Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä kaduta iso seksikumppaneiden määrä?

Vierailija
17.08.2009 |

Eräässä toisessa ketjussa kysyttiin seksikumppaneiden määrää, ja monelta tuli vastaukseksi kymmeniä, jopa yli sataa kumppania. Minulla on elämäni aikana ollut 2, ja siinä on tasan yksi liikaa. Miten teillä, onko teillä jotenkin likainen olo kaikkien näiden kokemusten jälkeen, vai onko se teistä pelkästään positiivinen juttu?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääkin saisi olla.

Vierailija
2/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai elätkö 1800- luvulla? Kysyisitkö mieheltä, onko hällä likainen olo esim. 40 seksikumppanin takia? Enpä usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai elätkö 1800- luvulla? Kysyisitkö mieheltä, onko hällä likainen olo esim. 40 seksikumppanin takia? Enpä usko.

kuulisin että miehellä on ollut 40 tai vaikka 10 seksikumppania alle 30vuotiaana! Sanoisin heihei.

Vierailija
4/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään positiivisia kokemuksia ovat kaikki 19 miestä olleet. Ihan voin lämmöllä muistella kaikkia niitä ihania lemmen hetkiä ;)

Vierailija
5/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

wake up :) Mä en kadu, olin se jolla noin 80 takana. Kokemus siinä missä mikään muu, harjoitus tekee mestarin ;)

Vierailija
6/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulisin että miehellä on ollut 40 tai vaikka 10 seksikumppania alle 30vuotiaana! Sanoisin heihei.

Kymmenen on mielestäni todella vähän 30-vuotiaalle naiselle tai miehelle, erityisesti jos on ollut pitkään sinkkuna. Jos luku olisi esim 3 pitkään yksin elävällä ihmisellä, niin olisin huolestunut, jotain täytyy olla vikana...

Mutta näitä kuinka monta on ok mielipiteitä on yhtämonta kuin ihmisiä! :)

Vierailija
7/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on joukossa sellaisiakin tyyppejä, jotain satunnaisia yhden illan panoja, jotka olisivat saaneet jäädä väliin, mutta on myös monia hyviä. Likaiseksi en kyllä ole ikinä itseäni tuntenut.

Vierailija
8/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon säälittävämpää, että 32- vuotiaalla eksälläni on ollut seksiä tasan yhden naisen kanssa elämänsä aikana. Ja on siis ollut sinkkukin viimeiset viisi vuotta.

Vierailija
9/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ei ole määrä eikä mikään. Ihmettelen silti, että miksi pitäisi katua useita seksikumppaneita? Pääasiahan on, että hoitaa ehkäisyn niin tautien kuin raskaudenkin varalta.

Mitä erityisen hienoa on siinä, että on harrastanut seksiä vain yhden tai kahden kanssa? En väitä, että on erityisen hienoa, että on ollut useitakaan kumppaneita, vaan tarkoitan sitä, että miksi asialle pitää pistää niin iso painoarvo oli kumppaneita sitten enemmän tai vähemmän?

Vierailija
10/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että jossain päin Suomea on ihmisiä, jotka eivät hyväksy muuta kuin hyvin nuorena solmitun elämänmittaisen avioliiton, kahdella lapsella, koiralla ja omakotitalolla höystettynä.

Minusta on todella ahdistavaa olla sellaisessa seurassa, joka luulee tietävänsä, miten toiset ovat "lianneet" itsensä harrastamalla seksiä useamman kuin yhden ihmisen kanssa, eronneet tai hui kauhistus, menneet naimisiin maistraatissa.

Vierailija
11/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen on mielestäni todella vähän 30-vuotiaalle naiselle tai miehelle, erityisesti jos on ollut pitkään sinkkuna. Jos luku olisi esim 3 pitkään yksin elävällä ihmisellä, niin olisin huolestunut, jotain täytyy olla vikana... Mutta näitä kuinka monta on ok mielipiteitä on yhtämonta kuin ihmisiä! :)

Eikös se menisi enemmänkin toisinpäin...? Että jos on ollut pitkään sinkkuna niin seurustelusuhteita ei siis ole ollut niin paljon ja näinollen ei siis seksikumppaneitakaan? Ainakin yleisimmin, jos ei oteta lukuun huoria yms jotka menevät kaikkien kanssa ekana iltana sänkyyn?

Vierailija
12/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen on mielestäni todella vähän 30-vuotiaalle naiselle tai miehelle, erityisesti jos on ollut pitkään sinkkuna. Jos luku olisi esim 3 pitkään yksin elävällä ihmisellä, niin olisin huolestunut, jotain täytyy olla vikana... Mutta näitä kuinka monta on ok mielipiteitä on yhtämonta kuin ihmisiä! :)

Eikös se menisi enemmänkin toisinpäin...? Että jos on ollut pitkään sinkkuna niin seurustelusuhteita ei siis ole ollut niin paljon ja näinollen ei siis seksikumppaneitakaan? Ainakin yleisimmin, jos ei oteta lukuun huoria yms jotka menevät kaikkien kanssa ekana iltana sänkyyn?

Ei sinkkuna eläminen selibaattia tarkoita! Ja huorittelemaan on ihan turha ruveta, vaikka et itse yhdenillan juttuja harrastaisikaan.

Huora ja sinkku= EI SAMA ASIA

Vierailija
13/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tarkoitin että suurin osa ihmisistä nyt ei varmaankaan makaa kaikkien kanssa, jotka samana päivänä ovat tavanneet, vaikka olisivatkin sinkkuja! Kyllähän siinä yleisimmin seurustelusuhde on kun sänkyyn mennään, onhan se sen verran iso juttu, kun kuitenkin sänkyyn pitäisi mennä vasta siinä vaiheessa kun tuntuu että mies olisi sopiva esim.isäksi kun ehkäisyhän ei koskaan ole kuitenkaan 100 % varma.

Vierailija
14/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä kumppaneita. Silti olen seurustellut/ollut avoliitossa/ naimissa putkeen 20-vuotiaasta. Eli vietin vilkasta elämää tuossa myöhäisteininä ja ekana opiskeluvuotena.

Vierailija
15/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ei ole ollut niin kiehtova kokemus kuin olisi etukäteen ehkä luullut, mutta so what? On ollut myös ihania. Ja jokainen on ollut osa minun tietäni etsimässä itseäni sosiaalisesti ja seksuaalisesti.

Vierailija
16/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

henk.koht. olen erittäin tyytyväinen, että minulla on juuri se määrä kokemuksia kuin on. Ne ihmiset, joiden kanssa olen seksiä harrastanut, ovat olleet jollakin tavalla merkityksellisiä minulle: osa pitempiaikaisia seurustelukumppaneita, osa lyhyempiä tutavuuksia, mutta yhtä kaikki hyviä kokemuksia kaikki. En tiedä, miksi ihmiselle olisi hyväksi jakaa tuo kaunis asia elämänsä aikana vain yhden ihmisen kanssa. Toinen ihmettelynaiheeni on, miksi tuo kumppanien määrä ylipäätään on merkityksellistä? Nykyistä aviomiestäni tuskin kiinnostaa aiempien panojeni määrä, meillä molemmilla,aikuisilla ihmisillä, on menneisyytemme:) Uskollisuutta ja yksiavioisuutta toki kannatan.

Vierailija
17/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tarkoitin että suurin osa ihmisistä nyt ei varmaankaan makaa kaikkien kanssa, jotka samana päivänä ovat tavanneet, vaikka olisivatkin sinkkuja! Kyllähän siinä yleisimmin seurustelusuhde on kun sänkyyn mennään, onhan se sen verran iso juttu, kun kuitenkin sänkyyn pitäisi mennä vasta siinä vaiheessa kun tuntuu että mies olisi sopiva esim.isäksi kun ehkäisyhän ei koskaan ole kuitenkaan 100 % varma.

Ihan selvennykseksi, HUORA on henkilö joka tarjoaa seksipalveluita maksua vastaan, siis ottaa rahaa vastineeksi antamastaan seksistä.

Erikseen on ihmisiä, jotka jopa etsivät vaan yhden illan seuraa saadakseen harrastaa seksiä ihan vaan nautinnon vuoksi, eivätkä todellakaan ole etsimässä isää lapselleen, seurustelusta puhumattakaan.

Sulle tämä on ehkä ihan käsittämätön juttu, mutta jotkut nauttivat seksistä kovastikin, eivätkä tarvitse tai jopa eivät halua mitään seurustelusuhdetta rasitteekseen. Kaikille sänkyyn meno ei vaan ole niin iso juttu, ja ihan vaan vinkkinä, seksiä voi harrastaa muuallakin kuin sängyssä. voit järkyttyä tästä, mutta jotkut, jopa naimisissa olevat ihmiset saattavat käydä pikaisesti naimassa ravintolan vessassa kesken ravintolaillan ihan tuntemattoman tyypin kanssa, ja jatkaa iltaa tyytyväisenä siitä mihin jäivät.

Vierailija
18/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se sen verran iso juttu, kun kuitenkin sänkyyn pitäisi mennä vasta siinä vaiheessa kun tuntuu että mies olisi sopiva esim.isäksi kun ehkäisyhän ei koskaan ole kuitenkaan 100 % varma.

Mä luulen, että isämateriaali näkyy noin 3 vuoden seurustelun jälkeen, joten seksiä pitäisi odottaa tuo kolme vuotta? No ehkä jotkut semmoistakin tekevät. Minulle taas tuo sänkyyn meneminen ei ole niin iso juttu, etteikö sitä voisi tehdä vaikka kolmannella tapaamisella. Jos siis tykkää tyypistä.

Vierailija
19/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläävät lenkkeilystä ja toiset pesästä.

Vierailija
20/65 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn pitäisi mennä vasta siinä vaiheessa kun tuntuu että mies olisi sopiva esim.isäksi kun ehkäisyhän ei koskaan ole kuitenkaan 100 % varma.

en ole itse ainakaan pitänyt tätä "voisin ryhtyä lapsesi äidiksi koska vaan" ohjenuorana seksielämässäni. Enkä näe että olisi pitänyt. Kukin toki tyylillään.