Mies vie rahat!
Saan rahaa perjantaina ja mies oli näköjään laittanut summan siirtymään automaattisesti hänen omalle tilille! Mitä pystyn tekemään kun ei suostu antamaan minun verkkopankkitunnuksia takaisin?
Kommentit (280)
Mä törmäsin tähän ketjuun nyt, en ollut mukana silloin kun tilanne oli "akuutti". Hyvä ap, hienoa että uskalsit sitten lopulta lähteä! Olen hengessä mukana täällä, tsemppiä kovasti!
En vaan enää pääse siihen puhelimeen kun on vaihtanut sen näyttölukon.. Olisikin tämä huijausta vain eikä suoraan minun elämää.
Ap
Mitäpä jos muuttaisit sen elämäsi? Ei me sitä täältä palstalta käsin pystytä puolestasi muuttamaan.
Ahaa. Eli provohan tämä on, ellei joku nyt esitä ap:ta.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:26"]
Ajan kyllä ilman ajokorttia. Ajattelin että poliisit kyllä näkee koneelta että kortti löytyy jos pysäyttävät. Pankkikortti on koska silloin tilasin uuden. Ap
[/quote]
Milläs ne sakot maksat kortitta ajosta? Missä sitä pankkikorttia säilytät kun ei sulla ole rahapussia?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:26"]
Ajan kyllä ilman ajokorttia. Ajattelin että poliisit kyllä näkee koneelta että kortti löytyy jos pysäyttävät. Pankkikortti on koska silloin tilasin uuden. Ap
[/quote]
Milläs ne sakot maksat kortitta ajosta? Missä sitä pankkikorttia säilytät kun ei sulla ole rahapussia?
[/quote]
Tällä hetkellä pankkikortti on housujen taskussani, sieltä mies ei saa sitä. Olen kyllä tähän mennessä ostanut jo uuden rahapussin mutta tässä tilanteessa en sitä käytä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:57"] Tietääkö kukaan sitä tunnetta kun oksettaa, kurkkua ahdistaa ja itkettää koko tilanne? Odotan vaan että milloin mies tulee takaisin ja millä mielialalla. Naureskeli vaan enemmänkin minun surulleni tänä aamuna. Eikai näe mitään väärää tekemisissään.. Ansaitsen ne. Olen kuulemma pettäjä ja valehtelija vaikka koskaan en ole edes miestä pettänyt. Tämä on niin pitkä ja raskas juttu ettei kaikkea pysty tännekkään purkamaan. Tämä raha-asia on vain jäävuoren huippu. Ap [/quote]Tietää tunteen. Tietää myös sen tunteen, kun ahdistus tuntuu suorastaan valuvan siihen kotipihalle ja jäävän siihen, kun lähtee pois. Minä lähdin vain tilapäisesti. Tilanne kuitenkin korjaantui monella tavalla ja miehenkin käytös muuttui, kun hän näki miten voi käydä. Se on ihan sinun oma valintasi, jos jäät mieluummin sen ihanan miehen kanssa tuttuun helv'ettiin kuin lähdet etsimään uutta onnea muualta. Oikeasti sinä saisit apua vaikka joltakin meistä, jos vaan haluat ottaa sitä vastaan. Sinä taidat olla yksi niistä, jonka ystävät ja sukulaiset ovat jo useamman kerran pelastaneet tuon miehen kynsistä. Nyt eivät enää jaksa vaan katselevat muistovärssyä, kun kohtalosi alkaa olla selvä. Aika hankala itsemurha, eikö voisi ihan vaihteeksi kokeilla elämistä? [/quote] Itseasiassa ystävät eivät tiedä mitään. Vanhempani kyllä alkoholin käytöstä yms mutta luulevat että asiat ovat nyt paremmin. Mihin sinä lähdit? Ap
[/quote]
Tässä on 7 sivua sulle ohjeita. Ihan turhaa pyydät enää uutta apua vaan alat järjestelmällisesti toteuttaa sulle annettuja ohjeita. Kuten sanottua, vain sinä itse voit tehdä omalle jotain. Kirjoita seuraavan kerran vasta kun olet saanut soitettua turvakotiin tai vanhemmillesi.
Väliaikaisen henkilöllisyystodistuksen saa poliisilaitokselta todella helposti. Samalla voit tehdä rikosilmoituksen miehestäsi. Ja jos kerta pääsit käymään miehen puhelimella mobiilipankissa, niin mikset siinä peruuttanut maksua ja vaihtanut salasanaasi? Mutta provohan tämäkin taitaa olla.
Soitan kyllä kunhan mies taas lähtee pois.
Ap
Ap, provosi kuoli jo. Anna olla.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:27"] Millä todistan että tämä kaikki on täysin totta? En istu huvikseen tässä sohvalla ja kirjoita tänne kokoajan. Ei ole muitakaan kenelle puhua tai pyytää apua. Ap
[/quote]
Sinulle on tässä ketjussa tarjottu apua kukkaramitoin. Mikä mättää, kun mikään ei kelpaa? Yksi yleisin provon tunnusmerkki on se ,että mikään ratkaisu ei toimi vaan tarina jatkuu.
Siitä huolimatta vielä yksi neuvo: ota yhteyttä oman kuntasi sosiaalipäivystykseen. Kyllä siellä vielä joku on, vaikka kunnanvirasto olisi suljettu ja on perjantai.
Soitan turvakotiin kunhan mies lähtee. Kuolisikin tämä tilanne tähän mutta ei. On kuin painajaista.
Pelkään jälkiseurauksia kun olen lähtenyt pois. Tuleeko etsimään minua jostain, meneekö vanhempieni luo riehumaan yms.
Ap
Minkä ikäinen olet, ap? Entä mies? Miksi pelkäät niin kovin kertoa vanhemmillesi, kai he osaavat yhtä hörhöä vastaan puolustautua?
Sulla voi olla paniikkikohtaus. Ei mikään ihme kaiken kokemasi jälkeen, että kroppa reagoi.
Mistä Kiinasta se taksi tulee, jos ei ole vieläkään tullut?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:23"]mä en tiedä uskonko tätä vai en, toisaalta tommosia hulluja miehiä on oikeesti olemassa, ja se on oikeesti todella vaikeaa kertoa kellekkään tilanteesta.. mä asuin parinsadan kilsan päästä kotikotia mieheni kanssa, ja hän alkoi lyömään mua ja jos koitin rueta soittaa jollekki niin särki puhelimen, ihan oikeesti. en uskaltanut siinä vaiheessa lähtee minnekkää. aikani siedin miestä ja koitin miellyttää etten saisi taas nyrkistä, sitten kun olin lomalle lähössä niin pakkasin niin paljo vaatetta mukaan kun mahtu ja en oo sen päivän jälkeen takasi menny, muutaku hakemaan omat huonekalut yms perheeni kanssa.
[/quote]
Jep meilläkin mies särkenyt varmaan parikymmentä puhelinta ja sim korttejakin samalla. Etten saisi kenenkään yhteyttä. Autosta on irrottanut ties mitä piuhoja etten ole päässyt aina lähtemään. Kotiavaimet on vienyt monesti näiden pankkitunnusten lisäksi. Vapaudenriistoahan tämä on ollut!
Ja aina on vaan naureskellut kun olen uhannut lähteä ja jättää.
Olen nyt taksissa!
Ap
Päätäkin rupesi särkemään ja silmiä koskee.
Kamala olo tosissaan. Ennenkin on kyllä maha mennyt sekaisin kotona jännittäessäni mutta happiongelmat on jo uusi juttu..
Ap
Miehellä on edelleen autoni avain ja kotiavainkin. Kaikki nämä pitäisi jollain keinoin saada pois.
On ryypännyt oman työttömyyskorvauksensa ja yritti saada minulta rahaa. Ei ilmeisesti tajua että vasta vei minun rahat joilla minun pitäisi kuukausi elää..
Ap