Mies vie rahat!
Saan rahaa perjantaina ja mies oli näköjään laittanut summan siirtymään automaattisesti hänen omalle tilille! Mitä pystyn tekemään kun ei suostu antamaan minun verkkopankkitunnuksia takaisin?
Kommentit (280)
Turvakodissa saa olla 2kk. Hyvä ap!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:37"]Turvakodissa saa olla 2kk. Hyvä ap!
[/quote]
Mitenhän osaan olla periaatteessa muiden nurkissa? Asunut kuitenkin omassa kodissa jo vuosia.
Ap
Mies on soittanut kymmenen kertaa ja laittanut viestiä, kauppaan hakemaan kaljaa ja vauhdilla. Hyi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:37"]Turvakodissa saa olla 2kk. Hyvä ap!
[/quote]
Mitenhän osaan olla periaatteessa muiden nurkissa? Asunut kuitenkin omassa kodissa jo vuosia.
Ap
[/quote]
Ainakin olet turvassa eikä sun tarvi pelätä.
Nyt olen perillä, en kyllä tänne jää vaan lähden takaisin kotiin rakkaan mieheni luo. Ap
Oikeestiko viitsit trollata näin vakavalla asialla? Joillekin tuommoinen elämä on todellisuutta.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:42"]Nyt olen perillä, en kyllä tänne jää vaan lähden takaisin kotiin rakkaan mieheni luo. Ap
[/quote]
Tämä ei kyllä ollut oikea Ap!!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:23"]mä en tiedä uskonko tätä vai en, toisaalta tommosia hulluja miehiä on oikeesti olemassa, ja se on oikeesti todella vaikeaa kertoa kellekkään tilanteesta.. mä asuin parinsadan kilsan päästä kotikotia mieheni kanssa, ja hän alkoi lyömään mua ja jos koitin rueta soittaa jollekki niin särki puhelimen, ihan oikeesti. en uskaltanut siinä vaiheessa lähtee minnekkää. aikani siedin miestä ja koitin miellyttää etten saisi taas nyrkistä, sitten kun olin lomalle lähössä niin pakkasin niin paljo vaatetta mukaan kun mahtu ja en oo sen päivän jälkeen takasi menny, muutaku hakemaan omat huonekalut yms perheeni kanssa. [/quote] Jep meilläkin mies särkenyt varmaan parikymmentä puhelinta ja sim korttejakin samalla. Etten saisi kenenkään yhteyttä. Autosta on irrottanut ties mitä piuhoja etten ole päässyt aina lähtemään. Kotiavaimet on vienyt monesti näiden pankkitunnusten lisäksi. Vapaudenriistoahan tämä on ollut! Ja aina on vaan naureskellut kun olen uhannut lähteä ja jättää. Olen nyt taksissa! Ap
[/quote]
mulla ei mies koskaan tienny tunnuslukuja pankkiin, mutta jos annoin kortin että kävisi ruokaa kaupasta jos en itse töiltä ehtinyt niin oli joskus kaiken nostanut ja käyttänyt.. :( onneksi nykyään osaa olla viisaampi. silloin olin parikymppinen. tsemppiä sulle ap!
Mä olen ap ollut ihan samassa tilanteessa kuin säkin. Mutta mä päätin että nyt se paska loppuu, nyt mä otan itse langat käsiini ja vaikka mua pelotti ihan hirveästi, mä tein sen. Ja kiitos sen, mulla on nyt oma elämä ja oon onnellinen.
Ota kaikki apu vastaan, kerro asiat niinkuin ne ovat, älä salaile, älä häpeile, älä peittele. Anna ihmisten auttaa. Sun ei tarvii hävetä sitä, että sun miehes on sekopää.
Ekat päivät on vaikeita, sun omat tunteet myllertää ja on se shokki itselleenkin tunnustaa millaista helvettiä elämä onkaan. Ois niin helppoa uskoa niitä miehen vakuutteluja ja vannomisia muuttumisesta ja uskoa siiihen valheeseen, että kaikki on sittenkin hyvin. Ei ole. Mies valehtelee. Jos menet takaisin, kaikki jatkuu ennallaan -tai itseasiassa muuttuu vain pahemmaksi. Älä anna periksi. Älä kuuntele. Älä usko.
Vaihda puhelinnumeroa, äläkä anna sitä numeroa miehellesi. Hae miehelle myös lähestymiskieltoa, ja soitat joka ainoan kerran poliiseille, kun se apina näyttäytyykään sun lähellä.
Nyt nainen näytät sille, että sua ei enää alisteta sekuntiakaan.
Voimia kovasti, tiedän 100 prosenttisesti mitä käyt läpi.
Takaisin kotona! Mies rakastaa minua ja kaikki paha on poispyyhkäisty! Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:59"]Takaisin kotona! Mies rakastaa minua ja kaikki paha on poispyyhkäisty! Ap
[/quote]
Höpöhöpö!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:54"]Mä olen ap ollut ihan samassa tilanteessa kuin säkin. Mutta mä päätin että nyt se paska loppuu, nyt mä otan itse langat käsiini ja vaikka mua pelotti ihan hirveästi, mä tein sen. Ja kiitos sen, mulla on nyt oma elämä ja oon onnellinen.
Ota kaikki apu vastaan, kerro asiat niinkuin ne ovat, älä salaile, älä häpeile, älä peittele. Anna ihmisten auttaa. Sun ei tarvii hävetä sitä, että sun miehes on sekopää.
Ekat päivät on vaikeita, sun omat tunteet myllertää ja on se shokki itselleenkin tunnustaa millaista helvettiä elämä onkaan. Ois niin helppoa uskoa niitä miehen vakuutteluja ja vannomisia muuttumisesta ja uskoa siiihen valheeseen, että kaikki on sittenkin hyvin. Ei ole. Mies valehtelee. Jos menet takaisin, kaikki jatkuu ennallaan -tai itseasiassa muuttuu vain pahemmaksi. Älä anna periksi. Älä kuuntele. Älä usko.
Vaihda puhelinnumeroa, äläkä anna sitä numeroa miehellesi. Hae miehelle myös lähestymiskieltoa, ja soitat joka ainoan kerran poliiseille, kun se apina näyttäytyykään sun lähellä.
Nyt nainen näytät sille, että sua ei enää alisteta sekuntiakaan.
Voimia kovasti, tiedän 100 prosenttisesti mitä käyt läpi.
[/quote]
Kiitoa sinulle! Olisi ihana jutella jonkun kanssa joka on käynyt samoja asioita läpi!
Ap
Niitä kohtalotovereita varmasti löytyy sieltä turvakodista.
Tämä turvakoti on todella pieni. Ei ole nyt muita täällä.
Ap
Kai turvakodintyöntekijöiden kanssa on keskusteluapua on tarjolla? :) tännekin voit selvittää ajatuksiasi, mutta he ovat ammattilaisia. Pari päivää voi olla nyt kova sokki ja tunteiden ja pelkojen myllerrys, mutta älä niiden pelossa nyt luovu tästä. Kannattaa myös kertoa turvakodissa, että koet kaipaavasi paljon tukea ja kannustusta tässä tilanteessa että pystyt viemään tämän läpi, he kyllä ymmärtävät miten heikoilla nujerrettu ihminen psykologisesti on.
Voi ei, koira unohtui puistoon! Ap
Kyllä työntekijöiden kanssa voi puhua mutta on ihan eri asia puhua sellaisen ihmisen kanssa joka on läpikäynyt samanlaista helvettiä.
Ja ei jäänyt koira puistoon, miten joku jaksaa tulla tälläiseen ketjuun trollailemaan.
Ap
No me tsempataan kyllä sua. :) koskaan ei voi tietää mikä netissä anonyymisti on provo ja mikä ei, mutta jos/kun olet totta, niin jokainen täällä on iloinen kun lähdit! Sua ei saa kohdella noin. Tiedän itsekin millaista on olla alistettu, ja siitä itsensä irti repäiseminen on samalla pelottavinta ja upeinta maailmassa. Onko mies kysellyt perään, vai onko parempi jättää vain kertomatta mitään?
P[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:37"]No me tsempataan kyllä sua. :) koskaan ei voi tietää mikä netissä anonyymisti on provo ja mikä ei, mutta jos/kun olet totta, niin jokainen täällä on iloinen kun lähdit! Sua ei saa kohdella noin. Tiedän itsekin millaista on olla alistettu, ja siitä itsensä irti repäiseminen on samalla pelottavinta ja upeinta maailmassa. Onko mies kysellyt perään, vai onko parempi jättää vain kertomatta mitään?
[/quote]
Nyt ei ole soitellut. Varmaan lähtenyt kotonta johonkin ja soittelee sitten taas kotiuduttuaan. Ahdistaa sekin.
Terapeuttista kyllä kun saa edes kirjoittaa ajatuksia.
Ap
Voimia sulle! Olen onnellinen sun puolesta, että sait viimein rohkeutta lähteä. Sulla on varmasti pitkä toipuminen edessä, mutta oot vielä nuori ja sua odottaa parempi huominen. <3