miehenkin käytös muuttui, kun hän näki miten voi käydä.
Se on ihan sinun oma valintasi, jos jäät mieluummin sen ihanan miehen kanssa tuttuun helv'ettiin kuin lähdet etsimään uutta onnea muualta. Oikeasti sinä saisit apua vaikka joltakin meistä, jos vaan haluat ottaa sitä vastaan.
Sinä taidat olla yksi niistä, jonka ystävät ja sukulaiset ovat jo useamman kerran pelastaneet tuon miehen kynsistä. Nyt eivät enää jaksa vaan katselevat muistovärssyä, kun kohtalosi alkaa olla selvä. Aika hankala itsemurha, eikö voisi ihan vaihteeksi kokeilla elämistä?
[/quote]
Itseasiassa ystävät eivät tiedä mitään. Vanhempani kyllä alkoholin käytöstä yms mutta luulevat että asiat ovat nyt paremmin.
Mihin sinä lähdit?
Ap
Tässä yksi neuvo, jos et halua sanoa paikkakuntaa ja haluat päästä kauas: nouse junaan, niin joku meistä tulee sinua vastaan sovitulle asemalle. Vaikka miehesi av-palstaa lukisi, jäljet päättyvät sille paikkakunnalle.
Selvitä myös sitä pankkiasiaa, vaikka sitten poliisin avulla, eli ilmoita pankkiin että olet erehdyksessä laittanut väärän pankkisiirron, joka pitäisi perua. Voi onnistua.
öö onhan sulla henkkarit jos kerta on ajokortti? Kyllä mulla on ajokortti kelvannut pankissa henkkariksi
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:11"]
öö onhan sulla henkkarit jos kerta on ajokortti? Kyllä mulla on ajokortti kelvannut pankissa henkkariksi
[/quote]
Tähän taisi kusahtaa provo.
Tai sitten ap keksii ettei hänelle ole ajokorttia vaan ajaa muuten. Tai kortti on hävinnyt. Tai mies hävitti sen ettei ap pääsisi minnekään.
Minä ainakin olen saanut pankissa laitettua käteistä tilille vanhentuneella passilla. Sanoi pankkineiti tuimasti että passi on vanha, mutta kun muuta todistusta ei ollut, niin ei mahtanut mitään.
.
Hyvähän se on nyt tässä jälkiviisastella, mutta olisit soittanut sinne pankkiin ja kuolettanut tilin tms. Tai perunut sen maksun. Mutta nyt ei auta itku kun maito on jo maassa.
.
Lähde menemään niin pian kuin voit. Rahoja et saa takaisin mitä luultavimmin, mutta tulevaisuuden palkat saat ainakin pitää. Älä jää sinne enää, tsemppiä.
Ajokortti hävisi joskus aikoja sitten rahapussin mukana. Juna on muuten hyvä mutta täytyyhän sekin jollain maksaa. :/
Ap
Epäilin kyllä että mies vaan piilotti pussini johonkin juurikin viedäkseen henkkarit minulta. Vapaudenriistoahan tämä on täysin. Haluaa hallita minua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:19"]
Ajokortti hävisi joskus aikoja sitten rahapussin mukana. Juna on muuten hyvä mutta täytyyhän sekin jollain maksaa. :/ Ap
[/quote]
Ethän sä voi ajaa autoa ilman ajokorttia, mutta silti ajat? Etkö pidä pankkikorttiasi rahapussissa vai onko sekin hävinnyt samalla? :D
Hei, nyt en enää usko tähän stooriin. Oliko hauskaa kusettaa? Ihan tosi, oikeilla ihmisillä voi oikeasti olla tällainen hätä, mutta vesität ihmisiltä kaiken auttamisen halun jatkamalla tällaista. Mitä sait tästä?
Ajan kyllä ilman ajokorttia. Ajattelin että poliisit kyllä näkee koneelta että kortti löytyy jos pysäyttävät. Pankkikortti on koska silloin tilasin uuden.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:24"]Hei, nyt en enää usko tähän stooriin. Oliko hauskaa kusettaa? Ihan tosi, oikeilla ihmisillä voi oikeasti olla tällainen hätä, mutta vesität ihmisiltä kaiken auttamisen halun jatkamalla tällaista. Mitä sait tästä?
[/quote]
Millä todistan että tämä kaikki on täysin totta? En istu huvikseen tässä sohvalla ja kirjoita tänne kokoajan. Ei ole muitakaan kenelle puhua tai pyytää apua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:22"]Älkää hyvät ihmiset levittäkö edes vitsillä tietoa että VANHENTUNEELLA PASSILLA saisi uudet verkkopankkitunnukset. Tampiot.
Ja mitään rikosta ei ole välttämättä edes tapahtunut. Verkkopankkitunnussopimuksessa, jonka asiakas on allekirjoittanut, sanotaan, että tunnuksia ei saa koskaan luovuttaa KENELLEKÄÄN.
Vaikka provohan tämä taisi olla.
T. Vittuuntunut pankintäti
[/quote]
Minä en vanhentuneella passilla olis kyllä tullut uusia tunnuksia hakemaan vaan katkaisemaan nimenomaisen suoraveloituksen. Sekäänkö ei olisi onnistunut vaikka henkkarista näkisit että olen oikea henkilö, päivämäärä vaan mennyt umpeen vaikka 2pv sitten.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:16"]En meinannut muuttaa vuokra-asunnostani mihinkään vaan miehen täytyy lähteä. Asunto on sopiva ja vuokranantaja todella mukava.
Pankkiasioita ruvetaan sitten ensi viikolla hoitamaan.
Ap
[/quote]
Olen ihan mielettömän ylpeä susta ap!❤
En ole palannut miehen luo. Etsii ja metsästää minua kyllä joka paikasta. Olen nyt vanhempieni luona majoittunut. Asiat ovat vielä hyvin sekaisin. Ensi viikolla on aika sossuun ja poliisien kanssa. Ilmeisesti saan avustusta uuden asunnon hankintaan ja lähestymiskieltoa laitetaan vireille.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:56"]
Pystyt tekemään rikosilmoituksen.
[/quote]
Tämä. Ja miten ihmeessä miehelläsi edes on tunnukset SINUN nettipankkiisi? En voi käsittää.
[/quote]
Kyllä meillä on miehen kanssa tunnukset toistemme tileille, mutta meillä toimiikin luottamus, ei oteta ilman lupaa rahaa ja maksetaan vaan laskuja mitä ollaan sovittu. Teidän suhde ei kuulosta kovin hyvältä.
Joko soitit? Vai odotatko että rakastamasi ja ah niin ihana miehesi palaa kotiin kännissä ja hakkaa sinut taas?
Kiva elämä. AV:lla voidaan sitten spekuloida kun tappo pääsee uutisiin asti.