Mies vie rahat!
Saan rahaa perjantaina ja mies oli näköjään laittanut summan siirtymään automaattisesti hänen omalle tilille! Mitä pystyn tekemään kun ei suostu antamaan minun verkkopankkitunnuksia takaisin?
Kommentit (280)
Tyhmyydestä sakotetaan... Ole nainen älä hiiri.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:56"]
Pystyt tekemään rikosilmoituksen.
[/quote]
Tämä. Ja miten ihmeessä miehelläsi edes on tunnukset SINUN nettipankkiisi? En voi käsittää.
[/quote]
Joskus olen pyytänyt maksamaan jonkun laskun tunnuksillani. Nyt riidan päätteeksi vei avainlukulistat ja on laittanut rahat siirtymään suoraan hänen tilille. Perkele!
Ap
[/quote]
Sinulla ei ole tunnuksia. Olet kuitenkin nähnyt, että rahat on laitettu siirtymään
Mikä meni väärin tässä provossa?
Mistä sä tiedät, että miehesi on tehnyt siirron tililtäsi, jos et kerta pääse sinne nettipankkiin? Mistä siis huomasin, että tää siirto on tehty?
Jos ei ole provo niin vitun tyhmä saa ihminen olla. Turha nyt kai saarnata että niitä ei anneta muille joten nyt rikosilmoitus ja ero. Pikahenkkari ja pankkiin selittämään tilanne. Mielestäni sinun ei tarvitsisi edes sanoa miehelle mitään.
Ehkä kannattaisi miettiä jatkaako tällaista suhdetta? Jos mies riidan päätteeksi käyttää rahasi, niin mitä hän tekee seuraavan riidan jälkeen? Entä seuraavan?
No ainakin nordealla pääsee kännykkäsovelluksella katselemaan tilin tietoja ja siirtoja mutta niitä siirtoja ei voi perua ilman tunnuksia. Sinuna olisin soittanut pankkiin, sanonut että tunnukset on varastettu -> siirrot peruttu ja uudet tilaukseen. Menee 4 arkipäivää että uudet saapuu. Äijästä rikosilmoitus ja kenkää perseelle.
En usko hetken vertaa ettet vanhentuneella henkkarilla ja tuolla tarinalla saisi pankissa asioita hoidettua. Näkeehän ne kuvasta että tilinhaltijoita ollaan ja tilinomistajan todentaminen on se juttu, ei henkkarin päivämäärä. Kukaan pankkineiti ei anna laittomien tilisiirtojen tapahtua. Tosin voit joutua sitten se ukkoa poliisille käräyttämään. Ja sehän ei taida vaihtoehto -eikös juu?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:15"]
Jos suljen vanhat tunnukset niin en kerkeä uusia saamaan kuitenkaan ennen perjantaita? Ja tyhmä olen ollut, kyllä kaduttaa. Ap
[/quote]
Mikä kiire sulla on nyt saada itse ne tunnukset? Täällä on tullut monta hyvää vinkkiä - tässä vähän huonompi, mutta jos mies tyhjentää sun tiliä, menet pankkiautomaatille ja nostat tilisi tyhjäksi. Mutta oikeasti - sellainen mies joka tarvitsee naisen rahoja on aina "red flag", täysi luuseri. Siksi ei ole kyllä oikein mitään tekosyytä antaa niitä pankkitunnuksia miehelle tai ulkopuoliselle.
Yritin heti perua siirtoa mutta ei onnistunut ilman avainlukua. Tänään ainoa mahdollisuus saada väliaikaiset henkkarit mutta rahaa ei ole.. Miten kaikki romahtaa juuri nyt samaan aikaan!
Ap
Kiva kun jaksat vielä jatkaa vaikka provoksi jo todistettu :D
Se siirto ei tapahdu heti aamusta, joten mene heti aamuyöstä otolle ja tyhjennä tili. Rahat tulee noin neljän ja kuuden välillä aamulla. Ja vaikka kaikkea et saisi nostettua niin siirto ei tapahdu koska katetta ei ole niin paljon kuin mitä siirtoon on kirjattu.
.
En tiedä onko provo vai ei, mutta olen ollut samassa tilanteessa kauan itsekin (eli joku muu kuin minä hallinnoi mun tiliä, eikä pelon takia pysty tilannetta muuttamaan).
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:06"]Se siirto ei tapahdu heti aamusta, joten mene heti aamuyöstä otolle ja tyhjennä tili. Rahat tulee noin neljän ja kuuden välillä aamulla. Ja vaikka kaikkea et saisi nostettua niin siirto ei tapahdu koska katetta ei ole niin paljon kuin mitä siirtoon on kirjattu.
.
En tiedä onko provo vai ei, mutta olen ollut samassa tilanteessa kauan itsekin (eli joku muu kuin minä hallinnoi mun tiliä, eikä pelon takia pysty tilannetta muuttamaan).
[/quote]
Näin, aamulla varhain ennen pankkien aukeamista otto automaatille ja nostat rahat niin ne ei ehdi siirtymään mihinkään
Marssit aamulla pankkiin muuttamaan tunnuksesi ja jatkossa pidät neainoastaan omassa tiedossasi
Menisinkin mutta passini on mennyt vanhaksi ja muuta henkkareita ei ole.
Ap
Ota ne takas kun se nukkuu ja etkä sano mitään
Muista vaihtaa salasana
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:52"]Huono
Huono
Huono
[/quote]
Huono
Huonompi
Tää aihe
Huoh. Huono.
Et sitte sillä mitään tehny kun miehen kännykällä pankissa olit? Etkä voi pankkiin mennä? Tai poliisille....