Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä kaduta iso seksikumppaneiden määrä?

Vierailija
17.08.2009 |

Eräässä toisessa ketjussa kysyttiin seksikumppaneiden määrää, ja monelta tuli vastaukseksi kymmeniä, jopa yli sataa kumppania. Minulla on elämäni aikana ollut 2, ja siinä on tasan yksi liikaa. Miten teillä, onko teillä jotenkin likainen olo kaikkien näiden kokemusten jälkeen, vai onko se teistä pelkästään positiivinen juttu?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minulle ainakaan henkilökohtaisesti kaatojen määrä tuo mitään lisäarvoa elämään. Jokaisen kumppanini kanssa olen harrastanut seksiä useamman kerran ja kolmen kanssa olen seurustellut pitempään.

Rakastan seksiä ja olen erittäin innokas sitä harrastamaan. En siis suinkaan ole mikään harmaa vanhapiika, joka pitää polvensa ristissä. Minulle vain sen seksikumppanin huolellinen valinta on erittäin tärkeää.

Vierailija
42/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROSTITUOITU on henkilö joka tarjoaa seksipalveluita maksua vastaan, siis ottaa rahaa vastineeksi antamastaan seksistä.

Sitten on vielä HUORA, joka antaa aivan ilmaiseksi pelkän nautinnon vuoksi (esim. saattavat käydä pikaisesti naimassa ravintolan vessassa kesken ravintolaillan ihan tuntemattoman tyypin kanssa).

Ihan vaan selvennykseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä jonkun tuntemattoman kanssa jota ei rakasta??? Käsittämätöntä. Ällöttävää. Kai se on jotain itsekunnioituksen puutetta ja huonoa itsetuntoa.

Vierailija
44/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei niitä kaikkia edes muista eikä muistele. Parhaita muistelee muut ovat merkityksettömiä. Hauskaa on ollut ja miksi pitäisi katua.

Likainen olo - ei todellakaan. Suihku on puhdistanut eritteet pois.

Turha on mielessään vatvoa seksikumppaneitaan elämässä on niin paljon muuta meneillään ja oikeita murheitakin riittävästi.

Lapsia on ja tiedeän kenelle he ovat, niihin aikoihin olin vakisuhteessa. Osaan olla pettämättä.

Vierailija
45/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa oli useampikin pointti, joita sietää miettiä. Luin äsken tuota ketjua, jossa perheen isä harkitsee eroamista erilaisten seksihalujen takia. Olisikohan tämänkin parin pitänyt koeajaa vähän useampia vaihtoehtoja, ennen kuin perustavat perheen??

Oon nimittäin miettinyt että kylläpä olivat väärässä ne nuorisovalistajat, jotka puhuivat että "sydämeen jää reikä" jos liikaa miesten kanssa sängyssä hyppii. Olen 32, mulla on ollut ehkä 30 seksikumppania ja nyt olen onnellisesti naimisissa. En edes muista kaikkien seksikumppanieni nimiä, eikä tarvitsekaan.

Nimittäin kun nuo monipuoliset seksikokemukset ovat yhtä antoisia ja opettavaisia naiselle kuin miehellekin. Sänkytekniikoitakin oppii, mutta paljon enemmän elämää ja ihmissuhteita. Esim. että kaikki miehet eivät ole himokkaita pukkeja, mukaan mahtuu myös kylmiä lahnoja tai sitten semmoisia ihan normaaleilla himoilla varustettuja. Ja että miehilläkin on tunteet, monilla herkätkin tunteet. Pöh ja pyh että miehet olisivat aina vain pillun perässä, eivät todellakaan!

Muita oppeja ovat että se yhden illan pano ei todellakaan ole niin hehkeän ihmeellistä, että kenenkään kannattaisi hyvä parisuhde sen takia riskeerata. Huono parisuhde taas joutaa romukoppaan, jos haluaa päästä kuumien seikkailujen pariin.

Monet seksikokemukseni ovat sekä opettaneet minulle tervettä naisellista itsetuntoa (kaikki ne kehut ihanasta vartalosta tai jumalaisista rakasteluista) että tasoittaneet turhaa naisellista ylpeyttä: en olekaan niin ihmeellisen kaunis ja himoittava että kuka tahansa mies hyppäisi sänkyyn kanssani.

Morkkiksia oli nuorena toki parista pahimmasta kokemuksesta (kuten sänkyyn meno tutun varatun miehen kanssa - se pelko jos avovaimo olisi saanut tietää) mutta nyt kun aikaa on mennyt, olen ehdottomasti positiivisen puolella. Onneksi on tullut nuorena seikkailtua! Nyt on hyvä olla vanha ja vakiintunut.

Vierailija
46/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida sittenkään olla ihan tosissaan näitä juttuja kirjoittamassa...Provoja toivottavasti nämä tiukkapipoiset jutut..

Pelottavaa, että naiset voivat ihan oikeasti jättää yhden elämän nautittavimmista asioista noin retuperälle. Älkää kasvattako lapsianne tuohon samaan. Seksi on ihanaa ja sitä pitää pystyä harrastamaan ilman katumusta.

Vierailija
47/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oin sinkkuna pitkään, noin 28 vuotiaaksi ja opiskelin. Kertyyhän nitä pakostikin, kun kerta olen seksuaalinen ihminen.

Parhaalla kaverillani on ollut vain yksi kumppani ja nyt kolmen kympin paremmalla puolella, he ovat miehensä kanssa suurissa kriiseissä, koska seksi ei toimi. Uskon, että ystäväni olisi saattanut hyötyä siitä, että tietäsi seksistä myös käytännön puolella enemmän.

Vierailija
48/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta ihmistä heitä tulee vastaan päivittäin, ja millaista olisi nussia niitä jokaista. Sitten voi ajatella, että tekeekö kukaan oikeasti sellaista, ja käydä ehkä pistämässä vähän jäitä hattuun. Sen jälkeen voivat aloittaa keskustelun uudelleen liioittelematta asiaansa älyttömyyksiin. =)

Vierailija
49/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut seksiä naimisissa olevan 4 lapsen isän kanssa sinkkuna ollessani. Eikä kaduta yhtään. Se mies halusi mut jne. Elämä on. Hauskaa oli ja nyttemmin nauretaan niin paljon kyseiselle reissulle ystävieni kanssa.

Vierailija
50/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat sanoa että heillä on loistavaa seksiä.. eihän teillä ole edes vertailukohdetta!!

Mulla myös on ollut useimpia seksikumppaneita, en ole kertaakaan saanut sukupuolitautia enkä ole tehnyt yhtään aborttia, eli olen myös osannut kantaa vastuuni ehkäisystä.

Minä kannatan yhtä kumppania kerrallaan, mutta kyllähän se vähän hälyyttävältä kuulostaa jos normaalilla terveellä yli 35v miehellä olis vaan 5 seksikumppania... miksi, sekin varmaan on aika selvää.. harjoituksen puute.

Vierailija
51/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään kanssa en ole pannut vain kerran ;)

En kadu, miksi pitäisi. Tai tuntisin oloni likaiseksi, miksi pitäisi.

Naimisissa 10 vuotta ja sen aikana se yksi.

Vierailija
52/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat sanoa että heillä on loistavaa seksiä.. eihän teillä ole edes vertailukohdetta!!

Siten, että eksi on loistavaa, sitä haluaa ja se tuntuu niin hyvältä, että saa tärisyttävän orgasmin? Siitä sen tietää. Ei se vähemmän loistavaksi muutu, jos joltain toiselta saisi erilaista ja ehkä parempaakin.

Ja itsellä n. 15 kumppania eikä yhtään orgasmia ennen kuukausien seurustelua. Silti yhdenyönjututkin on kivoja.

Vierailija
53/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että minulla on ollut enemmän kumppaneita kuin miehelläni = olen ollut sinkkuna pidempään. Mutta ei ole likainen eikä kaduta.

Vierailija
54/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku ruoka voi olla loistavaa, vaikka sitä ei olisi maistanut ennen jonkun toisen tekemänä? Eikö joku leffa voi olla loistava, vaikka ei olisi saman lajityypin leffoja nähnyt ennen? Ei loistavuuteen vertailukohteita tarvita, vaan se, että itse pitää asiaa upeana ja hienona, eli loistavana.

Mä olen itse elämässäni ollut ainoastaan yhden miehen kanssa sängyssä, koska aloimme seurustella ihan teini-ikäisinä. Joskus aiemmin mietin, miten olisi mukava tietää, millaisia muut miehet ovat sängyssä, olisiko seksi erilaista jne. Nyt lähinnä koen, että miksi minun tarvitsisi tietää millaista seksi on jonkun muun miehen kanssa, riittäähän se, että seksielämä on toimivaa ja seksi itsessään hyvää, välillä loistavaa ja välillä keskinkertaista, joskus harvoin huonoakin. Ei kai kenelläkään seksi AINA ole koko liiton ajan loistavaa, joka ikinen kerta?! :D (Vai miten harvoin te sitä seksiä oikein harrastatte??)

Itse kannatan vakaasti uskollisuutta ja yhtä miestä kerrallaan, enkä todellakaan lähtisi ikinä pettämään miestäni. Näin ollen minulle ei kokemuksia muista miehistä kerry, ja kuolen ihan onnellisena, vaikka olisin harrastanut seksiä elämässäni vain yhden miehen kanssa, jos yhteinen elämä (seksielämä mukaan lukien) on muuten ollut hyvin antoisa. :)

Muuten koen, että vaikka joskus nuorempana olisinkin voinut harrastaa (jos olisin ollut vapaa) seksiä tuntemattomien ihanuuksien kanssa, niin nyt lähempänä kolmeakymmentä en siihen enää pystyisi. Mun mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen, eikä tähän ajatukseen liity mitään uskonnollisuutta. Minä en vaan halua mennä sänkyyn vieraiden ihmisten kanssa. En tiedä mikä itselläni olisi se sopiva aika, joka pitäisi tuntea ennen sänkyyn menoa, se varmaan riippuisi tilanteesta.

Toivon ettei miestänikään ikinä tule haittaamaan se, että hän on harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa elämässään. Tiedostan kyllä, että riski jonkinsortin kriisiin kasvaa kolmenkympin lähestyessä hänelläkin, ja voi olla että häntä alkaa kaduttaa, ettei kokemuksia muista naisista ole. Toivon, että mieheni jaksaa uskoa, ettei seksi muiden kanssa ole sen kummempaa, kuin minunkaan kanssani, ja yritän omalta osaltani pitää huolta, että seksielämämme olisi kummastakin nautinnollista.

Vierailija
55/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan ihmeissäni että joku voi nimittää naista huoraksi jos hän tekee sitä mistä nauttii, tässä tapauksessa nai?!?!

Tai miten ihminen voi olla sitä mieltä että mies tyhjentää jätteensä naiseen? Tällä lailla ajateltuna teidän lapset ovat jätteenkäsittelyn tuotos?!?!

Itselläni on ollut lukuisia kumppaneita, en todellakaan muista kuinka monta 50-150 jotain siltä väliltä. Koskaan en ole niitä laskenut. Monta näistä on ihan yhden illan juttuja osan kanssa olen ollut muutaman kerran ja joidenkin kanssa seurustellut. Enkä todellakaan tunne itseäni likaiseksi, miksi pitäisi?

Olen aina nauttinut seksistä, koskaan se ei ole ollut minulle tabu.

Ihmettelen että ihminen jolla ei selvästikään ole mitään kokemusta hyvästä seksistä tulee tänne haukkumaan muita kokeneenpia huoraksi???

Rehellisesti olen sitä mieltä että ihmisen tulisi tehdä sitä mistä nauttii ja mikä tekee onnelliseksi, varsinkin jos se ei ole haitaksi/vahingoksi kenellekkään muulle. Ja sillä ei ole mitään väliä onko se nautinnon tuoja liikunta, taulujen maalaus vai kulli :D

Vierailija
56/65 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksikielteinen voi ihminen olla, jos seksissä "mies tyhjentää jätteensä"?! (kondomin käyttö on sinänsä fiksua, varsinkin satunnaissuhteissa)

Jätteistä ne on muuten loogisesti pääteltynä tehty tällaisen seksinkauhistelija-naisen lapsetkin, vähintään puoliksi (olettaen, että munasolu ei hänen mielestään ole jäte). Suhtautuuko hän jälkeläisiinsä sen mukaisesti? Puistattavaa...

Vierailija
57/65 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jokaisen oma asia ken kanssa ja miten haluaa harrastaa seksiä - kunhan seksi perustuu molempien vapaaehtoisuuteen eikä ole muutoin "sairasta" eli ei mitään lapsiin tai eläimiin sekaantumista. Mielestäni on paha mennä sanomaan mikä on sopiva kumppaneiden määrä. Toiselle se yksikin voi olla liikaa ja joku toinen voi tykätä kokeilla seksiä useiden kymmenien tai jopa satojen kumppaneiden kanssa :) Kyllä järkevä ihminen nykypäivänä osaa halutessaan suojautua seksisuhteessaan niin ei-toivotuilta raskauksilta kuin taudeiltakin. Minulla on ollut useita seksikumppaneita elämäni aikana (suurin osa miehiä mutta muutama nainenkin mahtuu joukkoon :)) ja en kadu. Seksi on kiva asia ja yksi osa elämää - kuten syöminen ja nukkuminenkin :) Pettäjä-tyyppiä en ole eli kun seurustelin, niin ei ole muilla asiaa kuin kumppanillani....tosin hieman nuorempana en ollut niin kiinnostunut seurustelusta ainakaan pidempi aikaisesti. Nykyisin olen ollut naimisissa jo mieheni kanssa useamman vuoden ja lapsiakin löytyy - onnellista yhdessäoloa olemme kokeneet nämä vuodet :)

Mukavaa syksyä!

nainen 32v.

Vierailija
58/65 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kokevat itsensä ja varisnkin toisten läheisyyden LIKAISENA. Jopa likaviemärinä??? MIllainen sadistinen maailmankuva teillä oikein on? Jos kaksi ihmistä tarjoaa toisilleen hellyyttä, läheisyyttä nautintoa niin mitä likaista siinä on???? Tuollainen termi on ajalta jolloin naista pidettiin saastaisena, syntisenä paskana (niinkuin ujossain naiset vieläkin joutuvat tästä kärsimään) ei sillä ole mitään tekemistä kahden vapaaehtoisen aikuisen halusta nauttia toisistaan. En jaksanut koko ketjua edes lukea, mutta kyllä ihmisen elämän suola on rakkaus, läheisyys, toiset ihmiset. No- kaikille se vakikumppani ei siinä heti ole ja aika moni muukin elämän realiteetti vaikuttaa.

Se että näkee miehen/ naisen/seksin likaisena kertoo kyllä siitä ettei oma mielenterveys ole ihan vakaalla pohjalla. Kaikilla ihmisillä on samanlaiset tarpeet- miksi joku olisi likaisempi kuin toinen?????

Vierailija
59/65 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jokaisen oma asia ken kanssa ja miten haluaa harrastaa seksiä - kunhan seksi perustuu molempien vapaaehtoisuuteen eikä ole muutoin "sairasta" eli ei mitään lapsiin tai eläimiin sekaantumista.

Niinpä.. Miksi edes kiinnostaa toisten ihmisten seksikumppanien lukumäärä ja mitä ihmeen väliä sillä on, mitä muut täysjärkiset aikuiset ihmiset keskenään vapaasta tahdostaan puuhailevat?

Itselläni on kumppaneita ollut aika vähän, ainakin noihin moniin kymmeniin tai satoihin kumppaneihin verrattuna. Olin nuorempana hyvin ujo ja sittemmin pitkissä suhteissa. Nyt otan ilon irti elämästä kolmekymppisenä sinkkuna, enkä koskaan ole tuntenut oloani mukavammaksi tai puhtoisemmaksi. Kun taas päädyn vakiintumaan, eivät minua kiinnosta kumppanini menneet hoidot tipan tippaa. Paino sanalla menneet. Emmehän myöskään tuomitse kumppanin vanhoja "tyhmiä" harrastuksia, vanhoja menneitä kenties pinnallisia elämänarvoja tai muutakaan mikä on selvästi jäänyt taa, miksi sitten tätä.

Vierailija
60/65 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä, onko teillä jotenkin likainen olo kaikkien näiden kokemusten jälkeen, vai onko se teistä pelkästään positiivinen juttu?

Ei ole likainen olo. Vaihtuvien kumppanien kanssa se on usein sitä perushuttua, kyllä ne kaikki likaisimmat temput on tullut tehtyä parisuhteissa. :)