Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vie rahat!

Vierailija
29.07.2015 |

Saan rahaa perjantaina ja mies oli näköjään laittanut summan siirtymään automaattisesti hänen omalle tilille! Mitä pystyn tekemään kun ei suostu antamaan minun verkkopankkitunnuksia takaisin?

Kommentit (280)

Vierailija
181/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sinne ja sanot, että mies vei sun rahat ja otti tunnusluvut eikä anna takaisin. Kyllä ne keksii keinon auttaa. Soitat ja kerrot rehellisesti sun tilanteen. Ei ne sua syyllistä. Sanot ettet pääse mihinkään pakoon, kun rahat on miehellä ja että todennäköisesti se hakkaa sut takaisin tullessaan

Vierailija
182/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku miespuolinen kaveri? Laita hänet soittamaan miehesi nimissä pankkiin ja sanomaan sinne että tunnukset ja pankkikortti ovat hävinneet. Sun rahat on ainakin turvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa poliisille että poistavat miehen asunnostasi koska asunto on sinun nimissäsi!! Samalla kun poliisit ovat saapuneet paikalle voit tehdä rikosilmoituksen rahojen varastamisesta. Toimi jo!

Vierailija
184/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista! Sukua ei oikeastaan ole, paitsi miehen puolen sukulaiset jotka asuvat yli 100km päässä. Kaikki olisi vaan niin helpompaa kun olisi joku tässä vieressä, mukana.. Reppana varmaan olen mutta tarvitsisin jonkun viereen potkimaan ja kannustamaan eteenpäin!

Ap

Vierailija
185/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:20"]

Kiitos paljon vastauksista! Sukua ei oikeastaan ole, paitsi miehen puolen sukulaiset jotka asuvat yli 100km päässä. Kaikki olisi vaan niin helpompaa kun olisi joku tässä vieressä, mukana.. Reppana varmaan olen mutta tarvitsisin jonkun viereen potkimaan ja kannustamaan eteenpäin! Ap

[/quote]

Jos haluat sen normaalin elämän tai elää ylipäätään, niin mene pois ja äkkiä, ennen, kuin miehesi tulee. Ajatteleppa, että olisi tuntematon tulisi kotiisi veisi rahasi ja hakkaisi. Mitä tekisit? Jäisitkö odottelemaan, että pian se sieltä taas tulee vähänmätkimään ja haukkumaan. Ei tuttuus tai parisuhde oikeuta tuollaiseen käytökseen.

Vierailija
186/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititko jo turvakotiin? Kuten tiedät on parempi hoitaa asiat nyt päivällä kun suurin osa virastoista on auki ja ihmisiä töissä. Illalla tilanne voi olla jo katastrofaalinen. Usein väkivalta ja alkoholismi tulee suhteisiin vähitellen ja alistaminen tapahtuu huomaamattomasti kunnes "uhri" ei pysty ja kykene tekemään puolustamaan itseään ja omia rajojaan. Yleensä siinä vaiheessa pahoinpitelijä on katkaissut uhrilta sosiaaliset suhteet, että apua ei ole helposti saatavilla. Älä missään nimessä jää rakkaudesta suhteeseen, mikään rakkaus ei ole tuon arvoista (ei muuta eikä paranna toista). Ja kyllä, alkoholisti voi olla ihminen, joka juo vain viikonloppuisin. Ja ei, alkoholi ei ole syy väkivaltaiseen käytökseen. Jokainen vastaa teoistaan oli alkoholia veressä tai ei! 

Kun olet päässyt sinne turvakotiin, niin keräilehän itsesi rauhassa ja opettele rakastamaan itseäsi uudelleen.  Älä missään nimessä aloita uutta suhdetta, ennenkuin olet tehnyt ensin itse itsesi onnelliseksi ja hankkinut ystäviä ja muuta sosiaalista elämää ympärillesi.

Vierailija
187/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:20"]

Kiitos paljon vastauksista! Sukua ei oikeastaan ole, paitsi miehen puolen sukulaiset jotka asuvat yli 100km päässä. Kaikki olisi vaan niin helpompaa kun olisi joku tässä vieressä, mukana.. Reppana varmaan olen mutta tarvitsisin jonkun viereen potkimaan ja kannustamaan eteenpäin! Ap

[/quote]

Jos haluat sen normaalin elämän tai elää ylipäätään, niin mene pois ja äkkiä, ennen, kuin miehesi tulee. Ajatteleppa, että olisi tuntematon tulisi kotiisi veisi rahasi ja hakkaisi. Mitä tekisit? Jäisitkö odottelemaan, että pian se sieltä taas tulee vähänmätkimään ja haukkumaan. Ei tuttuus tai parisuhde oikeuta tuollaiseen käytökseen.
[/quote]

Ei todellakaan. Monesti olen viikonloppuisin lähtenyt toiselle paikkakunnalle ja kun mies on sen tajunnut sen niin on soitellut varmaan sata kertaa minulle kuin myös vanhemmilleni. En haluaisi sotkea vanhempiani asiaan yhtään enempää koska tähän mennessä on vaan humalapäissään meuhkannut heille jos olen kotonta hävinnyt.

Ap

Vierailija
188/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi sinun elämääsi puolestasi elää. Sinulla itselläsi on oman elämäsi avaimet käsissäsi. Kumman oven valitset. 1) jäät alistetuksi ja hakattavaksi, kadotat loputkin itsetuntosi rippeet ja toivot lopulta kuolevasi pois 2) lähdet pois ja aloitat alusta. Saat elämäsi takaisin. Vain sinä itse voit valita. Itse valitsin jälkimmäisen ja kaduin vain sitä, etten tehnyt sitä aikaisemmin.

Soita puhelu. Siellä on vastassa ammattilaisia, jotka ovat nähneet kymmeniä ellei satoja naisia, joilla on sama alistettu asema. Sama häpeä ja tekosyy. Ole osa niitä naisia, jotka ovat olleet samassa tilanteessa ja saaneet käännettyä elämänsä, sinun ei tarvi hävetä. Ainoan, jonka tarvii hävetä on saatanan limanuljaska, jota mieheksi kutsut. Empatia ja apua on puhelinsoiton päässä. Soita. 

Vierailija
189/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:29"]Soititko jo turvakotiin? Kuten tiedät on parempi hoitaa asiat nyt päivällä kun suurin osa virastoista on auki ja ihmisiä töissä. Illalla tilanne voi olla jo katastrofaalinen. Usein väkivalta ja alkoholismi tulee suhteisiin vähitellen ja alistaminen tapahtuu huomaamattomasti kunnes "uhri" ei pysty ja kykene tekemään puolustamaan itseään ja omia rajojaan. Yleensä siinä vaiheessa pahoinpitelijä on katkaissut uhrilta sosiaaliset suhteet, että apua ei ole helposti saatavilla. Älä missään nimessä jää rakkaudesta suhteeseen, mikään rakkaus ei ole tuon arvoista (ei muuta eikä paranna toista). Ja kyllä, alkoholisti voi olla ihminen, joka juo vain viikonloppuisin. Ja ei, alkoholi ei ole syy väkivaltaiseen käytökseen. Jokainen vastaa teoistaan oli alkoholia veressä tai ei! 

Kun olet päässyt sinne turvakotiin, niin keräilehän itsesi rauhassa ja opettele rakastamaan itseäsi uudelleen.  Älä missään nimessä aloita uutta suhdetta, ennenkuin olet tehnyt ensin itse itsesi onnelliseksi ja hankkinut ystäviä ja muuta sosiaalista elämää ympärillesi.
[/quote]

Mies tekee juuri nämä kaikki asiat mitä kirjoitit. Juo kun on rahaa, ei kuitenkaan velaksi tai lainaile rahaa jostain. Pahoinpitelyn jälkeen juominen väheni rutkasti ja halusi itsekkin lopettaa. Kunnes retkahti ja kaikki repesi taas.. Olisipa joku joka tulisi hakemaan minut täältä, lämmittäisi vaikka saunan ja saisin nukkua rauhassa.. Olisi ihanaa!

Ap

Vierailija
190/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:29"]Soititko jo turvakotiin? Kuten tiedät on parempi hoitaa asiat nyt päivällä kun suurin osa virastoista on auki ja ihmisiä töissä. Illalla tilanne voi olla jo katastrofaalinen. Usein väkivalta ja alkoholismi tulee suhteisiin vähitellen ja alistaminen tapahtuu huomaamattomasti kunnes "uhri" ei pysty ja kykene tekemään puolustamaan itseään ja omia rajojaan. Yleensä siinä vaiheessa pahoinpitelijä on katkaissut uhrilta sosiaaliset suhteet, että apua ei ole helposti saatavilla. Älä missään nimessä jää rakkaudesta suhteeseen, mikään rakkaus ei ole tuon arvoista (ei muuta eikä paranna toista). Ja kyllä, alkoholisti voi olla ihminen, joka juo vain viikonloppuisin. Ja ei, alkoholi ei ole syy väkivaltaiseen käytökseen. Jokainen vastaa teoistaan oli alkoholia veressä tai ei!  Kun olet päässyt sinne turvakotiin, niin keräilehän itsesi rauhassa ja opettele rakastamaan itseäsi uudelleen.  Älä missään nimessä aloita uutta suhdetta, ennenkuin olet tehnyt ensin itse itsesi onnelliseksi ja hankkinut ystäviä ja muuta sosiaalista elämää ympärillesi. [/quote] Mies tekee juuri nämä kaikki asiat mitä kirjoitit. Juo kun on rahaa, ei kuitenkaan velaksi tai lainaile rahaa jostain. Pahoinpitelyn jälkeen juominen väheni rutkasti ja halusi itsekkin lopettaa. Kunnes retkahti ja kaikki repesi taas.. Olisipa joku joka tulisi hakemaan minut täältä, lämmittäisi vaikka saunan ja saisin nukkua rauhassa.. Olisi ihanaa! Ap

[/quote]

SOITITKO JO SINNE TURVAKOTIIN?

Vierailija
191/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:35"]Kukaan ei voi sinun elämääsi puolestasi elää. Sinulla itselläsi on oman elämäsi avaimet käsissäsi. Kumman oven valitset. 1) jäät alistetuksi ja hakattavaksi, kadotat loputkin itsetuntosi rippeet ja toivot lopulta kuolevasi pois 2) lähdet pois ja aloitat alusta. Saat elämäsi takaisin. Vain sinä itse voit valita. Itse valitsin jälkimmäisen ja kaduin vain sitä, etten tehnyt sitä aikaisemmin.

Soita puhelu. Siellä on vastassa ammattilaisia, jotka ovat nähneet kymmeniä ellei satoja naisia, joilla on sama alistettu asema. Sama häpeä ja tekosyy. Ole osa niitä naisia, jotka ovat olleet samassa tilanteessa ja saaneet käännettyä elämänsä, sinun ei tarvi hävetä. Ainoan, jonka tarvii hävetä on saatanan limanuljaska, jota mieheksi kutsut. Empatia ja apua on puhelinsoiton päässä. Soita. 

[/quote]

Enkai joudu luopumaan asunnostani jos mies ei suostu lähtemään pois? Minkä aikaa turvakodissa voi olla? Mitäs jos mies yrittää ottaa yhteyttä kun olen siellä? Jos en vastaa niin soittaa aina seuraavaksi vanhemmilleni.

Ap

Vierailija
192/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Minä voin tulla hakemaan sinut meille, jos olet parinsadan kilometrin säteellä.

Vierailija
193/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mies on liikkeellä jos hän ryyppää mutta asutte pikkupaikkakunnalla kaukana kaikesta? Onko hän myös rattijuoppo?

Vierailija
194/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykset voivat tuntua tyhmiltä mutta pelkään tätä tilannetta. Luulin että asiat voivat ratketa kuten tavallisilla ihmisillä eikä niin että joudun lähtemään taas karkuun kotontani.

Ap

Vierailija
195/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:35"]Kukaan ei voi sinun elämääsi puolestasi elää. Sinulla itselläsi on oman elämäsi avaimet käsissäsi. Kumman oven valitset. 1) jäät alistetuksi ja hakattavaksi, kadotat loputkin itsetuntosi rippeet ja toivot lopulta kuolevasi pois 2) lähdet pois ja aloitat alusta. Saat elämäsi takaisin. Vain sinä itse voit valita. Itse valitsin jälkimmäisen ja kaduin vain sitä, etten tehnyt sitä aikaisemmin. Soita puhelu. Siellä on vastassa ammattilaisia, jotka ovat nähneet kymmeniä ellei satoja naisia, joilla on sama alistettu asema. Sama häpeä ja tekosyy. Ole osa niitä naisia, jotka ovat olleet samassa tilanteessa ja saaneet käännettyä elämänsä, sinun ei tarvi hävetä. Ainoan, jonka tarvii hävetä on saatanan limanuljaska, jota mieheksi kutsut. Empatia ja apua on puhelinsoiton päässä. Soita.        [/quote] Enkai joudu luopumaan asunnostani jos mies ei suostu lähtemään pois? Minkä aikaa turvakodissa voi olla? Mitäs jos mies yrittää ottaa yhteyttä kun olen siellä? Jos en vastaa niin soittaa aina seuraavaksi vanhemmilleni. Ap

[/quote]

Näihinkin saisit vastauksen turvakodista.

Vierailija
196/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:48"]Millä mies on liikkeellä jos hän ryyppää mutta asutte pikkupaikkakunnalla kaukana kaikesta? Onko hän myös rattijuoppo?
[/quote]

Jonkun kyydillä. Ajelee myös mielellään taksilla kun rahaa on! Hah.

Ap

Vierailija
197/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:47"]Missä päin asut? Minä voin tulla hakemaan sinut meille, jos olet parinsadan kilometrin säteellä.
[/quote]

En kyllä uskalla laittaa paikkakuntaa tähän.

Ap

Vierailija
198/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi pärjäävät kyllä, eivät edes asu lähellä. Sano, että ero tuli, eivätkä vastaa puheluihin. Miehelle et ole mitään velkaa eikä sille tarvi vastata. Mitä ihmettä enää odotat? Jos talo on sinun, saat sen kyllä lainvoimin takaisin, sitä ei tarvi nyt miettiä. Sinua neuvotaan turvakodissa. Sinulla ei ole yhtäkään tekosyytä. Soita nyt.

Vierailija
199/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:47"]Missä päin asut? Minä voin tulla hakemaan sinut meille, jos olet parinsadan kilometrin säteellä. [/quote] En kyllä uskalla laittaa paikkakuntaa tähän. Ap

[/quote]

Kymenlaaksossa?

Vierailija
200/280 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähellä!
Eri maakunta!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme