Mies vie rahat!
Saan rahaa perjantaina ja mies oli näköjään laittanut summan siirtymään automaattisesti hänen omalle tilille! Mitä pystyn tekemään kun ei suostu antamaan minun verkkopankkitunnuksia takaisin?
Kommentit (280)
Lähde sinne pankkin tekemään se valtakirja!
Äkkiä poliisille tai jos kyseessä on vielä väkivaltainen mies niin turvakotiin!!! Pankkitunnusten ottaminen, kännykän lukitusnumeron muuttaminen kuulostaa melkeinpä vapaudenriistolta. Älä missään nimessä anna kenenkään tehdä tuollaista itsellesi, toi ei pääty hyvin. Sä todella tunnut olevan vuosia(?) alistettu ja nöyryytetty, että joku voi tehdä tuollaista. Niinkuin kommenteistakin huomaat, mies tekee todella väärin (rikollisesti) sinulle ja vain sinä voit pelastaa itse itsesi tilanteesta. Sinä nsaitset hyvän elämän! Jätä se p**** heti!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:51"]
Menisinkin mutta passini on mennyt vanhaksi ja muuta henkkareita ei ole. Ap
[/quote]
MIksi sinä keksit tekosyitä kaikkiin muihinkin hyviin neuvoihin, mitä sinulle on annettu? Ei sinulla tietenkään ole käyttöoikeutta miehesi tiliin, vai onko?
Niin tietenkin, onhan se mies muuten niin ihana, eikö olekin? Ja mitä sanoisivat vanhempasi/siskosi/naapurisi/työkaverisi ym jos niin loistavasta miehestä menisit eroamaan. Viis rahoista, kunhan sinulla on edes Mies.
Minä todella toivon, että tämä olisi provo, mutta tyhmät naiset eivät näköjään pääse loppumaan. Toivottavasti sinä kirjoitit tämän vain varoitukseksi niille naisille, joilla ei ole rahaa muulla tilillä kuin sillä, joka on miehen kanssa yhteinen tai jolle miehellä on käyttöoikeus.
[/quote]
Tämä ap on varmasti se sama viime syksyltä: "köyhällä ei ole varaa edes pikkujouluihin". Ihan hyviä ja toimivia neuvoja tulee palstantäydeltä mutta aina löytyy tekosyitä olla tekemättä asialle yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:39"]Äkkiä poliisille tai jos kyseessä on vielä väkivaltainen mies niin turvakotiin!!! Pankkitunnusten ottaminen, kännykän lukitusnumeron muuttaminen kuulostaa melkeinpä vapaudenriistolta. Älä missään nimessä anna kenenkään tehdä tuollaista itsellesi, toi ei pääty hyvin. Sä todella tunnut olevan vuosia(?) alistettu ja nöyryytetty, että joku voi tehdä tuollaista. Niinkuin kommenteistakin huomaat, mies tekee todella väärin (rikollisesti) sinulle ja vain sinä voit pelastaa itse itsesi tilanteesta. Sinä nsaitset hyvän elämän! Jätä se p**** heti!
[/quote]
Sait mut itkemään. Kyllä on ollut muutaman kerran humalassa väkivaltainen ja ne asiat ovat menneet poliisille.
Yksinäisyys vaivaa. Toivoisin että olisi joku kenen kanssa pakata tavarat ja vaikka kenen luo mennä ettei tarviisi turvakotia. Nyt vain istun ahdistuneena tässä ja mietin mitä tehdä. Pelkään jo ennalta maanantaitakin kun mies saa omat rahansa ja voi taas tehdä niillä mitä haluaa..
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:17"]Mikä on tekosyysi ettet käynyt nostamassa rahoja automaatilta? [/quote] En päässyt millään automaatille. Autosta bensa loppu ja meiltä on pitkä matka lähimmälle automaatille. Asumme pikkukaupungissa. Ap [/quote] Eikö sulla oo kahta jalkaa tai fillaria? [/quote] Luuletko ettei mies olisi jotenkin yrittänyt estää lähtöäni jos olisin keskellä yötä ruvennut lähtemään automaatille? Pelko voi joskus olla aika lamaannuttava.. Ap
[/quote]
No jos sua pelottaa nii kannattais lähtee sieltä ja kans vähä vauhilla. Soitat vaikka jollekki sukulaiselle/ kaverille ja läätkit niitten luo ja jos se sun ukkos muka yrittää sua estää nii voit soittaa poliisille ja sanoo et se ei päästä sua menemään. Vapauden riistoahan se olis..
Ootko sama, jonka mies ryyppää viikonloput ja on väkivaltainen? Viime perjantainakin lähdit sitä karkuun? Miksi menit takaisin???? Nyt jätä se mies ennen kuin se hakkaa sut viimeisen kerran. Ja ei tekosyitä! Pakkaat tavarat ja lähdet. Jos mies tulee perässä, niin soitat poliisit heti. Ei tuommoista roikaletta tarvi suojella.
Tietääkö kukaan sitä tunnetta kun oksettaa, kurkkua ahdistaa ja itkettää koko tilanne? Odotan vaan että milloin mies tulee takaisin ja millä mielialalla. Naureskeli vaan enemmänkin minun surulleni tänä aamuna. Eikai näe mitään väärää tekemisissään.. Ansaitsen ne. Olen kuulemma pettäjä ja valehtelija vaikka koskaan en ole edes miestä pettänyt.
Tämä on niin pitkä ja raskas juttu ettei kaikkea pysty tännekkään purkamaan. Tämä raha-asia on vain jäävuoren huippu.
Ap
Menet sinne turvakotiin jos ei muuta paikkaa ole. Sulla on selvästi jo voimat niin vähissä, ettet jaksa edes omista asioista kunnolla huolehtia. Turvakodissa saat apua, sun ei tarvi enää selviytyä yksin. Saat tukea ja pääset uuden elämän alkuun. Ne varmasti osaa auttaa tuon raha-asiankin kanssa. Ota rohkeasti apua vastaan, ei ole sun syy, että miehes on saanut sut tuohon tilanteeseen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:55"]Ootko sama, jonka mies ryyppää viikonloput ja on väkivaltainen? Viime perjantainakin lähdit sitä karkuun? Miksi menit takaisin???? Nyt jätä se mies ennen kuin se hakkaa sut viimeisen kerran. Ja ei tekosyitä! Pakkaat tavarat ja lähdet. Jos mies tulee perässä, niin soitat poliisit heti. Ei tuommoista roikaletta tarvi suojella.
[/quote]
Sama ihminen kun viime viikonloppunakin!
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:58"]Menet sinne turvakotiin jos ei muuta paikkaa ole. Sulla on selvästi jo voimat niin vähissä, ettet jaksa edes omista asioista kunnolla huolehtia. Turvakodissa saat apua, sun ei tarvi enää selviytyä yksin. Saat tukea ja pääset uuden elämän alkuun. Ne varmasti osaa auttaa tuon raha-asiankin kanssa. Ota rohkeasti apua vastaan, ei ole sun syy, että miehes on saanut sut tuohon tilanteeseen.
[/quote]
Se kynnys soittaa ja pyytää apua on hirveä. Nolottaa.. Ja tuntuisi niin oudolta mennä johonkin vieraaseen paikkaan istumaan. Saako niihin viedä koiraa mukana? :D
Ap
Turvakodissa saat levätä ja ei tarvi enää pelätä. Voimia sulle! T. 106
Saa tietääkseni viedä koiran. Soitat nyt ennrn kuin mies tulee takaisin. Pakkaat tärkeimmät tavarat kassiin ja lähdet. Älä jää sinne hskattavaksi ja haukuttavaksi. Ansaitset ihmisarvon.
Mua itkettää kun mietin että miksi rakastamani mies tekee minulle näin? En oo toivonut muuta kun normaalia elämää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:57"]
Tietääkö kukaan sitä tunnetta kun oksettaa, kurkkua ahdistaa ja itkettää koko tilanne? Odotan vaan että milloin mies tulee takaisin ja millä mielialalla. Naureskeli vaan enemmänkin minun surulleni tänä aamuna. Eikai näe mitään väärää tekemisissään.. Ansaitsen ne. Olen kuulemma pettäjä ja valehtelija vaikka koskaan en ole edes miestä pettänyt. Tämä on niin pitkä ja raskas juttu ettei kaikkea pysty tännekkään purkamaan. Tämä raha-asia on vain jäävuoren huippu. Ap
[/quote]
Tietää kyllä! Siksi otat turvakotiin yhteyttä nyt, että saat tukea apua asioiden selvittämiseen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:01"]Saa tietääkseni viedä koiran. Soitat nyt ennrn kuin mies tulee takaisin. Pakkaat tärkeimmät tavarat kassiin ja lähdet. Älä jää sinne hskattavaksi ja haukuttavaksi. Ansaitset ihmisarvon.
[/quote]
Turvakotiin on varmaan 30km matka, millä sinne menen rahattomana? Maksavatko taksin tai jotain?
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:01"]Mua itkettää kun mietin että miksi rakastamani mies tekee minulle näin? En oo toivonut muuta kun normaalia elämää.
Ap
[/quote]
Valitettavasti tuo mies ei ole sun rakkautesi arvoinen. Löytyy niitä kilttejäkin ja oikeasti rakastettavia miehiä tästä maasta. Nyt huolehdit omasta turvallisuudestasi vaan. Kirjoita vaikka ylös kaikki pahuudet, mitä miehesi on tehnyt ja lue ne, niin että kuvittelet niiden tapahtuneen jollekin ystävällesi tai muulle läheiselle. Mitä mieltä olisit tilanteesta? T. 106
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:32"]No kyllä se onnistuu. Mutta etpä sinä provona varmaan toimivaa ratkaisua halunnutkaan... [/quote] Istun sohvalla ja mietin vaan että mihin menisin ilman rahaa ja bensaa kun tänne en enää halua jäädä.. Toivoisin niin että tää olisi pahaa unta tai huono provo. Mutta ei, suoraan nuoren naisen elämästä! Ap
[/quote]
Kyllä riittää selityksiä. Voisin neuvoa, että pyydä ystäviä tai sukulaisia apuun, mutta osaan jo aavistella: ystäviä ja sukulaisia ei ole? (jotka voisivat siis kyyditä sinua haluamaasi paikkaan).
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:01"]
Mua itkettää kun mietin että miksi rakastamani mies tekee minulle näin? En oo toivonut muuta kun normaalia elämää. Ap
[/quote]
Se ei rakasta sua. Olet sille rahanlähde, asunto ja pillu.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:01"]Saa tietääkseni viedä koiran. Soitat nyt ennrn kuin mies tulee takaisin. Pakkaat tärkeimmät tavarat kassiin ja lähdet. Älä jää sinne hskattavaksi ja haukuttavaksi. Ansaitset ihmisarvon. [/quote] Turvakotiin on varmaan 30km matka, millä sinne menen rahattomana? Maksavatko taksin tai jotain? Ap
[/quote]
Soita nyt vaan sinne turvakotiin ennen kuin mies kännipäissään taas hakkaa sut, ei ne sua pulaan jätä, vaikkei sulla ole rahaa.
Uskon, että sulla on voimat lopussa. Ne palaa, kun pääset eroon miehestä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:32"]No kyllä se onnistuu. Mutta etpä sinä provona varmaan toimivaa ratkaisua halunnutkaan...
[/quote]
Istun sohvalla ja mietin vaan että mihin menisin ilman rahaa ja bensaa kun tänne en enää halua jäädä.. Toivoisin niin että tää olisi pahaa unta tai huono provo. Mutta ei, suoraan nuoren naisen elämästä!
Ap